سیلیکون امولشن و 6 تا از بهترین ویژگی و خصوصیات این محصول!

سیلیکون امولشن و استفاده از آن در لاستیک و پلاستیک به عنوان مواد چربی زدا و روان کننده سینی های غذا و ظروف پلاستیکی به عنوان محلول چربی زدای پاک کننده های ایرانی ماشین و خانه برای بهبود محافظت، استحکام، درخشندگی.سطح پارچه برای بهبود احساس، آب گریزی و کاهش نیاز به اتو. پرلیت، ورمیکولیت و خاک رس و سایر مصالح ساختمانی برای بهبود حفظ آب و حفاظت از رطوبت موارد استفاده از سودپرک است.

فهرست مطالب

ساختار و ویژگی های شیمیایی سیلیکون های امولشن چگونه است؟

اجزای تشکیل دهنده امولسیون ها به چه صورت است؟

امولسیون سیلیکون چیست؟ | مروری بر ویژگی های این ماده شیمیایی

انواع امولسیون سیلیکون های ارائه شده در هگزاچم کدامند؟

خواص امولشن سیلیکون شامل چه مواردی می باشد ؟

عایق کاری سطوح مختلف در زمینه ساخت و ساز با سودپرک

استفاده، تعامل و سازگاری این ماده با محیط چگونه است؟

خواص فیزیکی و شیمیایی سود پرک چگونه است ؟

روش تولید سود پرک در hexachem  چگونه است؟

فروش سود پرک با مناسب ترین قیمت در هگراچم

فهرست تصاویر

شکل 1: روغن سلیکون

شکل 2: سود پرک

شکل 3: فروش عمده سیلیکون

عنوان سیلیکون امولشن
دپارتمان اوج شید
نویسنده میرفندرسکی
تعداد کلمات 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

ساختار و ویژگی های شیمیایی سیلیکون امولشن چگونه است؟

ویسکوزیته بالای برخی از روغن های سیلیکونی را می توان با امولسیون کردن آنها به طور موثر کاهش داد. هدف از فرمولاسیون امولسیون سیلیکون بهبود و تسهیل ارائه، پردازش و اثربخشی سیلیکون است.اجزای مختلف امولسیون ها (حامل، معمولاً آب، سیلیکون و امولسیفایر آن) با یکدیگر واکنش نشان نمی دهند و با سطوحی که روی آن اعمال می شوند واکنش نشان نمی دهند. بنابراین، امولسیون ها برای کاربردهای تصفیه سطح ایده آل هستند. زیرا چسبناک تر از روغن هایی است که عرضه می کنند. در شکل 1: روغن سلیکون را مشاهده می کنید.

مزیت دیگر سودپرک  این است که تهیه آن آسان است: روغن پلی دی متیل سیلوکسان (PDMS) در سیستم های آبی پراکنده (امولسیون شده) است و بسیار مؤثر است. زیرا حمل و نقل، استفاده و مخلوط کردن آن برای کاربر نهایی آسان و ایمن است.

فروش سود پرک اصفهان | هگزا چم -hexachem

سیلیکون امولشن | هگزاچم | hexachem

شکل 1: روغن سلیکون

اجزای تشکیل دهنده امولسیون ها به چه صورت است؟

امولسیون ها معمولاً از یک جزء سیلیکونی (معمولاً یک روغن سیلیکون، پلی دی متیل سیلوکسان)، آب و امولسیفایرهای مناسب تشکیل شده اند. از نقطه نظر شیمیایی، روغن سیلیکون شبکه ای محدود از اتم های سیلیکون و اکسیژن است که به یکدیگر متصل شده اند.  سیلیکون دارای پیوندهای دوگانه با گروه های آلی، عمدتاً گروه های متیل (CH3) است که به زنجیره سیلیکون خواص نیمه آلی می دهد.

در میان خانواده امولسیون ها، امولسیون های مبتنی بر شیمی سیلیکون امولشن اهمیت زیادی پیدا کرده اند. شیمی سیلیکون در حال حاضر در بسیاری از زمینه ها استفاده می شود، از کنترل کف ناخواسته گرفته تا خیس شدن و تراز کردن چندین پوشش، بهبود مقاومت در برابر آب، بهبود سایش، خراش، لغزش، بهبود براقیت، اثرات نچسب و سایر اثرات. دوز خیلی کم بسته به اندازه ذرات، امولسیون های سیلیکونی به دو زیر خانواده تقسیم می شوند: ماکرو و میکروامولسیون.

امولسیون سیلیکون چیست؟ | مروری بر ویژگی های این ماده شیمیایی

امولسیون های سیلیکون در واقع یکی از انواع مختلف سیلیکون ها هستند که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند.

در صنعت لاستیک و تایر، چرم و برش چوب، صنعت موم و پرداخت استفاده می شود زیرا می تواند در آب حل شود و برای جدا شدن از نور.

انواع امولسیون سیلیکون های ارائه شده در هگزاچم کدامند؟

  • سیلیکون امولشن حاوی روغن سیلیکون، آب و سایر مواد افزودنی است.
  • امولسیون آب در روغن (پراکندگی آب در روغن.)
  • امولسیون روغنی مبتنی بر آب (روغن محلول در آب)
  • ساختار شیمیایی امولسیون سیلیکون

آنها معمولاً حاوی مواد سیلیکونی (معمولاً روغن سودپرک ، پلی دی متیل سیلوکسان)، آب و امولسیفایرهای مناسب هستند. از نقطه نظر شیمیایی، روغن سیلیکون یک زنجیره محدود از اتم های سیلیکون و اکسیژن است که به یکدیگر پیوند دارند. سیلیکون خود دارای دو پیوند با گروه های آلی است که در بسیاری از موارد گروه های متیل هستند که خاصیت نیمه آلی خود را به زنجیره های سیلیکونی می دهند. در شکل 2: سود پرک را می بینید.

سیلیکون امولشن | هگزاچم | hexachem

سیلیکون امولشن | هگزاچم | hexachem

شکل 2: سود پرک

خواص سیلیکون امولشن شامل چه مواردی می باشد ؟

امولسیون های سیلیکون در واقع روغن های سیلیکونی نامحلول در آب هستند که با کمک یک یا چند سورفکتانت در آب حل می شوند. بسته به نوع آنها را می توان به سه گروه آنیونی، کاتیونی و غیر یونی تقسیم کرد.

  • کاربرد امولسیون سیلیکون
  • صنعت لاستیک و پلاستیک
  • به عنوان ماده آزاد کننده و روان کننده استفاده می شود و براقیت دارد.
  • منسوجات

برای افزایش حس، آب گریزی و نرم کنندگی و از بین بردن الکتریسیته ساکن که بافت الیاف را نرم کرده و نیاز به اتو را کاهش داده و بوی مطبوعی متصاعد می شود.

عایق کاری سطوح مختلف در زمینه ساخت و ساز با سودپرک

قابلیت ضد آب سیلیکون امولشن به طور گسترده ای برای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی ضد آب استفاده می شود.

  • صنعت چاپ و کاغذ

برای روان کننده و عامل آنتی استاتیک

همچنین دارای خاصیت ضد کف هستند، به دلیل ترکیب مواد دیگر مانند کنسانتره، به یک ماده ضد کف قوی تبدیل می شوند و در صنایع مختلفی که در اثر اختلاط و اختلاط مواد مختلف کف زیادی ایجاد می شود، استفاده می شود.

  • پزشکی

از آنها برای روغن کاری ابزار پزشکی و ساختن دارو برای نفخ شکم استفاده می شود.

آنها برای تخمیر در گیاهان لبنی استفاده می شوند.

  • صنعت هوانوردی

به عنوان روغن هیدرولیک در صنعت هوانوردی استفاده می شود.

استفاده، تعامل و سازگاری این ماده با محیط چگونه است؟

استفاده از سیلیکون امولشن بسیار آسان است، این محصول نسبت به نمونه های مشابه دارای حلال سازگار با محیط زیست بوده و در محل کار حادثه ای ایجاد نمی کند. به عنوان مثال، سازندگان ماشین های ظرفشویی تخصصی در صنایع غذایی به جای جداسازی پوشش ها از سودپرک استفاده می کنند، اما در گذشته از پوشش های حلال استفاده می کردند که منجر به بروز حوادث می شد. برای سهولت در حمل و نقل معمولاً این محصول را در چند سایز تهیه می کنند تا مصرف کننده نهایی بتواند آن را با آب مخلوط کرده و از آن استفاده کند.

جوش شیرین با فرمول شیمیایی NaOH بسیار موثر است و یک هیدروکسید سدیم جامد است. hexachem  جوش شیرین با نام‌های دیگری مانند سود سوزآور، سود سوزآور، جوش شیرین و گاهی چربی‌گیرهای صنعتی نیز به کار می‌رود. هیدروکسید سدیم یا جوش شیرین در بسیاری از صنایع استفاده می شود و در آرد و فویل آلومینیوم، پتروشیمی، نساجی، صابون، مواد شوینده، مواد شیمیایی، تولید ابریشم مصنوعی استفاده می شود. Sod Perak یک ماده جامد سفید و بی بو به شکل تکه های سفید است که به راحتی رطوبت را جذب کرده و حالت چسبندگی پیدا می کند. در شکل 3: فروش عمده سیلیکون را می بینید.

سیلیکون امولشن | هگزاچم | hexachem

سیلیکون امولشن | هگزاچم | hexachem

شکل 3: فروش عمده سیلیکون

خواص فیزیکی و شیمیایی سود پرک چگونه است ؟

سودپرک یک پایه قوی و بسیار واکنش پذیر با نقطه ذوب 1390 درجه سانتی گراد است. این ماده دارای رطوبت بالایی است و با رطوبت موجود در هوا واکنش نشان می دهد، بنابراین در نگهداری آن باید دقت شود.

سود سوزآور یا سود سوزآور بسیار محلول در آب، اتانول و متانول است و به ترکیبات آلی و معدنی بسیار خورنده است.

روش تولید سود پرک در hexachem  چگونه است؟

  • الکترولیز محلول کلرید سدیم

فرآیند اصلی تولید سود سوزآور، الکترولیز محلول های کلرید سدیم در ظروف مختلف با الکترولیت است. به عنوان مثال در فرآیند سلول جیوه ای کاستنر-کلنر که به دلیل سمی بودن جیوه منسوخ شده است، از جریانی از جیوه به عنوان کاتد استفاده می شود و آمالگام سدیم خارج می شود و در صورت مخلوط شدن با آب، خاکستر سودا ایجاد می کند.

باتری غشایی فرآیند شناخته شده دیگری برای تولید این ترکیب شیمیایی است که در آن الکترولیت از آند به کاتد برای تولید هیدروکسید سدیم، گاز کلر و هیدروژن حرکت می کند.

  • جوش آهک را پردازش کنید

قدیمی ترین فرآیند برای تولید سیلیکون امولشن ، فرآیند سودآهک است که در آن کربنات سدیم (هیدروکسید کلسیم) با کربنات سدیم واکنش داده و سود سوزآور را تشکیل می دهد.

فروش سیلیکون امولشن 0با مناسب ترین قیمت در هگراچم

این ترکیب به دلیل کاربرد گسترده در صنایع توسط شرکت ها و کارخانجات شیمیایی تولید می شود. سود پراک چیستا و آراد از انواع با کیفیت این ترکیب شیمیایی هستند. تولید کنندگان پراک معمولاً شرکت های شیمیایی و فروشندگان پراک شرکت های مختلفی هستند که مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی را ارائه می دهند.

سوالات متداول

برای داشتن بهترین خرید به کجا مراجعه کنیم؟

هگزاچم بهترین گزینه برای خرید است

استفاده از سیلیکون برای کجا مناسب است؟

در تمامی صنایع از این محصول استفاده می شود

برای سفارش با چه شماره ای تماس بگیریم؟

03137473460

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *