فروش سیلیکون امولشن | 04 نکته درباره شناخت و فروش امولسیون های سیلیکونی! هگزاچم - hexachem

فروش سیلیکون امولشن | 04 نکته درباره شناخت و فروش امولسیون های سیلیکونی!

فروش سیلیکون امولشن | امولسیون های سیلیکون هگزاشیمی ترکیباتی غیر سمی و پایدار در برابر حرارت امولسیون سیلیکون  1 هستند که از پراکندگی روغن سیلیکون در یک مایع. معمولاً آب. تولید می شوند. این فرآیند با معرفی یک سورفکتانت انجام می شود. محصولات به دست آمده تعدادی ویژگی فیزیکی را نشان می دهند که آنها را برای کاربردهای خاص بسیار مفید می کند.

تاریخ 1402.01.20
عنوان 04 نکته درباره شناخت و  امولسیون سیلیکونی!
نویسنده sir vahid ebrahimi
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1100
زمان خوانش 00:11:00

به عنوان مثال. آنها می توانند ضد الکتریسیته ساکن. نچسب و/یا دفع کننده آب باشند. خواص امولسیون سیلیکون به فرمولاسیون آن بستگی دارد. این می تواند در سطوح مختلف pH. سطوح فعال و موارد دیگر باشد که همه اینها بر نحوه عملکرد روغن سیلیکون در یک برنامه تاثیر می گذارد.

آنچه در این مقاله از نظر شما خواهد گذشت

مزایای امولسیون  سیلیکون برای فروش سیلیکون  امولشن

روغن سیلیکون مقرون به صرفه و از نظر مواد غذایی ایمن هستند

کاربردهای امولسیون  سیلیکون برای فروش سیلیکون  امولشن

نتیجه درباره امولسیون های سیلیکونی بیشتر بدانید

سوالات متداول در خصوص و با مضمون فروش سیلیکون  امولشن

گالری تصاویر

امولسیون سیلیکون  1 | مزایای  امولسیون سیلیکون

امولسیون سیلیکون  2 | امولسیون های سیلیکونی و خواص آن

مزایای امولسیون سیلیکون برای فروش سیلیکون امولشن

مزایای زیادی برای برای فروش سیلیکون امولشن نسبت به سایر محلول های ترکیبی وجود دارد. در زیر. برخی از مزایای کلیدی را برجسته می کنیم.  آنها به راحتی قابل استفاده و تمیز هستند. این ترکیبات در ویسکوزیته‌ها و غلظت‌های متعدد در دسترس هستند و می‌توانند در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

فروش سیلیکون امولشن | مزایای  امولسیون سیلیکون

فروش سیلیکون امولشن | مزایای  امولسیون سیلیکون
هگزاچم

امولسیون سیلیکون  1 | مزایای  امولسیون سیلیکون

علاوه بر این. در صورت نیاز. می توان آنها را با آب رقیق کرد یا با آب و صابون از سطوح در امولسیون سیلیکون  2 تمیز کرد. آنها دوستدار محیط زیست هستند. این ترکیبات تأثیر منفی کمتری بر محیط زیست نسبت به سیستم های مبتنی بر حلال دارند و تمایل دارند که خوش خیم و غیر واکنشی باشند. علاوه بر این. اگر بتوان آن را بازیابی کرد. روغن سیلیکون هگزاشیمی را می توان بازیافت کرد.

روغن سیلیکون مقرون به صرفه و از نظر مواد غذایی ایمن هستند

این ترکیبات در زمان فروش سیلیکون امولشن می توانند از اجسام در برابر سایش. اصطکاک. قالب گیری و آب محافظت کنند و آنها را قادر می سازد عمر دستگاه ها و سیستم ها را افزایش دهند. به همین دلیل. اغلب توسط شرکت های تولیدی برای کاهش هزینه های تعمیر یا تعویض استفاده می شود. این ترکیبات معمولاً دارای آب به عنوان ترکیب فرار اصلی خود هستند که آنها را برای استفاده در یا روی محصولاتی که برای تماس با غذا و نوشیدنی در نظر گرفته شده اند ایده آل می کند.

آنها برای به حداقل رساندن خطر ایجاد طعم های ناخواسته یا تأثیر بر کیفیت فرموله شده اند. آنها قادر به بهبود کارایی تجهیزات هستند. این ترکیبات روغن سیلیکون هگزاشیمی را می توان در تجهیزات درون خطی استفاده کرد و اغلب نیاز به پوشش آفلاین را از بین می برد. علاوه بر این. آنها می توانند کارایی دستگاه های فتوولتائیک (به عنوان مثال. پانل های خورشیدی) را بهبود بخشند.

کاربردهای امولسیون سیلیکون برای فروش سیلیکون امولشن

روغن سیلیکون hexachem به دلیل خواص مفید فراوانی که دارند. در کاربردهای صنعتی و تجاری مختلفی کاربرد دارند.

  • در مواد پلاستیکی و لاستیکی از آنها به عنوان رها کننده و روان کننده استفاده می شود.
  • در سینی های غذا و ظروف سرو از آنها به عنوان رها کننده و آنتی استات استفاده می شود.
  • در پولیش‌های خودرو و پاک‌کننده‌های خانگی. از آن‌ها برای بهبود براقیت و ایجاد خواص محافظتی و قابلیت پخش استفاده می‌شود.
  • در عملیات تکمیل نساجی. از آنها برای تقویت خوراک. آب گریزی و خواص ضد چروک محصولات استفاده می شود.
  • در خاک رس. پرلیت. ورمیکولیت و سایر مصالح ساختمانی برای افزایش آب گریزی و محافظت در برابر رطوبت استفاده می شود.
  • در عملیات چاپ و کاغذسازی به عنوان روان کننده و مواد ضد الکتریسیته ساکن استفاده می شود.
  • در لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از بدن. از آنها برای بهبود خواص باز کردن گره استفاده می شود.

نتیجه درباره امولسیون های سیلیکونی و خواص آن بیشتر بدانید

اطلاعات بیشتری در مورد روغن سیلیکون و فروش سیلیکون امولشن می خواهید؟ از کارشناسان شرکت hexachem بپرسید! ما بیش از یک دهه است که محلول‌های ترکیب شیمیایی را برای چالش‌های مختلف پردازش. از جمله کف‌زدای امولسیون سیلیکونی و ضد کف تولید کرده‌ایم.

فروش سیلیکون امولشن | امولسیون های سیلیکونی و خواص آن

فروش سیلیکون امولشن | امولسیون های سیلیکونی و خواص آن
هگزاچم

امولسیون سیلیکون  2 | امولسیون های سیلیکونی و خواص آن

سوالات متداول در خصوص و با مضمون فروش سیلیکون امولشن

01 چرا نماها باید دارای پوشش تنفسی. یعنی نفوذپذیر به بخار آب باشند؟

هر چقدر هم که جدید و بی نقص باشند. اکثر نماها دارای نقص هایی مانند ترک های خط مو هستند. اینها نقاط ضعیفی هستند که رطوبت می تواند در نما نفوذ کند. هر زمان که شرایط محیطی اجازه دهد. بستر باید بتواند خشک شود. در غیر این صورت پوسته پوسته شدن یا آسیب های دیگر رخ می دهد. علاوه بر این. بسترهای خشک باعث رشد میکروب‌ها مانند جلبک‌ها و قارچ‌ها نمی‌شوند.

02 پوشش رنگ امولسیونی رزین سیلیکونی بر اساس SILRES® BS چقدر قابلیت تنفس دارد؟

رنگ امولسیونی رزین سیلیکون یک پوشش معدنی است. بنابراین به اندازه رنگ سیلیکات و سفید کننده قابل تنفس (قابل نفوذ در بخار آب) است. دلیل این امر ساختار ریز متخلخل آن است که اجازه حرکت آزادانه گازها را می دهد. در طبقه‌بندی سه‌لایه‌ای که در استاندارد اروپایی EN 1062-1 برای چگالی جریان انتشار بخار آب استفاده می‌شود. رنگ امولسیون رزین سیلیکون تحت کلاس 1 (بسیار نفوذپذیر) قرار می‌گیرد.

03 چرا این مزیت برای فروش سیلیکون امولشن hexachem است که رنگ امولسیون رزین سیلیکونی بر اساس SILRES® BS نسبت به بخار آب نفوذ پذیر است. اما در عین حال ضد آب است (اثر مهره زنی)؟

به دلیل جذب کم آب. تا حد امکان آب و رطوبت کمتری به نما نفوذ می کند. با این حال. هیچ رنگ بیرونی 100٪ در برابر رطوبت محافظت نمی کند. به همین دلیل مهم است که سیستم رنگ دارای نفوذپذیری بالای بخار آب باشد. این تنها راهی است که نما می تواند دوباره خشک شود. به عبارت دیگر: سنگ تراشی می تواند “نفس بکشد”. ترکیب این دو ویژگی باعث می شود رنگ امولسیون رزین سیلیکونی به سیستم پوشش اولیه نماها تبدیل شود و دلیل ماندگاری بسیار بالا و اثر کثیفی آن است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *