خرید سیلیکون امولشن نانو هگزا شیمی

سیلیکون امولشن و بهترین ویژگی هایی که این ترکیب دارد !

سیلیکون امولشن ماده ای جامد و سفید رنگ به شکل دانه یا گلوله با دمای ذوب 1390 درجه سانتیگراد و چگالی 2.13 گرم بر سانتی متر مکعب است. خصوصیات و خواص فیزیکی و شیمیایی این ماده سفید و بی بو است. نقطه ذوب این ماده 321 درجه سانتی گراد و نقطه جوش آن 385 درجه سانتی گراد است.

سودپرک  به راحتی رطوبت هوا را جذب می کند و در هنگام حمل و نقل باید با پوشش محافظ لازم پوشانده شود. سود سوزآور در تماس با پوست اثر خورنده دارد و این باید در هنگام استفاده برای جلوگیری از اثرات سوزاننده در نظر گرفته شود.

فهرست مطالب

سیلیکون امولشن چه خصوصیات و ویژگی هایی را دارد ؟

بسته بندی این ترکیب شمیایی به چه شکل انجام میشود ؟

سودپرک چه ویژگی هایی را دارد ؟ | هگزاچم

در چه شرکت هایی این ماده شیمیایی ارائه می شود ؟

تهیه سود پرک با استفاده از فرمول های شیمیایی !

موارد استفاده از سیلیکون امولشن در صنایع مواد غذایی

استفاده از سود پرک در صنعت در چه مواردی می باشد ؟

مزایای پراکسید در خنثی سازی اسید، تولید باتری و چاه نفت و سایر صنایع

سیلیکون امولشن برای تجهیزات چربی زدایی در صنایع غذایی

محصولات پاک کننده ای که با سودپرک ایجاد شده است!

سوالات متداول در مورد سیلیکون امولشن و ترکیبات آن ها

فهرست تصاویر

شکل 1: سیلیکون امولشیون

شکل 2: فروش سودپرک

شکل 3: انواع سود پرک

عنوان سیلیکون امولشن
دپارتمان اوج شید
نویسنده میرفنردسکی
تعداد کلمات 1582
زمان مطالعه 15

سیلیکون امولشن چه خصوصیات و ویژگی هایی را دارد ؟

سود سوزآور سفید و بی بو است و به صورت پولک یا گرانول موجود است. این ماده شیمیایی به شدت در آب حل می شود. حل کردن سود سوزآور در آب یک فرآیند گرمازا است و به دلیل حل شدن آن در آب گرمای زیادی آزاد می شود. هیدروکسید سدیم حلالیت کمی در اتانول و متانول دارد، در حالی که در اتر و سایر محلول های غیر قطبی نامحلول است. در شکل 1: سیلیکون امولشیون می بینید.

سیلیکون امولشن | هگزاچم

سیلیکون امولشن | هگزاچم

شکل 1: سیلیکون امولشیون

بسته بندی این ترکیب شمیایی به چه شکل انجام میشود ؟

این محصول نهایی (جوش شیرین) که یکی از پرمصرف ترین مواد شیمیایی در کشور و جهان می باشد در کیسه های دو جداره و دو جداره با وزن خالص 25 کیلوگرمی از پلی اتیلن و پلی پروپیلن بسته بندی شده است. با بسته بندی صادراتی تمرکز زیادی روی کیفیت و نوع بسته بندی می شود. طبق سفارش خریدار فروش این مواد در کیسه های دوجداره 25 کیلوگرمی و جامبو بگ و پالت های یک تنی بسته بندی و سرو می شود. همچنین امکان بسته بندی در بشکه های 25 کیلوگرمی نیز وجود دارد.

منافع دائمی پراک بزرگترین صنعت نفت کشور محسوب می شود. این ماده مجدداً روغن را روی سطح فلز، کف و هر سطح دیگری در یک فرآیند شیمیایی به نام “صابونی سازی” ذوب می کند. یک اصطلاح رایج پزشکی کانال های باز است.

سودپرک چه ویژگی هایی را دارد ؟ | هگزاچم

سیلیکون امولشن در آب نفوذ ناپذیر، شناخته شده و به شدت قلیایی است، یعنی در آب کاملاً به یون های تشکیل دهنده خود (+ Na و -OH) تجزیه می شود و به عنوان یک پایه قوی مهم ترین ماده شیمیایی صنعتی به حساب می آید. .

در چه شرکت هایی این ماده شیمیایی ارائه می شود ؟

سود مایع (سودپرک ) تولید شده توسط پتروشیمی اروند، پتروشیمی آبادان، پتروشیمی بندر امام، شرکت کلران سمنان، شرکت صدرای قم، شرکت کبودان ارومیه، شرکت نیرو کلر اصفهان، شرکت پارس کلور تبریز و سایر واحدهای تولیدی تانکرهای ویژه. سود شناور به کارخانه های زنجیره ای تحت نظارت و کنترل کیمیا پارس شایانکار در تهران، خوزستان، بندر امام، بندر ماهشهر، بهبهان، رامهرمز، تبریز و قم، در حالی که فرآیند تجمیع در خطوط تولید با طراحی های جدید و مدرن تحت عنوان با نظارت کادر مجرب آن را به نوشابه ثابت با خلوص 98 تا 99 درصد تبدیل می کند.

که به صورت فلکه سفید بوده و علاوه بر بسته بندی اولیه با نام های تجاری اگزین سود، کیمیا سود، پارسیان سود و … به صورت مستقیم می باشد. و یا از طریق نمایندگی های مجاز در استان های کشور و با قیمت رقابتی عرضه می گردد.

تهیه سود پرک با استفاده از فرمول های شیمیایی !

سودپرک یک ماده شیمیایی است که به عنوان محصول واکنش کاتدی در فرآیند الکترولیز نمک خوراکی به روش های دیافراگمی، غشایی و جیوه ای تولید می شود، اما نوع به دست آمده از روش غشایی خالص است. در شکل 2: فروش سودپرک را می بینید.

موارد استفاده از سیلیکون امولشن در صنایع مواد غذایی

نوشابه دقیقه با استفاده از خاکستر سودای تولید شده در فرآیند پالایش و پالایش در محصولات پتروشیمی تولید می شود. واحدهای انتفاعی از آن برای کسب سود استفاده می کنند. در حین تولید نوشابه، ابتدا 50 درصد آب میوه به کارخانه های تولید سودا که مخصوص حمل آب میوه طراحی شده اند ارسال می شود، سپس در طول فرآیند تولید، آب در خطوط جریان جریان می یابد، در حالی که آب در داخل جریان دارد. و مراحل و نظارت دقیق برای به دست آوردن سود خالص 98-99٪.

مزیت های سیلیکون امولشن سودپرک | هگزاچم

مزیت های سیلیکون امولشن سودپرک | هگزاچم

شکل 2: فروش سودپرک

استفاده از سود پرک در صنعت در چه مواردی می باشد ؟

Sod Perak یک بازکن صنعتی قوی و پرکاربرد است. حدود 56 درصد از سود پرک تولیدی به صنعت تعلق می گیرد که 25 درصد آن در صنعت کاغذ است. بی کربنات سدیم همچنین در تولید نمک های سدیم و مواد شوینده، تنظیم pH و سنتز آلی استفاده می شود. سودپرک قرن هاست که استفاده می شود. مصریان باستان از غلظت کم سود سوزآور همراه با خاکستر سبزیجات برای تهیه آب قلیایی استفاده می کردند.

سیلیکون امولشن یک عامل چربی زدایی سریع است و در تماس با آن چربی را به راحتی حل می کند.تولید سود سوزآور در بخش های مختلفی از جمله تولید مواد شیمیایی (50%)، ابریشم مصنوعی، خمیر و کاغذ (15%)، آلومینیوم (10%)، پتروشیمی و نساجی (5%)، صابون سازی و سایر صنایع استفاده می شود. شامل می شوند. مواد شوینده (5%) استفاده می شود. علاوه بر این، یک محلول قلیایی هیدروکسید سدیم استاندارد در آزمایشگاه ها برای تعیین غلظت اسیدهای ناشناخته در تیتراسیون اسید-باز استفاده می شود.

  • سودپرک در صنایع فولاد و شیشه، روی، آلومینیوم، گالوانیزه و آبکاری
  • نقره در الکل، لوازم آرایشی و سایر صنایع مرتبط سودآور است

مزایای پراکسید در خنثی سازی اسید، تولید باتری و چاه نفت و سایر صنایع

علاقه به صنعت تولید مواد شوینده و ضد عفونی کننده

  • سیلیکون امولشن در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی
  • سود نقره در ساخت رزین اپوکسی
  • سود پراک دارای کاغذ موجدار و صنعتی می باشد
  • سود پراک در صنعت چرم و پوشاک
  • مزیت مفید در صنعت رنگرزی
  • سوزاندن سود در صنعت چرم و نساجی
  • سود سوزآور در تولید سلول های سوختی
  • سود سوزآور در تولید مواد شیمیایی مختلف
  • سود سوزآور در تولید داروهای ضد انعقاد
  • کاستیک پرک قوی ترین خورنده صنعتی است.
  • سود سوزآور در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی

از مزایای پراک با تصفیه آب و فاضلاب برای کاهش مصرف آب استفاده کنید

سیلیکون امولشن برای تجهیزات چربی زدایی در صنایع غذایی

در صنعت پالایش نفت و گاز، سود سوزآور برای حذف مواد شیمیایی سمی از گازهای نفتی قبل از ورود به محیط استفاده می شود. به عنوان مثال، گازهای حاصل از سوختن نفت حاوی مقدار زیادی اکسید گوگرد است. یکی از راه های حذف اکسیدهای گوگرد شستن گاز سوخت با استفاده از محلول شیرین است. در شکل 3: انواع سود پرک مشاهده می کنید.

مزیت های سود پرک | هگزا چم

مزیت های سود پرک

شکل 3: انواع سود پرک

سود سوزآور به شکل مایع (سودا مایع) در سیستم های تمیز کردن محیط (رزین) و کروماتوگرافی استفاده می شود. از مزایای استفاده از سود سوزآور در سیستم های تصفیه محیطی و کروماتوگرافی می توان به عملکرد بهینه، هزینه کم و سهولت در تشخیص و شناسایی مقادیر باقیمانده اشاره کرد. مانند سایر مواد پاک کننده، هنگام استفاده از سود سوزآور باید از روش خاصی برای تمیز کردن سیستم کروماتوگرافی و محیط استفاده شود.

محصولات پاک کننده ای که با سودپرک ایجاد شده است!

دو تا از رایج ترین محصولات خانگی حاوی سیلیکون امولشن ، پاک کننده های لوله و محلول های سفید کننده هستند. در خانه، لوله ها اغلب به دلیل روغن و گریس مسدود می شوند. محلول‌های تمیزکننده و پاک‌کننده‌های لوله‌ای که حاوی هیدروکسید سدیم هستند (به شکل جامد، مانند جوش شیرین، یا به شکل محلول در آب، مانند نوشابه مایع)، گریس را به صابون تبدیل می‌کنند که در آب حل می‌شود. همچنین زمانی که سودپرک در آب حل می شود، حرارت بیشتری آزاد می کند. این گرما همچنین به باز شدن گرفتگی لوله ها کمک می کند. هیدروکسید سدیم در صورت تماس برای پوست و چشم انسان مضر است. اگر مقدار زیادی خاکستر سودا وارد لوله شود، گرمای حاصل از واکنش با آب باعث جوشیدن آب می شود. این منجر به پاشیدن ذرات آب و سود سوزآور در اطراف می شود. برخی از بازکن ها حاوی مقادیر کمی آلومینیوم هستند و آلومینیوم با سود سوزآور در آب واکنش داده و گاز هیدروژن تولید می کند. حباب های هیدروژن محلول را بهم می زند و به باز شدن لوله مسدود شده کمک می کند.

سوالات متداول در مورد سیلیکون امولشن و ترکیبات آن ها

ویژگی های این ماده چیست؟

ماده ای پایدار که در آب حل می شود، با هوا در تماس است.

این ماده با چه چیزی ترکیب می شود ؟

با رطوبت هوا و دی اکسید کربن ترکیب می شود. با اسیدها واکنش می دهد و با حل شدن در آب یا واکنش با اسید، گرمای زیادی آزاد می کند.

مقدار مجاز برای استفاده از این ماده چیست ؟

مقدار مجاز: 2 mg/m3

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *