سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن و جدید ترین 6$ روش شستشو وسایل نقلیه!

سیلیکون امولشن در ظهر تابستان که آفتاب به سر می تابد دمای سطح خودرو در اثر نور خورشید به 60 درجه می رسد.شستشوی خودرو با آب سرد نه تنها باعث تسریع ترک خوردن رنگ سطح می شود. بلکه باعث تغییر شکل فلز به دلیل اختلاف دمای سرد و گرم می شود. پس هوای گرم را انتخاب نکنید. روزهای آفتابی بدون باد مناسب ترین برای شست و شوی خودرو با سودپرک هستند، در حالی که روزهای باد مانند خاک و شن و گرد و غبار به همراه دارند و روزهای ابری برای تبخیر شدن آب در خودرو مناسب نیستند.

فهرست مطالب

بهترین نوع حوله برای پاک کردن مواد شوینده کدام است؟

ترفند های کارواش برای استفاده از امولشن چه می باشد؟

روند شست و شوی ماشین باید چگونه و به چه شکل باشد؟

برای خشک شدن ماشین و پاک کردن باید چکار کرد؟

یکی از انواع اسفنج های پرکاربرد در کارواش کدام است؟

بهترین کار برای خشک کردن سریع وسایل نقلیه چه می باشد؟

جاروبرقی داخل ماشین چه کاربردی دارد و چه فوایدی دارد؟

فهرست تصاویر

سودپرک  1

بهترین مواد کارواشی   2

کاربردهای کارواش   3

عنوان سیلیکون امولشن
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

بهترین نوع حوله برای پاک کردن مواد شوینده کدام است؟

حوله خشک کن فانتزی یک تغییر واقعی بازی هنگام خشک کردن ماشین شما است. حوله خشک کن در مقایسه با فاف در آماده سازی، پیچیدن مداوم، و تلاش فیزیکی اضافی یک درخت بابونه چرمی، قطب هایی از هم دارد. کدام را دوباره بخرم؟ در حالی که می توانید با هر یک از آنها نتایج خشک کردن مشابهی دریافت کنید، استفاده از حوله بسیار سریعتر و آسان تر است. فردا یکی میخرم خودتان را درمان کنید، پشیمان نخواهید شد. بابونه مرده، زنده باد حوله خشک کن. سودپرک  1 را نشان می دهد.

توصیه می کنیم حداقل دو حوله میکروفیبر برای پاک کردن و پاک کردن نهایی داشته باشید. ماشین خود را بدون آب تمیز کنید، فرمول زیست محیطی  سیلیکون امولشن  این امکان وجود دارد که ماشین خود را بدون آب تمیز کنید و نتیجه خوبی بگیرید. این یک تکنیک نگهداری اقتصادی و زیست محیطی است. همه این راه حل ها به شما این امکان را می دهد که ماشین خود را مطابق قوانین هنری بشویید. بنابراین هر کس می تواند از یکی که بیشتر مناسب او است استفاده کند. اما برای گرفتن بهترین نتیجه، بهتر است اجازه ندهید بدنه شما کثیف شود. کثیفی بیش از حد ممکن است کاربر را وادار کند که بدنه را به شدت مالش دهد که در دراز مدت خطر خراشیدگی تکیه گاه را به میزان بیشتر یا کمتری در پی دارد.

ترفند های کارواش برای استفاده از سیلیکون امولشن چه می باشد؟

ترفندهای کارواش چیست؟ نکاتی در مورد کارواش از زمانی که خودرو جزئی از زندگی روزمره ما در هگزاشیمی  شد، شستشوی خودرو به یکی از فعالیت های همیشگی ما تبدیل شده است. در دنیای امروز، یکی دیگر از مواردی که به اندازه نظافت منزل به آن اهمیت می دهیم، نظافت خودرو است. خودروهایی که برای مدت طولانی چه در ترافیک و چه در جاده های طولانی سپری می شوند، جایگاه مهمی در زندگی بسیاری از افراد مانند خانه خود دارند.

سودپرک

سودپرک

سودپرک  1

قبل از شستن ماشین  با سیلیکون امولشن احتیاط کنید. قبل از شستن ماشین باید اطلاعات خاصی در مورد این موضوع داشته باشیم. مکان های کاری زیادی وجود دارد که می توانیم اطلاعات و خدماتی را برای این منظور دریافت کنیم. اگر ندانیم می توانیم به رنگ ماشین آسیب برسانیم. زمانی که خودرو در حال فروش است، این به عنوان ضرر به شما باز می گردد. قبل از شستن ماشین، باید یک مکان سایه دار ترتیب دهید و ماشین را به آنجا ببرید. زیرا هنگام شستشوی خودرو در زیر نور آفتاب، لکه های آب روی خودرو ظاهر می شود. قبل از شستن خودرو باید بررسی شود که آیا در و پنجره ها بسته هستند یا خیر.

روند شست و شوی ماشین باید چگونه و به چه شکل باشد؟

چگونه ماشین را با سودپرک  بشوییم؟ مواد مورد نیاز شما باید با شما آماده باشد. اینها؛ یک سطل برای تهیه آب با مواد شوینده، یک شلنگ برای ریختن آب داخل ماشین، شامپو ماشین و 1 عدد اسفنج نرم. قبل از شستشوی ماشین با آب شوینده، تقریباً کثیفی ماشین با آب تحت فشار پاک می شود. هنگام انجام این کار باید از سقف وسیله نقلیه شروع شود و هرگز از موادی مانند پارچه و اسفنج استفاده نشود. از آنجایی که خودرو هنوز کثیف است، پارچه استفاده شده و مواد روی خودرو ممکن است به خودرو آسیب برساند و باعث خراشیدگی رنگ شود. بهترین مواد کارواشی   2 را  نشان می دهد.

پس از تمیز کردن سیلیکون امولشن در قسمت بالایی خودرو با آب تحت فشار، چرخ ها نیز باید به همین ترتیب تمیز شوند. سپس سطلی را که برای شستشوی ماشین آماده کرده اید پر از آب کنید و شامپوی ماشینی را که خریداری کرده اید مطابق با شرایط استفاده روی بسته بندی اضافه کنید. با آب صابونی و اسفنجی که آماده کرده اید، ماشین را به آرامی و بدون فشار از سقف، تا کاپوت و صندوق عقب و سپس به درها و در نهایت به چرخ ها بکشید.

برای خشک شدن ماشین و پاک کردن سودپرک باید چکار کرد؟

قبل از شستشوی خودرو منتظر خشک شدن کف نباشید. برای این کار به جای شستشوی یکباره ماشین، آن را به تدریج بشویید. به عنوان مثال، پس از پاک کردن سقف آن را بشویید و سپس قسمت دیگری از ماشین را پاک کنید. به این ترتیب آب مواد شوینده روی ماشین خشک نمی شود و باعث ایجاد لکه نمی شود. در نهایت کل خودرو را دوباره بشویید. در نهایت وسیله نقلیه را با پارچه خشک و نرم خشک کنید تا لکه های آب در خودرو به خصوص روی شیشه ها وجود نداشته باشد. از آنجایی که احتمال لکه بر روی پنجره ها زیاد است، می توانید هنگام خشک کردن پنجره ها از کاغذ روزنامه استفاده کنید.

بهترین مواد کارواشی

بهترین مواد کارواشی

بهترین مواد کارواشی   2

خودروی ما  در هگزاشیمی در تمام طول روز به طور مداوم در معرض عوامل خارجی مانند گرد و غبار، دود، باران، گل و لای، فضولات پرندگان و رزین است. آزاردهنده ترین آنها مدفوع پرندگان و رزین است که به رنگ آسیب جدی می زند. به خصوص وقتی خشک می شود، تمیز کردن آن دشوار می شود. به همین دلیل باید در فواصل زمانی معینی بدون غفلت، نظافت وسیله نقلیه خود را انجام دهیم. علاوه بر این نکاتی وجود دارد که هنگام شستن خودرو باید به آن ها توجه کنیم. ابتدا مواد مورد نیاز برای کارواش را فهرست می کنیم: سیلیکون امولشن ، شلنگ: اسلحه چند منظوره برای اتصال به انتهای شلنگ (استفاده از آب هم با توپ و هم به طور معمول بسیار مهم است. هنگام خرید این تفنگ ارزان نشوید).

یکی از انواع اسفنج های پرکاربرد در کارواش کدام است؟

اسفنج شستشو: شستن وسیله نقلیه خود با برس ایده خوبی نیست. کسانی هستند که با برس قدیمی شستشو می دهند، اما برس می تواند به رنگ خودرو آسیب برساند. موثرترین و بی ضررترین اسفنج کارواش است. شامپو ماشین: شامپویی که می‌خرید مهم است. نباید حاوی اسید باشد. محصولات ثبت شده در برند باید همیشه ترجیح داده شوند مانند سودپرک . همچنین شامپوهای صیقلی باعث می شوند تا خودروی شما روشن تر به نظر برسد. حالا بیایید به نحوه شستشوی گام به گام ماشین خود بپردازیم. ابتدا تمام قسمت های وسیله نقلیه خود را با آب فراوان بشویید. فضولات پرندگان، فضولات میوه های خشک و غیره مهم است که خاک سخت کاملاً نرم شود.  کاربردهای کارواش   3 را نشان می دهد.

سپس تمام این لکه ها و کثیفی ها را با آب تحت فشار به خوبی تمیز کنید. حتی اگر کف خشک شده سفت به نظر برسد، با نرم شدن بلافاصله در آب بیرون می‌آید. آب تحت فشار در اینجا مهم است. اگر نمی توانید فشار لازم را با شلنگ تامین کنید، ابتدا این ناخالصی ها را با آب تحت فشار پمپ بنزین پاک کنید. یک درپوش شامپو از شامپو ماشین خود را در یک سطل آب بریزید و خوب کف کنید. با کمک اسفنج ماشین آن را خوب بشویید. در ابتدا لاستیک ها را نشویید و آب خود را آلوده کنید شستشو را برای آخرین بار بگذارید. چون کثیف ترین جاها لاستیک ها هستند

بهترین کار برای خشک کردن سریع وسایل نقلیه چه می باشد؟

بسیار مهم است که وسیله نقلیه خود را به خوبی خشک کنید. در غیر این صورت لکه های آب باقی می مانند و ممکن است خودروی شما بلافاصله گل آلود شود. برای فرآیند خشک کردن، از پارچه های نخی یا پارچه های شیشه ای استفاده کنید که آب را راحت تر جذب می کنند. وسیله نقلیه خود را کاملا خشک کنید. نمای بیرونی وسیله نقلیه شما تمیز و درخشان است. حالا به نوبت. آنها به طور طبیعی کثیف ترین فرش های کف داخل وسیله نقلیه شما هستند. بهترین راه برای تمیز کردن تشک ها این است که تشک ها را بردارید و آنها را بشویید و بدون شستن قسمت های بیرونی وسیله نقلیه خود بگذارید تا خشک شوند.

کاربردهای کارواش   3

جاروبرقی داخل ماشین چه کاربردی دارد و چه فوایدی دارد؟

اگر فرصت دارید، داخل وسیله نقلیه خود را با جاروبرقی جاروبرقی بکشید، اگر نه با جاروبرقی برقی. قطعات پلاستیکی و شیشه های گیج داخل وسیله نقلیه خود را با یک پارچه مرطوب و نرم پاک کنید. مراقب باشید از محصولات شیمیایی مانند سیلیکون امولشن  استفاده نکنید. می توانید داخل شیشه های خودروی خود را با دستمال مرطوب پاک کنید. همچنین می توانید از پارچه شیشه ای یا روزنامه برای جلوگیری از لک استفاده کنید. وسیله نقلیه شما اکنون با سودپرک سالم است. فراموش نکنید که وسیله نقلیه خود را که بسیار به آن اهمیت می دهید در برابر یک تصادف معمولی بیمه کنید. شما می توانید محصول بیمه موتور بیمه وزیر را بررسی کنید.

یکی از دلایل عدم شستن ماشین در هوای بسیار گرم در hexachem چیست؟

آب سرد نه تنها باعث تسریع ترک خوردن رنگ سطح می شود. بلکه باعث تغییر شکل فلز به دلیل اختلاف دمای سرد و گرم می شود.

برای استفاده از جاروبرقی از چه چیزی نباید استفاده کرد؟

نباید از محصولات شیمیایی استفاده کرد.

خشک کردن وسایل نقلیه چه اهمیتی دارد؟

اپر به خوبی پاک نکنیم لکه های آب باقی می ماند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *