پودر نانو کارواش چیست؟

پودر نانو کارواش(پودر کارواش بدون دخالت دست)

اگر شما صاحب یک کارواش هستین به احتمال زیاد در کارواش خود از پودر نانو کارواش استفاده می کنید و یا اینکه حداقل اسم آن بارها به گوشتان رسیده است. در این مقاله ما سعی داریم تا پودر نانو کارواش را بررسی و مزایا و معایب آن را برای شما همراهان هگزا شیمی بیان کنیم.

پودر نانو کارواش چیست؟

چند سالی هست که شرکت های متعددی در داخل کشور پودرهای شستشویی که همراه با یک مکمل می باشد را اغلب تحت نام پودر نانو کارواش به مشتریان عرضه می کنند. مزیت اصلی این نوع پودرها نسبت به شامپو کارواش ها قدرت بالای پاک کنندگی آن ها و همچنین شستشوی تک مرحله ای خودرو می باشد.

در واقع شاید در هیچ کدام از پودرهای تولید داخل از فناوری نانو استفاده نشده باشد اما در اصطلاح عامیانه به پودر های نانو کارواش شهرت یافته اند اما در واقع بهتر است به آن ها پودر کارواش بدون دخالت دست بگوییم.

در ساختار این محصول از یک سری مواد اولیه پودری صنعتی استفاده شده است که عمل چربی زدایی از بدنه خود را تسریع می کند. در واقع به علت قدرت قلیایی بالای این پودرها عمل چرک بری به سهولت انجام می گیرد.

پودر نانو کارواش

بسته بندی و نحوه ترکیب

بسته بندی این نوع پودرها معمولا کیسه های 20 کیلویی و مابع مکمل 10 لیتری است. در این محصول مایع نقش براق کنندگی و کمکی را برای پودر ایفا می کند و ممکن است عدم استفاده از مایع باعث افت شدید کیفیت شود پس همواره از پودر به همراه مایع بایستی استفاده کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

درصد ترکیب اکثر پودرهای داخل بازار استفاده از یک کیلو پودر و نیم لیتر مایع مکمل در صد لیتر آب می باشد. به منظور رسیده به نتیجه بهتر بایستی پودر به طور کامل در آب حل شود پس بهتر است 24 ساعت قبل از استفاده پودر را در آب بخوابانید.

شاید این سوال برای شما هم بارها پیش آمده باشد که از آب سرد برای حل کردن پودر استفاده کنید یا آب گرم. این موضوع دقیقا بسته به نوع فرمولاسیون و مواد استفاده شده در ساختار پودر دارد. بعضی از مواد در آب گرم فعال می شوند و لذا برای رسیدن به نتیجه بهتر لازم است که ابتدا پودر را در آب گرم حل کنیم تا مواد فعال شوند ولی اگر از این نوع مواد در داخل پودر استفاده نشده باشد می توانید آن را در آب سرد حل کنید.

نحوه شستشو با پودر نانو کارواش

بر خلاف شامپو ها برار رسیدن به پوشش دهی مناسب بهتر است در هنگام استفاده از پودر نانو کارواش کف پاش و نازل به گونه ای تنظیم شود تا محتویات کفپاش به صورت مه پاش خارج شود و درواقع مواد کف نکند. برای این مهم می توانید ازسری های مه پاش استفاده کنید.

مواد نانو کارواش را بایستی به ماشین خشک اسپری کنید و پس از گذشت 4 الی 5 دقیقه با فشار آب زیاد ماشین را آبکشی نمایید. وقتی از پودرهای تاچلش استفاده می کنید دیگر نیازی به آبگیری اولیه خودرو و نیز جاروکشی نیست و کل مراحل شستشو در یک مرحله خلاصه می شود.

سفارش کالا :

 

تمامی محصولات هگزا شیمی تضمین کیفیت هستند و به تمامی نقاط کشور ارسال میگردد. همچنین شما همکار محترم جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصول و در خصوص قیمت محصول و همچنین جهت سفارش کالا در هر مقدار با شماره تماس زیر تماس بگیرید.

تلفن تماس : 03137473460
تلفن همراه : 09132022404

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *