سیلیکون امولشن و 5 تا از معایبی که این ترکیب شیمیایی دارد چیست؟

سیلیکون امولشن جزء مواد شیمیایی مربوط به جوش شیرین (هیدروکسید سدیم) است. این ترکیب شیمیایی در موادی مانند پتاسیم هیدروکسید، اسید سیتریک آبی، آب لیمو وجود دارد. هیدروکسید سدیم یک پایه قوی است که در نمک های سدیم، مواد شوینده، تنظیم و تیتراسیون pH، سنتز آلی و حتی در صنعت استفاده می شود.

سود سوزآور به دلیل خاصیت حذف رنگ به طور گسترده در صنعت کاغذ و نساجی استفاده می شود. استفاده از سود پراک به عنوان ماده پایه برای تولید آلومینیوم از سنگ معدن آن نمونه دیگری از کاربرد سودپرک است. جوش شیرین در صنایع غذایی برای شستن یا مسواک زدن میوه ها و سبزیجات، درست کردن قهوه و شکلات، ساخت رنگ های کاراملی، تهیه نوشابه، افزودن بستنی و تهیه غذاهای چینی استفاده می شود.

فهرست مطالب

موارد استفاده از سیلیکون در چه مواردی است ؟

چالش ها و تاثیرات همکاری و نتایج موفقیت آمیز با هگزاچم

معتبرترین مراکز فروشنده سیلیکون چه مراکزی می باشند ؟

معایب استفاده از این ترکیب شیمیایی شامل چه مواردی است؟

بیشترین معایبی که سود پرک دارد شامل چیست ؟

سود حاصل از فروش صادراتی صرف چه مورادی می شود ؟

بهترین وب سایت های فروش سود پرک کدامند ؟

سایر کاربردهای سود پرک شامل چه مواردی است ؟

فروش این ترکیب شیمایی به چند صورت انجام می شود ؟

کاربرد این ماده شیمیایی در کارواش چگونه است ؟

قیمت این ترکیب شیمیایی به چه عواملی بستگی دارد ؟

چگونگی شکل گیری سیلیکون به چه صورت است ؟

جوش شیرین با چه عنوان نام هایی شناخته می شود ؟

فهرست تصاویر

شکل 1: کاربرد سود پرک

شکل 2: معایب استفاده از سود پرک

شکل 3: وب سایت های فروش سود

عنوان سیلیکون امولشن
دپارتمان اوج شید
نویسنده میرفندرسکی
تعداد 1600
زمان 16 دقیقه

موارد استفاده از سیلیکون امولشن در چه مواردی است ؟

سودپرک به دلیل داشتن پایه قوی برای تصفیه آب و افزایش PH آب استفاده می شود. مزیت افزایش pH کاهش خواص خورندگی آن و کاهش درصد سموم و فلزات سنگین مانند قلع و مس در آب است. علاوه بر این، قدرت چربی زدایی هیدروکسید سدیم باعث شده است که برای تولید مواد شوینده بسیار مورد استفاده قرار گیرد و بیشترین کاربرد آن در صنعت تولید صابون است. لازم به ذکر است که قدرت پاک کنندگی این ماده در آب گرم افزایش می یابد. در شکل 1: کاربرد سود پرک را می بینید.

سود سوزآور همچنین در ساخت پیل‌های سوختی و رزین‌های اپوکسی مورد استفاده در توربین‌های بادی استفاده می‌شود.  hexachem یکی دیگر از کاربردهای این ترکیب، تولید متیلات سدیم در فرآیند تولید بیواتانول و بیودیزل است، بنابراین از این ماده در صنایع سوخت‌سازی نیز استفاده می‌شود.

فروش سیلیکون ماولشن اصفهان | هگزاچم

فروش سیلیکون ماولشن اصفهان | هگزاچم

شکل 1: کاربرد سود پرک

چالش ها و تاثیرات همکاری و نتایج موفقیت آمیز با هگزاچم

هیدروکسید سدیم به راحتی با پروتئین ها و چربی ها در بافت های زنده ترکیب می شود و در تماس با چشم باعث سوختگی شیمیایی و کوری دائمی می شود.بنابراین هنگام کار با این مخلوط یا محلول های آن باید همیشه از تجهیزات حفاظتی مانند دستکش لاستیکی، لباس ایمنی و محافظ چشم استفاده شود. اگر این ماده با پوست یا چشم تماس پیدا کرد، ناحیه مورد نظر را با آب فراوان به مدت 10 تا 15 دقیقه بشویید.

اگر ماده شیمیایی بلعیده شود و مری و رگ‌های خونی را بسوزاند، می‌تواند باعث آسیب شدید و خونریزی شود.لطفا توجه داشته باشید که انحلال هیدروکسید سدیم در آب یک فرآیند بسیار گرمازا است و گرمای تولید شده می تواند باعث سوختگی یا احتراق مواد قابل اشتعال شود.

معتبرترین مراکز فروشنده سیلیکون امولشن چه مراکزی می باشند ؟

فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارند که سودا پرک را در فیلترهای مختلف به فروش می رسانند. شما می توانید این محصول را بر اساس نیاز خود از این وب سایت ها خریداری کنید.  به خرید از سایت های معتبر توجه کنید یکی از تولید کنندگان hexachem این محصول می باشد و معتبرترین منبع برای نیازهای سوپراک شما می باشد.

معایب استفاده از این ترکیب شیمیایی شامل چه مواردی است؟

این ترکیب فواید زیادی برای سلامتی دارد. این ترکیب شیمیایی در واقع برای انسان خطرناک تلقی می شود. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض این ماده می تواند باعث ایجاد ناراحتی در دستگاه تنفسی فوقانی و مجاری بینی شود. مقادیر زیاد نیز می تواند منجر به آسیب طولانی مدت ریه شود. در  شکل 2: معایب استفاده از سود پرک را می بینید.

سودپرک به دلیل خاصیت قلیایی بسیار قوی در صورت تماس با پوست، بلعیده شدن یا استنشاق می تواند آسیب جدی به همراه داشته باشد. خوردن یا نوشیدن این ماده شیمیایی به صورت پودر یا محلول باعث سوختگی شدید و استفراغ فوری، حالت تهوع، یا درد در قفسه سینه، معده و مشکلات بلع می شود. آسیب به دهان، گلو و معده فوری است.

اسیب های کارواش ماشین

اسیب های کارواش ماشین

شکل 2: معایب استفاده از سود پرک

بیشترین معایبی که سود پرک دارد شامل چیست ؟

اثرات مضر سیلیکون امولشن به عوامل مختلفی از جمله غلظت و مدت قرار گرفتن در معرض آن بستگی دارد. قرار گرفتن بیش از حد در معرض سدیم پرگ می‌تواند باعث سوختگی شدید چشم‌ها، پوست، سیستم گوارشی یا ریه‌ها شود و باعث آسیب دائمی یا مرگ شود. تماس طولانی یا مکرر این مواد شیمیایی با پوست نیز می تواند باعث درماتیت شود.

سود حاصل از فروش صادراتی صرف چه مورادی می شود ؟

سود پرک کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد.  تولیدکنندگان زیادی این ماده شیمیایی را در ایران تولید می کنند. سود سوزآور تولید شده در ایران کیفیت بسیار خوبی دارد. بنابراین به کشورهای همسایه صادر می شود. در عین حال سود پرک چیستا برند اصلی کیمیا تجارت چیستا و برند صادراتی این شرکت می باشد که با خلوص 98 درصد یکی از بهترین و معتبرترین محصولات داخلی می باشد. از طریق راه های ارتباطی می توانید سفارش دهید.

بهترین وب سایت های فروش سود پرک کدامند ؟

سودا فلیک نوعی سود سوزآور به شکل پولک است. این ماده شیمیایی به طور گسترده در صنعت استفاده می شود. برخی از این برنامه ها عبارتند از:

سیلیکون امولشن جزء مواد شیمیایی مربوط به جوش شیرین (هیدروکسید سدیم) است. این ترکیب شیمیایی در موادی مانند پتاسیم هیدروکسید، اسید سیتریک آبی، آب لیمو وجود دارد. هیدروکسید سدیم یک پایه قوی است که در نمک های سدیم، مواد شوینده، تنظیم و تیتراسیون pH، سنتز آلی و حتی در صنعت استفاده می شود.

سود سوزآور به دلیل خاصیت حذف رنگ به طور گسترده در صنعت کاغذ و نساجی استفاده می شود. استفاده از سود پراک به عنوان ماده پایه برای تولید آلومینیوم از سنگ معدن آن نمونه دیگری از کاربرد سودپرک است. سودپرک در صنایع غذایی برای شستن یا مسواک زدن میوه ها و سبزیجات، درست کردن قهوه و شکلات، ساخت رنگ های کاراملی، تهیه نوشابه، افزودن بستنی و تهیه غذاهای چینی استفاده می شود.

برای رنگرزی نایلون و پلی استر در تولید الکل، تولید پنبه، تولید چرم و همچنین در صنعت نساجی استفاده می شود. در شکل 3: وب سایت های فروش سود را مشاهده می کنید.

این ترکیب از تبخیر سود سوزآور مایع تولید می شود و در صنعت معدن به عنوان عامل شناورسازی برای مواد معدنی مختلف مانند بوکسیت و در تجارت فرآوری سرامیک استفاده می شود. این ماده شیمیایی اغلب در استخراج طلای جذب شده روی کربن فعال استفاده می شود، بی کربنات سدیم نیز در ساخت نمک های سدیم و در تصفیه آب استفاده می شود.

فروش سود پرک اصفهان | هگزا چم -hexachem

فروش سود پرک اصفهان | هگزا چم -hexachem

شکل 3: وب سایت های فروش سود

سایر کاربردهای سود پرک شامل چه مواردی است ؟

  • صنعت کاغذ و کاغذ
  • صنایع رنگرزی و داروسازی.
  • پردازش آلومینیوم
  • تولید صابون و مواد شوینده
  • صنعت نفت
  • تولید پلاستیک
  • نام تجاری

سیلیکون امولشن یکی از اشکال مختلف سود سوزآور است. نام تجاری این محصول کاستیک سودا یا سود سوز آور یا هیدروکسید سدیم می باشد.

فروش این ترکیب شیمایی به چند صورت انجام می شود ؟

سودپرک به دو صورت عمده و خرده در بازار موجود است. شما می توانید این محصول را با توجه به نیاز خود خریداری کنید. بسیاری از فروشگاه های مواد شیمیایی این محصول را به صورت خرده فروشی عرضه می کنند.

کاربرد این ماده شیمیایی در کارواش چگونه است ؟

سود پراک به دلیل خواص فراوان در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد. یکی از این خواص در هگزاچم ، خاصیت پاک کنندگی و چربی زدایی قوی آن است. به همین دلیل از سود سوزآور در کارواش ها استفاده می شود. یکی دیگر از مزایای استفاده از این محصول در کارواش، ارزان بودن آن نسبت به سایر شوینده ها است. درآمد پرک بیشتر صرف شستشوی قطعات غیرفلزی خودرو مانند لاستیک، لاستیک و فرش کف خودرو می شود.

قیمت این ترکیب شیمیایی به چه عواملی بستگی دارد ؟

قیمت خرید و فروش سودپرک با توجه به سهم بازار آن متفاوت است و شما می توانید آن را با بهترین قیمت از طریق شرکت های معتبر ذکر شده در زیر خریداری کنید. همانطور که گفته شد درصد خلوص شیمیایی یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت آن است. در مورد منفعت نیز وضعیت به همین منوال است. برند شرکت سازنده یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت است.

چگونگی شکل گیری سیلیکون امولشن به چه صورت است ؟

جوش شیرین یک ترکیب سفید رنگ است که در آب حل می شود و از طریق تجزیه شیمیایی کلرید سدیم تولید می شود. سود سوزآور پراک در تولید صابون، شامپو و مواد چرب استفاده می شود زیرا قدرت زیادی در هیدرولیز مولکول های چربی دارد. جوش شیرین به نام های سود سوز آور و سود سوزآور نیز شناخته می شود و نام علمی آن هیدروکسید سدیم است. جوش شیرین دارای ترکیب شیمیایی است که خاصیت قلیایی قوی دارد و تنظیم کننده PH محسوب می شود و می توان از آن برای خنثی سازی اسیدها و حذف انواع نمک استفاده کرد.

سودپرک با چه عنوان نام هایی شناخته می شود ؟

جوش شیرین شکل غلیظی از هیدروکسید سدیم مایع است که به عنوان سود سوزآور یا سود سوزآور نیز شناخته می شود. سود سوزآور نوعی نمک یونی است که از یون سدیم مثبت Na+ و یون هیدروکسید منفی OH-NaOH تشکیل شده است. محلول Sod Perak، hexachem پروتئین ها را حل می کند و در تماس با بافت های بدن باعث تحریک می شود. از ویژگی های این ماده می توان به جذب رطوبت و گاز دی اکسید کربن از محیط و حلالیت بالایی در آب اشاره کرد. سود سوزآور در دنیا تقاضای زیادی دارد و تولید سالانه آن به میلیون ها تن می رسد.

سوالات متداول

سود سوزآور در دمای اتاق به چه رنگ است؟

سیلیکون امولشن یک جامد سفید رنگ است.

این ترکیب چه نوع واکنشی را نشان می دهد ؟

واکنش گرمازایی انجام می دهد و گرمای زیادی تولید می کند.

این ترکیب در چه مورادی کاربرد دارد ؟

سود سوزآور ماده ای است که در صنایع صابون سازی و پتروشیمی کاربرد فراوانی دارد. همچنین به عنوان فلزیاب استفاده می شود، واکنش های شیمیایی انجام می دهد، پنبه را تمیز می کند و زنگ فلز را از بین می برد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *