سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن و $3 روش برای انجام سریع کارواش ماشین !

سیلیکون امولشن اینها برخی از محصولاتی هستند که در نظافت نمای بیرونی و داخلی خودرو مورد استفاده قرار می گیرند تا در صورت عدم تمایل به پرداخت هزینه خدمات کارواش به آنها توجه کنید. مهم است، ما هیچ مارکی را توصیه نمی کنیم، مثال های زیر یک راهنما هستند: شامپو ماشین تمیز کننده  سودپرک  چرخ واکس ماشین واشر فشار اسفنج میکروفیبر طعم دهنده برس تمیز کننده صابون ملیله.

فهرست مطالب

ماشین را لازم است هر چند وقت یکبار شست؟

گام به گام شستشوی بیرونی خودرو با استفاده از امولشن ؟

بهترین راه برای خشک کردن نقاط پلاستیکی با استفاده از!

نحوه شستن ماشین با دست به چه شکل و شیوه ایی است؟

نحوه شستشوی نمای بیرونی خودرو: با دست یا با تفنگ پاش؟

بهترین راه برای شستشوی اسان ماشین الات و وسایل!

فهرست تصاویر

سودپرک  1

بهترین راه حل برای کارواش  2

شست و شوی سریع   3

عنوان سیلیکون امولشن
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

ماشین را لازم است هر چند وقت یکبار شست؟

دفعات شستشوی خودرو بسیار نسبی است، زیرا آب و هوا و سطح کثیفی بسته به مناطقی که در آن رانندگی می‌شود، عوامل بسیار متغیر هستند. گرد و غبار، گرده گل، گل و لای، آب و هوای دریایی همه عناصری هستند که باید در نظر گرفته شوند، با این حال، تخمین زده می شود که میانگین قابل قبولی حدود 15 روز بین شستشو باشد. فاصله زمانی در سیلیکون امولشن بسیار طولانی بین شستشوها می تواند باعث شود مواد مضر برای رنگ در نهایت زیبایی خودرو را از بین ببرند. از سوی دیگر، شستشوی بسیار مکرر همان اثر مضر را ایجاد می کند، زیرا مواد شیمیایی پاک کننده نیز در صورت سوء استفاده از آنها عوامل مضری هستند. سودپرک  1 را نشان می دهد.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که آلودگی های سطحی را با کمک فشار آب از بین ببرید. سپس باید شامپو ماشین را اضافه کنید و با کمک اسفنج یا میکروفایبر آن را به آرامی روی تمام نواحی پخش کنید. برای رینگ ها و پلاستیک ها، توصیه می شود از محصولات خاص برای هر ماده استفاده کنید و مراقب باشید که آنها را با هم مخلوط نکنید. بعداً، شامپو را در مناطقی که فکر می‌کنید نیاز به لمس کردن دارند، بشویید و تکرار کنید. این، زیرا برای اپیلاسیون نباید هیچ باقیمانده ای وجود داشته باشد.

گام به گام شستشوی بیرونی خودرو با استفاده از سیلیکون امولشن ؟

هنگامی که ماشین کاملا تمیز شد، می توانید آن را با پارچه های میکروفیبر تمیز خشک کنید. هرگز از پارچه هایی که برای تمیز کردن سطح دیگری در نظر گرفته اید استفاده نکنید، زیرا ممکن است به رنگ خودرو آسیب وارد کنید. پس از اتمام فرآیند شستشو و خشک کردن، توصیه می شود از رنگ محافظت کنید تا در معرض دید قرار نگیرد و با استفاده از موم. نظافت داخل خودرو اولین چیزی که توصیه می شود این است که از فرش، کف و فضاهای کوچکی که بین صندلی ها و درها باقی می ماند شروع کنید. برای این کار می توانید با خلاء عمیق شروع کنید و آن را با کمپرسور هوا تکمیل کنید.

سودپرک

سودپرک

سودپرک  1

اگر تشک ها از لاستیک ساخته شده اند، می توانید آنها را با یک برس، آب صابون بشویید. و بعداً آنها را با شلنگ فشار آبکشی کنید. در مرحله بعد، کانال های گرمایش و تهویه مطبوع خود را تمیز کنید. با مخلوط آب و صابون، داشبورد و تمام پلاستیک های داخلی خودرو را تمیز کنید. با همان مخلوط قبلی یا با یک محصول تخصصی مانند سیلیکون امولشن می توانید شیشه های داخلی خودرو را تمیز کنید. سپس تمیز کردن اثاثه یا لوازم داخلی است که برای آن توصیه می شود از فوم خشک یا صابون اثاثه یا لوازم داخلی استفاده کنید که به از بین بردن لکه ها و از بین بردن کثیفی و گرد و غبار آغشته شده کمک می کند.

بهترین راه برای خشک کردن نقاط پلاستیکی با استفاده از سودپرک!

هنگامی که پلاستیک ها خشک شدند، می توانید از سیلیکون استفاده کنید که به محافظت از آنها کمک می کند و به درخشندگی آنها کمک می کند. در نهایت، می توانید از مقداری خوشبو کننده هوا استفاده کنید تا بوی ماشین شما شبیه نو باشد. نکاتی برای مراقبت از رنگ خودرو اگر می خواهید از رنگ خودرو خود محافظت کنید، توصیه می شود از محصولات با کیفیتی که برای این کار ساخته شده اند استفاده کنید. بیشتر محصولات پاک کننده ماهیتی ساینده دارند و دارای PH اسیدی یا قلیایی هستند، اما باید در نظر داشته باشید که رنگ خودرو برای ماندگاری در طول زمان به محصولاتی با pH خنثی و ترکیب ملایم نیاز دارد.

فشار آب مهم است، زیرا بدون نیاز به دست زدن به ماشین و سیلیکون امولشن ، بیشتر کثیفی ها را از بین می برد. در این مورد، استفاده از یک واشر فشار کوچک توصیه می شود. محصولات پارچه ای باید  سودپرک  به طور انحصاری برای هر سطح استفاده شوند، به این ترتیب از پخش قوی ترین مواد شیمیایی به ظریف ترین مناطق جلوگیری می کنید. بهترین راه حل برای کارواش  2 را نشان می دهد.

نحوه شستن ماشین با دست به چه شکل و شیوه ایی است؟

شستن ماشین فقط جنبه زیبایی ندارد. نظافت بخشی از نگهداری هر وسیله نقلیه است. و نه تنها در سالهای اول زندگی که بیشترین مراقبت را در مراقبت از آنها صرف می کنیم. این یک فرآیند کلیدی برای جلوگیری از آسیب به بدنه یا شاسی است. شستن ماشین از خوردگی جلوگیری می کند و محیط راحت تری را در داخل ایجاد می کند. هم برای راننده و هم برای بقیه همراهان. شما می توانید یک کارواش را انتخاب کنید (این روش نیز خوب است)، اما ما در هگزاشیمی همچنین می خواهیم بدانید که چگونه ماشین را با دست بشویید. یک فرآیند کامل تر و با انجام آن اگر این مراحل را دنبال کنید به یک نتیجه عالی دست خواهید یافت.

می توانیم بدنه را با دست یا با سیلیکون امولشن  با تفنگ بشوییم. اگر بتوانیم، سریعترین و مؤثرترین کار ترکیب هر دو خواهد بود. به عنوان مثال، در یک جعبه لباسشویی در پمپ بنزین یا در صورت عدم موفقیت، از یک شلنگ برای پیش شستشو استفاده می کنیم. در هر صورت توصیه می شود یک اسفنج داشته باشید تا هر اینچ از ورق را به خوبی رد کنید. اگر بخواهید ماشین خود را در یکی از فضاهای رزرو شده در پمپ بنزین بشویید، تقریباً در همه آنها رابط مشابهی خواهید یافت که برنامه های مختلف به ترتیب زمانی مرتب شده اند. جهت مطالعه نحوه کارواش مقاله قبلی مارا مطالعه نمایید.

بهترین راه حل برای کارواش

بهترین راه حل برای کارواش

بهترین راه حل برای کارواش  2

نحوه شستشوی نمای بیرونی خودرو: با دست یا با تفنگ پاش؟

رایج ترین آنها “پیش شستن”، “شستن”، “آبشویی” و “روشن کردن” هستند. در برخی از تایرها نیز عملکردهای خاصی را خواهید یافت. شما همچنین می توانید تجهیزات شستشوی خود را در خانه با یک واشر  سودپرک  فشاری مونتاژ کنید. باید فاصله ایمن را رعایت کنید تا به رنگ آسیب زیادی وارد نشود. اما برای استفاده از آب تحت فشار که سخت ترین کثیفی ها را پاک می کند، خیلی دور نشوید. در مرحله آبکشی، برای برداشتن راحت تر صابون از آن دور می شویم. شست و شوی سریع   3 را نشان می دهد.

بهترین راه برای شستشوی اسان ماشین الات و وسایل!

اگر انتخاب شما برای شستشوی دستی ماشین با سطل و اسفنج و سیلیکون امولشن  است، باید چندین واحد برای تعویض داشته باشید. هرگز پارچه ای را که به خوبی تمیز نشده است نزنید. شما فقط خاک را پخش خواهید کرد. همچنین اگر شن و ماسه آغشته به بدنه دارید، ممکن است آن را خراش دهید. برای شستن ماشین از چه صابونی استفاده کنیم؟ بهترین آن خنثی یا مخصوص خودرو است. از مواد شیمیایی مانند سفید کننده یا آمونیاک استفاده نکنید. هر مایع با مقدار زیادی  سودپرک  الکل باعث آسیب می شود. عناصر دیگری که به شما کمک می کنند بهترین نتیجه را به دست آورید، دستکش یا حوله های میکروفیبر هستند.

شست و شوی سریع


شست و شوی سریع

شست و شوی سریع   3

برای انتخاب پارچه باید چه کرد؟

دقت کنید پارچه انتخابی از قبل تمیز باشد.

علاوه بر شستن ماشین باید چه کرد؟

نظافت بخشی از نگهداری وسایل نقلبه است.

اولین کار در شستن ماشین چگونه است؟

اولین کاری که باید انجام دهید این است که آلودگی های سطحی را با کمک فشار آب از بین ببرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *