سودپرک

سودپرک و 7% مورد از بهترین شوینده های ماشین چه می باشد؟

سودپرک بهترین صابون کارواش برای رنگ ماشین مشکی باید سطح pH متعادلی داشته باشد. که 7 است، زیرا سطح pH ایمن برای شستشوی ماشین است که به سطح رنگ آسیب نمی رساند. هر چه مقدار کف و/یا کف صابون کارواش بیشتر و غلیظ‌تر باشد. در تمیز کردن خودرو مؤثرتر، کارآمدتر و ملایم‌تر است. هدف از کف  سیلیکون امولشن  و کف این است. که آلاینده ها را از روی سطح برداشته و آنها را روغن کاری کنند. این امر به کاهش یا حتی از بین بردن تلاش برای شستشو کمک می کند. شستشوی خودرو را سریعتر می کند و از خراشیدگی رنگ توسط آلاینده ها جلوگیری می کند.

فهرست مطالب

بهترین صابون کارواش برای خودروهای سیاه رنگ چه می باشد؟

ایا می توان از انواع شستشو دهنده های رایحه دار برای ماشین استفاده کرد؟

یکی از بهترین شامپوهای سودپرک که می توان برای ماشین استفاده کرد؟

انواع الاینده های مهم و امولشن چه می باشد ؟

نتیجه گیری صحیح برای استفاده از انواع شستشو دهنده های ماشین!

فهرست تصاویر

سیلیکون امولشن  1

انواع سلیکون امولشن  2

فواید امولشن  3

عنوان سودپرک
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

بهترین صابون کارواش برای خودروهای سیاه رنگ چه می باشد؟

بنابراین، بهترین صابون کارواش برای خودروهای سیاه رنگ، صابونی است که مقدار زیادی کف غلیظ مانند سودپرک  تولید کند. درخشش و تقویت رنگ زمانی که یک خودرو با رنگی پر رنگ درخشان باشد، جذاب تر به نظر می رسد. اگرچه برخی از صابون‌های کارواش، ماشین را کسل‌کننده یا مسطح نشان می‌دهند، که چندان خوشایند نیست. برای به دست آوردن آن درخشش مطلوب، بهترین صابون شستشوی خودروهای مشکی حاوی مواد خاصی مانند براق و موم را تهیه کنید. آنها به رنگ ماشین شما درخشندگی می بخشند و رنگ آن را برای ظاهری براق و پر جنب و جوش نشان می دهند. فرمول بدون لکه آب و رگه از کارواش های ارزان و بی کیفیت خودداری کنید. آنها تمایل دارند لکه‌ها یا رگه‌های آب را روی خودرو به جای بگذارند، به‌ویژه که در خودروهای مشکی بسیار قابل توجه هستند.

اما اگر برای دانستن فاکتورهای لازم برای انتخاب بهترین صابون شستشو برای خودروهای مشکی وقت بگذارید، کار را کمی آسان تر می کند. بنابراین به فهرست عوامل ارائه شده در زیر نگاهی بیندازید. سطح pH صابون کارواش یک فاکتور ضروری است که باید در نظر گرفته شود زیرا سطح pH نامناسب می تواند بر روی رنگ خودرو تأثیر منفی بگذارد. اگر خیلی زیاد باشد، خیلی قلیایی است و اگر خیلی کم باشد، خیلی اسیدی است. و هر کدام از اینها پوشش‌های محافظ مانند موم، درزگیر و پوشش سرامیکی رنگ خودرو را از بین می‌برد و رنگ را تخریب می‌کند. سیلیکون امولشن  1 را نمایش می دهد.

ایا می توان از انواع شستشو دهنده های رایحه دار برای ماشین استفاده کرد؟

رایحه انگور که به راحتی آن می افزاید، یک تجربه خوب شستشوی ماشین را ایجاد می کند. و در مجموع 20 گالن محلول را می توان تنها با یک گالن از این فرمول ایجاد کرد. بنابراین بسیاری از کارواش ها را می توان با آن انجام داد. همچنین به عنوان یک فرمول شفاف، ایمن برای پوشش و زیست تخریب پذیر، با خیال راحت روی هر روکش خودرویی کار می کند. فقط دستورالعمل های محصول سودپرک را برای استفاده دنبال کنید تا به نتایج خوبی برسید. با این حال، اجازه ندهید محلول برای مدت طولانی روی رنگ بماند تا در برابر آفتاب خشک شود و در نتیجه لکه‌دار شود.

سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن  1

این فرمول شستشو و واکس گزینه مناسبی برای شستشوی خودرو با واشر فشاری است. برای استفاده با یک واشر تحت فشار طراحی شده است و با اکثر واشرهای فشار گازی و برقی مصرفی سازگاری جهانی دارد. صابون به خوبی کف می کند و به طور موثر کثیفی را از روی سطح ماشین پاک می کند، بنابراین نیازی به تمیز کردن نیست مگر اینکه ماشین خیلی کثیف باشد. من دوست دارم که با شستشوی اولیه ماشین، استفاده از محلول کف دار روی وسیله نقلیه و گذاشتن آن روی سطح برای یک تا دو دقیقه، امکان شستشوی سریع و آسان ماشین را فراهم می کند. سپس، می‌توانم محلول را بشوییم و با خشک کردن ماشین به پایان برسانم.

یکی از بهترین شامپوهای سودپرک که می توان برای ماشین استفاده کرد؟

شامپو ماشین Adam’s Polishes D001 بهترین شامپوی ماشین برای یک شامپوی ملایم و موثر برای شستشوی ماشین است که باعث ایجاد مشکل در لکه های آب و خط و خش برای ماشین مشکی نمی شود. در واقع، اکثر صاحبان خودرو اغلب به دنبال راهی سریع و بدون لمس برای تمیز کردن خودروی خود هستند تا کار را برای آنها آسان‌تر کند. محلول شستشوی خودرو  سیلیکون امولشن که می‌تواند این کار را انجام دهد، واکس و واکس خودروی Kärcher است و حتی پس از شستشوی خودرو یک لایه موم اضافه می‌کند. انواع سلیکون امولشن  2 را نشان می دهد.

بنابراین این محلول  سودپرک  به طور موثر آلاینده ها را از روی سطح ماشین برداشته و روان می کند، که تمیز کردن کامل را انجام می دهد و از خراشیدن آلاینده ها روی رنگ ماشین جلوگیری می کند. علاوه بر این، pH متعادل است، که آن را به یک پاک کننده ملایم تبدیل می کند. قطعات لاستیکی، وینیل و پلاستیک زیر شستشوی این شامپو خشک نمی شوند. و پوشش های محافظ مانند سرامیک، موم و پوشش درزگیر از بین نمی روند. همچنین شایان ذکر است که رایحه عالی توت وحشی دارد. با این حال، یک نقطه ضعف این است که اگرچه در تمیز کردن بدنه خودرو در مورد گرد و غبار ترمز و گریس لاستیک عالی است، توصیه می شود به جای آن از پاک کننده چرخ و لاستیک استفاده کنید.

انواع سلیکون امولشن

انواع سلیکون امولشن

انواع سلیکون امولشن  2

انواع الاینده های مهم و سیلیکون امولشن چه می باشد ؟

جدا از آلاینده‌ها، لکه‌ها و خراش‌های آب، به‌ویژه در خودروهای مشکی رنگ، بی‌مورد هستند، زیرا آشکار هستند. بنابراین، در اینجا یک شامپو مخصوص ماشین وجود دارد که برای جلوگیری از ایجاد لکه های آب و خراش عالی است – شامپو اتومبیل Adam’s Polishes D001. این شامپو ماشین با معلق کردن مواد معدنی موجود در آب مورد استفاده برای شستشوی ماشین از ایجاد لکه های آب جلوگیری می کند. اما مهمتر از آن، این یک فرمول غلیظ است که ضخامت مورد نظر را برای فوم با توپ فوم یا تفنگ فوم و برای کف با روش دو سطلی، که من بسیار دوست دارم، فراهم می کند. فواید امولشن  3 را نشان می دهد.

این فرمول سخت کار سودپرک ، تمیز کردن آسان و سریع هر قسمت خارجی خودرو، اعم از رنگ خودرو، فلزات، رینگ، چرخ، لاستیک و غیره و حتی زیر خودرو را امکان پذیر می کند. علاوه بر این، من دوست دارم که عملکرد عالی تمیز کنندگی  سیلیکون امولشن  آن با توانایی به همان اندازه چشمگیر در افزایش براق بودن آن مطابقت داشته باشد که باعث ایجاد حسی از جنب و جوش و درخشش می شود و ظاهری موم شده به خودرو می بخشد. با این حال، از آنجایی که یک صابون بسیار خشن است، زمانی که ماشین واقعا کثیف است استفاده از آن مناسب تر است. می توانید آن را با محلول ملایم تری برای شستشو یا شستشوی بعدی پس از این یکی جایگزین کنید تا به رنگ آسیبی نرسد.

نتیجه گیری صحیح برای استفاده از انواع شستشو دهنده های ماشین!

هنگامی که یک ماشین مشکی به شدت کثیف است، یک صابون یا محلول سودپرک  کارواش سنگین برای تمیز کردن کامل مورد نیاز است. اما هگزاشیمی نمی توانیم خطر آسیب رساندن به رنگ ماشین را داشته باشیم. بنابراین، فرمول این صابون کارواش Chemical Guys می تواند یک انتخاب عالی باشد. این در واقع یک صابون کارواش قوی سیلیکون امولشن است که می تواند ماشینی را که به طرز وحشتناکی با آلاینده ها پوشانده شده است، حتی سخت ترین آنها را تمیز کند. به دلیل پایه مرکباتی و غلظت آن می تواند به راحتی در خاک نفوذ کرده و آن را بالا ببرد.  بهترین نوع سیلیکون را در مقاله قبلی مطالعه نمایید.

فواید امولشن

فواید امولشن

فواید امولشن  3

بهترین صابون برای خودروهای سیاه رنگ چیست؟

صابونی که بتواند کف غلیظی تولید نماید.

مواقعی که ماشین واقعا کثیف هست بهتر است از چه شوینده ایی استفاده کرد؟

بهتر است صابون را با یک شوینده ملایم تر جایگزین نمود.

واکس برای چه نوع شستشو هایی مناسب است؟

برای شستشوی خودرو با واشر فشاری است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *