مواد شوینده کارواش

سیلیکون امولشن و 1 شرکت ارائه دهنده بهترین محصولات

سیلیکون امولشن و مهمترین ویژگی ها و مشخصه های فیزیکی. سود سوزآور جامد سفید رنگ است و نقطه ذوب آن 318 درجه سانتی گراد است و آزادانه در آب و تا حدی در اتانول و متانول محلول است. چندین نوع آب به شکل آب 7 با فرمول NaOh.7H2O و آب 5 و 3 وجود دارد، اما فقط یک نوع آب شکل ثابت دارد.

فهرست مطالب

عناصر تشکیل دهنده این ماده شیمیایی چیست ؟

تولید سیلیکون برای مصارف صنعتی و غیر صنعتی

موارد استفاده و کاربرد سود پرک در چه مواردی است ؟

از این ماده شیمیایی در چه مواردی  استفاده می شود ؟

کاربردهای غیر صنعتی سود پرک در چه قسمت هایی است ؟

مهمترین مسائلی که در زمان استفاده از سیلیکون باید رعایت شود!

چه روش هایی برای کاهش خطر استفاده از این ماده شیمیایی وجود دارد؟

فروش سود پرک در کیسه های 25 کیلویی به مشتریان توسط هگزاچم

تجزیه و تحلیلی بر مواد استفاده شده در سود پرک

سوالات متداول برای استفاده از سیلیکون را بخوانید !

فهرست تصاویر

شکل 1: سود پرک

شکل 2: فروش سود پرک

شکل 3: خرید سیلیکون

عنوان سیلیکون امولشن
دپارتمان اوج شید
نویسنده میرفندرسکی
تعداد کلمات 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

عناصر تشکیل دهنده این ماده شیمیایی چیست ؟

سودپرک با اسیدهای پروتونه واکنش می دهد و محصول این واکنش آب و نمک اسیدی است. به عنوان مثال، هنگام واکنش با اسید هیدروکلریک، کلرید سدیم تولید می شود. واکنش سود سوزآور با اکسیدهای اسیدی مانند دی اکسید گوگرد نیز مهم است زیرا برای گوگردزدایی در صنعت پتروشیمی ضروری است. سود سوزآور در آب، گلیسیرین و الکل محلول است. هر چه دمای آب بیشتر باشد، این ماده سریعتر در آب حل می شود.

تولید سیلیکون امولشن برای مصارف صنعتی و غیر صنعتی

سود سوزآور به صورت صنعتی توسط hexachem با خلوص 50 درصد با الکترولیز نمک کلرید سدیم با استفاده از فرآیندی به نام «کلرآلکالی» تولید می شود. گاز کلر نیز از صنعت سودا می آید. سپس برای قوی‌تر کردن آن، این کار با تبدیل آب به آب سود سوزآور در کارخانه سوداسازی انجام می‌شود. محصول نهایی سود سوزآور است که در لاتین به آن تکه های سود سوز آور می گویند. یک روش غیر صنعتی برای تولید هیدروکسید سدیم از طریق فرآیند ترکیب فلز سدیم با آب خالص است. در طی این واکنش گاز هیدروژن و گرما آزاد می شود. این روش در صنعت قابل اجرا نیست و یک روش آزمایشگاهی است. در شکل 1: سود پرک را مشاهده می کنید.

سلیلکون چیست | هگزاچم | سیلیکون امولشن

سلیلکون چیست | هگزاچم | سیلیکون امولشن

شکل 1: سود پرک

موارد استفاده و کاربرد سودپرک در چه مواردی است ؟

سود سوزآور یک محصول بسیار مهم در صنعت است. حدود یک چهارم کل تولید این محصول در صنایع کاغذسازی مصرف می شود. همچنین مقداری از آن برای تولید نمک های سدیم و صابون استفاده می شود. تنظیم pH و سنتز آلی از دیگر کاربردها هستند. همچنین در صنایع پتروشیمی برای کاهش گازهای گلخانه ای استفاده می شود. سودا پراک در صنایع غذایی برای شستن و پوست کندن میوه ها و سبزیجات استفاده می شود. همچنین در تولید شکلات، کاکائو و کارامل استفاده می شود. محلول سود سوزآور در صنایع لبنی برای تهیه بستنی و همچنین در تولید نوشابه و تلخ زیتون استفاده می شود.

از این ماده شیمیایی در چه مواردی  استفاده می شود ؟

صنعت تولید آلومینیوم برای پالایش محصولات نهایی

  • استفاده از سودپرک ساخت صابون، چربی زدا و مواد پاک کننده به عنوان چربی زدای قوی
  • برای جداسازی لیگنین و الیاف سلولز در فرآیند قدرت در صنعت کاغذ
  • ساخت غیر چربی – استرها سوخت های فسیلی مانند بیودیزل مانند یک کاتالیزور جایگزین
  • در کارخانه ها از سیلیکون امولشن به عنوان روغن های تمیز کننده و ماشین آلات آلوده به چربی، باز کردن و بستن چاه ها • استخراج چاه نفت برای از بین بردن گازهای سمی مانند دی اکسید گوگرد و گوگرد زدایی پشته های صنعتی • افزایش pH تصفیه آب برای جلوگیری از خوردگی و حذف فلزات سنگین از آب • تنظیم اسیدیته در آزمایشگاه و خنثی کردن یا شناسایی اسیدها • مخلوط کردن سیمان و ماسه در تولید بتن مخلوط برای جلوگیری از فاز • تولید رنگ، چسب و درزگیر به عنوان مواد

کاربردهای غیر صنعتی سودپرک در چه قسمت هایی است ؟

جوش شیرین امروزه در صنایع کوچک مانند قالیشویی و کارواش استفاده می شود،  hexachem زیرا علاوه بر خاصیت پاک کنندگی خوب، قیمت آن از مواد شوینده نیز کمتر خواهد بود. سود پراک هم ادعای محلی دارد. امروزه بسیاری از خانم های خانه دار از این محصول هم برای صرفه جویی در هزینه و هم به دلیل استحکام بالای هیدروکسید سدیم در مقایسه با محصولات موجود در بازار استفاده می کنند. در شکل 2: فروش سود پرک را میبینید.

سیلیکون امولشن یک چاه باز بسیار قوی است و گرفتگی ها را حل می کند و زهکشی را باز می کند. همچنین می توانید از جوش شیرین به عنوان سفید کننده و صابون بسیار قوی استفاده کنید زیرا جوش شیرین اولین ماده در تولید انواع صابون و مواد شوینده است به طوری که پنج تا ده درصد برای تولید و صابون استفاده می شود.

فروش سود پرک | سیلیکون امولشن

فروش سود پرک | سیلیکون امولشن

شکل 2: فروش سود پرک

مهمترین مسائلی که در زمان استفاده از سیلیکون امولشن باید رعایت شود!

سیلیکون امولشن در هر دو شکل آن یعنی سود مایع و سودا پودری خاصیت سوز آور و سوز آور دارد و از آنجایی که می تواند بافت های زنده را تجزیه کند در صورت تماس باعث آسیب به اندام ها و بافت هایی مانند پوست، چشم و غشاهای مخاطی می شود. . این ماده سمی است و تنفس بخارات آن به خصوص در تابستان گرم می تواند باعث آسیب شدید ریه شود. هنگام کار با این مواد، از تجهیزات حفاظتی مانند دستکش های مقاوم در برابر اسید، عینک های صنعتی، لباس های مخصوص و ماسک فیلتر استفاده کنید.

نگهداری و نگهداری سودپرک نیز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. سود سوزآور اگرچه ماده ای پایدار است، اما تمایل زیادی به جذب آب و گاز دی اکسید کربن دارد، بنابراین باید در کیسه هایی بسته بندی شود که امکان تنفس و ارتباط با هوا را نداشته باشد و از پاره نشدن کیسه ها اطمینان حاصل شود. در طول نگهداری باید دور از عوامل اکسید کننده مانند اسیدها نگهداری شود. سود پراک قابل اشتعال و انفجار نیست، اما اگر روی شومینه قرار گیرد می تواند گازهای سمی را وارد محیط کند.

برای مشاهده مقاله سود پرک اینجا کلیک کنید.

چه روش هایی برای کاهش خطر استفاده از این ماده شیمیایی وجود دارد؟

روش خاصی برای حل کردن سیلیکون امولشن در آب وجود دارد تا خطرناک نباشد و به خوبی حل شود. برای این منظور توصیه می شود از ظروف فلزی استفاده نکنید. سود سوزآور با پلاستیک واکنش نشان نمی دهد، بنابراین یک ظرف پلاستیکی را با آب سرد پر کنید. سپس سود سوزآور را با سرعت متوسط ​​(نه تند و نه آهسته) به آب اضافه کنید. حواستان باشد که همیشه باید نوشابه را در آب بریزید نه اینکه آب را به ظرف نوشابه اضافه کنید.

بهتر است محلول ارائه شده توسط هگزاچم را با یک چوب پلاستیکی یا قاشق هم بزنید تا خوب حل شود. محلول نوشابه را حتما به مقدار مورد نیاز و زمان مصرف تهیه کنید زیرا این محلول دی اکسید کربن هوا را جذب کرده و خلوص و ماهیت آن را تغییر می دهد. هر چه درصد سدیم در آب بیشتر باشد محلول قلیایی تر است. اگر این محلول را برای شستشو و رسوب زدایی تهیه می کنید، 5 درصد جوش شیرین در آب کافی است، یعنی به ازای هر 95 گرم آب، 5 گرم سود جامد بریزید. در شکل 3: خرید سیلیکون می بینید.

خرید سود سوز خوراکی | سیلیکون امولشن

خرید سود سوز خوراکی | سیلیکون امولشن

شکل 3: خرید سیلیکون

فروش سود پرک در کیسه های 25 کیلویی به مشتریان توسط هگزاچم

سودپرک 98% مرغوب در کیسه های 25 کیلویی دو جداره و کاملا عایق به فروش می رسد. جهت صادرات در جمبو بگ 40 عددی بسته بندی و یا پالت بندی و بسته بندی می شود. برای خرید سود سوزآور با کمترین قیمت ممکن و برای آسودگی خیال با ما تولیدکنندگان این محصول مشورت کنید زیرا در صورت خرید سود سوزآور از مراکز نامعتبر ممکن است حاوی ناخالصی های مختلفی مانند نمک، سدیم باشد. کربنات، سولفات، ترکیبات سدیم، کلرات سدیم، آهن و نیکل بسیار غنی هستند.

تجزیه و تحلیلی بر مواد استفاده شده در سودپرک

  • صنعت جوش شیرین ngaران: سود سوزآور، سود سوزآور
  • محلول شیمیایی: NaOH
  • دقت و تجزیه و تحلیل: 1±98٪

کربنات سدیم جامد، هیدروکسید سدیم جامد، سود سوزآور، سود سوزآور، سود سوزآور، چربی‌گیر صنعتی، هیدروکسید سدیم و چربی‌گیر صنعتی نام‌های دیگر این ماده شیمیایی است.

سوالات متداول برای استفاده از سیلیکون امولشن را بخوانید !

تفاوت بین درآمد پرک و درآمد نقدی چیست؟

سودپرک  hexachem و جوش شیرین از نظر شیمیایی قابل تشخیص نیستند و عملکرد یکسانی دارند. تنها تفاوت آنها این است که مایع موجود در جوش شیرین به روش خاصی تبخیر شده و آن را به جامد تبدیل می کند.

عوارض و خطرات کاهش مالیات بر درآمد چیست؟

این ماده خاصیت چربی زدایی دارد و به سرعت مولکول های چربی را تجزیه می کند. به همین دلیل، هنگامی که با بافت های بدن، به ویژه اندام های حساس مانند چشم ها تماس می گیرد، می تواند باعث سوختگی شیمیایی شود.

هیدروکسید سدیم در صابون چیست؟

خواص کاهنده سود سوزآور آن را به یک پاک کننده عالی به خصوص برای چربی تبدیل می کند. معمولاً حدود 5 درصد وزنی سود سوزآور در تولید صابون استفاده می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *