سودپرک

سودپرک و $6 مورد از راه های استفاده از این مواد کارواش!

سودپرک پس از ورود به ایالات متحده، بسیاری از دانشجویان بین المللی که در ایالات متحده تحصیل می کنند متوجه می شوند که ایالات متحده جمعیت کمی دارد و حمل و نقل عمومی در ایالات متحده در مقایسه با برخی از شهرهای بزرگ و متوسط ​​چین نسبتاً عقب مانده است. زندگی در یک شهر بزرگ با حمل و نقل عمومی خوب و مناسب برای زندگی روزمره و تحصیل دانشجویان بین المللی نسبتاً دوستانه است. با این حال، اگر به غرب ایالات متحده بروید، حتی در شهرهای بزرگی مانند لس آنجلس و سانفرانسیسکو، اگر دانش آموزان بین المللی برای رفتن به مدرسه فقط به وسایل حمل و نقل عمومی متکی باشند، ممکن است اغلب به دلیل تاخیر توسط اساتید مورد هدف قرار گیرند.برای خرید سیلیکون امولشن به سایت هگزاشیمی مراجعه کنید.

فهرست مطالب

برای استفاده از خدمات کارواش و شست وشو باید چه کاری انجام داد؟

اولین گام برای تمیزی با استفاده از چگونه می باشد؟

برای شست و شو مواد حاوی امولشن باید چه کاری انجام داد؟

هدف اصلی از خشک کردن و پاک کردن سریع سطوح چیست؟

برای تمیز کردن داخل خودرو بهتر است از چه وسایلی استفاده شود؟

نتیجه گیری اساسی برای شستشو و خشک کردن سطوح چرم!

فهرست تصاویر

سیلیکون امولشن  1

بهترین محصولات کارواش   2

قیمت کارواش ماشین  3

عنوان سودپرک
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

برای استفاده از خدمات کارواش و شست وشو باید چه کاری انجام داد؟

در این زمان، بسیاری از دانش‌آموزان بین‌المللی که احساس می‌کنند حمل‌ونقل نامناسب است، تصمیم می‌گیرند ماشین بخرند، ماشین خود را به مدرسه بروند و برگردند، سبزیجات بخرند یا در تورهای خودران در روزهای شنبه و یکشنبه شرکت کنند. همه چیز پس از مدت ها استفاده از سودپرک نیاز به تمیز و نگهداری دارد و خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین در ایالات متحده، دانشجویان خارجی چه راه هایی برای شستن اتومبیل خود دارند؟ بیایید نگاهی به استراتژی شستشوی خودرو برای دانشجویان بین المللی امروز بیندازیم. سیلیکون امولشن  1 را نشان می دهد.

اگر بدن نمک یا ماسه دارد، بهتر است قبل از شروع، آنها را بردارید تا از خراشیدگی جلوگیری شود. ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از لانس هوا تحت فشار است. همچنین باید به مدفوع پرندگان توجه کرد، زیرا آنها بسیار خورنده هستند و روی رنگ تأثیر می گذارند. نکته ای برای شروع تمیز کردن لاستیک ها هستند. اینها آلودگی جاده و همچنین ذرات لنت ترمز و گریس را جمع آوری می کنند. اولین قدم این است که آنها را با آب تمیز کنید و محصول خاص را بمالید که باید چند دقیقه عمل کند. سپس با پارچه ای برداشته شده و با آب شسته می شود.

اولین گام برای تمیزی با استفاده از سودپرک چگونه می باشد؟

تمیز کردن بدن با حرکت به سمت بدنه، اولین گام این است که آن را به طور کامل خیس کنید، به طوری که کثیفی سطح پاک شود و سطح خشک مرطوب شود، که روند بعدی را تسهیل می کند. بلافاصله پس از آن باید اسفنج را در سطل آب صابون فرو برده و شروع به مالیدن کنید. همیشه از بالا، زیرا جاذبه کار خود را انجام می دهد و خاک را به زمین می کشاند. هنگامی که کل ماشین صابون شد، زمان آبکشی فرا می رسد. این کار را می توان با سطل آب انجام داد، اما با شلنگ راحت تر خواهد بود. آخرین مرحله خشک کردن ماشین است.

سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن  1

رها کردن  سودپرک در هوا ایده خوبی نیست، زیرا به طور ناهموار خشک می شود و ممکن است آثاری از خود به جای بگذارد. از یک پارچه یا حوله میکروفایبر استفاده کنید و چندین بار روی سطح رد کنید تا کاملا خشک شود.در مورد پنجره ها، علاوه بر این، می توان از شیشه پاک کن برای بهبود روکش استفاده کرد. تمیز کردن عمیق ماشین به همین دلیل همانطور که متخصص سیستم های شستشوی خودرو ایستوبال اشاره می کند، رعایت تمام مراحل شستشو توصیه می شود.

یعنی قبل از شستشو، شستشو، آبکشی، واکس و خشک کردن. گاهی اوقات برای صرفه جویی در وقت، از پیش شستشو صرف نظر می کند که حتی زمانی که وسیله نقلیه خیلی کثیف نیست، توصیه نمی شود. در این مرحله اول، حذف انواع روغن، گرد و غبار و بقایای ارگانیک و در نتیجه محافظت از بدنه و سایر اجزای خودرو است. در Istobal آنها شستشوی سریع با آب را توصیه می کنند.

برای شست و شو مواد حاوی سیلیکون امولشن باید چه کاری انجام داد؟

اگر شستشو با تفنگ آب تحت فشار را انتخاب می کنید، باید حداقل 30 سانتی متر از نوک لنس تا خودرو فاصله داشته باشید تا از آسیب احتمالی جلوگیری کنید. به همین ترتیب، هنگام تمیز کردن چرخ ها، همان نقطه نباید بیش از پنج ثانیه تحت تأثیر قرار گیرد و همچنین مستقیماً بین رینگ و لاستیک هدف قرار دهید تا مفصل تحت تأثیر قرار نگیرد. همچنین اعمال جت آب با فشار بالا به طور مستقیم بر روی قطعات الکتریکی راحت نیست. اگر داخل آنها خیس شوند، خرابی های گران قیمت ممکن است رخ دهد. برای این عملیات، هیچ چیز بهتر از یک تفنگ آبی مانند این نیست. بهترین محصولات کارواش   2 را نشان می دهد.

هدف اصلی از خشک کردن و پاک کردن سریع سطوح چیست؟

همچنین توصیه نمی شود لکه های احتمالی  سودپرک  را خشک کنید زیرا می تواند به سطح آسیب برساند. شما باید از یک محصول تمیز کننده مناسب مانند مواردی که  هگزاشیمی در زیر به شما پیشنهاد می کنیم استفاده کنید و در نظر داشته باشید که پارچه ها و اسفنج های قدیمی و ساینده می توانند به سطح آسیب برسانند. فراموش کردن تمیز کردن لاستیک های برف پاک کن یکی دیگر از خطاهای متداول است که ایستوبال به آن اشاره می کند. تغییرات دما آنها را بدتر می کند. همچنین توصیه می شود به طور دوره ای آنها را خیس کنید تا از خشک شدن آنها جلوگیری شود و از یک پارچه برای حذف هرگونه ماده و تسهیل خشک شدن بعدی استفاده کنید.

بهترین محصولات کارواش

بهترین محصولات کارواش

بهترین محصولات کارواش   2

توصیه هایی  سیلیکون امولشن که در حال حاضر که هوای خوب نزدیک شده و بسیاری از رانندگان این نوع وسیله نقلیه را انتخاب می کنند، کاملاً در دنیای کمپینگ قابل اجرا است. راستی، آیا می دانید چگونه ون خود را مرحله به مرحله تبدیل کنید؟ محصولات تمیز کننده خاص در مورد فضای داخلی، استفاده از محصولات خاص و توصیه شده برای تمیز کردن این سطوح توصیه می شود. ژل هیدروالکلی که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد در این مورد مناسب ترین نیست زیرا می تواند با خشک شدن مواد داشبورد و تأثیر بر روی صفحه نمایش یا پلاستیک باعث آسیب شود.

برای تمیز کردن داخل خودرو بهتر است از چه وسایلی استفاده شود؟

یک جاروبرقی منظم نیز باید برنامه ریزی شود. ابتدا زباله های احتمالی از داخل دور ریخته می شود، مانند کاغذ، بطری های خالی و غیره. سپس کفپوش ها برداشته شده و صندوق عقب قبل از جاروبرقی خالی می شود. برای پاک کردن گرد و غبار انباشته شده در هر گوشه ای می توانید از دمنده  یا سودپرک استفاده کنید و فراموش نکنید که تشک ها را به طور جداگانه بیرون از ماشین جاروبرقی بکشید. قیمت کارواش ماشین  3 را نشان می دهد.

از این نظر، با توجه به ویروس کرونا، توصیه می‌شود به قسمت‌هایی از خودرو که بیشترین تماس را دارند، مانند دستگیره‌های در و داخل فرمان، کنترل‌های کنسول وسط، دستگیره دسته دنده و غیره توجه ویژه شود. محصول مورد استفاده باید دارای حداکثر 70 درصد الکل و محلول ایزوپروپیل و سیلیکون امولشن  باشد تا به سطوح آسیبی وارد نشود. در واقع این ترکیبی است که خودروسازان برای ضدعفونی قطعات استفاده می کنند. به خاطر داشته باشید که تمیز کردن بیش از حد با الکل می تواند باعث تغییر رنگ شود. یک گزینه بسیار موفق برای تمیز کردن تمام سطوح، پارچه های میکروفیبر هستند.

قیمت کارواش ماشین

قیمت کارواش ماشین

قیمت کارواش ماشین  3

نتیجه گیری اساسی برای شستشو و خشک کردن سطوح چرم!

برای روکش چرم طبیعی یا مصنوعی، محصولی مانند این محصول مادوکس یا سودپرک ، روی سطح اسپری می شود تا تحت درمان قرار گیرد و با یک پارچه خشک مالیده می شود تا درخشندگی مطلوب حاصل شود. تمیز کردن کابین همچنین باید شامل شستن فضای داخلی پنجره ها، شیشه ها و آینه های دید عقب با محصولات خاصی مانند شیشه شوی هایی باشد که همه ما در هگزاشیمی و در خانه داریم. برای سطوح دیگر مانند داشبورد، جعبه دستکش و به طور کلی تزئینات، توصیه می شود از محصولات نچسبی استفاده کنید که از چسبیدن گرد و غبار به سطح جلوگیری می کند و تمیز کردن را طولانی تر می کند.

برای روکش چرم نحوه شست شو چیست؟

بهتر است بر روی سطح چرم اسپری کنیم.

برای تمیز کردن داخل خودرو باید چه کرد؟

ابتدا باید زباله های درشت را دور ریخنه و بعد زباله های کوچک.

یکی از محصولات خاص کارواش چه می باشد؟

ژل هیدروالکلی حاوی سیلیکون امولشن می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *