مواد شیمیایی - قیمت سیلیکون امولشن

قیمت سیلیکون امولشن 1* نکات مهم درباره روغن سیلیکون

قیمت سیلیکون امولشن | امولسیون سیلیکون مخلوطی پایدار از سیال سیلیکون و آب است. که مایع سفید شیری را تشکیل می‌دهد. این یک محصول محلول در آب است که معمولاً به عنوان روان کننده، عامل آزاد کننده و عامل ضد کف. در صنایع مختلف از جمله لوازم آرایشی، نساجی، کاغذ و خمیر کاغذ و داروسازی استفاده می‌شود. روغن سیلیکون با افزودن مقدار کمی ‌ماده امولسیون کننده به مخلوط مایع سیلیکون و آب ساخته می‌شود. عامل امولسیون کننده به تجزیه مایع سیلیکونی به قطرات کوچک کمک می‌کند. که به طور مساوی در آب پراکنده می‌شوند تا یک امولسیون پایدار تشکیل دهند. اندازه قطرات خواص امولسیون مانند ویسکوزیته و پایداری آن را تعیین می‌کند. در ادامه مقاله هگزاچم قیمت سیلیکون امولشن با ما همراه باشید.

فهرست عناوین

نکات قابل توجه درباره قیمت سلیکون امولشن و کاربرد آن

همه نکات مهم درباره پایداری امولسیون سیلیکون و غیر سمی بودن آن

امولسیون سیلیکون معمولا در چه نوع صنایعی کاربرد دارد؟

یک راهبرد مهم برای تثبیت سیلیکون امولسیون های روغن

عوامل موثر بر پایداری امولسیون روغن ، ویسکوزیته و زمان

نتیجه گیری کلی درباره اثر زمان امولسیون سازی سیلیکون

سوالات متداول کاربران در ارتباط با امولسیون های سیلیکون

فهرست تصاویر

شکل 1سیلیکون

شکل 2امولسیون

نکات قابل توجه درباره قیمت سیلیکون امولشن و کاربرد آن

امولسیون سیلیکون به دلیل مقاومت عالی در برابر گرما، آب و مواد شیمیایی بر دیگر انواع امولسیون ارجحیت دارد. همچنین غیر سمی‌، غیر قابل اشتعال است و باقیمانده یا لکه ای باقی نمی‌گذارد. امولسیون شکل 1سیلیکون را می‌توان با اسپری، مسواک زدن یا غوطه ور کردن استفاده کرد و به راحتی با آب رقیق می‌شود. علاوه بر این، روغن سیلیکون روانکاری خوبی را فراهم می‌کند. به کاهش اصطکاک کمک می‌کند. آن را برای استفاده در صنایع مختلف مانند نساجی، کاغذ، خودروسازی و فرآوری فلزات مناسب می‌کند. همچنین دارای خواص آزادسازی عالی است. آن را به یک پوشش ایده آل برای کاربرد های کاغذ آزاد، قالب گیری و ریخته گری تبدیل می‌کند.

عنوان قیمت سیلیکون امولشن
نویسنده اوج شید
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 954کلمه
زمان مطالعه 9 دقیقه

همه نکات مهم درباره پایداری امولسیون سیلیکون و غیر سمی بودن آن

امولسیون سیلیکون پایداری خوبی دارد و می‌تواند برای مدت طولانی تری بدون تخریب نگهداری شود. همچنین چسبندگی عالی به سطوح مختلف از جمله پلاستیک، فلزات و لاستیک ایجاد می‌کند. این باعث می‌شود که این روغن سیلیکون hexachem همه کاره برای استفاده در کاربردهای مختلف. از جمله درزگیرها، چسب ها و پوشش ها باشد. به طور خلاصه، امولسیون سیلیکون به دلیل خواص عالی مانند مقاومت در برابر گرما. آب، مواد شیمیایی و غیر سمی ‌بودن یک انتخاب ارجح است. تطبیق پذیری آن را برای استفاده در کاربردهای مختلف مناسب می‌کند. پایداری آن آن را برای ذخیره سازی طولانی مدت ایده آل می‌کند. برای اطلاع دقیق تر درباره قیمت سیلیکون امولشن هگزاچم می‌توانید تماس بگیرید.

مواد شیمیایی - قیمت سیلیکون امولشنشکل 1سیلیکون

امولسیون سیلیکون معمولا در چه نوع صنایعی کاربرد دارد؟

امولسیون سیلیکون معمولاً در صنایع خودروسازی، ساخت و ساز، مراقبت شخصی و نساجی و غیره استفاده می‌شود. همچنین به طور گسترده در فرآوری مواد غذایی و داروسازی به عنوان روان کننده یا عامل آزاد کننده استفاده می‌شود. روغن سیلیکون توانایی آن در ایجاد سطح صاف، جلوگیری از چسبندگی و مقاومت در برابر چسبندگی. آن را به گزینه ای ایده آل برای فرآیندهای مختلف صنعتی تبدیل می‌کند. به طور کلی، امولسیون سیلیکون مزایای متعددی را ارائه می‌دهد. که آن را به یک عنصر ارزشمند در طیف گسترده ای از کاربردها تبدیل می‌کند. برای مطالعه مقاله قبلی در ارتباط با قیمت سیلیکون امولشن هگزاچم و روغن دایکوت کلیک کنید..

یک راهبرد مهم برای تثبیت سیلیکون امولسیون های روغن

برای تثبیت شکل 2امولسیون های روغن ، افزودن تثبیت کننده ها بود. به عنوان مثال، امولسیون های سیلیکون روغن با پخش کردن روغن. در محلول های آبی هیدروکسی پروپیل متیل سلولز (HPMC) با وزن های مولکولی متفاوت 23 تهیه شد. نتایج نشان داد که روغن سیلیکون با اندازه بزرگ و توزیع اندازه وسیع برای فرمولاسیون بدون HPMC به دست آمد. با این حال، امولسیون‌ های نسبتاً یکنواختی با افزودن تثبیت‌کننده HPMC به دست آمد. اندازه قطرات روغن با افزایش وزن مولکولی HPMC در غلظت ثابت افزایش یافت. که نشان می‌‌دهد ویسکوزیته فاز آب با کاهش گرانروی فاز آب کاهش می‌‌یابد. کاهش وزن مولکولی HPMC که منجر به پراکندگی آسان سیستم و افزایش پایداری امولسیون ها شد. قیمت سیلیکون امولشن hexachem بستگی به نوع سفارش متفاوت است.

عوامل موثر بر پایداری امولسیون روغن ، ویسکوزیته و زمان

تاثیر ویسکوزیته روغن های سیلیکون یونکورا و کاواگاوشی و همکاران. 12 و 33 تأثیر ویسکوزیته روغن های سیلیکون بر پایداری امولسیون ها را بررسی کردند. که با اندازه گیری اندازه قطرات مشخص شد. تحقیقات نشان داده است که اندازه قطرات با افزایش ویسکوزیته افزایش پیدا می‌کند. این نشان دهنده این است که روغن سیلیکون با ویسکوزیته بالاتر به سختی به قطرات کوچک تجزیه خواهد شد. در این صورت روغن با ویسکوزیته بالاتر باعث تشکیل امولسیون با اندازه بزرگ می‌شود. که منجر به پایداری ضعیف امولسیون ها شد.

سیلیکون امولشن- قیمت سیلیکون امولشنشکل 2امولسیون

نتیجه گیری کلی درباره اثر زمان امولسیون سازی سیلیکون

روغن سیلیکون بررسی شد که با افزایش زمان اختلاط، اندازه قطرات کاهش می‌‌یابد. که منجر به کسر حجمی ‌بالاتر و افزایش ویسکوزیته امولسیون می‌‌شود. افزایش به اندازه ویسکوزیته امولسیون باعث کاهش حرکت قطرات می‌شود که به پایداری امولسیون 11 کمک می‌کند. قیمت سیلیکون امولشن را در سایت hexachem پیگیری کنید. همچنین اثر زمان اختلاط برای امولسیون های روغن تهیه شده از امولسیفایر Span-60 با استفاده از هم زدن مکانیکی مورد بررسی قرار گرفت.

سوالات متداول کاربران در ارتباط با امولسیون های سیلیکون

1- روغن سیلیکون چیست؟

امولسیون سیلیکون مخلوطی پایدار از سیال سیلیکون و آب است.

2- امولسیون سیلیکون کجا کاربرد دارد؟

امولسیون سیلیکون معمولاً در صنایع خودروسازی، ساخت و ساز، مراقبت شخصی و نساجی و غیره استفاده می‌شود.

3- افزایش ویسکوزیته چه تاثیری دارد؟

افزایش به اندازه ویسکوزیته امولسیون باعث کاهش حرکت قطرات می‌شود که به پایداری امولسیون 11 کمک می‌کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *