فروش سیلیکون ماولشن اصفهان | هگزاچم

سیلیکون امولشن و 3& راه اساسی برای استفاده از این ماده در کارواش!

سیلیکون امولشن اگر پس از یک روز در مزرعه. مدفوع پرندگان. بقایای حشرات یا باقیمانده کثیفی و سایر مواد بر روی بدنه آن مشاهده کردید. مهم است که در شستن ماشین خود تاخیر نکنید. رزین درختان نیز می تواند به رنگ آسیب برساند. بسته به منطقه ای که در آن زندگی می کنید. شرایطی وجود خواهد داشت که بر شستشوی ماشین شما توسط سودپرک تأثیر می گذارد. اگر در نزدیکی ساحل یا دریا زندگی می کنید. توصیه می شود برای جلوگیری از خوردگی بدنه نمکدان. ماشین خود را مرتب بشویید.

فهرست مطالب

چگونه ماشین خود را با دست بشویید تا بدرخشد

نحوه شستشوی نمای بیرونی خودرو: با دست یا با تفنگ پاش؟

بهترین نوع استفاده از امولشن برای شستشو ماشین چیست؟

نحوه شستشوی داخل خودرو: جاروبرقی و پارچه به چه شکل است؟

هر چند وقت یکبار ماشین را  با باید بشویید؟

آیا می توانم ماشین را در خیابان با استفاده از وسایل کارواش بشوییم؟

در هگزاشیمی  شما ماشین دست دوم براق خود را دارید

فهرست تصاویر

سودپرک 1

بهترین کارواش دستی  2

کاربرد مواد کارواش  3

عنوان سیلیکون امولشن
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

چگونه ماشین خود را با دست بشویید تا بدرخشد

نحوه شستن ماشین با دست : شستن ماشین فقط جنبه زیبایی ندارد. نظافت بخشی از نگهداری هر وسیله نقلیه است. و نه تنها در سالهای اول زندگی که بیشترین مراقبت را در مراقبت از آنها صرف می کنیم. این یک فرآیند کلیدی برای جلوگیری از آسیب به بدنه یا شاسی است. شستن ماشین با سیلیکون امولشن  از خوردگی جلوگیری می کند و محیط راحت تری را در داخل ایجاد می کند. هم برای راننده و هم برای بقیه همراهان. شما می توانید یک کارواش را انتخاب کنید (این روش نیز خوب است). اما ما همچنین می خواهیم بدانید که چگونه ماشین را با دست بشویید. یک فرآیند کامل تر و با انجام آن اگر این مراحل را دنبال کنید به یک نتیجه عالی دست خواهید یافت.

نحوه شستشوی نمای بیرونی خودرو: با دست یا با تفنگ پاش؟

می توانیم بدنه را با دست یا با تفنگ بشوییم. اگر بتوانیم. سریعترین و مؤثرترین کار ترکیب هر دو خواهد بود. به عنوان مثال. در یک جعبه لباسشویی در پمپ بنزین یا در صورت عدم موفقیت. از یک شلنگ برای پیش شستشو استفاده می کنیم. در هر صورت توصیه می شود یک اسفنج داشته باشید تا هر اینچ از ورق را به خوبی رد کنید. اگر بخواهید ماشین خود را در یکی از فضاهای رزرو شده در پمپ بنزین بشویید. تقریباً در همه آنها رابط مشابهی خواهید یافت که برنامه های مختلف به ترتیب زمانی مرتب شده اند. سودپرک 1 را نشان می دهد.

رایج ترین آنها “پیش شستن”. “شستن”. “آبشویی” و “روشن کردن” هستند. در برخی از تایرها نیز عملکردهای خاصی را خواهید یافت. شما همچنین می توانید تجهیزات شستشوی خود را در خانه با یک واشر فشاری مونتاژ کنید. باید فاصله ایمن را رعایت کنید تا به رنگ آسیب زیادی وارد نشود. اما  در هگزاشیمی برای استفاده از آب تحت فشار که سخت ترین کثیفی ها را پاک می کند. خیلی دور نشوید. در مرحله آبکشی. برای برداشتن راحت تر صابون از آن دور می شویم. جهت مطالعه نحوه استفاده از مواد کارواشی مقاله قبلی مارا مطالعه نمایید.

سودپرک

سودپرک

سودپرک 1

بهترین نوع استفاده از سیلیکون امولشن برای شستشو ماشین چیست؟

اگر انتخاب شما برای شستشوی دستی ماشین با سطل و اسفنج است. باید چندین واحد برای تعویض داشته باشید. هرگز پارچه ای را که به خوبی تمیز نشده است نزنید. شما فقط خاک را پخش خواهید کرد. همچنین اگر شن و ماسه آغشته به بدنه دارید. ممکن است آن را خراش دهید. برای شستن ماشین از چه صابونی استفاده کنیم؟ بهترین آن خنثی یا مخصوص خودرو است. از مواد شیمیایی مانند سفید کننده یا آمونیاک استفاده نکنید. هر مایع با مقدار زیادی الکل باعث آسیب می شود. سایر عناصری که به شما کمک می کنند بهترین نتیجه را بگیرید. دستکش یا حوله های میکروفیبر هستند.

کارواش شما با سودپرک به بیرون ختم نمی شود. برای تمیز کردن صحیح خودرو با سیلیکون امولشن . باید از داخل آن نیز مراقبت کنید. مهم این است که یک دستور را دنبال کنید تا به بهترین نتیجه برسید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که ماشین را کاملا خالی کنید. مخصوصاً سوراخ هایی که تعداد آنها بیشتر و بیشتر می شود را جاروبرقی بکشید. در واقع. دسترسی به جاروبرقی ضروری است. هر پمپ بنزینی این سرویس را دارد اما می توانید آن را در خانه با دستگاهی مشابه حل کنید یا حتی یک جاروبرقی قابل حمل را به USB ماشین وصل کنید.

نحوه شستشوی داخل خودرو: جاروبرقی و پارچه به چه شکل است؟

هنگامی که ماشین جاروبرقی شد. نوبت به تمیز کردن اثاثه یا لوازم داخلی می رسد. شما محصولات زیادی در سوپرمارکت ها و فروشگاه های تخصصی دارید که برخی از آنها در صندلی ها یا انواع پارچه ها تخصص دارند. اما می توانید به سادگی از آب یا محلولی که شامل ماشین ظرفشویی یا بی کربنات است نیز استفاده کنید. این محصولات به ویژه برای لکه های چربی سخت تر مفید خواهند بود. بهترین کارواش دستی  2 را نشان می دهد.

برای از بین بردن آلودگی های خاص تر در سیلیکون امولشن . ترفندهای خانگی با نوشابه های گازدار یا سرکه وجود دارد. با وجود اینکه در داخل خودروها کمتر و کمتر دود می شود. علاوه بر خوشبو کننده هوا. می توانید از دانه های قهوه یا خود بی کربنات نیز برای از بین بردن بوی تنباکو استفاده کنید.

هر چند وقت یکبار ماشین را  با سودپرک باید بشویید؟

مطمئنا این یکی از سوالاتی است که از خود پرسیده اید. اما در بیشتر موارد باید پاسخ آن را خودتان پیدا کنید. تعداد دفعات مشخصی وجود ندارد. زیرا همه چیز به استفاده ای که از ماشین خود می کنید بستگی دارد. اگر در طول روز از آن استفاده می کنید. مطمئناً از تعطیلات آخر هفته برای دادن مجوز استفاده خواهید کرد. قبلاً می‌دانید که انتخاب رنگ ماشین شما بر تعداد دفعات شستشو نیز تأثیر می‌گذارد. زیرا هر چه رنگ آن تیره‌تر باشد. کثیف‌تر به نظر می‌رسد. به همین دلیل است که بسیاری از رانندگان رنگ های روشن مانند سفید. نقره ای یا خاکستری را انتخاب می کنند.

بهترین کارواش دستی

بهترین کارواش دستی

بهترین کارواش دستی  2

در برخی موارد می تواند به موتور آسیب برساند. همین توصیه برای کسانی که در جاده های یخی که در آن نمک  و سودپرک ریخته می شود زندگی می کنند یا رانندگی می کنند. یکی دیگر از عواملی که باید در نظر بگیرید واضح است: اگر ماشین شما در خیابان بخوابد. باید به تمیزی آن توجه بیشتری داشته باشید. کاربرد مواد کارواش  3 را نشان می دهد.

آیا می توانم ماشین را در خیابان با استفاده از وسایل کارواش بشوییم؟

شستن ماشین با  دست با سیلیکون امولشن . شستشو با تفنگ اسپری. شستشوی ماشین… گزینه های مختلفی در دسترس شماست. اما سوالی وجود خواهد داشت که تصمیم شما را راهنمایی می کند. اگر جایی در خانه ندارید که بتوانید ماشین خود را بشویید. باید به یک پمپ بنزین بروید. یعنی نمیتونم ماشین رو تو خیابون بشورم؟ در واقع. همانطور که در مقررات عمومی راهنمایی و رانندگی آمده است. «پرتاب. گذاشتن یا رها کردن اشیاء یا موادی که ممکن است مانع گردش آزادانه. توقف یا پارک کردن. خطرناک یا خراب کردن سابق یا تأسیسات آن یا تولید در جاده شود. ممنوع است.

آن و یا در مجاورت آن اثراتی که شرایط مناسب را برای گردش. توقف یا پارک تغییر می دهد. ترجمه شده به زبان فانی ها: اگر با سطل و اسفنج در سودپرک در خیابان باشید می توانند شما را جریمه کنند. این جریمه ها به شهرداری بستگی دارد و بین 30 تا 3000 یورو است. بهتره بازیش نکنی و اگر می خواهید ماشین خود را در قسمت مشترک ساختمان خود بشویید. از قوانین جامعه مطمئن باشید.

کاربرد مواد کارواش

کاربرد مواد کارواش

کاربرد مواد کارواش  3

در هگزاشیمی  شما ماشین دست دوم براق خود را دارید

در کلیکارس اولین شستشوی ماشین  با سیلیکون امولشن نو دست دوم یک دست خوب توسط ما در hexachem ارائه می شود. همه چیز به گونه ای که خودروی جدید خود را در شرایط عالی در عرض 48 ساعت در خانه تحویل بگیرید. چیزی که ما با کامل ترین بررسی موجود در بازار بر اساس 270 نقطه کنترل به آن دست پیدا می کنیم. البته شست و شوی دوم از قبل در طی 15 روز یا 1000 کیلومتری که به عنوان آزمایش دارید. به تنهایی انجام می شود. اگر از انتخاب خود متقاعد نشدید. ما پول شما را پس خواهیم داد!

تعداد استاندارد شستشو ماشین و وسایل نقلیه چیست؟

این تعداد بستگی به میزان استفاده شما و محیطی که در ان زندگی می کنید دارد.

برای از بین بردن الودگی های ماشین چه ترفندهای خانگی استفاده می شود؟

استفاده از نوشابه گازدار و سرکه توصیه می شود.

برای شستشو ماشین با شیلنگ های مخصوص چه مواردی را باید رعایت کرد؟

باید فاصله مناسب و ایمنی داشته باشیم تا به رنگ اسیبی وارد نشود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *