سودپرک

خرید سود پرک از میهن بام زرین

شرکت میهن بام زرین تولید کننده مواد شیمیایی از جمله سود پرک می باشد که این محصول را می توانید با درصد خلوص 99 و 98 ، در بسته های 25 کیلوگرمی، با مرغوب ترین کیفیت خریداری کنید. این شرکت با فعالیت در این زمینه عرضه کننده سود پرک با قیمتی مناسب می باشد. این سود را به صورت جامد و مایع بسته به نوع استفاده می توانید از شرکت میهن بام زرین خریداری کنید. سود تولیدی در این مجموعه دارای نقطه ذوب 318 درجه سانتی گراد و چگالی 2.13 گرم بر سانتی متر می باشد.

شرکت میهن بام زرین در فرایند تولید سودپرک از محلول سدیم کلرید با کیفیت بالا استفاده می کند تا در طی این مراحل محصولی با مرغوب ترین کیفیت را برای شما مشتریان عزیز تولید کند. این شرکت با یه کاری گیری مواد اولیه بدون جیوه از اثرات زیست محیطی حاصله در طی فرایند جلوگیری می کند. محصولات میهن بام زرین، دوست دار محیط زیست هستند. شرکت فنی مهندسی میهن بام زرین تولید کننده سود پرک با کیفیتی ایده آل و قیمتی مناسب می باشدو با اطمینان کامل به این شرکت می توانیدی خریدی ایده آل را تجربه کنید.

سودپرک

سودپرک از مواد شیمیایی می باشد که با نام های تجاری سدیم هیدروکسید، سود سوز آور و کاستیک سودا شناخته می شود و دارای فرمول NaOH می باشد. این سود به دلیل ویژگی های زیادی که دارد در صنعت بسیار مورد استفاده قرار گرفته است به خصوص در صنایع نساجی، کاغذ، داروسازی و …. کاربرد فراوانی دارد. از خواص سود پرک می توان به خاصیت قلیایی بالا، تنظیم PH، خاصیت سفید کنندگی و …. اشاره کرد.

سودپرک چیست؟

سودپرک از مواد پرکاربرد صنعتی می باشد که در اثر تجزیه شیمیایی سدیم هیدروکسید تولید می شود. این ماده به دو صورت جامد و مایع موجود می باشد که بسته به نیاز از یکی از این دو نوع استفاده می شود. این سود دارای خواص زیادی از جمله حلالیت بالا در آب و هیدرولیز چربی ها می باشد. همین مورد سبب شده تا در صنایع تولیدی صابون و شامپو بسیار مورد استفاده قرار گیرد. به راحتی رطوبت و دی اکسید کربن هوا را جذب می کند و با حل شدن در گلیسرین و الکل ها آن ها را به محلول های آبی تبدیل می کند. شرکت فنی مهندسی میهن بام زرین تولید کننده انواعی از محصولات اعم از شوینده بهداشتی، سودپرک، واکس لاستیک، پودر نانو، اسید کلریک، صفر شو و … می باشد.

ویژگی های سودپرک چیست؟

این ماده دارای ویژگی ها و خواص زیادی می باشد. همین موضوع موجب شده در تولید انواع محصولات صنعتی و غیر صنعتی بسیار مورد استفاده قرار گیرد. از جمله خواص و ویژگی های سودپرک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جذب رطوبت
  • حل شدن در گلیسیرین و تبدیل آن به محلول آبی
  • سفید کنندگی
  • حلالیت بالا در آب
  • هیدرولیز چربی ها
  • بی بو
  • بسیار خوردنده
  • بسیار گرما زا
  • قلیایئیت بالا
  • کنترل محیط های اسیدی
  • غیر فرار
  • شفاف و سفید
  • سمی
  • جلوگیری از انتشار گاز های سمی در هوا

مهمترین دلایل استفاده از سودپرک

سودپرک یکی از پر مصرف ترین محصولات در صنایع شیمیایی است که دارای خواص و ویژگی های زیادی می باشد. مهم ترین دلیل استفاده از این ماده در صنعت خاصیت قلیائیت بالا ، خنثی سازی محیط های اسیدی و قدرت بالا در هیدرولیز کردن چربی ها می باشد. همین مورد موجب شده از سود پرک در صنایع مختلفی چون صنایع تولید سوخت های فسیلی، تصفیه آب، صنایع رنگرزی نساجی، صنایع مواد غذایی، صنایع تولید جرم گیر، صنایع فلزی، صنایع آرایشی بهداشتی، صنایع صابون سازی و صنایع باتری سازی استفاده شود. شرکت مهین بام زرین تولید کننده و عرضه کننده انواع محصولات شیمیایی می باشد و با فعالیت در این زمینه مرغوب ترین سود پرک را با قیمتی مناسب ارائه می دهد. جهت سفارش و کسب اطلاع بیشتر تماس حاصل فرمایید.

هیدروکسید سدیم برای صابون های سخت و هیدروکسید پتاسیم برای صابون های مایع استفاده می شود. اینها به عنوان پاک کننده های تخلیه استفاده می شوند که حاوی چربی ها و روغن های هیدروکسید سدیم هستند که لوله ها را مسدود می کنند و به صابون اجازه می دهند در آب حل شود.

امروزه حتی از این سود در کسب و کار های کوچک نیز استفاده فراوانی می شود چرا که علاوه بر چربی زدایی بالا، دارای قیمت پایین تری نسبت به دیگر مواد شیمیایی می باشد. می توانید برای دریافت بهترین قیمت این محصول با شرکت فنی مهندسی میهن بام زرین تماس بگیرید.

خریداران واقعی محصول سودپرک چه کسانی می باشند؟

هیدروکسید سدیم در ساخت نمک های سدیم و مواد شوینده، تنظیم pH و سنتز آلی استفاده می شود. به صورت عمده، اغلب به عنوان محلول آبی استفاده می شود، زیرا محلول ارزان تر و کار با آن آسان تر است. هیدروکسید سدیم در بسیاری از موقعیت‌ها استفاده می‌شود که لازم است قلیائیت یک مخلوط افزایش یابد یا اسیدها خنثی شوند. از خریداران واقعی این محصول می توان بیشتر به کارخانه جات تولید مواد شیمیایی و صنعتی اشاره کرد. علاوه بر این، سود پرک به عنوان یک ماده صادراتی می باشد که این ماده شیمیایی را در بهترین کیفیت به کشور های خارجی صادر می کنند. شرکت فنی مهندسی زرین بام مهین مرجع تامین کننده سود پرک در ایران، این محصول را با بهترین کیفیت تولید و عرضه می کند.

انتخاب مناسب در بین فروشندگان مختلف کار سختی نیست، تنها با چند جستجوی ساده می توانید بهترین فروشندگان سودپرک را پیدا کنید. در این میان یکی از شرکت های معروف در زمینه سودپرک، شرکت بازرگانی هگزاچم یکی از بزرگترین صادرکنندگان سود پرک و منبع اصلی خرید سود پرک برای ایران است. برای خرید و اطلاع از قیمت ها می توانید با ما در تماس باشد.

ترکیب سودپرک و نفت خام

نفت خام بی کیفیت را می توان با هیدروکسید سدیم تصفیه کرد تا ناخالصی های گوگرد را در فرآیندی به نام شستشوی سوزاننده حذف کند. با اسید های ضعیف مانند سولفید هیدروژن و مرکاپتان واکنش می دهد و نمک های سدیم غیر فرار تشکیل می دهد که می توان آنها را حذف کرد. زباله های به  سودپرک به دست آمده سمی هستند و به سختی قابل رسیدگی هستند، به همین دلیل است که این فرآیند در بسیاری از کشورها ممنوع است. شرکن میهن بام زرین تولید کننده انواع ماده شیمیایی به خصوص سودپرک می باشد که این ماده را با مرغوب ترین کیفیت به فروش می رساند.

به عنوان مثال، در صنعت نفت، هیدروکسید سدیم به عنوان یک افزودنی در گل های حفاری برای افزایش قلیائیت سیستم های گل بنتونیت، افزایش ویسکوزیته گل و خنثی کردن هر گونه گاز اسیدی مانند سولفید هیدروژن و دی اکسید کربن استفاده می شود. کاربرد دیگر زمانی است که نیاز به تنظیم pH در طول آزمایش اسپری نمک دارد.

گروه فنی مهندسی میهن بام زرین با سابقه درخشان در زمینه تولید انواع مواد اولیه صنایع، سودپرک را با قیمتی مناسب تولید و عرضه می کند.

سودپرک در ساخت کاغذ مرغوب

از مواد اولیه برای ساخت کاغذ سودپرک می باشد. حدود ۵۶ درصد از هیدروکسید سدیم تولید شده در صنعت مصرف می شود که ۲۵ درصد آن در صنعت کاغذسازی استفاده می شود. این ماده برای فرآوری سودپرک بوکسیت که فلز آلومینیوم از آن استخراج می شود استفاده می شود و این فرآیند بایر نامیده می شود. برای چربی زدایی فلزات، تصفیه روغن ها و ساخت رنگ و سفید کننده استفاده می شود. سودپرک یک عامل تمیز کننده است و معمولا به عنوان یک پاک کننده صنعتی استفاده می شود و اغلب به عنوان “سود سوز آور” شناخته می شود. برای استفاده از این سود به عنوان پاک کننده باید به این نکته توجه کرد که از بهترین کیفیت موجود در بازار استفاده کرد که خاصیت بالایی داشته باشد. شرکت مهندسی میهن بام زرین در این زمینه برترین کیفیت را به فروش می رساند.

با حل شدن سودپرک در آب و افزودن به تجهیزات پردازش و مخازن ذخیره سازی، گرم می شودو در نتیجه می تواند رسوبات چربی، روغن، چربی و پروتئین را حل کند. برای تثبیت مواد محلول و در نتیجه جلوگیری از توزیع مجدد، می توان سورفاکتانت ها را به محلول پرکلرات سدیم اضافه کرد.

میهن بام زرین در زمینه تولید سودپرک فعالیت می کند و از تولید کنندگان برتر می باشد که موادی چون مواد شوینده صنعتی و کارواش را با بهترین کیفیت ارائه می دهد.

کاربرد سودپرک در دباغی

در گذشته تمام مراحل تولید چرم به روش سنتی و حدود ۳ سال به طول انجامید. امروزه با ساخت ماشین آلات صنعتی جدید و بهبود ابزارهای مورد استفاده در صنعت، مدت زمان تولید چرم به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

پس از فرآیند کندن مو و جداسازی پشم از گاو، گوسفند یا هر حیوان دیگری که برای چرم در نظر گرفته شده است، پوست با سود سوزآور چربی زدایی می شود. سود سوزآور ( سودپرک ) ماده ای بسیار قلیایی است و مهمترین ویژگی مواد قلیایی این است که می توانند چربی را حل کنند. به همین دلیل از سودپرک برای چربی زدایی در دباغی ها و کارگاه های تولید چرم استفاده می شود.

گروه فنی مهندسی مهین بام زرین در زمینه تولید و عرضه سود پرک با بالا ترین و مرغوب ترین کیفت فعایت می نماید. برای خرید محصولات و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما، با شماره ۰۹۱۳۲۰۲۲۴۰۴در تماس باشید.

سودپرک برای پاک کردن قطعات

محلول بی کربنات سدیم به عنوان یک چربی گیر قوی برای اجاق های استیل و شیشه ای استفاده می شود. همچنین یک عنصر رایج در پاک کننده های اجاق گاز است.یکی دیگر از کاربردهای متداول بی کربنات سدیم در تولید مواد شوینده در اجزای مواد شوینده است.

پاک کننده های مبتنی بر سودپرک شامل سورفکتانت ها، بازدارنده های زنگ زدگی و عوامل کف کننده هستند. ماشین لباسشویی آب و مواد شوینده را در یک محفظه دربسته گرم می کند، سپس یک درب سودا گرم شده، آب داغ تحت فشار را روی قسمت های کثیف می پاشد تا چربی زدایی شود.

به طور کلی از سود پرک به دلیل ویژگی ها و خواص زیادی که دارد، در انواع صنایع و کسب کار ها و یا کار های روزمره استفاده می شود. برایخرید این محصول کاربردی بایستی بهترین کیفیت را از فروشندگانی معتبر در این زمینه خریداری کرده تا کارای مورد نظر شما را ارائه دهد. هگزاچم تولید کننده مرغوب ترین کیفیت از سود پرک می باشد که این گروه فنی مهندسی تمامی محصولات را در بالا ترین کیفیت و با قیمتی مناسب به شما خریداران عرضه می کند.