سودپرک

سودپرک و %6 راه برای خرید مرغوب ترین مواد کارواشی چیست؟

سودپرک  تمیز کردن اثاثه یا لوازم داخلی هرگز آسان تر نبوده است! روش پاک کردن سطوح چرمی مانند سطوح پارچه ای است، اما به پاک کننده های مختلفی نیاز است.خلاصه کوچک امیدوارم مراقبت از شستشوی ماشین فوق بتواند به دوستانی که مایل به DIY ماشین شویی هستند کمک کند.در عین حال می توانید روش های مفیدتر و لوازم نظافت خودرو را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. این مقاله توسط اولیویا، سردبیر اکسپرس پول صرفه جویی سیلیکون امولشن  در آمریکای شمالی گردآوری شده است. انیمیشن استفاده شده در مقاله از wikihow است. حق چاپ متعلق به نویسنده اصلی است. تکثیر بدون اجازه مجاز نیست، در غیر این صورت پاسخگو خواهد بود. .

فهرست مطالب

با کیفیت ترین برس مورد نیاز برای کارواش ماشین چه می باشد؟

روش مورد نیاز برای تمیز کردن گرد و غبار توسط چیست؟

جریمه ماشین های بسیار کثیف چگونه و به چه صورت است؟

اسیب های ناشی از امولشن که به بدنه ماشین وارد می شود؟

نتایج عالی در زمینه استفاده از شوینده های ماشین و بدنه چیست؟

فهرست تصاویر

سیلیکون امولشن  1

کارواش ماشین  2

قیمت کارواش دینامیتی  3

عنوان سودپرک
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

با کیفیت ترین برس مورد نیاز برای کارواش ماشین چه می باشد؟

برس روی نازل را می توان برداشت و به عنوان برس تمیز کننده استفاده کرد. بیایید با اسپری کردن صندلی ها با پاک کننده شروع کنیم: اسپری پر از پاک کننده سپس از یک برس برای مسواک زدن آرام و یکنواخت استفاده کنید. پس از مسواک زدن، پاک کننده  سودپرک  را به آرامی با یک پارچه تمیز پاک کنید. دو یا سه بار این کار را تکرار کنید و سپس لکه هایی که به خوبی درمان نشده اند را درمان کنید. نکات: اگر بعد از پاشیدن پاک کننده > مسواک زدن > پاک کردن اثر مشخصی نداشت، مراحل بالا را تکرار کرده و استحکام را به طور مناسب افزایش دهید. برخی از لکه های سرسخت برای مدت طولانی وجود دارند و نیاز به “معجزه” دارند.سیلیکون امولشن  1 را نشان می دهد.

برای پانل های تزئینی پلاستیکی مشکی و سبز موثر است، نازل را باز کنید، فاصله 10 تا 20 سانتی متری برای اسپری نگه دارید، کمی صبر کنید تا با یک پارچه میکروفایبر پاک شود، دو یا سه بار تکرار کنید، داخل آن تمیز می شود. . اثر دوبار پاک کردن تقریباً به خوبی جدید به نظر می رسد صندلی‌های تمیز با پاک‌کننده اثاثه یا لوازم داخلی لاک‌پشت و پاک‌کننده بو فضای داخلی تقریباً تمام شده است، به جز قسمت بسیار دشوار – صندلی پارچه ای سفید. برای مقابله با آن هگزاشیمی  Turtle Wax Power Out را انتخاب می کنیم! پاک کننده های بهتری برای نظافت داخلی و رفع بو وجود دارد، اما قیمت آن بسیار گران تر از آن است.

روش مورد نیاز برای تمیز کردن گرد و غبار توسط سودپرک چیست؟

پس با گرد و غبار سرسختی که مقابله با آن دشوار است، چه باید کرد؟ لطفا نوار شفاف اسکاچ 3M برای بسته بندی تقویت شده بفروشید این نوار معمولا برای بسته بندی و تحویل سریع استفاده می شود اگرچه قیمت آن ارزان نیست اما بسیار مستحکم است و ویسکوزیته بالایی دارد. برای تمیز کردن فضای داخلی، ویژگی های ویسکوزیته بالا و بدون چسب را دارد. در مورد هر سطح پلاستیکی یا نرم داخل داخلی چطور؟ در این زمان باید از Deatiler داخلی Meguiar’s Ultimate که به تازگی خریداری کرده اید استفاده کنید. این پاک کننده اثاثه سیلیکون امولشن  یا لوازم داخلی گران قیمت نیست، استفاده از آن آسان است، به خوبی کار می کند و دست شما را آزار نمی دهد.

سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن  1

البته اگر تفنگ آب فشار قوی پاورواشر در منزل داشته باشید، تاثیر شست و شوی خودرو بهتر از شیرهای معمولی خواهد بود. تفنگ آب فشار قوی برقی زیر می تواند تا فشار 2030 PSI با موتور برق 14.5 آمپر بسیار مناسب برای شستشوی وسایل نقلیه و گاراژها با سیم برق 35 فوت شلنگ فشار قوی 20 فوت دارای دو عدد صابون پخش کننده قهرمان فروش آمازون ، با بیش از 6900 بررسی و 4.2 ستاره. ایالات متحده پرجمعیت است، به جز جایی که ممکن است برای مدت طولانی در داخل خانه بمانید، در ماشین خودتان است. با افزایش روزهای استفاده، باقی ماندن لکه های مختلف در داخل و خارج خودرو اجتناب ناپذیر است.

جریمه ماشین های بسیار کثیف چگونه و به چه صورت است؟

اگر ماشین کثیف باشد و در جاده رانندگی کند، در برخی ایالت ها جریمه سنگینی خواهید داشت! امروز، Junjun اینجاست تا به شما چند روش شستشوی سریع ماشین DIY را آموزش دهد. فقط 1 تا 2 ساعت طول می کشد تا داخل و خارج ماشین شسته شود تا درخشان شود.برخی از قطعات خودرو ضد آب سودپرک  شده اند اما موتور و لنت ترمز  و سیلیکون امولشن اینگونه نیستند و نمی توان آنها را مستقیما با تفنگ آب شست. در شرایط عادی، آب انباشته شده در سیستم ترمز به دلیل افزایش دما در هنگام ترمزگیری، خود به خود تبخیر می شود، بنابراین اساساً در تابستان تأثیری بر سیستم ترمز نخواهد داشت، اما اگر به تازگی دویدن روی کوه را تمام کرده اید، توصیه نمی شود. کارواش ماشین  2 را نشان میدهد.

جاده یا استفاده مکرر از ترمزها فورا لنت و روتور ترمز را با آب  و سودپرک  بشویید. از آنجایی که دیسک‌های ترمز پس از استفاده بسیار داغ می‌شوند، شستشوی فوری آن‌ها با آب ممکن است باعث ترکیدن دیسک‌ها/صفحه‌های ترمز شود. بعلاوه دما در زمستان پایین است و آب در سیستم ترمز هنگام شست و شوی خودرو به راحتی یخ می زند که به شدت بر عملکرد ترمزگیری تاثیر می گذارد.سیستم ترمز قبل از رانندگی در جاده به طور معمول کار می کند. برای خواندن ادامه مطالب نحوه کارواش دستی مقاله های قبلی هگزاشیمی را مطالعه نمایید.

کارواش ماشین

کارواش ماشین

کارواش ماشین  2

اسیب های ناشی از سیلیکون امولشن که به بدنه ماشین وارد می شود؟

سرد شدن ناگهانی و گرم شدن ناگهانی یک جسم باعث آسیب خاصی به خود به خصوص فلزات می شود. هنگامی که خودرو برای مدتی کار می کند، به خصوص در هوای با دمای بالا، دمای سطح خودرو به قدری بالا است که می توان تخم ها را روی آن پخش کرد، در این زمان شستشوی خودرو باعث آسیب به ساختار فلزی می شود. ماشین مخصوصا ساختار داخلی ماشین به دلیل اختلاف دمای زیاد خراب شده و حتی ترک خورده در حال حاضر شستشوی ماشین مناسب نیست. قیمت کارواش دینامیتی  3 را نشان می دهد.

  1. برای استفاده از مواد شوینده سودپرک از مواد شوینده مخصوص خودرو استفاده کنید از استفاده از مواد شوینده، پودر لباسشویی، پودر صابون و سایر مواد شوینده برای شستشوی خودرو که به رنگ خودرو آسیب می زند خودداری کنید. 5. هنگام پاک کردن کثیفی ها به جاهای کوچک بدنه، جاهایی که به راحتی کثیفی را پنهان می کنند، مانند قاب پنجره، شیار بدنه و جاهایی که به راحتی کثیفی باقی می ماند، توجه ویژه داشته باشید. 6. رطوبت باقی مانده روی بدن باید در اسرع وقت پاک شود از پوست آهو مصنوعی استفاده می شود که به راحتی آب را جذب می کند. اگر رطوبت بدنه به موقع از بین نرود، خشک شدن هوای طبیعی، رد قطرات آب را روی سطح بدنه خودرو به جا می گذارد.

قیمت کارواش دینامیتی

قیمت کارواش دینامیتی

قیمت کارواش دینامیتی  3

نتایج عالی در زمینه استفاده از شوینده های ماشین و بدنه چیست؟

مکان انتخاب شده برای کارواش بهتر است مکانی خنک با سایه درختان در ساختمان انتخاب کنید که دارای تهویه و بدون نور خورشید باشد. 1. از آب چاه تمیز و آب لوله کشی استفاده کنید اگر کیفیت آب با ماسه ریز کدر است باید شفاف شود. هنگام آبکشی توسط سودپرک  و سیلیکون امولشن ، اگر مقدار آب کافی نباشد، گرد و غبار، لکه ها و مالش شن به بدنه به رنگ سطح آسیب می رساند. 2. از بالا به پایین، به دنبال جریان آب پاک کنید. شروع از سقف – روکش محفظه موتور – صندوق عقب – درهای دو طرف – لاستیک.3. برای تمیز کردن بدنه خودرو از اسفنج استفاده نکنید، بلکه از حوله استفاده کنید (نکته: تفاوت حوله ماشین شویی و دستمال پاک کن). جهت پاک کردن از بالا به پایین است و نمی توان آن را به طور مکرر به صورت افقی پاک کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *