پودر - قیمت سیلیکون امولشن

نکاتی درباره پودر قطعه شویی سیلیکون امولشن

مقدمه:

پودر شست و شو بهترین ابزار برای از بین بردن هرگونه آلودگی سطوح مختلف قطعات است. این آلاینده ها عبارتند از کربن، روغن، گریس، دود و خاک. این پودرها و پاک کننده ها اغلب در صنایعی مانند قطعات خودروسازی، صنعتی، پزشکی و الکتریکی استفاده می‌‌شوند. این شوینده ها برای پاک کردن و تمی‌ز کردن سطوح، فرآیند نهایی کار و جداسازی قطعات و محصولات. مانند پیچ، مهره، بست، اتصالات، بلوک موتور بنزینی و قطعات مربوطه، ریل بلبرینگ و گیربکس توربین استفاده می‌‌شود. این پودر قطعه شویی می‌‌تواند آلودگی و ناخالصی های باقی مانده روی قطعات را برای فرآیندهای نهایی کار حذف کند. تمی‌ز کردن سطح، رنگ آمیزی، پوشش پودری، فلزکاری، پوشش فلزی، آبکاری و روغن کاری برخی از فرآیندهای نهایی کار هستند.

فهرست عناوین

قیمت سلیکون امولشن و مزایای پودر شست و شوی قطعات

چرا باید از این پودر استفاده کرد و فواید آن

مهمترین فاکتورهای پودر شست و شوی قطعات

استفاده از پودر شست و شو در صنایع درمانی و پزشکی

برای شست و شوی قطعات چه پودری باید انتخاب کرد

نحوه عملکرد پاک کننده های قطعات صنعتی چگونه است

3 نکته مهم برای صرفه جویی در مصرف پودر:

نتیجه گیری در رابطه با پودر و استفاده آن

سوالات متداول کاربران سایت درباره پودرقطعه شویی

قیمت سیلیکون امولشن و مزایای پودر شست و شوی قطعات

پودر شوینده مزایای زیادی دارد. یکی از مهمترین و اساسی ترین مزایای این پودرها حذف کامل آلاینده ها به ویژه آلودگی و ذرات است. این مواد شوینده ماشین ها و قطعات را به خوبی کار می‌‌کنند و به بهبود عملکرد آنها کمک می‌کنند. دومین مزیت مهم پودر های لباسشویی صرفه جویی در هزینه است. همانطور که می‌دانید قطعات نیاز به نگهداری و تعمی‌ر دارند. اما در صورت شستشوی منظم و دوره ای، عمر مفید آنها افزایش می‌‌یابد و می‌‌توان از آنها بیشتر استفاده کرد. از دیگر مزایای این پودر قطعه شویی استفاده آسان و کاربردی آن است. همچنین شکل 1پودر سازگار با محیط زیست است و به قطعات آسیب نمی‌رساند.

چرا باید از این پودر استفاده کرد و فواید آن

این پودرها قبل از ورود به بازار تست شده. پس از اطمینان از قابل اشتعال و مضر نبودن در اختیار مشتری قرار می‌‌گیرد. پودرها با کیفیت کنترل شده و برای انواع فلزات، آهن و فولاد ایمن و قابل اعتماد هستند. این پودرها مقاوم و ضد زنگ عالی هستند. پس از شستن قطعات اثری از خود باقی نمی‌‌گذارند. شوینده های شیمیایی اما ایمن. پودر قطعه شویی گروه و مجموعه ای از مواد شوینده هستند. که مواد شوینده شیمیایی بوده و مخصوص شستشوی قطعات و محصولات صنایع مختلف می‌‌باشند. استفاده از این پودرها به عملکرد بهتر قطعات کمک می‌‌کند.

علاوه بر این، پودر های لباسشویی اتاق ها به گونه ای تولید شده اند که روند شستشو را تسریع می‌کند. نتایج خوبی را برای شما به دست می‌آورد. بنابراین بدون توجه به اندازه یا کیفیت قطعه یا قطعاتی که دارید. فقط از پودر برای شستن آنها استفاده کنید و شاهد بهبود عملکرد قطعات خود باشید. در این مقاله قصد داریم به نکات مهم پودر لباسشویی بپردازیم. با ما همراه باشید در ضمن قبلا قیمت سیلیکون امولشن را بررسی کرده ایم که می‌توانید با مراجعه به مقالات قبلی  آن را مطالعه کنید.  این پودرها در اندازه ها، گالن ها و مقادیر مختلف به فروش می‌رسند. برای اطلاع از شرایط خرید و فروش پودر hexachem می‌توانید با ما تماس بگیرید.

پودر سیلیکون- قیمت سیلیکون امولشن

پودر سیلیکون- قیمت سیلیکون امولشن – 

شکل 1پودر

مهمترین فاکتورهای پودر شست و شوی قطعات

پودر قطعات برای شستشوی انواع قطعات در صنایع مختلف. از جمله بیوتکنولوژی، آزمایشگاه، تجهیزات پزشکی و درمانی و صنایع دارویی استفاده می‌شود. به عنوان مثال مخازن، میکسرها را می‌توان با این پودر شستشو داد. ذرات و آلاینده های موجود در آنها را حذف کرد. پودر قطعه شویی با رایج ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته می‌شوند. با محیط و قطعات سازگاری دارند. شکل 2پودر شست و شو دیدن کنید.

استفاده از پودر شست و شو در صنایع درمانی و پزشکی

این پودر به طور گسترده برای شستشوی تجهیزات و لوازم پزشکی و پزشکی استفاده می‌شود. به عنوان مثال، این پودرها به طور گسترده ای برای شستن وان، کابینت یا قطعات فولادی ضد زنگ استفاده می‌شود. این شوینده ها با استفاده از مایع سورفکتانت به قطعات کمک می‌کنند تا بهتر کار کنند. پودرهای شستشوی قطعات با نفوذ به منافذ و مکان های غیر قابل دسترس. ذرات باقی مانده در قطعات را برای مدت طولانی از بین برده و عملکرد قطعه را بهبود می‌بخشد. برای اطلاع بیشتر درباره قیمت سیلیکون امولشن با کارشناسان فروش تماس بگیرید. برای تضمین کیفیت و کارایی این پودرها، همه از قبل تست شده اند. ابتدا در بازار عرضه شود. پس از تست اثربخشی، تمیز کنندگی، عدم آسیب به محیط، قطعات و حلال، این شوینده در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

پودر - قیمت سیلیکون امولشن

– قیمت سیلیکون امولشن – 

شکل 2پودر شست و شو

برای شست و شوی قطعات چه پودری باید انتخاب کرد

قبل از شستشوی قطعات و ماشین آلات باید مواد شوینده مناسب را انتخاب کنید که کار آسانی نیست. با توجه به اینکه شوینده های مختلفی در بازار وجود دارد. باید بر اساس عملکرد و سطح قطعات، پودر قطعه شویی مناسب را انتخاب کنید. برای انتخاب شوینده مناسب برای اتاق، حتما از فروشنده بپرسید که مواد شوینده چگونه کار می‌کند. چه اندازه ای لازم است. با داشتن اطلاعات کافی در مورد شوینده مورد نظر می‌توانید انتخاب بهتر و سریع تری داشته باشید. برای عملکرد بهتر قطعات، ماشین آلات و دستگاه های صنعتی بهترین راه استفاده از پودرهای شستشوی قطعات می‌باشد. این شوینده با بهترین مواد اولیه با بالاترین کیفیت تولید می‌شوند تا به محیط زیست، مصرف کنندگان، کارکنان آسیبی نرسانند. در این مقالات hexachem به فواید و قیمت سیلیکون امولشن پرداختیم. شکل 3سیلیکون امولشن را ببینید.

نحوه عملکرد پاک کننده های قطعات صنعتی چگونه است

هر یک از پاک کننده های صنعتی ویژگی های خاص خود را دارند. اما به طور کلی نحوه عملکرد آنها به شرح است : ابتدا قطعه را داخل دستگاه یا مخزن قرار دهید. سپس پودر، آب داغ و سایر مواد لازم را برای غوطه ور شدن یا اسپری کردن قطعات اضافه کنید. هنگامیکه این اتفاق می‌افتد، برس ها و پاک کننده ها معمولا به تمیز کردن قطعات کمک می‌کنند. در این فرآیند فیلتر دستگاه تمامی ‌آلاینده ها را جمع آوری، حذف می‌کند آلاینده ها را از قطعات پاک کنید. قطعات معمولاً برای عملکرد روان و عملکرد بهتر روغن کاری می‌شوند. پس از مدتی روغن های استفاده شده برای قطعات سفت شده و به صورت توده در می‌آیند. به همین دلیل برای عملکرد بهتر قطعه باید از پودر قطعه شویی استفاده شود.

پودر شست و شو - قیمت سیلیکون امولشن

پودر شست و شو – قیمت سیلیکون امولشن – 

شکل 3سیلیکون امولشن

نکته مهم برای صرفه جویی در مصرف پودر:

یک عامل مهم در عملیات شستشوی قطعات، زمان شستشوی قطعات است. که با افزایش یکی از دو عامل می‌‌توان زمان شستشوی قطعات را کاهش داد. به عنوان مثال، ماشین ظرفشویی شما دارای مخزن 100 لیتری است. 2.5 کیلوگرم پودر لباسشویی قطعات را در آب ولرم رقیق کنید. سپس آن را به آب 70 درجه دستگاه اضافه کنید. حدود 30 دقیقه شروع به شستشوی قطعات در موتور شوی خود کنید. اگر مقدار ماده شوینده را تا 3 درصد افزایش دهید و دمای آب مخزن را تا 80 درجه افزایش دهید. قیمت سیلیکون امولشن مدت زمان عملیات شستشوی سیلندر به 10 تا 15 دقیقه کاهش می‌‌یابد.

البته لازم به ذکر است که با توجه به پایه معدنی. نمی‌‌توان بیش از 3.5 درصد از مخزن دستگاه نمک را بارگیری کرد. از آنجایی که اشباع رخ می‌‌دهد و دستگاه برعکس کار می‌‌کند. تا زمانی که آب دستگاه جزئی رقیق نشود، مواد شستشوی قطعات کمکی به عملیات شستشو نمی‌‌کنند. در این مقاله hexachem  به ۳ فایده مهم پودر قطعه شویی پرداختیم.

نتیجه گیری در رابطه با پودر و استفاده آن

همانطور که می‌دانید پودر شست و شوی قطعات یکی از مهم ترین انواع پودر قطعات می‌باشد. و در ماشین لباسشویی قطعات کاربرد دارد. محصولات ما سابقه طولانی در ارائه بهترین انواع پودر دارد. ما با مهمترین ویژگی های پودر قطعات آشنا شده ایم. برای اطلاعات بیشتر در مورد این نوع پودرها با ما همراه باشید. این کار به گونه ای انجام می‌شود که به دستگاه آسیبی نرساند و به قطعات آسیبی وارد نشود. برای اطلاعات بیشتر درباره سیلیکون و قیمت سیلیکون امولشن با ما همراه باشید.

متأسفانه برخی از پودرها و مواد شوینده خورنده هستند و به قطعات آسیب می‌رسانند. بنابراین انتخاب نوع شوینده بر اساس کیفیت و سازنده ضروری است. به این نوع شوینده ها توجه کنید. یکی دیگر از ویژگی هایی که این نوع پودرها باید داشته باشند این است. که برای قطعات آلومینیومی‌ و همچنین منیزیم و همچنین قلع و مس مضر نیستند.

سوالات متداول کاربران سایت درباره پودر قطعه شویی

1.آیا این پودر مضر است؟

خیر، این پودرها قبل از ورود به بازار تست شده. پس از اطمینان از قابل اشتعال و مضر نبودن در اختیار مشتری قرار می‌‌گیرد.

2. این پودر بیشتر در چه صنایعی استفاده می‌شود؟

این پودرها و پاک کننده ها اغلب در صنایعی مانند قطعات خودروسازی، صنعتی، پزشکی و الکتریکی استفاده می‌‌شوند.

3. آیا این پودر ها به دستگاه ها آسیبی می‌رساند؟

خیر آسیبی ندارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *