سیلیکون - سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن و 3* عامل موثر بر پایداری آن

سیلیکون امولشن | از آنجایی که امولسیون‌ های روغن سیلیکون با استفاده از تکنیک ‌های مرسوم تهیه شدند. عوامل مختلفی مانند شرایط فرمولاسیون و پارامترهای فرآیند بر پایداری آنها تأثیر گذاشت. در این مقاله hexachem  عوامل موثر بر پایداری امولسیون ها گفته شده است. همچنین برای بهبود پایداری امولسیون‌های روغن سیلیکون، استراتژی‌ های مختلفی توسعه داده شد و قیمت سیلیکون امولشن که در ادامه توضیح داده شده است.

فهرست عناوین

یک عامل موثر بر پایداری سلیکون امولشن غلظت آن

اثر زمان امولسیون سازی بر پایداری امولسیون ها

یکی دیگر از عوامل، نیروی برشی موثر بر پایداری امولسیون ها

استراتژی های مورد نیاز برای تثبیت امولسیون روغن سیلیکون

استفاده از سورفکتانت های سیلیکونی در روغن سیلیکون برای پایداری

نتیجه گیری در ارتباط با استفاده سورفکتانت سیلیکونی امولسیون

پرسش های پر تکرار کاربران درباره امولسیون های سیلیکونی

فهرست تصاویر

شکل 1امولسیون

شکل 2روغن سیلیکون

یک عامل موثر بر پایداری سیلیکون امولشن غلظت آن

یک عامل مهمی که بر پایداری امولسیون های روغنی سیلیکونی تأثیر می‌گذارد غلظت امولسیفایر ها بود. اندازه قطرات امولسیون با افزایش غلظت امولسیفایر کاهش می‌یابد. امولسیون های روغن سیلیکون با استفاده از هموژنایزر پس از استفاده از امولسیفایر های اصلاح شده. اسیدی با غلظت های مختلف 0.2، 1.0 و 10 درصد وزنی تهیه شد. برای قیمت سیلیکون امولشن به سایت hexachem مراجعه کنید. مشخص شد که پس از رسیدن به مقدار معین، افزایش بیش از حد غلظت امولسیفایر باعث کاهش قطر قطرات نشده. منجر به توزیع اندازه وسیع 38 می‌شود که میزان بهینه امولسیون ‌کننده برای تهیه امولسیون‌های روغن سیلیکونی پایدار مطلوب می‌کند.

عنوان سیلیکون امولشن
نویسنده زهرا پسته
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 883 کلمه
زمان مطالعه 8 دقیقه

اثر زمان امولسیون سازی بر پایداری امولسیون ها | قیمت سیلیکون امولشن

یکی دیگر از عوامل مهم که بر قطر قطرات موثر است و همچنین پایداری امولسیون های روغن سیلیکون زمان امولسیون است.  با افزایش زمان اختلاط، اندازه قطرات کاهش می‌یابد که منجر به کسر حجمی بالاتر و افزایش ویسکوزیته امولسیون می‌شود. افزایش مناسب ویسکوزیته سیلیکون امولشن باعث کاهش حرکت قطرات شد که به پایداری امولسیون 11 کمک کرد. همچنین اثر زمان اختلاط برای امولسیون های روغن سیلیکونی هگزاچم تهیه شده از امولسیفایر .Span-60 با استفاده از هم زدن مکانیکی مورد بررسی قرار گرفت. زمان امولسیون سازی بهینه برای به دست آوردن امولسیون هایی با توزیع اندازه باریک ضروری است. قیمت سیلیکون امولشن بستگی به هنگامی که زمان امولسیون سازی خیلی کوتاه بود. فاز روغن نمی‌توانست به خوبی پراکنده شود و منجر به توزیع اندازه وسیع شد.

شکل 1امولسیون

یکی دیگر از عوامل، نیروی برشی موثر بر پایداری امولسیون ها

یکی دیگر از عوامل مهم موثر بر پایداری امولسیون ها نیروی برشی بود که با زمان اختلاط می‌توان آن را تغییر داد. در مورد سیلیکون امولشن های تهیه شده توسط  Span-60، توزیع اندازه با افزایش نیروی برشی در مدت زمان معینی باریک شد. نیروی برشی بالاتر در شکستن قطرات بزرگ به قطرات کوچکتر مفید بود که منجر به بهبود پایداری امولسیون شد. در حالی که در مورد امولسیون تهیه شده توسط امولسیفایر Iegpal CO-530، اثر نیروی برشی و زمان بر اندازه قطرات نیز بررسی شد. قیمت سیلیکون امولشن تاثیر پذیر از نیروی برشی بیشتر و افزایش طول زمان اختلاط باعث افزایش تبانی بین قطرات می‌شود. که منجر به توزیع اندازه گسترده و پایداری ضعیف قطرات می‌شود. امولسیون ها این نتایج نشان داد که نیروی برشی و زمان بهینه برای بهبود پایداری سیلیکون امولشن ضروری است.

روغن سیلیکون - سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن – هگزاچم

شکل 1امولسیون

استراتژی های مورد نیاز برای تثبیت امولسیون روغن سیلیکون

استراتژی ‌های زیادی برای کنترل اندازه و توزیع اندازه امولسیون‌ های روغن سیلیکون به منظور بهبود پایداری آنها ایجاد شده است. این استراتژی ها در بخش های بعدی به تفصیل توضیح داده شده است. قیمت سیلیکون امولشن هگزاچم را با تماس با کارشناسان فروش پیگیری کنید.

شکل 2روغن سیلیکون

استفاده از سورفکتانت های سیلیکونی در روغن سیلیکون برای پایداری

به دلیل تفاوت اساسی بین رفتار پلیمرهای هیدروکربن و سیلیکون، مشخص شده بود که سورفکتانت های معمولی نمی‌توانند. به طور موثر امولسیون های روغن سیلیکون امولشن را تثبیت کنند. بنابراین، برای جایگزینی پلیمرهای هیدروکربنی، سورفکتانت ‌های سیلیکونی مبتنی بر ستون فقرات محلول در روغن سیلیکونی. و گروه‌ های اصلاح‌کننده هیدروفیل سازگار با آب برای تهیه امولسیون‌ های روغن سیلیکون استفاده شد. این سورفکتانت‌ها با پیوند بخش‌های مختلف آبدوست به پلیمرهای سیلیکونی 25 به دست آمدند. برای تهیه این سورفکتانت‌ها از دو نوع سیلیکون شامل پلیمرهای الیگومری خطی و حلقوی استفاده شد.

قیمت سیلیکون امولشن هگزاچم در حال تغییر است و برا مطلع شدن تماس بگیرید.

امولشن- سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن – هگزاچم

شکل 2روغن سیلیکون

نتیجه گیری در ارتباط با استفاده سورفکتانت سیلیکونی امولسیون

41 سورفکتانت سیلیکونی با پیوند پلی ستون فقرات سیلیکونی (دی متیل سیلوکسان). (PDMS) با بخش هیدروفیل پلی (اتیلن اکسید) (PEO) تهیه کردند. مشخص شد که سورفکتانت می‌تواند به خوبی روی سطح قطرات روغن سیلیکون به دلیل میل ترکیبی بالاتر بین ستون فقرات سیلیکون امولشن و روغن سیلیکون جذب شود. علاوه بر این، بخش آبدوست سورفکتانت ها می‌تواند به فاز آب کشیده شود تا غشای سطحی را تشکیل دهد. این دو برهم کنش برای تثبیت امولسیون های روغن سیلیکون مطلوب بودند.

جهت اطلاع از قیمت سیلیکون امولشن و ثبت سفارش این محصول با کارشناسان hexachem تماس بگیرید. مطالعه مقاله قبلی : فروش و خواص امولسیون سیلیکون.

پرسش های پر تکرار کاربران درباره امولسیون های سیلیکونی

  • چه عواملی بر پایداری امولسیون موثر است؟

زمان و نیروی برشی و غلظت موثر است.

  • یک استراتژی برای تثبیت امولسیون چیست؟

استفاده از سورفکتانت می‌باشد.

  • آیا غلظت بر پایداری امولسیون موثر است؟

بله.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *