سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن بهترین4# ماده شیمیایی برای شستشو وسایل نقلیه چیست؟

سیلیکون امولشن در مورد خودرو، نه تنها دانش “مرده” در مورد پیکربندی مدل ها و مدل های نظری وجود دارد، بلکه باید به تعمیر و نگهداری توجه بیشتری شود. شستشوی خودرو نیز یک کار فنی است. در ادامه روند و اقدامات احتیاطی برای خودرو آورده شده است. شستشو با موم آب مهم است، با هم تماشا کنید. فرآیند و اقدامات احتیاطی مربوط به شستشوی ماشین واکس آب  و سودپرک – تعریف از واکس های طبیعی مورد استفاده در کارواش های واتر واکس می توان به موم کارنائوبا، موم زنبور عسل، موم جوجوبا و … اشاره کرد البته در برخی از واکس های آب نیز از واکس های طبیعی گیاهی با اشعه ماوراء بنفش استفاده می شود مانند موم آفتاب ایتالیایی و …. سورفکتانت‌های مورد استفاده در کارواش‌های واتر واکس عموماً از ترکیبات پاک‌کننده‌های معمولی صورت مانند استرهای الکل‌های گیاهی طبیعی و غیره هستند.

فهرست مطالب

مقایسه دو مایع کارواشی که میتوانید برای کارواش استفاده کنید؟

نحوه شست وشو ماشین با استفاده از امولشن چگونه است؟

نهایت کیفیت شستشو را با استفاده از تجربه کنید!

بهترین پاک کننده کثیفی و رنگ برای کارواش چگونه می باشد؟

مقرون به صرفه ترین محصول برای استفاده در کارواش چگونه است؟

نتیجه گیری اساسی در مورد نحوه استفاده از مواد شیمیایی!

فهرست تصاویر

سودپرک  1

فواید سود پرک  2

مضررات سود پرک  3

عنوان سیلیکون امولشن
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

مقایسه دو مایع کارواشی که میتوانید برای کارواش استفاده کنید؟

در مقایسه با مایع کارواش معمولی، کارواش واتر واکس توجه بیشتری به مراقبت از سطح رنگ دارد. با توجه به افزایش میزان و نوع واکس در فرآیند شستشوی خودرو با واکس، بدنه خودرو درخشان تر و براق تر به نظر می رسد. سورفکتانت های مورد استفاده در کارواش های واتر واکس  و سیلیکون امولشن  از ترکیبات پاک کننده های معمولی صورت هستند و به طور کلی به رنگ خودرو آسیبی نمی رسانند. مایع کارواش واتر واکس به این صورت است که ابتدا ماشین را با آب پرفشار شسته و سپس مایع کارواش واتر واکس 1:15 را با آبپاش روی سطح رنگ ماشین اسپری کنید و سپس از آب لوله کشی برای شستشو استفاده کنید. شستشو، هیچ کفی تولید نخواهد شد و هیچ کفی در دستگاه استفاده نخواهد شد.

فرآیند و اقدامات احتیاطی مربوط به شستشوی ماشین واکس آب – فرآیند ابزار آماده سازی: اگر می خواهید ماشین را تمیز کنید و از سطح رنگ مراقبت کنید بدون مجموعه کامل ابزار غیرممکن است قبل از شستن ماشین ابتدا باید وسایل را آماده کنیم: واکس ماشین، اسفنج، حوله، دستکش تمیز کننده ماشین، سطل، برس های تمیز کننده و غیره فرآیند شستشوی خودرو: 1. قبل از استفاده ماشین را با آب تمیز بشویید.بهتر است ماشین شوی داشته باشید. 2. حتماً آن را بدون لکه و لکه گلی بشویید. سودپرک  1 را نشان می دهد.

نحوه شست وشو ماشین با استفاده از سیلیکون امولشن چگونه است؟

  1. سپس موم آب و آب را به نسبت مخلوط کنید، نسبت خاص 100:5000 (ml) است. 4. سپس کل ماشین را با یک حوله پاک کنید تا موم آب مخلوط شده تمیز شود. 5. پس از پاک کردن، کل ماشین را با آب تمیز بشویید و با یک حوله خشک خشک کنید. موارد مربوط به کارواش: برخی از جزئیات را در فرآیند شستشوی خودرو نمی توان نادیده گرفت مانند انتخاب ابزار، حوله هایی که مو می ریزند یا آب را جذب نمی کنند نباید انتخاب شوند و همچنین باید به ترکیب واکس و آب ماشین لباسشویی توجه کرد. واکس ماشین لباسشویی برای فرآیند تمیز کردن ناخوشایند است و خیلی کم نمی تواند کامل باشد.

سودپرک

سودپرک

سودپرک  1

تعمیر و نگهداری خودرو جزییات مهمی است که صاحبان خودرو و دوستان نمی توانند آن را نادیده بگیرند، اما همه چیز باید درست باشد. تعمیر و نگهداری بیش از حد نیز باعث مازاد صنعت می شود که عواقب بدی به همراه خواهد داشت. شست و شوی خودرو از این قاعده مستثنی نیست. شستشوی زیاد خودرو نیز باعث می شود اگر رنگ ماشین خراب است، تعداد شست وشوها نباید زیاد باشد، عموماً تعداد شست و شوی خودرو در عرض یک ماه 3-4 بار منطقی تر است. موارد فوق اطلاعات مربوطه در مورد فرآیند شستشوی ماشین با واکس آب و اقدامات احتیاطی است که توسط ویرایشگر به اشتراک گذاشته شده است، امیدوار است که به درک بهتر همه کمک کند.

نهایت کیفیت شستشو را با استفاده از سودپرک تجربه کنید!

چگونه ماشین خود را  با سیلیکون امولشن به درستی بشویید و آن را درخشان کنیم؟ چگونه ماشین خود را به درستی بشویید و آن را درخشان کنیم؟ تعمیر و نگهداری خودرو برای اطمینان از طول عمر آن ضروری است، همانطور که شستن منظم آن می تواند آن را شبیه نو جلوه دهد. در اینجا چند نکته مفید برای تمیز کردن بدنه خودرو، رینگ‌ها و سطوح شیشه‌ای آن و درخشش آن به شکلی که قبلاً نبوده است، آورده شده است. توصیه هایی برای درخواست برای خود یا هنگام فروش خودرو. غلطک برس، سریع و مقرون به صرفه. فواید سود پرک  2 را نشان می دهد.

بسیاری از رانندگان از رول برس همراه  و سیلیکون امولشن برای شستن ماشین خود استفاده می کنند. این یک راه حل ساده، سریع و موثر است که اغلب در مناطق ایستگاه های خدمات و کارواش ها یافت می شود. با این حال، غلتک های میکروفیبر باید ترجیح داده شوند. ماشین‌های مجهز به غلتک‌های مصنوعی به دلیل الیاف سخت برس‌هایشان در معرض خراش دادن رنگ بدنه هستند. علاوه بر این، با هر بار عبور، کثیفی و ذرات را روی خودروهای متوالی جمع می کنند و در طولانی مدت می توانند باعث ایجاد خراش های کوچک روی لاک شوند. رول برس میکروفیبر اقتصادی ترین سیستم است. همچنین سریع است زیرا زمان شستشو به ندرت از پنج دقیقه بیشتر می شود.

بهترین پاک کننده کثیفی و رنگ برای کارواش چگونه می باشد؟

پاک کننده فشار بالا سودپرک ، کارایی بی نظیر شستشوی پرفشار به هگزاشیمی  این امکان را می دهد که ماشین خود را با دقت تمیز کنید، زیرا کثیفی ها را بدون زحمت در جایی که لازم است پاک می کند. به منظور جلوگیری از برداشتن لاک، نازل نباید خیلی به بدنه نزدیک باشد. فاصله 40 تا 50 سانتی متری برای از بین بردن گرد و غبار و آثار بدون خطر ریز خراش منطقی و کاملاً کافی است. استفاده از این نوع پاک کننده به این معناست که لنس را خیلی نزدیک به مفاصل نگه ندارید زیرا تحت تأثیر فشار می توانند منبسط شوند. اگر لکه ها باقی ماندند، می توانید از یک ماده شوینده اما غیر ساینده استفاده کنید که می تواند آثار حشرات و فضولات پرندگان را از بین ببرد.

فواید سود پرک

فواید سود پرک

فواید سود پرک  2

ایستگاه‌های شستشوی مجهز به این نوع پاک‌کننده‌ها نسبت به ایستگاه‌هایی که برس رول و سودپرک  ارائه می‌دهند گران‌تر هستند. 5 یورو برای چند دقیقه و 20 یورو برای شستشوی کامل بدنه نیاز دارد. فرمول های شستشو شامل چندین برنامه مانند: .پیش شستشو، .شستشو، .شستشوی ضد اثر، .خشک کردن، .جلا دادن. این سیستم شستشوی پرفشار به لطف استفاده از آب غیر معدنی هیچ اثری بر روی بدنه باقی نمی گذارد. بهترین نتیجه به شرطی به دست می آید که ماشین زیر نور مستقیم خورشید خشک نشود. مراقب پاک کننده های فشار قوی که در خانه استفاده می کنید باشید. باید روی جت متوسط ​​تا کم مناسب برای وسیله نقلیه تنظیم شود.

مقرون به صرفه ترین محصول برای استفاده در کارواش چگونه است؟

کارواش دستی، مقرون به صرفه اما وقت گیر تمیز کردن ماشین به صورت دستی به زمان بیشتری نسبت به انتخاب ایستگاه شستشو نیاز دارد. دوز مناسب گریس آرنج  و سیلیکون امولشن و حداقل لوازم جانبی برای بازگرداندن تمام درخشش آن به بدنه کافی است. هگزاشیمی  تیم می کنیم: .یک اسفنج مخصوص بدنه غیر ساینده بزرگ، .یک دستکش شستشو، .از پوست بابونه، .دو سطل، یکی حاوی آب با مواد پاک کننده اضافه شده مانند صابون سیاه و دیگری آب شفاف. قبل از شروع عملیات، بهتر است ماشین خود را در سایه پارک کنید. در اینجا مراحل اصلی برای برداشتن آمده است. مضررات سود پرک  3 را نشان می دهد.

با استفاده از دستکش لباسشویی، شلنگ باغبانی یا دستگاه پرفشار، وسیله نقلیه را کاملا خیس کنید. .بدنه را با اسفنج نرم بزرگ آغشته به محصول تمیز کنید و بر کثیف ترین نقاط تاکید کنید. .بگذارید صابون سیاه همانطور که سازنده نشان داده عمل کند. .برای از بین بردن کف با آب تمیز بشویید. .بدنه را با یک چرم چوبی پاک کنید و حرکات دایره ای انجام دهید. چگونه بدنه خود را درخشان کنیم؟ محصولات زیادی در بازار وجود دارند که به اندازه کافی برای بازسازی بدنه خودرو و درخشندگی آن موثر هستند. برای خواندن مقاله های دیگر مواد شیمیایی اینجا کلیک کنید.

مضررات سود پرک

مضررات سود پرک

مضررات سود پرک  3

نتیجه گیری اساسی در مورد نحوه استفاده از مواد شیمیایی!

سیلیکون امولشن اینها پولیش هایی هستند که باید با استفاده از یک پارچه نرم و بدون پرز روی سطح مورد استفاده قرار گیرند. به محض اینکه پولیش به اندازه کافی پخش شد، به سادگی با حرکات دایره ای با استفاده از یک پارچه مناسب پولیش دهید. بازسازی کامل ماشین علاوه بر شست و شوی بدنه، نباید عناصر خاصی از جمله: .لنزهای چراغ جلو و چراغ های عقب: باید با آب صابون یا با کیت بازسازی چراغ جلو تمیز شوند. .کروم: برای براق شدن آنها باید با پارچه ای آغشته به صابون  سودپرک مارسی یا سرکه سیب پاک کنید. .رینگ ها: برای تمیز کردن آن ها نباید صبر کنید تا خیلی کثیف شوند، زیرا اغلب آب و مواد شوینده برای از بین بردن ذرات روی سطح رینگ ها کافی نیستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *