سودپرک

سودپرک و 8& روش در مورد نحوه استفاده از این ماده شیمیایی!

سودپرک بررسی: این یک ماشین کوچک خوب است که می توانید بخار را (کم و بیش مرطوب) تنظیم کنید. مخزن قابل جابجایی است که به شما امکان می دهد آن را به یک منبع آب ببرید (گاهی کاربردی تر). بنابراین می توان از این بخارشوی به طور مداوم  سیلیکون امولشن استفاده کرد. اگر کارچر 3 دقیقه گرمایش را اعلام کند، در واقع به 5 دقیقه نزدیکتر هستیم، اما باز هم کم است. قطعات جایگزین را می توان به راحتی با فیلم های آنلاین پیدا کرد تا خودتان تعمیرات را انجام دهید.

فهرست مطالب

بهترین و موثر ترین شامپو مورد استفاده برای کارواش چیست؟

از جمله مهارت های مورد نیاز برای کار با محلول

بهترین شامپوهای کارواش حاوی امولشن چه می باشد؟

بهترین راه برای استفاده از شامپوهای حاوی تمیز کننده خودرو چیست؟

بهترین شامپوهای قابل اماده سازی برای تمیز کردن عمیق سطح خودرو چیست؟

اثر ابگرم برای شستن ماشین به چه صورت می باشد؟

فهرست تصاویر

سیلیکون امولشن  1

کاربرد های  امولشن  2

مضررات امولشن  3

عنوان سودپرک
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

بهترین و موثر ترین شامپو مورد استفاده برای کارواش چیست؟

Wash Plus در واقع موثرتر از شامپوهای ماشین سنتی است و به لطف فرمول غلیظ آن، hexachem فقط به مقدار کمی محصول برای تمیز کردن کامل خودروی خود نیاز دارید. با pH 8.5، دقیقا خنثی نیست (7)، اما تفاوت سودپرک  را به یک شامپوی قدرتمند تبدیل نمی کند (بدون نگرانی بین 6 تا 8) که می تواند به لایه محافظ شما آسیب برساند (سرامیک با قطعیت، درزگیرها و واکس های قدیمی یا کم استحکام ممکن است بودن). در ضمن هر چی بیشتر رقیق بشه PHش منطقی کمتر میشه پس خطری نداره!سیلیکون امولشن  1 را نشان می دهد.

نکته: دستکش را در فاصله بین شستشوی وسایل کاملاً بشویید تا آلودگی ها از بین بروند، سپس دوباره شامپو را روی دستکش بمالید. البته می‌توانید با اضافه کردن محصول به آب داخل سطل شستشو از واش پلاس به عنوان شامپوی سنتی خودرو استفاده کنید: 25 میلی‌لیتر به ازای هر 10 لیتر آب. برای بهترین نتیجه، توصیه می کنیم از روش 1 استفاده کنید و محصول را مستقیماً روی دستکش شستشو قرار دهید. سوناکس Actifoam Energy: شامپو کف کننده برای شستشو و پیش شستشو.

از جمله مهارت های مورد نیاز برای کار با محلول سودپرک

سوناکس توصیه می کند که اجازه ندهید محصول بر روی سطح خودرو خشک شود و بلافاصله پس از استفاده از توپ فوم از دستکش شستشو استفاده کنید، از سقف و سطوح بالایی شروع کنید و به سمت پایین کار کنید. بسیاری از آنها از صابون بیش از حد برای بدست آوردن مقدار زیادی کف استفاده می کنند. این محصول غلیظ است و مانند اکثر محصولات غلیظ، مصرف زیاد آن همیشه ایده خوبی نیست. همچنین، بسیاری نمی دانند چگونه نسبت رقت یا مخلوط مناسب را بدست آورند. بنابراین در اینجا یک فرمول آسان برای تعیین نسبت اختلاط وجود دارد. به عنوان مثال، فرض کنید یک بطری 950 میلی لیتری دارید و نسبت رقت آن 1:4 است. همچنین می توانید از ابزاری مانند پیمانه اندازه گیری یا لوازم جانبی دیگر استفاده کنید.

سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن  1

سوناکس استفاده از Actifoam Energy را برای تمیز کردن چرخ ها (رینگ ها و لاستیک ها) توصیه می کند. در واقع، با فوم توپ، چرخ ها را می توان بدون استفاده از محصول تمیز کننده چرخ تمیز کرد. البته هنوز هم باید از لوازم شستشو استفاده کنید. Sonax Actifoam مقرون به صرفه (و ارزان) است، زیرا یک بطری می تواند تا 50 بار شستشو را به شما ارائه دهد، و آن را به یک انتخاب عالی برای حرفه ای ها و علاقه مندان به جزئیات خودرو تبدیل می کند. اگر به دنبال شامپوی همه کاره برای استفاده در فوم کانن و/یا شستشوی دستی خود هستید، آن را امتحان کنید. شامپو برای ماشین شما: چگونه انتخاب کنیم؟

بهترین شامپوهای کارواش حاوی سیلیکون امولشن چه می باشد؟

مشکل شامپوهای موم این است که در حالی که می‌توانند کار قابل قبولی برای تمیز کردن انجام دهند، لایه نازک موم باقی مانده در پشت آنها باعث ایجاد رگه‌ها می‌شود و هیچ کاری برای محافظت از سطح در برابر خراش‌ها و آلودگی‌ها انجام نمی‌دهد. شامپو خودکار غنی شده با ذرات آهن ضدعفونی کننده برای رفع آلودگی رینگ ها از ذرات آهن، کاربران اغلب از یک محصول اسپری استفاده می کنند. تولیدکنندگان شامپوهای خودرو نیز تمرکز خود را بر روی شامپوهای خودرویی متمرکز کرده اند که گرد و غبار ترمز غنی از فلز، آلودگی جاده و دیگر اشکال مواد آهنی را نیز از بین می برند. این صابون ها برای خودروهایی که دارای ترمز با کارایی بالا هستند یا در پیست هستند اهمیت بیشتری دارند. کاربرد های  امولشن  2 را نشان می دهد.

بسیاری از شامپوهای سودپرک   که کف متراکم را تبلیغ می کنند بیشتر برای استفاده در توپ های کف استفاده می شوند، اگرچه هیچ چیز مانع از استفاده معمولی hexachem از آن نمی شود. این شامپو سازگار  در هگزاشیمی با مرحله پیش شستشو بسیار جالب است، زیرا اجازه می دهد e شستن ماشین بدون تماس از طرفی این به معنای داشتن فضای کافی، پاک کننده فشار قوی و غیره است. همچنین می توانید از یک تفنگ فوم بر روی لوله استانداردتر استفاده کنید. در هر صورت گامی موثر و خوشایند برای اجراست. برای ضد عفونی مکانیکی، با میله خاکی، بدانید که می توانید از شامپو به عنوان روان کننده استفاده کنید، مانند این شامپو ضد عفونی کننده، که به شما امکان می دهد در چندین جبهه عمل کنید.

بهترین راه برای استفاده از شامپوهای حاوی تمیز کننده خودرو چیست؟

نکته: اگر می‌خواهید اثر آب‌گریزی (دانه‌های آب) را حفظ کنید، از شامپوهای حاوی تقویت‌کننده‌های براق کننده مانند سودپرک مبتنی بر پلیمر روی سرامیک بر روی سیلیکون امولشن خودداری کنید. این نوع محصول در واقع لایه‌ای را از خود به جای می‌گذارد که مطمئناً درخشندگی به ارمغان می‌آورد، اما می‌تواند تا حد زیادی مانع اثر آب‌گریز آب‌گریز سرامیک شود. این اثر نامطلوب گاهی اوقات باعث می شود افراد به اشتباه تصور کنند که شامپوی آنها لایه سرامیکی را از بین برده است.

کاربرد های امولشن

کاربرد های امولشن

کاربرد های  امولشن  2

بسیاری از محصولات مبتنی بر سرامیک در سال های اخیر به بازار جزئیات هجوم آورده اند. این محصولات نسبتا مقرون به صرفه، موثر هستند، اما البته نه به اندازه نصب یک درمان سرامیکی واقعی. اگر سطح SiO2 آن بالا باشد، یک سرامیک بهینه خواهد بود. به عنوان یادآوری، این SiO2 محافظت از سطح، درخشش و جلوه آینه ای را ارائه می دهد که همه از آن استقبال می کنند. متأسفانه، بسیاری از شامپوهای سرامیکی خودرو یا سطح SiO2 بسیار پایینی دارند یا بر اساس سایر مواد هیبریدی فرموله شده اند.مضررات امولشن  3 را نشان می دهد.

بهترین شامپوهای قابل اماده سازی برای تمیز کردن عمیق سطح خودرو چیست؟

شامپوهای آماده سازی  سودپرک  مخصوصاً برای تمیز کردن عمیق، به عنوان مثال، در مورد استفاده از سرامیک مؤثر هستند. با این حال، هرگز نباید از آنها برای شستشوی معمولی هر دو هفته استفاده کرد. این نوع محصول سیلیکون امولشن  به لایه لاک حمله نمی کند، اما محافظ سطح سرامیک 9H یا محصول تزریق شده با گرافن را از بین می برد. ممکن است چند پاکسازی و عمل یک نوار خاکی لازم باشد، اما توانایی شامپوی آماده برای بازگرداندن سطح به حالت اولیه کاملاً قدرتمند است. این باعث می شود که آن را به یک محصول جالب در زرادخانه یک خرده فروش تبدیل کند.

برخلاف انواع شامپوهای ذکر شده در بالا، که برای یک کار خاص فرموله شده اند، شامپوهای نگهدارنده برای تمیز کردن ایمن و کامل هر سطح خارجی طراحی شده اند. یک شامپو نگهدارنده متعادل باید طوری فرموله شود که PH آن در حدی باشد که بتواند وسیله نقلیه کثیف را به خوبی تمیز کند و در عین حال یکپارچگی لایه محافظ موجود را حفظ کند. به منظور جلوگیری از اثرات آبگریز محافظ، مانند سرامیک، این نوع شامپو نگهدارنده هرگز نباید حاوی عناصری مانند:

مضررات امولشن

مضررات امولشن

مضررات امولشن  3

اثر ابگرم برای شستن ماشین به چه صورت می باشد؟

در واقع این اثر سودپرک   است که دانه های آب و همچنین توانایی سرامیک ها را برای دفع آلاینده های موجود در هوا فراهم می کند. بنابراین استفاده از شامپویی که حاوی موم است تنها زمانی که محیط مناسب باشد، آثاری از آب، فضولات پرندگان، نمک جاده و سایر آلودگی‌های سطحی را وارد بدن می‌کند. یکی از دلایلی که بسیاری از افراد شامپوی با کف بالا سیلیکون امولشن  را انتخاب می‌کنند این است که این شامپو منبسط شده و به تمام شکاف‌های تنگ بیرونی خودرو نفوذ می‌کند. شامپوهای کف کننده فوق العاده سطحی بسیار لغزنده (روغن کننده) ایجاد می کنند و خطر خراش و ایجاد چرخش روی سطح را کاهش می دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *