سیلیکون - فروش سیلیکون امولشن

فروش سیلیکون امولشن 5* کاربرد و خواص اصلی امولسیون سیلیکون

فروش سیلیکون امولشن | امولسیون های سیلیکونی در واقع روغن های سیلیکونی هستند. با استفاده از یک یا چند امولسیفایر در آب حل شده اند. از آنجایی که روغن سیلیکون ماده ای نامحلول در آب است. از نوع آب دوست آن که امولسیونی است برای استفاده از این ماده در محیط های آبی استفاده می‌شود. امولسیون های سیلیکونی معمولاً از دو جزء تشکیل شده اند. روغن سیلیکون و امولسیفایر و خود امولسیون می‌تواند از دو یا چند امولسیفایر تشکیل شود. قسمت روغنی این ماده ترکیبی از روغن سیلیکون با ویسکوزیته های متفاوت می‌باشد. یا از روغنی با ویسکوزیته یکسان در آن استفاده میشود. برای خرید سیلیکون امولشن با کارشناسان فروش و پشتیبانی hexachem تماس بگیرید.

فهرست عناوین

فروش سلیکون امولشن شکل ظاهری آن به چه صورت است؟

انواع امولسیون سیلیکون بسته به نوع امولسیفایر چگونه است؟

انواع خرید سلیکون امولشن با توجه به درصد روغن و امولسیفایر

روش تشخیص امولسیون سیلیکونی درجه  یک و با کیفیت

ساختار اصلی امولسیون سیلیکون چیست و چند نوع است؟

نتیجه گیری درباره نحوه خرید سلیکون امولشن از ما

سوالات متداول و پر تکرار فروش سلیکون امولشن هگزاچم

فهرست تصاویر

شکل 1سیلیکون

شکل 2سیلیکون امولشن

فروش سیلیکون امولشن شکل ظاهری آن به چه صورت است؟

شکل اکثر امولسیون های سیلیکونی موجود در بازار یک مایع شیری نیمه غلیظ است. آن به راحتی در آب حل می‌شود و آب را شیری می‌کند. هر چه ویسکوزیته روغن مصرفی در ساخت این محصول بیشتر باشد، غلظت امولسیون سیلیکون نهایی نیز بیشتر می‌شود.

عنوان فروش سیلیکون امولشن
نویسنده زهرا پسته
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 950 کلمه
زمان مطالعه 9 دقیقه

انواع امولسیون سیلیکون بسته به نوع امولسیفایر چگونه است؟

بسته به نوع امولسیفایر استفاده شده در این محصول. امولسیون ها را می‌توان به سه دسته کاتیونی، آنیونی و غیریونی تقسیم کرد. اکثر امولسیون های سیلیکونی موجود در بازار غیر یونی هستند. البته بسته به نوع فرآیند و کاربرد، می‌توان از گونه های کاتیونی و آنیونی نیز استفاده کرد. برای خرید سیلیکون امولشن با ما در هگزاچم در ارتباط باشید.
شکل 1سیلیکون

انواع امولسیون سیلیکون بر اساس اندازه ذرات چگونه است؟

بر اساس اندازه ذرات امولسیون های سیلیکونی را می‌توان به سه دسته تقسیم کرد. ماکرو (شیری با اندازه ذرات 150-300 نانومتر)، نیمه میکرو (نیمه شفاف با اندازه ذرات 80-120 نانومتر). میکرو (شفاف با اندازه ذرات) تقسیم کرد. اندازه دانه کمتر از 40 نانومتر تقسیم می‌شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتری همچون برگه آنالیز محصول و قیمت فروش سیلیکون امولشن با همکاران واحد شیمی  hexachemتماس حاصل نمایید.

سیلیکون- فروش سیلیکون امولشن

سیلیکون- هگزاچم

شکل 1سیلیکون

انواع خرید سیلیکون امولشن با توجه به درصد روغن و امولسیفایر

رایج ترین نوع امولسیون موجود در بازار، نوع 61 درصدی آن است. که میزان مواد جامد (روغن، امولسیفایر و سایر مواد افزودنی) را نشان می‌دهد. معمولا 56 درصد از این امولسیون ها روغن و بقیه امولسیون کننده ها و سایر مواد هستند.
البته فروش سیلیکون امولشن با درصدهای 33 و 40 درصد نیز در بازار موجود است که روغن کمتری دارند. عموماً کیفیت بالایی ندارند.

روش تشخیص امولسیون سیلیکونی درجه  یک و با کیفیت

مهم ترین خواصی که نشان دهنده یک امولسیون با کیفیت است، میزان روغن مصرفی، پایداری آن در شرایط مختلف است. برای اندازه گیری درصد جامدات امولسیونی می‌توان از روش های مرسوم در منابع علمی استفاده کرد. پایداری خرید سیلیکون امولشن یکی از مهمترین ویژگی های این محصول است. امولسیون مناسب باید مقاومت دمایی بالایی داشته باشد. حالت فیزیکی خود را در برابر حرارت حفظ کند و دو فاز نباشد .علاوه بر این، هنگام تهیه محلول Emotion می‌توانید از مواد دیگری در فرمولاسیون خود استفاده کنید. افزودن این مواد می‌تواند محلول را دو فازی کند و در برابر مواد موجود در محیط پایداری بالایی داشته باشد. فروش سیلیکون امولشن hexachem.

شکل 2سیلیکون امولشن

کاربردهای خرید سیلیکون امولشن چیست و در چه صنایعی استفاده می‌شود؟

  1. صنایع لاستیک و پلاستیک به عنوان عوامل آزاد کننده قالب و روان کننده ها
  2. محصولات خودرو و خانگی به عنوان محافظ و پولیش (انواع واکس لاستیک و واکس داشبورد)
  3. صنعت نساجی به عنوان نرم کننده و ضد آب
  4. صنایع چرم و نساجی
  5. نحوه سفارش امولسیون سیلیکون

گروه فنی و مهندسی هگزاچم به عنوان اولین و تنها تولید کننده امولسیون 61 درصد واقعی در بازار. آماده عرضه فروش سیلیکون امولشن به صورت عمده یا بسته بندی 20 لیتری جهت خدمت رسانی به صنعتگران سراسر کشور می‌باشد.

سیلیکون - فروش سیلیکون امولشن

سیلیکون- هگزاچم-

شکل 2سیلیکون امولشن

ساختار اصلی امولسیون سیلیکون چیست و چند نوع است؟

تمام روغن های سیلیکونی که در یک محیط آبی پراکنده می‌شوند، امولسیون سیلیکونی نامیده می‌شوند. امولسیون ها بهترین انتخاب برای آماده سازی سطح هستند زیرا به راحتی آماده می‌شوند و استفاده از آنها آسان است. امولسیون های سیلیکونی انواع مختلفی دارند. مواد اصلی آنها شامل آب حداقل 40٪، سیلیکون حدود 55٪ و بقیه سورفکتانت است.

به دلیل تعادل بین سیلیکون روی بستر، سیلیکون موجود در امولسیون، سیلیکون های زیادی در آب پایین سیستم یافت میشود. علاوه بر استفاده ناکارآمد از مواد اولیه گران قیمت، بسیار گران است. از طرفی چون آب شستشو به فاضلاب می‌رسد باعث آسیب زیست محیطی می‌شود. با وجود این مشکلات، امولسیون های سیلیکونی در بسیاری از کاربردهای صنعتی استفاده می‌شوند. از مهمترین کاربردهای امولسیون می‌توان به روان کننده های نساجی. آزادسازی قالب لاستیکی و موارد دیگر اشاره کرد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. خرید سیلیکون امولشن به طور کلی فرموله شده تا به تنهایی در این فرآیند مورد استفاده قرار گیرند.

نتیجه گیری درباره نحوه خرید سیلیکون امولشن از ما

Hexachem این امکان را فراهم میکند که در هر کجای کشور که هستید. غرب، شرق، شمال یا جنوب به آسانی بتوانید خرید سیلیکون امولشن را انجام بدهید.

سوالات متداول و پر تکرار فروش سیلیکون امولشن هگزاچم

  • سیلیکون امولشن چه کاربرد هایی دارد؟

در صنایع لاستیک و پلاستیک و … کاربرد دارد.

  • رایج ترین نوع سیلیکون چیست؟

سیلیکون 61 درصدی می‌باشد.

  • بر اساس ذرات سیلیکون به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

به 3 دسته تقسیم می‌شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *