سودپرک

سودپرک و 8 راهکار %عالی برای شستشو مواد شیمیایی از روی ماشین!

سودپرک این شامل استفاده از محصولی برای تمیز کردن خشک ماشین و سپس پاک کردن بدنه با یک پارچه میکروفیبر است. اثربخشی آن ثابت شده است زیرا یک عمل سه گانه را ارائه می دهد. در عین احترام به محیط زیست، شسته، براق و محافظت می کند. در واقع، هیچ حلالی ندارد. علاوه بر این، عملی است زیرا وجود یک نقطه توزیع آب در نزدیکی آن غیر ضروری است. این راه حل ایده آل برای کمپینگ، در ساختمان ها و همچنین زمانی که خشکسالی اقدامات محدودیت آب را اعمال می کند، است.

فهرست مطالب

بهترین نوع پشتیبانی برای خرید محصولات کارواشی چه می باشد؟

ایا می توان ماشین هارا با استفاده از موادی مانند تمیز کرد؟

روش های پیشنهادی برای خرید صابون ماشین را نام ببرید!

سیلیکون و دیگر مواد شیمیایی چه تاثیری در کارواش دارند؟

چگونه می توان ترفند های مخصوص کارواش و شستشو را دریافت نمود؟

فهرست تصاویر

سیلیکون امولشن  1

روش های استفاده از امولشن  2

فرایند تولید سلیکون امولشن  3

عنوان سودپرک
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

بهترین نوع پشتیبانی برای خرید محصولات کارواشی چه می باشد؟

به خصوص برای این نوع پشتیبانی طراحی شده است. برای به دست آوردن نتیجه قابل توجه، کافی است محصول را روی هر لبه اسپری کنید و بگذارید چند دقیقه بماند. با مالش  سودپرک  با برس نرم که باعث ایجاد ریز خراش نمی شود، کثیفی ها به سرعت و به راحتی از بین می روند. در نهایت، شستشو با یک جت آب و سپس پولیش، درخشندگی کامل را به رینگ‌ها باز می‌گرداند که شبیه نو هستند. سیلیکون امولشن  1 را نشان می دهد.

شیشه جلو و شیشه ها: برای اطمینان از دید خوب، شیشه جلو، شیشه عقب و شیشه های کناری باید همیشه تمیز باشند، بنابراین به طور منظم تمیز شوند. شیشه شوی روی شیشه جلو کاملا موثر است اما همیشه برای حذف حشرات مرده کافی نیست. روش هایی برای تمیز کردن صحیح سطوح شیشه ای خودرو بدون ایجاد رگه وجود دارد. یک محصول شیشه ای مخصوص را سخاوتمندانه بمالید، سپس با یک اسکاج پاک کنید و با یک پارچه نرم و تمیز پاک کنید.

ایا می توان ماشین هارا با استفاده از موادی مانند سودپرک تمیز کرد؟

مشاهده همان، شما ماشین خود را خراش می دهید، محصولات اسیدی و تهاجمی  سیلیکون امولشن هستند. مواد پرکننده شیمیایی هستند، نتیجه فقط موقتی خواهد بود. حتی اگر غلتک ها بین هر شستشو آبکشی شوند. دانه های شن، ریز شن… در الیاف غلتک ها حبس شده اند. وقتی برس ها می چرخند و با بدنه ماشین تماس پیدا می کنند دانه های شن مانند کاغذ سنباده عمل می کنند. اگر حرفه ای آموزش دیده باشد، با وجود همه چیز، نقص های کمی ایجاد می کند. نتیجه بادوام است، محصول زیست محیطی است (4 لیتر آب لوله کشی برای یک وسیله نقلیه).

سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن  1

اگر این روش متعلق به شماست، سعی کنید دستکش شستشو را تغییر دهید، نه اینکه آن را در زیر نور مستقیم خورشید تمیز کنید. خرید یک شامپوی خاص در اینترنت (گران تر اما موثرتر و مهمتر از همه برای نتیجه ماندگارتر) را ببینید. روش 2 شستشو بدون آب شما ماشین خود را خراش می دهید، روی لاک خود نقص ایجاد می کنید. ماشین شما بیشتر و بیشتر کسل کننده است. پرکننده های سیلیکونی با اولین بارندگی می ریزند. علاوه بر این، کاملاً سازگار با محیط زیست نیست. نتیجه ای که چند روز دوام می آورد و به مرور زمان به بدنه آسیب می رساند. برای بهترین مواد شیمیایی مقاله قبلی مارا مطالعه نمایید.

روش های پیشنهادی برای خرید صابون ماشین را نام ببرید!

اولین چیزی که به شما توصیه می کنیم خرید صابون سودپرک  ماشین است! در واقع، بسیاری از افراد این اشتباه را مرتکب می شوند که از مواد شوینده خانگی یا حتی صابون ظرفشویی برای شستن ماشین استفاده می کنند و هیچ چیز بدتر برای از بین بردن درخشندگی یک رنگ نیست! شما چندین صابون در فروشگاه سخت افزار خود پیدا خواهید کرد، اما مطمئن شوید که حاوی موم است، در فرمول “شست و شو و موم”، شما دو پرنده را با یک سنگ می کشید، علاوه بر تمیز کردن ماشین توسط سیلیکون امولشن، از ماشین محافظت می کند.  حالا چطور؟ علم موشک نیست!

در حالت ایده آل، ماشین خود را در سایه بگذارید تا سطح آن تازه شود. برای از بین بردن گل و غبار، ماشین خود را با شلنگ پایین بکشید. هنگامی که ماشین خیس شد، اسفنج یا دستکش لباسشویی خود را در سطل خود فرو کنید، سپس سقف خودرو، شیشه جلو، کاپوت، شیشه عقب و بالای صندوق عقب را تمیز کنید. سپس این قسمت را بشویید، در غیر این صورت صابون خشک و لکه می شود. با تمیز کردن کناره‌ها، جلو و عقب ادامه دهید و بین شستشوی هر قسمت، آن را بشویید.  در نهایت ماشین را با یک حوله میکروفیبر که جاذب است اما خط و خش ندارد خشک کنید. روش های استفاده از امولشن  2 را نشان می دهد.

سیلیکون امولشن و دیگر مواد شیمیایی چه تاثیری در کارواش دارند؟

با این اصول سودپرک    ، شما باید خوب باشید. تابستان می آید و کی می گوید تابستان می گوید کارواش! رانندگی در یک ماشین تمیز و درخشان مطمئنا برای روحیه خوب است. به طور جدی تر، تمیز نگه داشتن خودرو به زیبایی ظاهر آن و در طول سال ها به افزایش ارزش فروش مجدد آن کمک می کند. اولین چیزی که به شما توصیه می کنیم خرید صابون ماشین است! در واقع، بسیاری از افراد این اشتباه را مرتکب می شوند که از مواد شوینده خانگی یا حتی صابون ظرفشویی برای شستن ماشین استفاده می کنند و هیچ چیز بدتر برای از بین بردن درخشندگی یک رنگ نیست!

روش های استفاده از امولشن

روش های استفاده از امولشن

روش های استفاده از امولشن  2

شما چندین صابون در فروشگاه سخت افزار خود پیدا خواهید کرد، اما مطمئن شوید که حاوی موم است، در فرمول “شست و شو و موم”، شما دو پرنده را با یک سنگ می کشید، علاوه بر تمیز کردن ماشین، از ماشین محافظت می کند. برای تمیز کردن داخلی، اطمینان حاصل کنید که شیلنگ های جاروبرقی روی بدنه یا لبه های  سودپرک  درب شما ساییده نمی شود (خطر ایجاد خراش های کوچک). زیرا وقتی فرش، صندلی، فرش… را جاروبرقی می کشید و داشبورد سیلیکون امولشن  را گردگیری می کنید. لوله روی درها ساییده می شود، خراشیده می شود و آسیب می بیند.  فرایند تولید سلیکون امولشن  3 را نشان می دهد.

چگونه می توان ترفند های مخصوص کارواش و شستشو را دریافت نمود؟

ترفند ما، یک ساحل قدیمی، حمام یا حوله دیگر را در آستانه درب قرار دهید تا بدن شما حفظ شود. در مقاله دیگری تمام نکات مربوط به فضای داخلی را بیابید. دوم، همه شما آن را می دانید: شامل قرار دادن چند سکه یا توکن در مکانیزم سکه در نزدیکترین ایستگاه خدمات است. برای شستشو با غلطک یا کارچر. اگر می خواهید محافظی را که قبلاً روی بدنه خود نصب کرده اید حفظ کنید یا به سرعت کابین خود را گرد و غبار کنید، عالی است. مشروط بر رعایت برخی قوانین اساسی:  بدون غلتک زیرا علاوه بر تخریب محافظ شما، بدون شک باعث ایجاد خراش های کوچک روی بدنه شما می شود. غلتک‌ها بعد از هر بار شستشو تمیز نمی‌شوند و آلاینده‌های وسیله نقلیه قبلی روی خودروی شما می‌آیند.

فرایند تولید سلیکون امولشن

فرایند تولید سلیکون امولشن

فرایند تولید سلیکون امولشن  3

ما را به روش‌های خوب سودپرک  نزدیک‌تر کنید، حتی اگر یک حرفه‌ای نصب‌شده به شما توصیه کند از آن جلوگیری کنید. نقطه ضعف جت ایستگاه فشار قوی نوع محصول استفاده شده است. محصولات تهاجمی و اسیدی هستند. روش 6 شستشو با واشر فشار در منزل اگر از محصولات مناسب، روش های درست استفاده کنید، تقریباً در اوج هستید. روش 2 سطلی، 2 دستکش شستشو، شامپوی ملایم. بالای بالا یک درمان آبگریز در پایان. برای اینکه بدانید آیا از محصولات سیلیکون امولشن  مناسب استفاده می کنید یا خیر! محصول باید کار کند، این دستکش نیست که ساییده می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *