سیلیکون امولشن با بهترین مواد با کیفیت ساخته شده است .

با1 مزیت های ویژه $و مهم سیلیکون امولشن در صنعت چیست ؟

سیلیکون امولشن | اختراع حاضر مربوط به امولسیون چندگانه آب در روغن در آب (W/O/W) و روش تهیه آن است. اختراع حاضر امکان به دام انداختن و تحویل کنترل شده و آزادسازی مواد فعال محلول در آب را می دهد.مواد فعال محلول در آب مانند عطرها، پاک کننده‌ها، نرم‌کننده‌ها، ضدآفتاب‌ها، دئودورانت‌ها، ویتامین‌ها، مواد دارویی. بیوسیدها، رنگ‌ها، دافع حشرات یا کاتالیزورها، برای مثال در مراقبت‌های شخصی، لوازم آرایشی و بهداشتی.یا در کاربردهای صنعتی، ممکن است مطلوب برای جلوگیری از انتشار زودرس مواد فعال است. تا زمانی که ترکیب به صورت موضعی اعمال شود یا روی بستر اعمال نشود، رهاسازی لازم نیست.ثبت اختراع ایالات متحده به شماره سیلیکون امولشن را توصیف می‌کند که شامل. یک فاز آبی بیرونی حاوی یک سیستم سورفکتانت است که قادر به تشکیل کریستال‌های مایع است. و یک فاز آبی داخلی حاوی یک ترکیب فعال موضعی، حاوی سیلیکون فرار یا امولسیون اصلی هیدروکربن.

فاز روغن ترکیبات و سورفکتانت‌ها با حلالیت روغن یا HLB (تعادل چربی دوست آبگریز) 10 یا کمتر.ثبت اختراع ایالات متحده شماره  امولسیون W/O/W را توصیف می کند که در آن از یک پلی اتر سیلیکونی الاستومری برای تشکیل امولسیون اولیه آب در روغن استفاده می شود که به فاز پیوسته آبی نهایی پراکنده می شود. ثبت اختراع ایالات متحده به شماره سیلیکون چندگانه مشابهی را توصیف می کند که در آن فاز داخلی به جای آب یک حلال قطبی غیرآبی است.ثبت اختراع ایالات متحده ثبت اختراع ایالات متحده شماره  روشی را با مخلوط کردن حداقل یک پلی سیلوکسان دارای گروه های انتهایی واکنش پذیر، حداقل یک ماده سیلیکونی که با پلی سیلوکسان توسط واکنش گسترش زنجیره ای واکنش می دهد، و روشی برای کاتالیزور امتدادی واکنش زنجیره ای برای تهیه امولسیون های سیلیکون در آب ترکیب.سپس ترکیب  با حداقل یک سورفکتانت واب مخلوط شده و مخلوط امولسیون می شود.

فهرست مطالب سیلیکون امولشن در مصرف در زندگی نوین

فهرست مطالب سیلیکون در مصرف در زندگی نوین

سیلیکون امولشن چیست و چه مزایای در زندگی دارد؟

ماده فعال سیلیکون در چیست و چه مزیتی دارد؟

امولسیون آب در روغن  را می توان با استفاده از روش های مستقیم

گروه هیدروکربنی چیست و چه با گروهی های هست

کاتالیزور چیست که به شکل پلاتین یا رودیوم به وجود می آید؟

در آخر با کاربرد و ویژگی سیلیکون آشنا شدید!

فهرست تصاویر سیلیکون در صنعت و زندگی نوین

سیلیکون 1 با بهرتین مواد اشنا شوید

سیلیکون 2 با پر قدرت مند ترین مواد آشنا شوید

سیلیکون 3 پر مصرف ترین مواد صنایع

عنوان  سیلیکون امولشن
نویسنده یونس رحمتی
دپارتمان اوج شید
زمان مطالعه 20 دقیقه
تعداد کلمات 2050

سیلیکون امولشن چیست و چه مزایای در زندگی دارد؟

ثبت اختراع ایالات متحده شماره  تحویل مواد فعال را با ترکیب ماده فعال مستقیماً در فاز آبی یا روغنی پیشنهاد می کند. ثبت اختراع ایالات متحده در ثبت اختراع ایالات متحده, امولسیون های W/O/W ذکر نشده است.امولسیون آب در روغن در آب طبق اختراع شامل امولسیونی در فاز آب  فاز روغن  است که شامل مخلوط زیر است: پلی سیلوکسان (S)، که یک محصول واکنش گسترش زنجیره ای پلی سیلوکسان   است که گروه های انتهایی واکنش پذیر دارد.ویک ماده آبگریز  که با پلی سیلوکسان   و پلی سیلوکسان  قابل اختلاط است و یک فاز آبی یا قطبی  در آن سیلیکون امولشن شده است، فاز آبی یا فاز قطبی  حاوی مواد فعال است. که در فاز آبی یا قطبی محلول هستند. برای دیدن سیلیکون امولشن 1 کلیک کنید.

سیلیکون امولشن بهترین مواد حال حاضر

سیلیکون امولشن بهترین مواد حال حاضر هگزاچم

سیلیکون 1 با بهرتین مواد اشنا شوید

روش تهیه امولسیون آب در روغن در آب طبق اختراع حاضر که در آن امولسیون  فاز آبی یا فاز قطبی حاوی ماده فعال محلول در ماده آبگریز  است. در فاز آبی پیوسته  پراکنده می شود، مشخص می شود که امولسیون  با پلی سیلوکسان  دارای گروه های انتهایی واکنشی مخلوط می شود و گسترش زنجیره پلی سیلوکسان   در حضور سیلیکون امولشن انجام می شود. (E1)، پلی سیلوکسان   در فاز آبی  در طول یا قبل از واکنش گسترش زنجیره امولسیون می شود.

امولسیون های آب در روغن در ابتدا با امولسیون کردن فاز آبی یا قطبی  در یک ماده آبگریز مناسب (فاز روغن)  با استفاده از سورفکتانت های چربی دوست تهیه می شوند. سورفکتانت چربی دوست معمولاً یک سورفکتانت HLB کم (تعادل آب دوست- چربی دوست) است، به عنوان مثال، HLB 1-10. ماده فعال ممکن است قبل شدن در فاز آبی یا قطبی  حل شود.

ماده فعال سیلیکون امولشن در چیست و چه مزیتی دارد؟

ماده فعال می تواند، برای مثال، یک ترکیب عطر باشد. ترکیبات عطری می توانند جامد یا مایع باشند و می توانند ترکیبات یا مخلوط های عطری واحد باشند. ترکیب عطر ممکن است رایحه ای برای ترکیب در محصولات مراقبت شخصی مانند کرم های پوست، شامپوها یا کرم های صورت، یا ترکیبات پاک کننده برای مصارف خانگی باشد، یا ممکن است بسته بندی طعم دهنده یا ترکیبی معطر برای مواد غذایی یا محصولات غذایی باشد. مواد فعال جایگزین شامل مواد ضد آفتاب، ویتامین‌هایی مانند ویتامین C یا مشتقات محلول در آب آن، مواد دافع آفات و حشرات و مواد فعال دارویی است.فاز آبی یا قطبی  معمولاً محلول آبی ماده فعال است، اما ممکن است محلولی در مخلوطی از آب و یک حلال قطبی محلول در آب مانند الکل باشد، یا ممکن است محلولی در یک حلال آلی قطبی باشد.

روغن  ترجیحاً یک روغن سیلیکونی است. روغن سیلیکون ترجیحاً دارای ویسکوزیته کم است، معمولاً زیر 1000 mPa·s، ترجیحاً کمتر از mPa·s 500، به عنوان مثال در محدوده 0.1 تا 100 mPa·s. روغن سیلیکون ترجیحاً پلی دی ارگانوسیلوکسان خطی است، اما ممکن است حاوی مقداری انشعاب باشد. مولتیمرارگانوسیلوکسان (C) ترجیحاً پلی دی متیل سیلوکسان است، اگرچه ممکن است حاوی سایر گروه های آلکیل پایین تر مانند گروه های اتیل باشد. پلی دی متیل سیلوکسان ترجیحا دارای واحدهای انتهایی تری متیل سیلیل است، اگرچه واحدهای انتهایی جایگزین، مانند گروه های سیلانول، ممکن است در پلی دی متیل سیلوکسان وجود داشته باشد. سیلیکون امولشن ممکن است یک ماده آلی، به ویژه یک هیدروکربن مانند روغن معدنی باشد، تا زمانی که با پلی و پلی سیلوکسان اختلاط پذیر باشد.نمونه هایی از سورفکتانت های چربی دوست مناسب که می توانند برای تشکیل  استفاده شوند عبارتند از سورفکتانت های پلی اتر سیلیکونی.

امولسیون آب در روغن  را می توان با استفاده از روش های مستقیم

شامل تجهیزات امولسیون سازی فشار بالا مانند هموژنایزرها یا دستگاه های صوتی تهیه کرد. همچنین می توان آن را با استفاده از وارونگی فاز یا فرآیند فاز متراکم تهیه کرد، که در آن سیلیکون امولشن با نسبت آب به روغن بالا تهیه می شود و با استفاده از میکسرهای نوع مخزن قابل تعویض یا میکسرهای نوع روتور/استاتور به اندازه ذرات کوچک برش داده می شود. اندازه قطرات آب داخلی در E1 باید به طور قابل توجهی کوچکتر از اندازه قطرات روغن مورد نظر در امولسیون WOW نهایی باشد. اندازه ذرات قطرات آب درونی در E1 ممکن است، برای مثال، در محدوده 0.1 تا 10 میکرومتر باشد. برای دیدن سیلیکون امولشن 2 کلیک کنید.

سیلیکون امولشن پرکاربرد ترین مواد

سیلیکون امولشن پرکاربرد ترین مواد هگزاچم

سیلیکون 2 با پر قدرت مند ترین مواد آشنا شوید

امولسیون  با پلی سیلوکسان   با گروه های انتهایی واکنش پذیر در نسبت دلخواه مخلوط می شود، به عنوان مثال در نسبت 1:3 تا 10:1. نسبت بالای  به عموماً برای ارائه غلظت های بالاتر از ماده فعال ترجیح داده می شود. واکنش گسترش زنجیره پلی سیلوکسان  . سپس در حضور امولسیون  انجام می شود. امولسیون  ترجیحا با یک سیلیکون امولشن دارای گروه های انتهایی واکنش پذیر است، حداقل یک ماده سیلیکونی که با پلی سیلوکسان   توسط یک واکنش گسترش زنجیره ای واکنش می دهد و/یا برای گسترش کاتالیزور برای واکنش زنجیره ای استفاده می شود. مخلوط می شود و ترکیب حاصل با حداقل یک سورفکتانت و آب مخلوط و امولسیون می شود. دو شیمی جایگزین که می توانند برای واکنش های گسترش زنجیره ای استفاده شوند، هیدروسیلیلاسیون یا تراکم سیلانول-سیلانول هستند.

اگر از هیدروسیلیلاسیون استفاده شود، گروه های انتهایی واکنش پذیر پلی سیلوکسان   گروه های غیراشباع آلیفاتیک، ماده سیلیکونی پلی سیلوکسان با حداقل یک گروه Si-H و کاتالیزور یک کاتالیزور پلاتین یا رودیوم است. سیلیکون امولشن عموماً پلی دی ارگانوسیلوکسان های خطی هستند.

گروه هیدروکربنی چیست و چه با گروهی های هست

که در آن R یک گروه هیدروکربنی با حداکثر 20 اتم کربن، مانند یک گروه آلکیل (مانند متیل، اتیل، پروپیل یا بوتیل) یا یک گروه آریل (مثلا فنیل) را نشان می دهد، و R’ نشان دهنده گروه آلیفاتیک مورد نیاز برای واکنش گسترش زنجیره ای است. گروه های غیراشباع مانند وینیل، آلیل یا هگزنیل؛ n عدد صحیح بزرگتر از یک است. ترجیح داده می شود که به طور متوسط ​​1-2 گروه واکنشی در هر پلیمرداشته باشد، ترجیحاً 2 یا کمتر. ترجیحاً اکثریت، ترجیحاً بیش از 90 درصد، ترجیحاً بیش از 98 درصد از گروه‌های واکنشی، گروه‌های انتهایی نشان‌داده‌شده R’ هستند. ترجیحاً n یک عدد صحیح است به طوری که پلی دی ا سیلیکون امولشن دارای ویسکوزیته 1-1 x 106 mm2/sec در 25 درجه سانتی گراد باشد.

در صورت تمایل، پلی دی ارگانوسیلوکسان ممکن است مقدار کمی انشعاب داشته باشد (به عنوان مثال، کمتر از 2 مول درصد واحد سیلوکسان) بدون اینکه بر اختراع حاضر تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، پلیمر “به طور قابل ملاحظه ای خطی” است. گروه R معمولاً یک گروه هیدروکربیل است. مانند یک گروه آلکیل یا آریل؛ ترجیحاً حداقل 80٪ از گروه های R آلکیل و ترجیحاً متیل هستند. در صورت تمایل، گروه R ممکن است با، به عنوان مثال، یک گروه حاوی اکسیژن مانند یک گروه اپوکسی یا یک گروه الکل جایگزین شود.سیلیکون امولشن ارگانوسیلیکی دارای حداقل یک گروه Si-H ترجیحاً دارای ساختار (I) در بالا است.که در آن R، R’ و n همانطور که در بالا تعریف شده است .با این شرط که میانگین R بین یک و دو (شامل) باشد یا گروه R’ حاوی یک اتم هیدروژن و n 0 یا یک عدد صحیح مثبت است.

کاتالیزور چیست که به شکل پلاتین یا رودیوم به وجود می آید؟

کاتالیزور ممکن است به شکل پلاتین یا رودیوم باشد که بر روی یک تکیه گاه مانند سیلیکون امولشن یا پودر زغال چوب. یا نمک یا ترکیب پلاتین یا رودیم مانند کلرید پلاتین یا اسید کلروپلاتینیک یا مجتمع های پلاتین یا رودیوم قرار گرفته است. کاتالیزورهای حاوی PtIV، مانند کلرید پلاتین یا اسید کلروپلاتینیک، یا کمپلکس های تهیه شده از اسید هگزا هیدرات کلروپلاتینیک و دی وینیل تترمتیل دی سیلوکسان به ویژه ترجیح داده می شوند. به طور معمول، کاتالیزور در مقدار 0.0001 تا 10 درصد وزنی بر اساس وزن سیلیکون امولشن استفاده می شود.مزیت هیدروسیلیلاسیون این است که می تواند با انواع سورفکتانت ها در دمای اتاق و در pH خنثی واکنش داده و پلیمرهایی با وزن مولکولی بسیار بالا تشکیل دهد. این می تواند برای محصور کردن مواد فعال حساس یا نسبتاً ناپایدار استفاده شود. فرآیند می تواند . برای دیدن سیلیکون 3 کلیک کنید.

سیلیکون امولشن پرمصرف ترین مواد سیلیکونی

سیلیکون امولشن پرمصرف ترین مواد سیلیکونی هگزاچم

سیلیکون 3 پر مصرف ترین مواد صنایع

نمونه‌هایی از سورفکتانت‌های آنیونی مناسب شامل سولفات‌های آلکیل مانند لوریل سولفات. اسید آلکیل بنزن سولفونیک و نمک‌ها.استرهای سولفاتی از اترهای مونو آلکیل پلی اکسی اتیلن. اسیدهای آلکیل نفتالین سولفونیک؛ سولفونات‌های فلزات قلیایی، گلیسریدهای سولفونه شده از اسیدهای چرب مونو سولفونیک، سولفاته سولفاته. اسیدهای چرب، سولفاته سولفونیک اسیدهای چرب، سولفاته سولفونیک اسیدهای چرب. استرهای الکل، آمیدهای اسید سولفامیک، محصولات سولفونه نیتریت اسیدهای چرب و محصولات تراکمی نفتالین سولفونیک اسید و فرمالدئید.

در آخر با کاربرد و ویژگی سیلیکون امولشن آشنا شدید!

همه مواد فوق ترجیحاً قبل از شدن در آب مخلوط می شوند .به طوری که همه مواد مورد نیاز برای پلیمریزاسیون قبل از امولسیون شدن ترکیب مخلوط می شوند. و پلیمریزاسیون قبل از امولسیون سازی ترکیب آغاز می شود. همانطور که در پ. شماره 6,013,682. پلیمریزاسیون گسترش زنجیره پلی سیلوکسان سپس در داخل قطرات روغن پلی سیلوکسان در امولسیون انجام می شود. این اجازه می دهد تا امولسیون های سیلیکونی با کنترل مستقل اندازه ذرات و ویسکوزیته فاز سیلیکون تولید شود.

روش تهیه امولسیون آب چیست؟

روش تهیه امولسیون آب در روغن در آب طبق اختراع حاضر که در آن امولسیون.  فاز آبی یا فاز قطبی حاوی ماده فعال محلول در ماده آبگریز  است.

ماده فعال سیلیکون در چیست و چه مزیتی دارد؟

ماده فعال می تواند، برای مثال، یک ترکیب عطر باشد. ترکیبات عطری می توانند جامد یا مایع باشند و می توانند ترکیبات یا مخلوط های عطری واحد باشند.

سیلیکون امولشن چیست و چه مزایای در زندگی دارد؟

مواد فعال محلول در آب مانند عطرها، پاک کننده‌ها، نرم‌کننده‌ها، ضدآفتاب‌ها، دئودورانت‌ها، ویتامین‌ها، مواد دارویی، بیوسیدها. رنگ‌ها، دافع حشرات یا کاتالیزورها.برای مثال در مراقبت‌های شخصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، یا در کاربردهای صنعتی، ممکن است. مطلوب برای جلوگیری از انتشار زودرس مواد فعال است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *