سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن و8 $راه برای تمیز کردن رینگ و لاستیک خودرو!

سیلیکون امولشن با همه این روش ها، آیا رینگ ها تمیز هستند، لاستیک ها آسیب دیده اند، آیا نتایج دائمی است؟ 4/ شستشو با بخار روشی کارآمد و دوستدار محیط زیست است. شما نمی توانید در هگزاشیمی آن را به تنهایی انجام دهید. نیاز به استخدام یک متخصص با دانش خاص است و قیمت دستگاه حدود 2 تا 3000 یورو است. حتی اگر بهترین راه نباشد (بعداً خواهیم دید). این روش شستشو سودپرک در مناطق خاصی به دلیل محدودیت آب/خشک محیطی، چربی زدایی و مهمتر از همه الزامی است.

فهرست مطالب

شامپو ماشین مناسب با رنگ بدنه ماشین خود را آماده کنید

هزینه های شستشو ماشین و وسایل نقلیه با امولشن چقدر است؟

بهترین محصولات شستشو ماشین هماهنند چه می باشند؟

وسایل مورد نیاز برای انجام کارواش ماشین به صورت دستی چیست؟

ایستگاه های فشار قوی اب در هگزاشیمی چه تاثیری در کارواش دارند؟

بهترین نوع اسفنج ها برای استفاده روزمره و شستشوی سریع چیست؟

فهرست تصاویر

سودپرک  1

پارچه های میکرو   2

پاک کننده رینگ  3

عنوان سیلیکون امولشن
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

شامپو ماشین مناسب با رنگ بدنه ماشین خود را آماده کنید

در مورد شامپوهای آماده سازی (شامپو آماده سازی) باید با دقت از آنها استفاده کنید و زمان استفاده از آنها را بدانید و به خوبی انتخاب کنید. این پاک کننده شیمیایی مانند یک شامپو با pH بالا و قلیایی بالا، جایی بین یک پاک کننده حشرات/رطوبت و یک صابون کف کننده یا سیلیکون امولشن  قرار می گیرد. با pH که بین 9 تا 10 در نوسان است، شامپوهای آماده کننده سطح راه حل مناسبی برای افرادی هستند که به دنبال پاک کردن موم، درزگیر و/یا کثیفی هستند. در صورت استفاده صحیح، یک شامپو حالت دهنده متعادل نه تنها ظاهری فوق العاده تمیز به جا می گذارد، بلکه پایه ای سالم برای اعمال یک لایه محافظ جدید ایجاد می کند.

بنابراین، اگر خودروی شما محافظت شده است، باید بدانید که چه نوع شامپویی نیاز دارید و عواقب آن. یک فیلم PPF فقط به یک شامپوی خنثی با pH یا حتی یک شامپو برای سطوح حساس نیاز دارد. شامپوهای مراقبت از خودرو موم های طبیعی موم های مصنوعی یا درزگیر. بنابراین در حالی که همه صابون‌ها و شامپوهای ماشین یکسان ساخته نمی‌شوند، اما  در هگزاشیمی هدف یکسانی را دنبال می‌کنند: تمیز و براق نگه داشتن نمای بیرونی خودرو.  سودپرک  1 را نشان می دهد.

هزینه های شستشو ماشین و وسایل نقلیه با سیلیکون امولشن چقدر است؟

چیزی که مردم متوجه نمی شوند این است که شستن صحیح ماشین شما بیشتر از روغن زانو و شلنگ باغبانی هزینه دارد. این روال تمیز کردن به همان اندازه که به دانستن زمان استفاده از یک نوع شامپوی خاص خودرو مربوط می شود، به همان اندازه که سطوح را با یک پد و سطل میکروفیبر با کیفیت تمیز می کند.بنابراین عاقلانه خرید کنید، همیشه یک شامپو ماشین با نام تجاری انتخاب کنید و اگر شک دارید، دستورالعمل های سازنده روی بطری یا قوطی را دنبال کنید.

سودپرک

سودپرک

سودپرک  1

عمر پوشش و لاک محافظ شما ممکن است به آن بستگی داشته باشد! به عنوان یادآوری، Quick Detailer (یا QD) یک محصول واقعاً مفید است که در زرادخانه جزئیات و/یا در ماشین خود دارید، به شما در hexachem  این امکان را می دهد که به سرعت بسیاری از کارها و غیره را تمیز کنید. بیایید همه اینها را با جزئیات در این مطلب ببینیم. مقاله.استفاده از این محصول حتی در حالت خشک نیز آسان است و می توان آن را با رنگ خشک یا مرطوب استفاده کرد زیرا به عنوان کمک خشک کننده عمل می کند و به عنوان روان کننده برای کاهش خطر خراشیدگی عمل می کند. برای گرفتن نتایج بهتر در مورد کارواش ماشین مقاله قبلی مارا مطالعه نمایید.

بهترین محصولات شستشو ماشین هماهنند سودپرک چه می باشند؟

این محصول عالی را می توان بر روی تمام سطوح خارجی استفاده کرد، مانند: پاک کننده لکه، اثر انگشت و غیره را پاک می کند. و قسمت بالایی جلا داده می شود. چند نکته برای شستن ماشین راه های زیادی برای تمیز کردن ماشین، ماشین یا وسیله نقلیه شما وجود دارد. هر فردی یک عادت دارد، یک دانش فردی، یک روش به ارث رسیده از یک راز خانوادگی… هر فردی یک دانش فردی دارد که نتیجه هر بار یکی است، ماشین تمیز و براق است. اغلب (اگرچه نه همیشه). روش های خوب و مشکوک نظافت خودرو. با اسفنج آشپزخانه بشویید. یا یک اسفنج خریداری شده در فروشگاه.

صابون ظرفشویی یا سیلیکون امولشن  را با استفاده از یک سطل به آب (سرد یا گرم) اضافه کنید. ماشین را با آب خیس کنید، با یک اسفنج بشویید. ماشین چربی زدایی (آهک شویی برای از بین بردن چربی روی ظروف، پس نه بدن)، ماشین براق. مراقب باشید از قسمت سبز اسفنج استفاده نکنید. بله بدنه با ظروف سفالی فرق دارد رنگ آن نسبت به لعاب کمتر مقاومت می کند. 2/ شستشوی بدون آب. یک روش فوق العاده که به شما در هگزاشیمی امکان می دهد وسیله نقلیه خود را در گاراژ خود، در پارکینگ خود … هر کجا که می خواهید تمیز کنید. پارچه های میکرو   2 را نشان می دهد.

وسایل مورد نیاز برای انجام کارواش ماشین به صورت دستی چیست؟

شما یک میکروفیبر یا سودپرک  یا یک پارچه بردارید، روی محصول اسپری کنید، آن را بمالید. کثیفی روی پارچه، عمدتاً روی بدنه است. به غیر از این، رنگ و لاک عالی هستند. 3/ شستشو با غلتک وقتی برای سوخت گیری می روید، از فرصت استفاده کنید و ماشین را با غلتک بشویید. یک راه سریع و کارآمد برای بیرون آوردن یک ماشین تمیز هدف است. برای جلوگیری از “نقاط بالا” معروف، از محصول سیلیکون امولشن بیش از حد استفاده نکنید. به سادگی ماشین را بشویید تا تمام آثار Quick Detailer پاک شود.

پارچه های میکرو  

پارچه های میکرو

پارچه های میکرو   2

ایستگاه های فشار قوی اب در هگزاشیمی چه تاثیری در کارواش دارند؟

بله، گاهی فرماندار ترجیح می دهد از آب برای نیازهای اولیه (نوشیدن، خوردن، شستن و…) استفاده کند. 5/ شست و شوی کارچر در ایستگاه ما به روش های درست نزدیک می شویم. شما به ایستگاه فشار قوی می روید و ماشین خود را با برنامه های مختلف ارائه شده شستشو می دهید. پیش شستشو، فوم فعال، برس نرم، شامپو با کارایی بالا، شامپو تهاجمی، موم ضد آب … گاهی اوقات با آب داغ . هزینه جزئیات ماشین شما چقدر است؟ جزئیات خودرو می تواند شامل چندین مرحله باشد. به طور کلی، سطوح مختلف جزئیات ممکن است شامل موارد زیر باشد. عوامل زیادی روی هزینه تأثیر می گذارند، مانند محصولات مورد استفاده، وضعیت وسیله نقلیه و حتی منطقه ای که در آن زندگی می کنید. پاک کننده رینگ  3 را نشان می دهد.

هر دو پاک کننده چرخ حاوی سیلیکون امولشن در اثر ضربه با گرد و غبار ترمز واکنش نشان می دهند و بنفش می شوند (رنگ بنفش تیره تر برای پاک کننده های گران تر). سپس چند دقیقه صبر کنید تا مایع تمیز کننده بنفش را با یک شلنگ قوی پاک کنید. من در اولین تلاشم تحت تاثیر هیچ یک از پاک کننده های چرخ قرار نگرفتم، بنابراین قبل از بررسی دقیق نتایج، این فرآیند را دو بار تکرار کردم. پاک کننده چرخ چقدر موثر است؟ پاک کننده چرخ  سودپرک هنگامی که با چرخ آلیاژی کثیف واکنش نشان می دهد، بنفش می شود. اما اگر نگاه کنید، حتی پاک کننده چرخ گران قیمت نیز کثیفی را پشت سر می گذارد. پاک کننده چرخ هنگامی که با چرخ آلیاژی کثیف واکنش نشان می دهد، بنفش می شود.

پاک کننده رینگ 

پاک کننده رینگ

پاک کننده رینگ  3

بهترین نوع اسفنج ها برای استفاده روزمره و شستشوی سریع چیست؟

اگرچه ماشین لباسشویی گران‌تر، مخصوصاً در چرخ‌های جلویی که به شدت کثیف‌تر بودند، بهتر تمیز می‌شد، اما هنوز نقاطی وجود داشتند که از قلم افتاده بودند و نیاز به مداخله دستی با اسفنج داشتند. به هر حال برای کار کردن به مقدار زیادی پاک کننده لاستیک یا سیلیکون امولشن  نیاز دارید، من چهار لاستیک را با هر دو پاک کننده لاستیک سودپرک شستم و تخمین می زنم حدود یک سوم از هر بطری را استفاده کرده ام. یک پاک کننده لاستیک گران قیمت بهتر است. بدیهی است که حذف گرد و غبار شکسته از لاستیک کمی تهاجمی تر است. اما آیا بهتر از چیزهای ارزان بیش از 10 پوند است؟ من اینطور فکر نمی کنم.

پاک کننده های چرخ چه اثری از خود باقی می گذارند؟

در اثر ضربه با گرد و غبار ار خود واکنش نشان داده و بنفش می شوند.

یک روش دوستدار محیط زیست برای شستشوی ماشین چیست؟

شستشو با بخار یک روش کارامد می باشد.

انتخاب عاقلانه و صحیح شامپو فرش برای چیست؟

به این دلیل که رنگ ماشین به اصطلاح خورده نشود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *