سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن و 7$ راه برای استفاده از ان بر روی صندلی چرم!

سیلیکون امولشن یکی از نکات کلیدی برای اینکه بتوانید. رانندگی راحت در تمام سفرهای خود داشته باشید تمیز نگه داشتن وسیله نقلیه است. برای اینکه تمیز کردن ماشین به نتیجه ای عالی برسد. ما یک سری مراحل را نشان می دهیم که باید دنبال کنید: 1. محصولات و تجهیزات مناسب مانند سودپرک را انتخاب کنید. ما در Feu Vert می خواهیم بهترین توصیه ها را به شما ارائه دهیم. تا بتوانید تعمیر و نظافت وسیله نقلیه خود را با نتایج مثال زدنی انجام دهید. علاوه بر این، ما در هگزاشیمی محصولات تخصصی با کیفیت بالا را برای هر قسمت از وسیله نقلیه شما توصیه می کنیم. برای انجام صحیح کارواش، باید محصولات شوینده ایده‌آل خودرو. هم برای نمای بیرونی و هم برای داخل خودرو خود را بشناسید:

فهرست مطالب

برای شست وش وی داخل خودرو بهتر است چه کارهایی را انجام دهیم؟

یکی از راهکارهای استفاده سریع از امولشن چیست؟

برای روکش های چرم استفاده از چه ضرری دارد؟

نحوه تمیز کردن اصولی شیشه ها از بیرون به چه شکل است؟

وجود شن و ماسه در تمیز کاری چه ضرری برای ماشین دارد؟

فهرست تصاویر

سودپرک  1

اموزش کار با کارواش خانگی  2

طرز کار استفاده از مواد کارواشی   3

عنوان سیلیکون امولشن
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

برای شست وش وی داخل خودرو بهتر است چه کارهایی را انجام دهیم؟

برای شستشوی داخل خودرو می توانید از جاروبرقی، پلاستیک پاک کن و لکه بر پارچه استفاده کنید… در مورد روکش های چرمی می توانید از کرم مخصوصی استفاده کنید که به شما امکان تغذیه و تمیز کردن صندلی ها را می دهد. برای شستشوی نمای بیرونی می توانید شامپو مخصوص بدنه خودرو یا سیلیکون امولشن را انتخاب کنید که تمام آلودگی هایی را که بدنه خودرو را مسدود می کند از بین می برد. علاوه بر این، برای نتیجه بهتر می توانید از پارچه ماشین میکروفایبر نیز استفاده کنید. سودپرک  1 را نشان می دهد.

  1. چگونه ماشین را در داخل تمیز کنیم؟ برای انجام یک نظافت و مراقبت خوب از فضای داخلی وسیله نقلیه خود، لازم است ابتدا فرش های ماشین را بردارید تا با جاروبرقی کف را تمیز کنید. پس از جاروبرقی کف و تمیز کردن فرش، می توانید تشک های خودرو را تمیز کنید. 2.1. چگونه تشک های داخل وسیله نقلیه خود را بشویید؟ هنگامی که زمین را جاروبرقی کشیدید، می توانید از یک فرش شوی استفاده کنید که لکه های ایجاد شده به طور کلی توسط کف کفش و کثیفی که روی آن جمع می شود را از بین می برد.

یکی از راهکارهای استفاده سریع از سیلیکون امولشن چیست؟

تمیزکننده تشک داخلی خودرو همچنین به شما این امکان را می دهد که بوی بد مداوم را از بین ببرید. علاوه بر این، ما در هگزاشیمی  همچنین به شما توصیه می کنیم که آنها را با جوش شیرین بپاشید و بگذارید چند ساعت عمل کند تا بوی آن کاملا از بین برود. زمانی که آن را برای مدت معینی رها کردید، می توانید دوباره آنها را جاروبرقی بکشید تا براق شوند. همچنین می‌توانید از یک خنثی‌کننده بو (که بسیار راحت‌تر از جوش شیرین است، زیرا بعدا نیازی به جاروبرقی مجدد نیست) استفاده کنید که آنها را از بین می‌برد و حس طراوت بخشی به داخل خودروی شما می‌دهد.

سودپرک 

سودپرک

سودپرک  1

  1. چگونه صندلی های داخل وسیله نقلیه خود را بشویید؟ برای تمیز کردن خوب تودوزی ماشین باید مواد تشکیل دهنده آن را در نظر بگیرید، ممکن است پارچه یا چرم باشد و هر یک از آنها به مراقبت خاصی نیاز داشته باشند. برای تمیز کردن اثاثه یا لوازم داخلی وسیله نقلیه خود، می توانید طیف گسترده ای از محصولات خاص را برای دستیابی به بهترین نتیجه پیدا کنید. هنگامی که می خواهید تمیز کردن خود را انجام دهید، مهم است که قبل از استفاده از هر محصولی گرد و غبار را پاک کنید. پاک کننده های اثاثه یا لوازم داخلی به شما این امکان را می دهند که آلودگی های آغشته شده را از بین ببرید و لکه های سخت تر را از بین ببرید.

برای روکش های چرم استفاده از سودپرک چه ضرری دارد؟

اگر صندلی‌های شما با روکش چرمی ساخته شده‌اند، انواع کرم‌ها و پاک‌کننده‌های مخصوص مانند سیلیکون امولشن صندلی‌های چرمی وجود دارد که صندلی‌های شما را تغذیه و تمیز می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید از یک بازسازی‌کننده چرم برای درخشش، محافظت و دوام بیشتر روکش‌ها استفاده کنید، مانند بازسازی‌کننده چرم Feu Vert Premium، ایده‌آل برای نگهداری و انعطاف‌پذیری بیشتر چرم صندلی‌های شما. داشبورد ماشین تمیز 2.4. چگونه داشبورد ماشین را تمیز کنیم؟اموزش کار با کارواش خانگی  2 را نشان می دهد.

داشبورد یکی از قطعات خودرو است که احتیاط کنید یا نه، سریع ترین کثیف می شود. دلیل این امر این است که به طور مداوم در معرض تهویه هوای خودرو قرار می گیرد که به راحتی آن را گرد و غبار می کند. محصولات زیادی مانند سیلیکون امولشن و سودپرک  برای تمیز کردن داشبورد وسیله نقلیه شما وجود دارد… می‌توانید از میان بسیاری از محصولات تخصصی‌تر دیگر برای این نوع سطوح، دستمال‌های تمیزکننده سطح یا اسپری تمیزکننده داشبورد همراه با پارچه میکروفیبر را انتخاب کنید. در Feu Vert انواع محصولات تمیز کننده برای این قسمت از وسیله نقلیه خود را خواهید یافت.

اموزش کار با کارواش خانگی

اموزش کار با کارواش خانگی  2

نحوه تمیز کردن اصولی شیشه ها از بیرون به چه شکل است؟

  1. چگونه ماشین را از بیرون تمیز کنیم؟ 3.1. چگونه شیشه ها و شیشه های وسیله نقلیه خود را تمیز کنیم؟ سخت ترین شیشه برای تمیز کردن شیشه جلو است، زیرا قسمتی است که بیشترین آلودگی را در کنار داشبورد به خود اختصاص می دهد. علاوه بر گرد و غبار احتمالی، هوای مستقیم روی این شیشه به دلیل یخ زدایی مداوم، یخ زدایی، همراه با آلودگی انباشته شده باعث ایجاد لایه ای چرب می شود. شما می توانید طیف گسترده ای از شیشه پاک کن ها حاوی سودپرک را انتخاب کنید که مخصوص شیشه های ماشین تهیه شده اند که همراه با یک پارچه میکروفیبر مخصوص شیشه (پارچه میکروفیبر برای شیشه Feu Vert) به نتایج عالی برای بهبود تجسم خود دست خواهید یافت.

در مورد شیشه عقب خودرو باید آن را به صورت افقی مالش دهید چگونه ماشین خود را به طور کامل تمیز کنید: نکات و محصولات مانند سیلیکون امولشن به این ترفندها و محصولات توجه کنید تا با وجود آب و هوای نامساعد، خودروی خود را همیشه بی نقص نگه دارید. آبی، سبز، قرمز: پلاک ها به چه معناست؟ 10 خودروی چینی خوب و ارزان: نام آنها را بدانید میزان گرد و غبار سیستم تعلیق ناشی از مه چند هفته پیش باعث شد تا خودروهایی که در خیابان هستند، خاک روی بدنه خود جمع شوند. این شرایط رنگ را خراب می کند، بنابراین ضروری است که در اسرع وقت اقدام شود زیرا در غیر این صورت در دراز مدت، درخشندگی بدنه از بین می رود. طرز کار استفاده از مواد کارواشی   3 را نشان می دهد.

وجود شن و ماسه در تمیز کاری چه ضرری برای ماشین دارد؟

به همین دلیل است که حذف هر گونه اثری از شن و ماسه ضروری قبل از استفاده از سیلیکون امولشن  است. در وهله اول باید مشخص شود که تمیز نکردن منظم خودرو و رعایت نکردن تمام مراحل شستشو، از بین بردن لکه های خشک احتمالی حاوی سودپرک و استفاده از محصولات نامناسب عواقب منفی دارد.4. هنگام پارک کردن مراقب باشید: ضربه های کوچکی که هنگام پارک کردن روی می دهد ممکن است برای بدنه ماشین شما بی ضرر به نظر برسد، اما هیچ چیز در هگزاشیمی  دور از واقعیت نیست. جستجوی یک سوراخ بسیار کوچک می تواند عواقب کشنده ای داشته باشد، بنابراین ارزش نگاهی به بهترین سنسورهای پارک خودرو را دارد.

طرز کار استفاده از مواد کارواشی

طرز کار استفاده از مواد کارواشی

طرز کار استفاده از مواد کارواشی   3

یکی از سخت ترین شیشه ها برای شست وشو کدام است؟

سخت ترین شیشه برای تمیز کردن شیشه جلو است.

برای شست وشو ماشین در ابتدا باید چه نکاتی را رعایت کرد؟

ماشین خالی از هرگونه گرد و غبار و شن و ماسه باشد.

برای صندلی های روکش چرم دار باید از چه موادی استفاده کرد؟

انواع کرم‌ها و پاک‌کننده‌های مخصوص صندلی‌های چرمی وجود دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *