شامپو کارواش محصولی برای شستشو ماشین

شامپو کارواش و 5 نکته مهم در مورد آن!

مقدمه 

شامپو کارواش یکی از محصولاتی است که درخواست زیادی را دارد. چرا که روزانه  خودروهای تولید شده در جهان افزایش پیدا می‌کند. سپس تمام افرادی که خودروی شخصی دارند به خودرو و اهمیت تمیز بودن خودرو اهمیت میدهند.  تمیز بودن ماشین نه تنها از لحاظ زیبایی بسیار مورد اهمیت است بلکه جنبه محافظتی نیز دارد. گرد و غبار، فضله کبوتران و دیگر آلودگی‌هایی که روی بدنه ماشین می‌نشیند. اگر تمیز نشود به مرور زمان به روکش شفاف صدمه می‌زند. به همین دلیل است که باید از شوینده مناسب برای ماشین خود استفاده کنیم. مزیت شامپو با قابلیت واکس و جلا دهندگی بالا مناسب برای همه است. انتخاب شامپوی با کیفیت بالا برای مراقبت و نگهداری از بدنه خودرو ضروری است. یکی از محصولات با کیفیت  برای شستن ماشین که بسیار فروش داشته شامپو کارواش هگزا  است. این شامپو هیچ نیازی به دخالت مستقیم دست برای شست وشو ندارد.

شامپو نانو کارواش

این محصول که از سیلیکون امولشن گرفته شده است به دلیل دارای بودن کف فراوان است که نیازی به دخالت دست ندارد.  به آسانی آلودگی را بین می برد. شامپوکارواش با قابلیت شفاف کنندگی بالا و عدم وجود موادی مضر مانند سود بدون ایجاد رد سفیدی باقی نمی گذارد.  بعد از شست و شو بر روی سپرو لاستیک های مشکی باقی نمیگذارد. برای تهیه شامپوکارواش باید دقت کرد که از شامپویی که  مطابق شکل در ترکیباتش از سود به کار نرفته است استفاده کنید. سود به لاستیک ها و بدنه و رنگ ماشین لاستیک های آب بند شیشه  آسیب میزند . برای کاهش فاسد شدن شامپوکارواش از مواد نگهدارنده استفاده میشود. مواد نگهدارنده فقط برای نگهداری شامپو استفاده میشود ولی اگر مقدار زیادی از مواد نگهدارنده استفاده شود حساسیت پوستی ایجاد میکند. شامپو های کارواش به دلیل موادی که در آن اضافه شده قدرت تمیزکنندگی گل و لای را بالا میبرد.

فهرست مطالب در ارتباط با شامپوکارواش و موارد استفاده

شامپوکارواش از چه مواد تشکیل دهنده ای استفاده شده اند؟

میزان پاک کنندگی شامپو و نحوه استفاده از آن

چرا بهتر است از شامپو برای شستن اتومبیل استفاده کنیم؟

استفاده از شامپو دارای فواید بسیاری است مانند:

چگونه مواد شامپوهای کارواش خوب را از غیر استاندارد تشخیص دهیم؟

انواع شامپوهای کارواش بسته به نیاز که میتوانید از آن ها استفاده کنید؟

غلظت استفاده شده در محلول شامپوها چگونه است؟

نکاتی مهم  در رابطه با شامپوکارواش که باید بدانید.

دو نکته که در صورت عدم دانستن آن از شامپوهای کارواش ناامید میشوید.

آنچه که در ارتباط با شامپوکارواش در این نوشتار از نظر گذشت

سوالاتی که شاید برای هر فردی در رابطه با شامپوکارواش ایجاد شود

شامپوکارواش از چه مواد تشکیل دهنده ای استفاده شده اند؟

این شامپواز ترکیب مواد شیمیایی درست  شده است که باید هم با سلامت انسان مطابقت داشته باشد. همچنین نباید آسیبی به بدنه خودرو وارد شود در ادامه مواد تشکیل شده شامپو کارواش آورده شده است.

  • سدیم لوریل سولفات
  • کوکو دی اتانول آمید
  • کلرید سدیم
  • آب مقطر
  • ایزوپروپیل الکل

در ادامه شامپوکارواش 1 را مشاهده نمایید.

میزان پاک کنندگی شامپوهای کارواش و نحوه استفاده از آن

برای استفاده از شامپو کارواش معمولا دو لیتر از آن را در صد لیتر آب مخلوط میکنند. خاصیت ضد گرد غبار دارد .همچنین  با طبیعت بسیار سازگاری دارد. مشخصه ی دیگر شامپو های کارواش این است که به دلیل کف فراوان نیازی به استفاده از دست در شست و شوی خودرو نیست. از دیگر فواید این محصول به دلیل کف فراوانی که دارد در هنگام شست و شو آسیبی به بدنه خودرو وارد نمیشود. شامپوی های کارواش بسته به کاربردو ترکیب آن خرید آن بسیار به صرفه  بوده و دسترسی به آن بسیار آسان است. کاربرد های این محصول برای پولیش کردن رینگ  لاستیک وبدنه و موتور خودرو کاربرد دارد. شامپو دارای غلظت بالا و دارای براق کنندگی و تمیز کنندگی بالا است.

شامپو کارواش محصولی از هگزاشیمی

شامپو کارواش 1 محصولی منحصر به فرد از شرکت میهن بام زرین

چرا بهتر است از شامپوکارواش برای شستن اتومبیل استفاده کنیم؟

اتومبیل هر شخص از با ارزش ترین دارایی های اوست. تمیزی هر خودرویی نشان از هویت و شخصیت هر فردی است. بنابراین بهتر است مانند لباس هرفرد که باید تمیز و پاکیزه باشد. بهتر است همیشه خودرو خود را تمیز نگه دارید. برای تمیز نگه داشتن اتومبیل خود بهتر است از شامپو شستشوی ماشین استفاده کنید .این شامپو برای کارواش ها و افرادی که دارای خودرو شخصی هستند قابل استفاده است .امروزه در بازار انواع متفاوتی از شامپو ی شست و شوی اتومبیل وجود دارد که باتوجه به نیاز خود باید شامپوی مورد نیاز خود را تهیه کرد.

استفاده از شامپو کارواش دارای فواید بسیاری است مانند:

  • درخشندگی بالا به اتومیبیل میدهد.
  • لکه های بدنه را از بین میبرد.
  • تمیزی و براقی زیاد بر روی سطح ماشین ایجاد میکند.
  • از بدنه خودرو مراقبت میکند.
  • فضولات پرندگان و گرد و غبار را به راحتی از بین میبرد.
  • شامپوکارواش رایحه ای بسیارخوش بو دارد.
  • قابل استفاده برای هر رنگی از خودرو است.
  • با این ویژگی هایی که گفته شد اگر در کارواش این شامپو استفاده شود میتواند باعث جلب رضایت مشتری شود.

در ادامه شامپوکارواش 2 را مشاهده کنید.

چگونه مواد شامپوهای کارواش خوب را از غیر استاندارد تشخیص دهیم؟

مناسب ترین شوینده برای شستن بدنه خودرو شامپوی کارواش هگزا نانو است. زمانی که درب بسته محتوای شامپوهای کارواش را باز میکنیم نباید بوی اسیدی و آزار دهنده ای به مشام برسد. برای ترکیب کردن مواد شوینده کارواش نسبتی بین  1به 50 تا  1 به 70 لیتر میتواند باشد . بعد استفاده از شامپو نباید بر روی سپر ها و لاستیک ها  درز گیر  و برف پاک کن سفیدک بزند. بعد از شستشو ی ماشین با این شامپو ماشین باید از 7 تا 10 روز درخشندگی خود را حفظ کند . آب گریز بودن سطح بدنه و شیشه خودرو بعد از شست وشو با شامپوهای کارواش مناسب . بدنه و شیشه خودرو بعد از شست و شو با مواد آب گزیز است.

اسپری شدن شامپو کارواش

اسپری شدن شامپو کارواش 

شامپو کارواش 2 نحوه اسپری کردن شامپوکارواش

انواع شامپوهای کارواش بسته به نیاز که میتوانید از آن ها استفاده کنید.

همه ی شامپو های کارواش به یک شکل کار نمیکنند. شرکت سازنده ی آن برای کاربرد های مختلف آن ها را ساخته اند. برای همین است که باید بر اساس نیاز خود شامپوی مناسب ماشین خود را تهیه کنید. در زیر برخی از انواع شامپو کارواش آورده است. شامپوی اصلی کارواش:  هر زمان که به شستن ماشین خود فکر می‌کنید شستن ماشین با آب و ریکا به ذهنتان می آید. هدف آن بسیار اساسی است، از بین بردن خاک و چربی که در قسمت بیرونی خودرو جمع می شود. این شامپو‌ها معمولاً با قیمت پایین تری نسبت به انواع دیگر هستند.

زیرا ساده اند و افزودنی های اضافی و غیر مفید برای انجام عملکردهای اضافی ندارند. شامپو واکس کارواش: شامپو کارواش عمومی تلاش میکنند وظیفه دو محصول متفاوت را انجام دهند. آن‌ها به همان مقصد نهایی دست می‌یابند که یک شامپو معمولی انجام می‌دهد. آن‌ها همچنین دارای پلیمرها و موم‌ها هستند تا رنگ خودرو شما را درخشنده تر کنند. تقریباً همیشه ظاهر شما را بهتر می‌کنند، ولی شامپوهای شستشو و موم جایگزین مناسبی هستند. شستن اتومبیل با واکس لاستیک هگزا برای زمانی که پول کافی برای تهیه دو محصول با ویژگی های متفاوت ندارید.همچنین زمان کافی برای اعمال واکس اضافی روی ماشین خود پس از شستن آن را ندارید، بهترین گزینه هستند.

غلظت استفاده شده در محلول شامپوهای کارواش چگونه است؟

شامپو کارواش با غلظت بالا نیز وجود دارد . برخی از برند ها برای بهتر شدن کیفیت ظاهری محصول خود غلظت محصول خود را بالا میرند. وجود غلظت بالا در محلول شامپو دلیلی بر بهتر بودن کیفیت بالای محصول نیست. بالا بودن کیفیت محصول به شرکت سازنده و مواد تشکیل دهنده آن بستگی دارد. همچنین میزان پاک کنندگی شامپو بسته به نوع و کاربرد آن بر روی بسته بندی آن  درج شده است. شرکت های سازنده شامپو نیاز است که از از ترکیبانی در محصولات خود استفاده کنند. این ترکیبات باید مطابق با استاندارد بهداشتی و قوانین سازمان غدا و دارو باشد.نیار است که کیفیت محصول کنترل شود .ممکن است محلول ساخته شده از حساسیت پوستی بالایی برخوردار باشد و به سلامت افراد آسیب بزند. همچنین ممکن است بوی اسیدی برخوردار باشد موجب صدمات زیادی به افراد شود.

نکاتی مهم در رابطه با شامپو کارواش که باید بدانید.

ماشین برای بسیاری از ما دارایی بسیار گرانبهایی است ما هرگز نمی توانیم هیچ کثیفی را روی سطح آن ببینیم . برای جلوگیری از خراشیدگی باید مراقب بود، تمیز نگه داشتن و نگهداری خودرو به همان اندازه بسیار مهم است.بسیاری از ما بدون اطلاع از آب و سایر پاک کننده ها را استفاده می کنیم. این مواد می تواند به رنگ بیرونی خودرو آسیب برساند. از این رو، شامپو کارواش با  به کار گیری خدمات یک تولید کننده پولیش خودرو ایده عاقلانه ای است. رعایت نکات تمیز کردن خودرو می تواند به شما کمک زیادی کند. این نکات تا حدودی به مردم کمک می کند تا ماشین های خود را به طور موثر بشویند. چگونه از یک کارواش حرفه ای بیشترین بهره را ببرید. می توان یک ماشین تمیز کننده حرفه ای را نیز استخدام کرد تا به شستشوی کامل ماشین کمک کند.

در ادامه شامپوکارواش 3 را ببینید.

دو نکته که در صورت عدم دانستن آن از شامپوهای کارواش ناامید میشوید.

گارانتی – مطمئن باشید که شامپو کارواش مورد نظر از گارانتی و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد .دقت کنید که بر زوی شامپوی کارواش از برچسب گارانتی استفاده شده باشد. از آنجا که آنها برای تمیز کردن وسایل نقلیه ساخته شده اند، نیازی به نگرانی در مورد اثرات طولانی مدت مانند پوسته شدن یا تیره شدن رنگ نیست. با این حال، برچسب را بخوانید که تمام مواد شیمیایی مورد استفاده در شامپو ماشین شما را لیست می کند، خواه تضمینی برای محافظت از رنگ ماشین شما باشد یا خیر. در اکثر مواقع بهترین شامپوهای تمیز کننده خودرو به گونه ای طراحی می شوند که تضمینی برای حفظ رنگ خودرو می باشند.

انواع مختلف شامپو کارواش

انواع مختلف شامپو کارواش

شامپو کارواش 3  انواع شامپوکارواش و تنوع این محصول

.درخشش – درخشش بعد از نظافت خودرو همیشه برای صاحبان خودرو اولویت بوده است و به درستی هم همینطور است. مهم نیست که چقدر در مورد محصولات شوینده ماشین می دانید. شامپوهای مخصوص ماشین حاوی مواد خاصی هستند تا درخشندگی عمیق تری به ماشین شما ببخشند. آنها در واقع ماشین را به طور کامل تمیز می کنند و ظاهری براق به جا می گذارند. درخشش شامپوکارواش دائمی نیستند . برای درخشان کردن خودرو نمیتوان به تنهایی به شامپوهای کارواش اکتفا کرد.

آنچه که در ارتباط با شامپو کارواش در این نوشتار از نظر گذشت

برای هر شخصی مهم است اتومبیل آن از تمیزی بالا برخوردار باشد.پس نیاز است که برای تمیز نگه داشتن اتومبیل خود زمان بگذارید. زیرا زیبایی اتومبیل هر فردی نشان از شخصیت هر فرد دارد .همچنین اگر لک و غبار در طولانی مدت روی اتومبیل بماند از بین نمیرود  باعث خسارت خرابی بدنه اتومبیل میشود. همچنین شستن اتومبیل با ریکا وآب و مواد دیگر احتمال دارد بر روی بدنه ماشین خراش ایجاد کند. پس خرید شامپوکارواش میتواند گزینه مناسبی باشد علاوه بر این باعث درخشندگی بدنه اتومبیل نیز میشود. مناسب ترین شوینده برای شستن بدنه خودرو شامپو کارواش نانو است.زمانی که درب بسته محتوای شامپوهای کارواش را باز میکنیم نباید بوی اسیدی و آزار دهنده ای به مشام برسد.

سوالاتی که شاید برای هر فردی در رابطه با شامپو کارواش ایجاد شود

آیا غلیظ بودن شامپوکارواش دلیل بر بالا بودن کیفیت محصول است ؟

وجود غلظت بالا در محلول شامپو دلیلی بر بهتر بودن کیفیت بالای محصول نیست. بالا بودن کیفیت محصول به شرکت سازنده و مواد تشکیل دهنده آن بستگی دارد. همچنین میزان پاک کنندگی شامپو بسته به نوع و کاربرد آن بر روی بسته بندی آن  درج شده است

میزان پاک کنندگی شامپوهای کارواش و نحوه استفاده از آن چه میزان است؟

خاصیت ضد گرد غبار دارد .همچنین  با طبیعت بسیار سازگاری دارد. مشخصه ی دیگر شامپو های کارواش این است که به دلیل کف فراوان نیازی به استفاده از دست در شست و شوی خودرو نیست. از دیگر فواید این محصول به دلیل کف فراوانی که دارد در هنگام شست و شو آسیبی به بدنه خودرو وارد نمیشود. شامپو کارواش بسته به کاربردو ترکیب آن خرید آن بسیار به صرفه  بوده و دسترسی به آن بسیار آسان است.

انواع شامپوهای کارواش بسته به نیاز که میتوانید از آن ها استفاده کنید؟

شامپوی اصلی کارواش: هر زمان که به شستن ماشین خود فکر می‌کنید شستن ماشین با آب و ریکا به ذهنتان می آید. هدف آن بسیار اساسی است، از بین بردن خاک و چربی که در قسمت بیرونی خودرو جمع می شود. این شامپو‌های سیلیکون امولشن معمولاً با قیمت پایین تری نسبت به انواع دیگر هستند. شامپوکارواش عمومی: این شامپو ها تلاش میکنند وظیفه دو محصول متفاوت را انجام دهند. آن‌ها به همان مقصد نهایی دست می‌یابند که یک شامپو معمولی انجام می‌دهد. آن‌ها همچنین دارای پلیمرها و موم‌ها هستند تا رنگ خودرو شما را درخشنده تر کنند. تقریباً همیشه ظاهر شما را بهتر می‌کنند، ولی شامپوهای شستشو و موم جایگزین مناسبی هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *