سودپرک

سودپرک بهترین ماده شیمیایی برای شستشو$5 نوع وسیله نقلیه!

سودپرک فراتر از دمای معین، یک سلول خواهد مرد. توضیح اصلی برای این عدم مقاومت در برابر حرارت آن است. با افزایش گرما، پیوندهای درون مولکولی که ساختارهای پروتئینی را در کنار هم نگه می‌دارند، شکسته می‌شوند و  سیلیکون امولشن  تنها پروتئین دناتوره شده باقی می‌مانند. بنابراین گرمای تولید شده سلول ها را از بین می برد. از طرف دیگر، اگر نازل بخارشوی بیش از 15 سانتی‌متر از سطحی که باید تمیز/ضدعفونی شود، فاصله داشته باشد، دما می‌تواند به راحتی از 100 درجه سانتی‌گراد به 60 درجه سانتی‌گراد برسد و در نتیجه فرآیند کار نمی‌کند یا به همان اندازه کار نمی‌کند.

فهرست مطالب

بهترین روش برای تمیز کردن ماشین بدون تماس دست چه می باشد؟

بخار شوی حرفه ایی برای دارای چه ویژگی هایی است؟

مخازن متفاوت برای چه کاربرد هایی مورد استفاده قرار می گیرند؟

بهترین روش نظافت به کمک امولشن چگونه می باشند؟

بهترین روش برای اینکه وسیله نقلیات مانند شستشو کارواش ها شسته شود؟

فهرست تصاویر

سیلیکون امولشن  1

فواید امولشن   2

بهترین نوع سیلیکون  3

عنوان سودپرک
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

بهترین روش برای تمیز کردن ماشین بدون تماس دست چه می باشد؟

بخار همچنین تمیز کردن سطح را بدون تماس و بدون نیاز به استفاده از مواد شیمیایی یا مقادیر زیاد آب ممکن می سازد. این آن را از هر نظر به یک راه حل عالی تبدیل می کند. برای تمیز کردن محفظه موتور یک وسیله نقلیه، استفاده از بخارشوی ایده آل سودپرک  است، زیرا بخار باعث نرم شدن گریس و کاهش شر آن می شود، فشار اجازه می دهد تا آن را فشار داده و هیچ خطری برای آسیب رساندن به عنصر حساس و الکتریکی ندارید. برخلاف تمیز کردن با واشر فشار). بخار برای تمیز کردن فضای باز نیز جالب است، همیشه از مواد شیمیایی کمتر یا بدون استفاده از آن استفاده می شود، به خصوص بدون تماس و بدون برجای گذاشتن اثر.

از نظر نتایج، می توان در مورد تمیز کردن رنگ خودرو در مقایسه با تمیز کردن با استفاده از بهترین روش های جزئیات شک داشت، اما از نظر اکولوژیکی، مزیت بخارشوی غیرقابل انکار است. بخار چقدر خنک می شود و ناکارآمد می شود؟ هنگام استفاده از دوربین مادون قرمز، مشاهده می کنیم که دما در حدود 20 تا 25 سانتی متر ناپدید می شود و بخار سرد و مرطوبی باقی می ماند. این نشان می دهد که اگر هدف hexachem ضدعفونی است، چگونه نوک آن باید بسیار نزدیک به سطح باشد. ثابت شده است که برای ضدعفونی کردن داشبورد، صندلی ها یا دریچه های هوا/تهویه، بخارشوی ایده آل است. یک ماشین قدرتمند بخار داغ را دورتر پخش می کند و بنابراین کارآمدتر خواهد بود. سیلیکون امولشن  1 را نشان می دهد.

بخار شوی حرفه ایی برای سودپرک دارای چه ویژگی هایی است؟

بخارشوی خانگی: در اینجا اغلب بحث بودجه است. برای استفاده گاه به گاه یا به عنوان پشتیبان ایده آل است. قدرت آنها نسبت به نسخه های حرفه ای و ظرفیت آنها نیز کمتر است. آنها ارزان هستند، اما کار را انجام می دهند. بخارشوی نیمه حرفه ای: این دستگاه ها برای مناطق کوچک با کیفیت بالا هستند. برای تمیز کردن محفظه موتور، فرش ها، چربی زدایی قطعات و دمیدن کثیفی در فضاهای کوچک یا شکاف ایده آل است. همچنین تمیز کردن مناطق صعب العبور را امکان پذیر می کند. هزینه آن بیشتر از بخارشوی خانگی است، اما امکان پرکردن آن در اسرع وقت برای استفاده مداوم (فوق العاده کاربردی) وجود دارد. به طور کلی قدرتمندتر از نسخه خانگی است و بهتر طراحی شده است.

سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن  1

بخارشوی حرفه ای با سودپرک : این دستگاه اغلب یک دستگاه بزرگ است. بخارشوی های حرفه ای به گونه ای طراحی شده اند که به طور مداوم در تمام طول روز کار کنند. قدرت و طراحی بالاتر است. برای کار روزانه، یک نوع ماشین ایده آل است. این یک پاک کننده سطح ورودی است. SC3 اجازه می دهد تا ne تمیز کردن گاه به گاه یک ماشین به عنوان مثال (داخلی) و می توان آن را در هر زمان پر کرد، فقط 30 ثانیه صبر کنید تا گرمایش انجام شود (که بسیار کوتاه است).

مخازن متفاوت برای چه کاربرد هایی مورد استفاده قرار می گیرند؟

توجه: همراه با پیوست های متنوعی برای انجام کارهای مختلف ارائه می شود. گرمایش 30 ثانیه ای همراه با فشار 3.5 بار فرش ها، موکت ها، سرپوش ها، محفظه موتور، دهانه های در/ صندوق عقب و غیره را کاملا تمیز می کند. همچنین جمع و جور است و حمل و نقل آن آسان است، اما مخزن کوچک 1 لیتری را نمی توان جدا کرد، بنابراین باید آب را به بخارشوی ببرید. این برند ایتالیایی در کیفیت ماشین آلات خود از شهرت خوبی برخوردار است. این کم قدرت ترین دستگاه در بین تمام دستگاه هایی است که در این مقاله از سایت جزئیات hexachem ارائه شده است، که برای مثال اگر از ژنراتور استفاده کنید، آن را به یک انتخاب ایده آل تبدیل می کند. هزینه زیادی ندارد و در بخارشوی های نیمه حرفه ای قابل طبقه بندی است. فواید امولشن   2 را نشان می دهد.

برای پر کردن دستگاه به مقدار مناسبی آب و سیلیکون امولشن  نیاز است که به این معنی است که برای مثال هنگام پر کردن به یک منبع آب در لوله نیاز دارید. برای تمیز کردن فضای داخلی و خارجی ایده آل است و می تواند به یک انژکتور استخراج کننده تبدیل شود. بخش منفی قیمت آن است، حدود 7700 €، که واقعی است سرمایه گذاری قابل استفاده از طرفی بسته به جریان شما، دستگاه سودآور خواهد بود. هگزاشیمی  همچنین به یک منبع تغذیه خوب نیاز دارید، زیرا دستگاه قدرتمند است.

فواید امولشن

فواید امولشن

فواید امولشن   2

بهترین روش نظافت به کمک سیلیکون امولشن چگونه می باشند؟

توجه: برای نظافت سبز توسط سودپرک ، این بخارشوی حرفه ای مدل بسیار خوبی است. این اجازه می دهد تا یک وسیله نقلیه، فضای داخلی، بیرونی، محفظه موتور، رینگ ها و غیره را به طور کامل تمیز کنید.همچنین این پاک کننده امکان استفاده از دو شیلنگ را به صورت همزمان می دهد که می تواند در کارواش بسیار کاربردی باشد. نکته منفی این است که برای استفاده از آن باید تکنیک های مناسبی داشته باشید و از تمام پتانسیل آن (در بخار خشک و مرطوب) استفاده کامل را ببرید، بسته به موردی که پیش روی شماست (سوال عادت). این دستگاه قبلاً توسط چندین فروشنده موبایل پذیرفته شده است . بهترین نوع سیلیکون  3 را نشان می دهد.

مشتریان از تمیز کردن زیست محیطی بسیار راضی به نظر می رسند. این می تواند یک امتیاز واقعی در یک تجارت باشد. Meguiars Wash Plus: روشی جدید برای استفاده از شامپو ماشینشامپوهای مراقبت از خودرو چه از بین بردن بقایای اگزوز خودرو، حشرات خرد شده، نمک جاده، فضولات پرندگان، شیره درختان و غیره باشد، اولین محصول برای هر راننده ای است. شامپوهای ماشین   سودپرک همچنین به لطف یک محصول ضدعفونی کننده و میله خاک رس، بقایای محافظ موجود، مانند موم یا درزگیر و اکسیده شدن لایه لاک را نیز ممکن می سازد. این نوع صابون ماشین معمولا به عنوان “سیلیکون امولشن ” نامیده می شود. این نوع محصول در هنگام آماده سازی برای استفاده از یک محافظ سطحی مانند یک لایه محافظ نانو سرامیک یا PPF نقش مهمی ایفا می کند.

بهترین روش برای اینکه وسیله نقلیات مانند شستشو کارواش ها شسته شود؟

در همه کشورها هنوز میلیون‌ها رانندگان هستند که وسایل نقلیه خود را در کارواش‌های اتوماتیک شسته می‌شوند (غلطک‌ها را درک کنید)، غافل از خطر متوسل شدن به این نوع شستشو، همچنین برای راحتی کار، رنگ را به تدریج خراب می‌کنند. شما نمی توانید از هر محصولی در خودرو استفاده کنید. مواد شیمیایی کاملاً اهمیت و حتی بیشتر از آن قدرت خود را دارند. یک دلیل واقعی وجود دارد که  هگزاشیمی  مطلقاً استفاده از شامپو مو یا صابون ظرفشویی را برای شستن ماشین توصیه نمی کنیم تا از هر گونه مشکلی جلوگیری شود. برای دانستن شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی مقاله قبلی مارا مطالعه نمایید.

بهترین نوع سیلیکون

بهترین نوع سیلیکون

بهترین نوع سیلیکون  3

مانند شامپویی  سودپرک  که روی موهای خود استفاده می‌کنید (یا استفاده می‌کنید)، یک شامپوی خودکار کثیفی، مواد زائد را از بین می‌برد، اما همچنین حاوی مواد حیاتی برای محافظت و «جوان‌سازی» است. خاک زیادی در فرمولاسیون شامپوهای ماشین پوشانده شده است، زیرا شامپوهایی که حاوی اتیل و مواد چربی زدایی خشن هستند که هر گونه محافظتی را از بین می برند. صدها شامپو کارواش در بازار وجود دارد که هر کدام ادعا می کنند بهتر از محصول رقیب هستند. برای اضافه کردن سردرگمی بیشتر، بسیاری از این محصولات تمیز کننده خودرو به عنوان فرموله شده برای مقابله با یک کار خاص به بازار عرضه می شوند. از صابون‌های  سیلیکون امولشن  خاص گرفته تا تفنگ‌های فوم، فرمول‌های حاوی موم، شامپوهای آماده‌سازی سطوح و پاک‌کننده‌های نگهداری، تعداد گزینه‌های شیمیایی شستشو بسیار زیاد است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *