امولسیون - سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن 1* نکاتی در رابطه با دانش شیمی سیلیکون

سیلیکون امولشن هگزاچم | پلیمرهای سیلیکونی دسته‌ای از پلیمرهای ترکیبی آلی/غیر آلی هستند. خواص سطحی مطلوبی مانند انرژی سطحی پایین و انعطاف ‌پذیری بالا را نشان می‌دهند. حتی یک زنجیره با وزن مولکولی بسیار بالا را قادر می‌سازد تا جهت‌گیری بهینه را در سطح مشترک ایجاد کند.
پلیمرهای سیلیکون دارای ویژگی های دوگانه هستند.

برای اطلاعات بیشتر درباره فروش سیلیکون امولشن در ادامه مقاله hexachem با ما در ارتباط باشید. نتایج یک پلیمر سیلیکونی اصلاح ‌شده آنیونی نشان می‌دهد. که می‌تواند امولسیون آب را در روغن سیلیکون حلقوی (D5) تنها در محدوده باریکی از ترکیبات حدود 80 درصد آب و 20 درصد روغن. که با نرخ‌ های برشی کم فرموله شده‌اند، تثبیت کند.

فهرست عناوین

پوشش های امولسیون های سیلیکونی باعث چه چیزی می‌شود؟

نکاتی درباره دانش شیمی سلیکون امولشن و رویکرد آن ها

همه چیز درباره روغن های سیلیکون و خواص آن ها

روغن های سلیکون امولشن و ویژگی های منحصر به فرد آن ها

نتیجه گیری پایانی در ارتباط با فروش سلیکون امولشن

پرسش های متداول  شما کاربران درباره فروش سلیکون امولشن

فهرست تصاویر

شکل 1سیلیکون

شکل 2امولسیون

پوشش های امولسیون های سیلیکونی باعث چه چیزی می‌شود؟

این مقاله hexachem بیشتر انواع سیلیکون امولشن و کاربردهای آنها را مورد بحث قرار می‌دهد. یک امولسیون سیلیکونی که توسط امولسیفایرهای هیدروکربنی تثبیت شده است. تغییرات شدیدی را در خواص الکترونیکی و نوری آنها تحت اختلالات خارجی، به عنوان مثال تغییر pH نشان می‌دهد. ابزارهای تحلیلی پیشرفته مانند میکروسکوپ نیروی اتمی(AFM) نشان می‌دهند، پوشش فروش سیلیکون امولشن باعث صاف شدن بستر جامد مانند پارچه می‌شود.

عنوان  سیلیکون امولشن
نویسنده زهرا پسته
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 885 کلمه
زمان مطالعه 8 دقیقه

نکاتی درباره دانش شیمی سیلیکون امولشن و رویکرد آن ها

این بررسی در نظر گرفته شده است تا دانش کاری شیمی ترکیبات سیلیکون را به شیمیدان شاغل ارائه دهد. این به دو بخش تقسیم شده است، اولی که به شیمی پایه سیلیکون ها می‌پردازد. سورفکتانت های مبتنی بر سیلیکون، به ویژه کوپلیول های دی متیکون و مشتقات آنها. این قسمت دوم بررسی است. اگرچه ترکیبات سیلیکون امولشن بیش از 50 سال است که شناخته شده اند. شیمیایی مواد برای شیمیدانان معمولی فرمولاسیون گریزان باقی مانده است.

این مقاله hexachem به روش های مختلف تحویل سیلیکون از سیستم های آبی و فروش سیلیکون امولشن می‌پردازد. این دو رویکرد عبارتند از: (i) ساخت امولسیون هایی که حاوی روغن سیلیکون و یک جفت سورفکتانت هستند.  (ii) اصلاح شیمیایی مولکول برای سازگاری بیشتر محصول با آب. هر دو رویکرد در انواع کاربردهای صنعتی، با چالش ‌های متفاوت برای فرمول ‌ساز، کاربرد پیدا می‌کنند.

شکل 1سیلیکون

همه چیز درباره روغن های سیلیکون و خواص آن ها

روغن های سیلیکون امولشن به دلیل خواص منحصر به فرد روان کنندگی بالا، غیر سمی بودن، پخش شدن بیش از حد و تشکیل فیلم. کاربردهای گسترده ای در محصولات مراقبت شخصی دارند. آنها معمولاً به دلیل ماهیت بی اثر به شکل امولسیون استفاده میشوند. اندازه و یکنواختی فروش سیلیکون امولشن ها تأثیر مهمی بر پایداری قطرات نشان داد که بر عملکرد کاربرد تأثیر بیشتری می‌گذارد. بنابراین، استراتژی‌های مختلفی برای بهبود پایداری و همچنین عملکرد کاربرد امولسیون‌ های روغن سیلیکون توسعه داده شد. علاوه بر این، رسوب سیلیکون بر روی سطح بسترهای مو . رویکردهای مختلف برای افزایش رسوب آنها نیز به تفصیل مورد بحث قرار گرفته است.

امولسیون - سیلیکون امولشن

امولسیون – سیلیکون امولشن – هگزاچم

شکل 1سیلیکون

روغن های سیلیکون امولشن و ویژگی های منحصر به فرد آن ها

روغن‌های سیلیکون (سیلوکسان‌ها) یک کلاس از پلیمرهای ترکیبی آلی/غیر آلی خطی و حلقوی هستند . کاربردهای گسترده‌ای در لوازم آرایشی و بهداشتی، دارورسازی، نساجی، محصولات مراقبت در منزل فرمولاسیون جوهر چاپ و غیره دارند. ویژگی های ساختاری غیر معمولی را نشان می‌دهند که آنها را از سایر همتایان آلی متمایز می‌کند. به عنوان مثال، به دلیل پیوند Si-O-Si بسیار قطبی شده با انرژی پیوند زیاد، از نظر ترمودینامیکی پایدارتر هستند. آنها به دلیل چرخش آزادانه گروه های متیل و همچنین نیروهای جذاب بین مولکولی ضعیف. انعطاف پذیری ساختاری، نفوذپذیری زیاد و روان پذیری بالا را نشان می‌دهند.

برای اطلاعات درباره فروش سیلیکون امولشن با هگزاچم در ارتباط باشید.

علاوه بر این، آنها دارای خواص مرطوب کنندگی و تشکیل فیلم به دلیل کشش سطحی پایین تر هستند. بی بو، غیر سمی، دافع آب و مقاوم در برابر حملات شیمیایی و UV هستند. با توجه به این ویژگی ها و خواص عالی، فروش سیلیکون امولشن روغن های آن به عنوان عوامل حالت دهنده ایده آل. در محصولات مراقبت از مو و پوست برای ایجاد حس صاف و ابریشمی به مو و پوست در نظر گرفته می‌شوند.

شکل 2امولسیون

مطالعه مقاله قبلی هگزاچم

نتیجه گیری پایانی در ارتباط با فروش سیلیکون امولشن

حلال های آبگریز، معمولاً به شکل امولسیون تحویل داده می‌شوند. تاکنون پیشرفت‌های مختلفی در تهیه روغن سیلیکون با استفاده از روش‌های مرسوم صورت گرفته است. مانند هموژنیزاسیون 11، فراصوت 12 و همزن مکانیکی 13. این روش‌ها معمولاً شامل مصرف انرژی تلف شده قوی است که نمی‌توان به طور همگن و کارآمد آن را کنترل کرد. در نتیجه، سیلیکون امولشن های به ‌دست ‌آمده با این روش‌ ها توزیع اندازه وسیعی را نشان دادند. که بیشتر به پایداری ضعیف به دلیل ادغام و رسیدن استوالد منجر شد، منجر به عملکرد ضعیف 15-17 کاربرد شد.

امولسیون - سیلیکون امولشن

امولسیون – سیلیکون امولشن- هگزاچم3

شکل 2امولسیون

پرسش های متداول  شما کاربران درباره فروش سیلیکون امولشن

  • پلیمر های سیلیکونی چیست؟

دسته‌ای از پلیمرهای ترکیبی آلی/غیر آلی هستند.

  • یکی از خواص روغن های سیلیکون چیست؟

روان کنندگی بالا

  • آیا روغن سیلیکون سمی است؟

خیر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *