سودپرک

سودپرک و 3 #مورد از عملکرد های دستگاه های کارواش خانگی !

سودپرک  بعد، ماشین را از وسایل شخصی خالی می کنیم تا بتوانیم. کل فضای داخلی را کاملاً جاروبرقی بکشیم. (اتفاقا، اینها بهترین وسایل داخلی ماشین هستند). همچنین استفاده از دمنده برای حذف تمام ذرات از هر گوشه ای بسیار مفید است. برای تمیز کردن عمیق‌تر بوسیله سیلیکون امولشن ، لازم است صندلی‌ها را جابه‌جا کنید تا به کثیفی‌هایی که در زیر رسوب می‌کند. دسترسی پیدا کنید و تکیه‌گاه را بخوابانید تا بقایای و گرد و غبار پنهان را جاروبرقی بکشید.

فهرست مطالب

یکی از جنبه مهم برای جلوگیری از نشستن گرد و غبار بر روی ماشین!

بهتر است در چه زمان هایی وسایل نقلیه را با تمیز کرد؟

برای تمیز کردن لاستیک ها استفاده از امولشن چه سودی دارد؟

تفنگ های اب تحت فشار برای چه اموری در کارواش مناسب اند؟

در چه شرابطی رنگ ماشین رو به خرابی و فرسودگی می رود؟

فهرست تصاویر

سیلیکون امولشن  1

مواد شوینده کارواش 2

طرز استفاده از مواد کارواش  3

عنوان سودپرک
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

یکی از جنبه مهم برای جلوگیری از نشستن گرد و غبار بر روی ماشین!

یک جنبه مهم برای جلوگیری از آلرژی های احتمالی از نظر hexachem ، در نظر گرفتن تمیز کردن اثاثه یا لوازم داخلی است. اگر منسوجات بهداشت خوبی نداشته باشند، علائم آنها می تواند. افزایش یابد. به همین دلیل تمیز کردن منظم با محصولات مناسب  مثل سودپرک  که در عمق و بدون آسیب رساندن به پارچه عمل می کنند. توصیه می شود. مثلا فوم های خشکی که پاشیده می شوند و بین نخ های پارچه نفوذ می کنند. گزینه خوبی هستند و کثیفی ها را بیرون می آورند. آنها همچنین محافظت آنتی استاتیک برای سطح ایجاد می کنند. و مدت زمان تمیز کردن را افزایش می دهند. سیلیکون امولشن  1 را نشان می دهد.

هنگامی که ترفندهایی را برای بی نقص بودن نمای بیرونی ماشین خود دانستید. بیایید به سراغ داخل خودرو برویم. از آنجایی که ما در هگزاشیمی اغلب زمان زیادی را صرف رانندگی می کنیم. توصیه می شود آن را نیز در شرایط خوبی داشته باشیم. همانطور که قبلا اشاره کردیم، باید تشک ها را تکان دهید و جاروبرقی بکشید. برای تمیز کردن و تکان دادن آنها می توانید از دستگاه های خاصی که در برخی از مراکز شستشو و پمپ بنزین ها هستند. استفاده کنید. این کار از تکثیر باکتری ها جلوگیری می کند. از این نظر، می توان از یک ضدعفونی کننده ضد باکتری استفاده کرد. مانند این اگر تشک ها از پارچه ساخته شده باشند.

بهتر است در چه زمان هایی وسایل نقلیه را با سودپرک تمیز کرد؟

  • وسیله نقلیه را به طور منظم تمیز کنید و از محصولات مناسبی استفاده کنید که با رنگ تهاجمی ندارند. بسیاری از اوقات عادت های بد در این زمینه رایج است. اگر شستشو به طور مداوم و صحیح انجام شود، به هدف محافظت از رنگ دست خواهیم یافت. محصولاتی مانند این از Meguiar گزینه خوبی هستند. 5. عوامل خارجی مانند نمک (در زمستان)، ماسه یا پشه ها را در نظر بگیرید: این عناصر می توانند برای نمای بیرونی خودرو بسیار خورنده باشند. در این بخش توصیه می شود که قسمت زیرین خودرو را فراموش نکنید زیرا ماسه یا نمک می تواند رسوب کند و متعاقباً آسیب طولانی مدتی به همراه داشته باشد.

سیلیکون امولشن 

سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن  1

باید در نظر داشت که وضعیت حفاظت از اتومبیل شما مستقیماً تحت تأثیر عوامل خارجی است که اغلب می توانید از آنها اجتناب کنید. علاوه بر این، تعمیر و نگهداری مناسب باعث خرابی کمتر می شود و ظاهر خوبی به خودرو می بخشد. به همین دلیل، در زیر پنج نکته از کارشناسان Cerfificiedfirst را پیشنهاد می کنیم تا بدنه خودروی شما و همچنین زیباترین خودروهای تاریخ بی نقص به نظر برسد. همچنین توصیه نمی شود لکه های احتمالی را خشک کنید زیرا می تواند به سطح آسیب برساند. شما باید از یک محصول تمیز کننده مناسب مانند مواردی که در زیر به شما پیشنهاد می کنیم استفاده کنید و در نظر داشته باشید که پارچه ها و اسفنج های قدیمی و ساینده می توانند به سطح آسیب برسانند.  مواد شوینده کارواش 2 را نشان می دهد.

برای تمیز کردن لاستیک ها استفاده از سیلیکون امولشن چه سودی دارد؟

فراموش کردن تمیز کردن لاستیک های برف پاک کن با سودپرک  یکی دیگر از خطاهای متداول است که ایستوبال به آن اشاره می کند. تغییرات دما آنها را بدتر می کند. همچنین توصیه می شود به طور دوره ای آنها را خیس کنید تا از خشک شدن آنها جلوگیری شود و از یک پارچه برای حذف هرگونه ماده و تسهیل خشک شدن بعدی استفاده کنید. توصیه هایی که در حال حاضر که هوای خوب نزدیک شده و بسیاری از رانندگان این نوع وسیله نقلیه را انتخاب می کنند، کاملاً در دنیای کمپینگ قابل اجرا است. راستی، آیا می دانید چگونه ون خود را مرحله به مرحله تبدیل کنید؟

در مورد فضای داخلی، استفاده از محصولات خاص مانند سودپرک  و توصیه شده برای تمیز کردن این سطوح از سیلیکون امولشن  توصیه می شود. ژل هیدروالکلی که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد در این مورد مناسب ترین نیست زیرا می تواند با خشک شدن مواد داشبورد و تأثیر بر روی صفحه نمایش یا پلاستیک باعث آسیب شود. یک جاروبرقی منظم نیز باید برنامه ریزی شود. ابتدا زباله های احتمالی از داخل دور ریخته می شود، مانند کاغذ، بطری های خالی و غیره. سپس کفپوش ها برداشته شده و صندوق عقب قبل از جاروبرقی خالی می شود. برای پاک کردن گرد و غبار انباشته شده در هر گوشه ای می توانید از دمنده استفاده کنید و فراموش نکنید که تشک ها را به طور جداگانه بیرون از ماشین جاروبرقی بکشید.

مواد شوینده کارواش

مواد شوینده کارواش

مواد شوینده کارواش 2

تفنگ های اب تحت فشار برای چه اموری در کارواش مناسب اند؟

اگر شستشو با تفنگ آب تحت فشار را  بوسیله ابزار هگزاشیمی انتخاب می کنید، باید حداقل 30 سانتی متر از نوک لنس تا خودرو فاصله داشته باشید تا از آسیب احتمالی جلوگیری کنید. به همین ترتیب، هنگام تمیز کردن چرخ ها، همان نقطه نباید بیش از پنج ثانیه تحت تأثیر قرار گیرد و همچنین مستقیماً بین رینگ و لاستیک هدف قرار دهید تا مفصل تحت تأثیر قرار نگیرد. همچنین اعمال جت آب با فشار بالا به طور مستقیم بر روی قطعات الکتریکی راحت نیست. اگر داخل آنها خیس شوند، خرابی های گران قیمت ممکن است رخ دهد. برای این عملیات، هیچ چیز بهتر از یک تفنگ آبی مانند این نیست.

به همین دلیل همانطور که متخصص سیستم های شستشوی خودرو و سیلیکون امولشن  ایستوبال اشاره می کند، رعایت تمام مراحل شستشو سودپرک توصیه می شود. یعنی قبل از شستشو، شستشو، آبکشی، واکس و خشک کردن. گاهی اوقات برای صرفه جویی در وقت، از پیش شستشو صرف نظر می کند که حتی زمانی که وسیله نقلیه خیلی کثیف نیست، توصیه نمی شود. در این مرحله اول، حذف انواع روغن، گرد و غبار و بقایای ارگانیک و در نتیجه محافظت از بدنه و سایر اجزای خودرو است. در Istobal آنها شستشوی سریع با آب را توصیه می کنند. طرز استفاده از مواد کارواش  3 را نشان می دهد.

در چه شرابطی رنگ ماشین رو به خرابی و فرسودگی می رود؟

میزان گرد و غبار سیستم تعلیق ناشی از مه چند هفته پیش باعث شد تا خودروهایی که در خیابان هستند، خاک روی بدنه خود جمع شوند. این شرایط رنگ را خراب می کند، بنابراین ضروری است که در اسرع وقت اقدام شود زیرا در غیر این صورت در دراز مدت، درخشندگی بدنه از بین می رود. به همین دلیل است که حذف هر گونه اثری از شن و ماسه ضروری است. در وهله اول باید مشخص شود که تمیز نکردن منظم خودرو و رعایت نکردن تمام مراحل شستشو، از بین بردن لکه های خشک احتمالی و استفاده از محصولات نامناسب عواقب منفی دارد. جهت مطالعه در مورد نحوه کار با کارواش خانگی مقاله قبلی مارا مطالعه نمایید.

طرز استفاده از مواد کارواش

طرز استفاده از مواد کارواش

طرز استفاده از مواد کارواش  3

باید در نظر داشت که وضعیت حفاظت از اتومبیل شما مستقیماً تحت تأثیر عوامل خارجی است که اغلب می توانید از آنها اجتناب کنید. علاوه بر این، تعمیر و نگهداری مناسب سیلیکون امولشن  باعث خرابی کمتر می شود و ظاهر خوبی به خودرو می بخشد. به همین دلیل، در زیر پنج نکته از کارشناسان Cerfificiedfirst را پیشنهاد می کنیم تا بدنه خودروی شما و همچنین زیباترین خودروهای تاریخ بی نقص به نظر برسد. 1.) وسیله نقلیه را به طور منظم تمیز کنید و از محصولات مناسبی مانند سودپرک استفاده کنید که با رنگ تهاجمی ندارند. بسیاری از اوقات عادت های بد در این زمینه رایج است. اگر شستشو به طور مداوم و صحیح انجام شود، به هدف محافظت از رنگ دست خواهیم یافت. محصولاتی مانند این از Meguiar گزینه خوبی هستند.

گرد و غبار زیاد بر روی بدنه ماشین باعث چه چیزی می شود؟

باعث می شود رنگ بدنه فرسوده شود.

برای شست وشو با تفنگ اب تحت فشار باید چقدر فاصله داشته باشیم؟

باید حداقل 30 سانتی متر از نوک لنس تا خودرو فاصله داشته باشید تا از آسیب احتمالی جلوگیری کنید.

یکی از خطاهای متدادل در تمیز کردن ماشین چیست؟

فراموش کردن تمیز کردن لاستیک های برف پاک کن می باشد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *