پودر قطعه شویی- سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن و 2 نوع از پودر قطعه شویی*

سیلیکون امولشن هگزاچم | پودر قطعات یا مواد شوینده قطعات به محصولاتی اطلاق می‌شود. که تحت شرایط ساختاری خاصی، پیوندهای چربی، کربن سیاه و دوده را از سطح قطعات صنعتی و خودرویی تجزیه می‌کنند. پودر قطعه شویی قطعات یا مواد چربی زدا به نام آلومینیوم نمکی یا چدن نمکی شناخته می‌شود. که عوامل خارجی، روغن، گریس، گرد و غبار و غیره را شستشو می‌دهد. سطح سیلندر و سرسیلندر و قطعات آلومینیومی‌ و چدنی با شستشوی قطعات.

فهرست عناوین

پودرقطعهه شویی چیست و انواع آن کدام است؟

دلیل استفاده از پودر شستن قطعات و مزایای آن چیست:

نحوه استفاده از این پودر چگونه و چه مقدار است؟

3 نکته مهم برای صرفه جویی در مصرف پودر:

سوالات متداول کاربران در سیلیکون امولشن مقاله hexachems :

فهرست تصاویر

1پودر

2قطعه شویی

عنوان  سیلیکون امولشن
نویسنده اوج شید
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 880 کلمه
زمان مطالعه 8 دقیقه

پودر قطعه شویی چیست و انواع آن کدام است؟

استاندارد اعلام شده توسط انجمن ضد خوردگی، چربی زدایی و جرم گیری قطعات فلزی صنعتی (آلومینیوم، چدن، آهن و …) این قطعات باید در محیط قلیایی شسته شوند. در ترکیب پودرهای شستشوی قطعات برای جلوگیری از اکسیداسیون مجدد و خوردگی احتمالی. در فرآیند شستشوی قطعات صنعتی باید از مواد بازدارنده یا ضد خوردگی استفاده شود.

انواع پودر قطعه شویی:

  • به صورت پودر (در بسته بندی 10 کیلویی و 20 کیلویی با نایلون و کیسه های پلاستیکی)
  • به شکل مایع قطعه شوری

برای خرید سیلیکون امولشن به سایت هگزاچم مراجعه کنید.

1پودر

دلیل استفاده از پودر شستن قطعات و مزایای آن چیست:

دلیل استفاده از پودر  قطعات چربی گیر در صنعت این است. که به دلایل زیادی امکان تعویض قطعات در خودروها و قطعات صنعتی وجود ندارد. هزینه استفاده از پودر قطعه شویی  در ماشین بسیار ارزانتر است. از تعویض و نوسازی برخی از قطعات آلومینیومی ‌و چدنی است. از جمله سیلندر، سرسیلندر، دنده گیربکس و سایر قطعات صنعتی…

به همین دلیل است که ما به استفاده از پودر برای شستشوی قطعات جهت تغییرات و عملیات تراشکاری. رسوب زدایی و چربی زدایی و زنگ زدگی قطعات صنعتی و خودرویی سوق داده شده ایم.

یکی از مزایای پودر قطعه شویی هگزاچم، رسوب زدایی و براق شدن قطعات آلومینیومی ‌با سرعت بالا است. که قطعات خودرو و صنعتی را از همان روز اول بدون کمی‌کف و بوی کف برمی‌گرداند. بنابراین در هزینه آن صرفه جویی می‌شود.

برای اطلاعات دقیق از قیمت و مدل های سیلیکون امولشن به سایت هگزاچم مراجعه کنید.

پودر- سیلیکون امولشن

پودر-هگزاچم

1پودر

نحوه استفاده از این پودر چگونه و چه مقدار است؟

پودر  در دمای 60 تا 70 درجه سانتیگراد قابل استفاده در دستگاه قطعات توسط تعمیرکاران و صنعتگران محترم می‌باشد. برای استفاده از پودر برای شستشوی قطعات در دستگاه، بهتر است ابتدا آب ماشین لباسشویی را. حداقل تا دمای 60 درجه سانتیگراد گرم کنید. سپس به ازای هر صد لیتر آب ماشین لباسشویی، 2.5 کیلوگرم پودر و مواد اضافه کنید. مخزن ماشین با مخلوط کردن نمک با آب گرم در یک ظرف پلاستیکی شروع کنید. سپس آن را به آب داغ داخل مخزن ماشین لباسشویی اضافه کنید. اطلاعات سیلیکون امولشن را در سایت hexachem پیگیری کنید.

دلیل اصلی این روش از ترکیب، جلوگیری از تشکیل توده و سنگ های چسبیده به دیواره مخزن نمک است. گاهی هنگام تخلیه آب کثیف از ماشین لباسشویی، توده های سنگی کوچک و درشتی را در شیر تخلیه مشاهده می‌کنید. که مواد شوینده پودری هستند که مستقیماً به مخزن دستگته اضافه شده اند. بدون رقیق کردن آنها، پودر قطعه شویی در این اتاق ها در اثر شوک حرارتی به قطعات کوچک درشت تبدیل می‌شوند.

گاهی اوقات این توده ها می‌توانند به دیواره مخزن دستگاه شما بچسبند.  به مرور زمان باعث پوسیدگی و تخریب ماشین لباسشویی شوند.  در نهایت مخزن ماشین لباسشویی شما سوراخ شود. پس بهتر است کمی‌صبور باشید و دستورالعمل استفاده از هر نوع پودر قطعه شویی را دنبال کنید. تا به طولانی شدن عمر آب بند سیلندر و تخلیه دیرتر قطعات نمکی کمک کند.

مدل درست ترکیب کردن پودر ارتباط مستقیمی‌ با ماندگاری مواد دارد.  مصرف کمتر این مواد در داخل دستگاه و افزایش طول عمر مخزن دستگاه قطعه شویی دارد.

2قطعه شویی

مطالعه مقاله قبلی : سیلیکون امولشن و روغن سیلیکون

3 نکته مهم برای صرفه جویی در مصرف پودر:

اولین عامل مهم در شستشوی ، استفاده از پودر لباسشویی است. در ابتدای مقاله  hexachem ذکر شده است که میزان بار در مخزن نمک اتاق بین 2 تا 2.5 درصد حجمی‌ است. دومین پارامتر مهم و اساسی توجه به دمای آب در دستگاه ن است که باید بین 60 تا 70 درجه سانتیگراد باشد.

توصیه می‌شود دمای مخزن نمک بالای 60 درجه باشد، زیرا اجزای نمک در دمای 60 درجه فعال شده و به دلیل پایه معدنی شروع به شکستن پیوند چربی می‌کنند. بنابراین می‌توانند در دمای بالای 70 درجه به خوبی عمل کنند و شستشوی خوب و عالی را انجام دهند. در فصول سرد به دلیل افت دما پس از بارگیری قطعات، معمولاً مشکلات دیر نظافت قطعات. کف شدن مخزن شستشوی قطعات و عدم زدودن چربی در شیارهای داخل قطعات پیش می‌آید. با افزودن پودر قطعه شویی به مخزن دستگاه می‌توان این مشکلات را به راحتی حل کرد.

درست کردن پودر- سیلیکون امولشن

درست کردن پودر – هگزاچم

2قطعه شویی

سوالات متداول کاربران در سیلیکون امولشن مقاله hexachems :

  • برای خرید پودر به کجا مراجعه کنیم؟

هگزاچم

  • پودر در چه دمایی قابل استفاده است؟

60 تا 70 درجه سانتیگراد

  • پودر چند نوع دارد؟

2 مدل.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *