سودپرک

کاربرد سود پرک و 8$ مورد از مشخصات این محصول در صنعت کارواش!

کاربرد سود پرک و نحوه استفاده از این ماده شیمیایی چیست؟

بهترین صابون های کارواش دارای دستورالعمل نسبت رقت بر روی آنها هستند. همچنین به این معنی است که می توانید مقدار آب و صابون را   سودپرک   برای نیازهای ماشین خود کم یا زیاد کنید. بهترین صابون های کارواش احتمالاً آنهایی هستند که بهترین قابلیت کف کنندگی را دارند. روانکاری وسیله نقلیه شما   را از خراشیدگی نجات می دهد. صابونی که کف غلیظی تولید می کند، روانکاری کارآمدی هگزاشيمی را ایجاد می کند تا ذرات کثیفی را از بین ببرد. همچنین خطر خراشیدگی رنگ شما را کاهش می دهد.

فرست مطالب

کاربرد پرک و نحوه استفاده از این ماده شیمیایی چیست؟

انتخاب صابون درجه یک برای کارواش چه تاثیری خواهد داشت؟

از جمله مزیت های استفاده از بجای استفاده صابون ؟

آیا تفاوتی بین بهترین صابون های کارواش و بهترین شامپوهای ماشین وجود دارد؟

سطل های مورد استفاده در کارواش به چه صورت می باشد؟

شامپو ماشین چگونه باعث تمیز شدن سطح خودرو می شود؟

محافظ شن دارای چه ویژگی های مثبتی می باشد؟

فهرست تصاویر

کاربردسود پرک  1

نحوه استفاده از سود پرک  2

مشخصات سود پرک  3

عنوان مقاله کاربرد سود پرک
دپارتمان اوج شيد
نويسنده زهرا بهرامي
تعداد كلمات 1500 كلمه
زمان مطالعه 15 دقيقه

انتخاب صابون درجه یک برای کارواش چه تاثیری خواهد داشت؟

انتخاب صابون کارواش و   سودپرک   درجه یک به معنای انتخاب صابون هایی است که می توانند در طولانی مدت از رنگ خودروی شما محافظت کنند. استفاده از صابون شستشو و واکس برای کارواش یک لایه محافظ برای رنگ خودرو شما فراهم می کند. که به راحتی فرآیندهای اکسیداسیون را مختل می کند. یک سناریوی بدتر از یک وسیله نقلیه کثیف، خودرویی است که جزئیات و شسته شده اما همچنان کثیف به نظر می رسد. برای جلوگیری از این اتفاق در  hexachem      ، صابون شستشوی ماشین را انتخاب کنید که فرمول بدون رگه را تبلیغ می کند. همچنین برخی از مواد تشکیل دهنده صابون کارواش وجود دارد. کاربرد سود پرک  1 را نشان می دهد.

که بیشتر از اینکه مفید باشد ضرر دارد. اگر این دو ماده روی بسته بندی  هگزاشیمی      یا بطری ذکر شده اند، سعی کنید از خودداری کنید: بیشتر صابون‌های کارواش، کم و بیش به همین شکل استفاده می‌شوند. با این حال، هنگام انتخاب گزینه‌های درجه یک، خوب است که در مورد گزینه‌های مختلف خود بدانید، از جمله اما نه محدود به: صابون ها یا شامپوهای غلیظ خودرو رایج ترین نوع محصولات شستشوی خودرو هستند . همانطور که از نام نشان می دهد، بیشتر صابون های غلیظ باید با آب رقیق شوند، بنابراین همیشه بهتر است راهنما را بخوانید.

از جمله مزیت های استفاده از سودپرک بجای استفاده صابون ؟

پس از استفاده از آنها به سادگی یک ماشین خوب و تمیز خواهید داشت. آنها به طور ویژه برای کار با کاربردهای موم و/یا درزگیر فرموله و طراحی شده اند. صابون های شستشو و موم یک پله بالاتر از اصول اولیه هستند. آنها نه تنها ماشین شما را تمیز می کنند، بلکه یک لایه محافظ از موم ایجاد می کنند. همانطور که قبلاً ذکر شد، آنچه محصولات شستشو و موم ارائه می دهند، مزایای اضافی داشتن یک لایه موم محافظ است که برای افرادی که در آب و هوای گرم زندگی می کنند بسیار توصیه می شود. با این حال، به خاطر داشته باشید که این فقط یک مکمل در بالای کارهای مومی کامل است و نمی تواند جایگزین آن شود.

کاربرد سود پرک

کاربرد سود پرک

کاربرد سود پرک  1

یکی از بهترین انتخاب های صابون کارواش و   سودپرک    شستشوی بدون آبکشی و بدون آب است. قرار گرفتن در محدوده قیمت آن با قیمت‌های سنتی، اینها بهترین گزینه‌ها برای کسانی هستند که وقت ندارند یا در مکانی نیستند که بتوانند شستشوی کامل را انجام دهند. اگرچه آنها به دلیل سازگاری با محیط زیست معروف هستند، اما اشکال آنها این است که جایگزینی برای شستشوی کامل نیستند. فراموش نکنید که اگر به اندازه کافی روان کننده نباشند، ممکن است رگه ها و خراش هایی بر جای بگذارند. نحوه استفاده از سود پرک  2  را نشان می دهد.

آیا تفاوتی بین بهترین صابون های کارواش و بهترین شامپوهای ماشین وجود دارد؟

این یک نوع سوال بسیار رایج  (  کاربرد سود پرک  )  در بین مشتریان است. شامپو خودرو یک خط لوکس یا با کیفیت بالاتر از یک صابون سنتی ماشین است. شامپوهای کارواش محصولاتی عالی برای استفاده در اسپاهای خودکار پیشرفته هستند زیرا تجربه شستشوی عالی و حسی بالا را ایجاد می کنند. این محصولات  سودپرک    در   hexachem      به دلیل رنگ های شگفت انگیز و رایحه های خنک فراموش نشدنی خود مشهور هستند.

بدون هیچ مقدمه ای، لیستی از شامپوهای مورد علاقه ما برای شستشوی ماشین و بهترین صابون های شستشوی ماشین وجود دارد: بهترین صابون کلی کارواش، واکس و واکس کارناوبای طلایی مادرز کالیفرنیا است. این برند به دلیل تولید محصولات باکیفیت که زمان نمایش قبل و بعد از آن فرا می رسد، کاملاً شناخته شده است. کارواش طلایی مادرز کالیفرنیا فوق العاده سادسی است که آن را در مقایسه با برندهای دیگر بسیار مقرون به صرفه می کند. PH آن یکسان است، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد لک شدن آب نیست. یکی دیگر از حرفه‌ای‌هایی که به شایستگی‌های آن اضافه شده است، اگر به درستی استفاده شود، موم را پاک نمی‌کند یا رنگ را خراب نمی‌کند.

نحوه استفاده از سود پرک

نحوه استفاده از سود پرک

نحوه استفاده از سود پرک  2

سطل های مورد استفاده در کارواش به چه صورت می باشد؟

بدیهی است که با یک سطل شروع می شود، برای زمانی که ماشین خود را می شویید. جدا از هدف اصلی نگهداری آب، می تواند محفظه مواد تمیز کننده ماشین شما در بین شستشوها نیز باشد. هنگام کارواش DIY توصیه می شود دو سطل داشته باشید. یک سطل جایی است که آب صابون در آن می رود و دیگری برای آب معمولی است که برای شستشوی حوله های شستشو استفاده می شود. شما نیازی به داشتن سطل های فانتزی ندارید. تا زمانی که سطل بتواند آب را  در  سودپرک   نگه دارد، این کار انجام می شود. اگر به دنبال سطل مناسبی باشید که کیفیت خوبی داشته باشد و بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید، بهتر است.

  1. شامپو ماشین :برخی از صاحبان خودرو وجود دارند که نمی دانند صابون های پاک کننده و کاربرد سود پرک مواد شوینده برای پایان خودرویشان مضر هستند. تصور غلط رایج اکثر مردم این است که وقتی صحبت از تمیز کردن می شود، صابون صابون است. هر چیزی که می تواند یک عامل تمیز کننده باشد یا کثیفی را از بین می برد می تواند هنگام تمیز کردن استفاده شود. با این حال، در مورد شستن ماشین ها اینطور نیست. مواد تمیز کننده ای وجود دارد که مخصوص خودروها طراحی شده است. به همین دلیل است که شامپوهای ماشین وجود دارد. مشخصات سود پرک 3 را نشان می دهد.

شامپو ماشین چگونه باعث تمیز شدن سطح خودرو می شود؟

کاربرد سود پرک  برای تمیز کردن و درخشندگی نمای بیرونی خودرو طراحی شده اند. شامپو ماشین یکی دیگر از موارد ضروری است که باید در کیت مراقبت از ماشین شما گنجانده شود. اطمینان حاصل کنید که شامپوی ماشینی را خریداری می کنید که بهترین کارکرد را برای ماشین شما دارد. شامپو ماشین برای تمیز کردن و درخشندگی بیرونی ماشین طراحی شده است

  1. نازل شلنگ

هنگام شستن ماشین خود با  از  سودپرک  استفاده از یک شلنگ ساده باغبانی، ممکن است دردسرساز شود و در عین حال، آب بیشتری مصرف کنید. چرا با استفاده از نازل شلنگ آتش نشانی یا میله برق، به شیلنگ باغ خود قدرت شستشوی ارتقا یافته نمی دهید؟ استفاده از آن به شما این امکان را می دهد که ماشین خود را به طور موثرتری شستشو دهید. بنابراین، آن نازل شلنگ را در لیست موارد ضروری خود اضافه کنید.

مشخصات سود پرک

مشخصات سود پرک

مشخصات سود پرک  3

محافظ شن دارای چه ویژگی های مثبتی می باشد؟

  1. نگهبان شن

محافظ شن یک صفحه پلاستیکی کوچک است که معمولاً در سطل صابون قرار می گیرد. این بسیار مفید است زیرا کثیفی و شن را از اسفنج شما پاک می کند که ممکن است در دفعه بعد که از آن استفاده می کنید سطح ماشین شما را خراش دهد. فقط اسفنج را روی محافظ پلاستیکی شن مالش دهید. همچنین سطل‌های شستشوی خودرو برای تمیز کردن خودرو طراحی شده‌اند که از قبل دارای محافظ شن داخلی هستند. اما همچنان می توانید یکی را  از  هگزاشیمی   بخرید و به سطل ساده خود اضافه کنید.

  1. شستن میت

برای نظافت بهتر خودرو و حفظ رنگ خودرو، از دستکش لباسشویی باکیفیت و   سودپرک    و   کاربرد سود پرک  استفاده کنید. می تواند مقدار زیادی صابون را در خود نگه دارد و برای رنگ و نمای بیرونی خودرو عالی است. استفاده از دستکش شستشو به جای حوله های قدیمی بسیار ترجیح داده می شود. همچنین سطح حرفه ای نظافت خودرو را با کمک   hexachem     فراهم می کند.

محافظ شن چیست؟

محافظ شن یک صفحه پلاستیکی کوچک است.

نازل شلنگ چگونه مورد استفاده قرار می گیرد؟

هنگام شستن ماشین خود با استفاده از یک شلنگ ساده باغبانی، ممکن است دردسرساز شود.

برای نظافت بهتر خودرو و حفظ رنگ خودرو، از چه چیزی باید استفاده کرد؟

برای نظافت بهتر خودرو و حفظ رنگ خودرو، از دستکش لباسشویی باکیفیت استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *