سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن @6 عملکرد در هنگام استفاده از ان که باید بدانید!

سیلیکون امولشن سپردن ماشین به کارواش و اجازه دادن به یک فرد خاص برای نظافت تقریباً مشابه خدمات کارواش توسط کارواش های سنتی در چین است. معمولاً 2 تا 5 کارگر کارواش به طور مشترک وظیفه نظافت خودرو را بر عهده دارند. کارواش ها عموما پکیج های کارواش (Service Package) را با قیمت های متفاوتی ارائه می دهند و پکیج گران تر، اقلام خدماتی بیشتری  مانند سودپرک را پوشش می دهد. مانند آرایشگاه های داخلی، می توانید محصولات تمیزکننده و مراقبتی با قیمت های متفاوت را انتخاب کنید و هزینه ها متفاوت است.

فهرست مطالب

بهترین نوع از محصولات شستشوی کارواشی چه می باشند؟

روش های صحیح برای شستشو خودرو با استفاده از امولشن !

برای شستشوی صحیح بدنه ماشین و شیشه باید چگونه عمل کرد؟

دستور العمل استفاده از مواد کارواشی مثل چگونه می باشند؟

نتیجه گیری نهایی اصول استفاده از مواد کارواشی به چه صورت است!

فهرست تصاویر

سودپرک  1

اسیب های کارواش ماشین   2

کارواش سیار   3

عنوان سیلیکون امولشن
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

بهترین نوع از محصولات شستشوی کارواشی چه می باشند؟

این نوع کارواش دستی اولین انتخاب برای دانش آموزانی است که کمبود پول ندارند باعث صرفه جویی در نگرانی و زحمت می شود.عیب آن این است که نسبتا گران است.قیمت یک کارواش حدود ده ها چاقو و صدها دلار است. هنگام رفتن به کارواش دستی، ابتدا می توانید جستجو کنید که آیا کوپن (کوپن) قابل استفاده وجود دارد یا خیر. این نوع روش شستشوی ماشین  با سیلیکون امولشن  را باید اغلب در درام ها و فیلم های آمریکایی دید. این کارواش اتوماتیک به دو نوع In-bay Automatics و Tunnel Washes تقسیم می شود. In-Bay Automatics بیشتر در درام های آمریکایی نمایش داده می شود. مالک ماشین ماشین را در یک نقطه ثابت پارک می کند و موتور را خاموش می کند و سپس مردم نیازی به پیاده شدن از ماشین ندارند. سودپرک  1 را نشان می دهد.

تجهیزات ماشین به طور خودکار حرکت می کند تا یک سری کامل شود. کارهای تمیز کردن مانند خیس کردن، کف کردن، شستشو و خشک کردن. شستشوی تونل از مالک می خواهد که خودرو را روی تسمه گیربکس پارک کند، خودرو را در حالت خنثی قرار دهد (دنده N، بدون نیاز به خاموش کردن موتور)، شیشه ها را ببندد و بدون دست زدن به فرمان و ترمز در خودرو بنشیند. تسمه نقاله ماشین را از یک سری مراحل تمیز کردن عبور می دهد. این دو روش شستشوی خودرو به صورت خودکار توسط دستگاه برنامه ریزی می شوند، بنابراین خیلی تمیز شسته نمی شوند و در صورت عدم دقت ممکن است بدنه خودرو خراشیده شود. اما مزیت آن این است که نسبتاً ارزان است و قیمت شستشو بین 8-10 دلار است.

روش های صحیح برای شستشو خودرو با استفاده از سیلیکون امولشن !

این روش شستشوی خودرو با سودپرک در واقع شباهت زیادی به شستشوی خودرو در منزل دارد، با این تفاوت که صنف کارواش مواد نظافتی، ابزار نظافتی و مکان‌های نظافت را ارائه می‌کند. زمانی که برای شستشوی خودرو به کارواش سلف سرویس می روید، کارواش فرآیند کاملی از نظافت تا واکس زدن را خواهد داشت، اما صاحبان خودرو تنها می توانند مراحل نظافت مورد نیاز خود را با توجه به بودجه شخصی خود انتخاب کنند. هر مورد نیاز به سکه گذاری جداگانه دارد و قیمت هر کالا از 1 تا 3 چاقو متغیر است. لازم به ذکر است که هر نظافت دارای محدودیت زمانی خاصی می باشد به عنوان مثال زمان پاشش مقدار زیادی حباب تمیز کننده حدود 3 دقیقه طول می کشد .

سودپرک 

سودپرک

سودپرک  1

مالک باید بدنه خودرو را در مدت زمان تعیین شده حباب بزند ، می توان سکه نیز اضافه کرد برای تمدید زمان پس از ساختن حباب ها، صاحب خودرو می تواند بدنه را به آرامی تمیز کند. پس از تمیز کردن، گزینه شستشوی حباب ها با آب تمیز را انتخاب کنید. مالک باید سکه را دوباره وارد کرده و حباب های بدنه خودرو را در مدت زمان خروج آب بشویید. این روش راحت تر و مقرون به صرفه تر است، اما صرفه جویی در کار نیست.در این مرحله، نظافت نمای بیرونی خودرو به طور کامل در جای خود قرار دارد. همچنین ترفندهای زیادی برای تمیز کردن فضای داخلی خودرو وجود دارد. روش‌های زیادی برای تمیز کردن صندلی‌های چرمی وجود دارد. اسیب های کارواش ماشین   2 را نشان می دهد.

برای شستشوی صحیح بدنه ماشین و شیشه باید چگونه عمل کرد؟

می‌توانید مستقیماً صندلی‌ها را با کیت اپیلاسیون شفاف مخصوص خودرو که در بالا ذکر شد اسپری کنید و سپس با یک پارچه خشک سیلیکون امولشن را پاک کنید. همچنین می توانید از یک حوله آغشته به کمی روغن زیتون استفاده کنید و صندلی را با حرکات دایره ای پاک کنید. صندلی های پارچه مصنوعی غیر چرم را می توان با پاک کننده های خانگی مانند سودپرک تمیز کرد. محلول 1 فنجان سرکه سفید، 1 فنجان آب سودا و نصف فنجان مایع ظرفشویی را در یک بطری اسپری بریزید و محلول مخلوط شده را روی محل لکه دار اسپری کنید و کمی آن را بمالید و صبر کنید تا خشک شود. صندلی به حالت تمیز بازگردانده می شود. تمام خرده های بیسکویت و زباله های داخل ماشین را می توان با جاروبرقی هگزاشیمی  مکید. تمیز کردن پدهای پا را نیز می توان ابتدا با جاروبرقی مکید و سپس مسواک زد.

در واقع در این مرحله نظافت و نگهداری روزانه خودرو انجام شده است. با این حال، دانش‌آموزانی که ظاهر نفیس خودرو را دنبال می‌کنند، می‌توانند خودروی خود را یک یا دو بار در سال پولیش و واکس بزنند تا سطح خودرو را مانند نو تمیز نگه دارند. روش پولیش نیز بسیار ساده است. به سادگی با اسپری پولیش سیلیکون امولشن اسپری کنید یا پارچه ای را در محلول پولیش آغشته کنید و بدن را با حرکات دایره ای پاک کنید. اپیلاسیون نیز ساده است، کافی است با استفاده از یک پارچه یک لایه موم روی بدنه خودرو بمالید، اجازه دهید به مدت پنج دقیقه بماند و سپس بدنه خودرو را با پارچه تمیز پاک کنید.

اسیب های کارواش ماشین

اسیب های کارواش ماشین

اسیب های کارواش ماشین   2

دستور العمل استفاده از مواد کارواشی مثل سودپرک چگونه می باشند؟

ابتدا ماده کارواش را به نسبت دستورالعمل داخل سطلی پر از آب اضافه کنید، خوب مخلوط کنید و برای استفاده بعدی کنار بگذارید؛ سپس با استفاده از نازل متصل به شیر آب و شلنگ بدنه خودرو را از بالا به پایین بشویید. شیشه ها را محکم ببندید، در غیر این صورت ممکن است فضای داخلی خودرو تبدیل به دریایی از آب شود؛ پس از آبکشی، از پارچه یا اسفنج آغشته به محلول از قبل مخلوط شده در سطل استفاده کنید تا کل بدنه را پاک کنید. توجه داشته باشید که قبل از پاک کردن، مطمئن شوید که بدنه از زباله های سخت مانند سنگ های ریز یا سنگ ریزه خالی باشد تا در حین شستشو، بدنه خراشیده نشود.  کارواش سیار   3 را نشان می دهد.

علاوه بر این، بهتر است تکنیک پاک کردن مستقیم را در همان جهت به ترتیب از سقف، کناره‌های خودرو تا پایین خودرو حفظ کنید. پارچه‌ها و اسفنج‌های پاک‌کردن فریم و سیلیکون امولشن  و لاستیک‌ها باید از آن‌هایی که برای پاک‌کردن بدنه خودرو هستند جدا شوند؛ پس از تمیز کردن، از نازل برای شستشوی بدنه خودرو با آب تمیز به ترتیب از سقف، کناره‌های خودرو تا پایین استفاده کنید. بدنه خودرو سودپرک  را با پارچه های الیافی خشک مانند حوله خشک کنید. مزیت انجام این کار خودتان در خانه این است که تمیز و مقرون به صرفه است.

کارواش سیار

کارواش سیار

کارواش سیار   3

نتیجه گیری نهایی اصول استفاده از مواد کارواشی به چه صورت است!

عیب این است که محدودیت های فضایی وجود دارد و دوم اینکه فرآیند تمیز کردن با سیلیکون امولشن  به راحتی باعث می شود افراد احساس خستگی کنند. اگر احساس می کنید برای شست و شوی ماشین توسط هگزاشیمی  در خانه باید یکسری ابزار متفرقه بخرید و باید خیلی کار کنید، انتخاب خوبی است که برای شستن ماشین خود به کارواش بروید. همچنین انواع زیادی از کارواش ها در ایالات متحده وجود دارد. برای مطالعه انواع مواد کارواشی مقاله قبلی مارا مطالعه نمایید.

شست وشوی خودرو با الهام از چه چیزی انجام می شود؟

با الهام از شست و شوی منزل انجام می شود.

با استفاده از مواد شست وشوی کارواش روند کار چگونه است؟

روند کار بسیار راحت و با بهترین وسایل است.

تکنیک پاک کردن از کدام مناطق بهتر است اغاز شود؟

از سقف، کناره‌های خودرو تا پایین خودرو حفظ کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *