فروش سودپرک در اصفهان سودپرک | هگزا چم

فروش سودپرک در اصفهان و خصوصیات سود پرک و استفاده آن!!

فروش سودپرک در اصفهان با هگزا شیمی. هیدروکسید سدیم که با نام‌های لیمو و سود سوزآور نیز شناخته می‌شود. یک ترکیب معدنی با فرمول شیمیایی NaOH است. این یک ترکیب یونی جامد سفید رنگ است که از کاتیون سدیم Na+ تشکیل شده است. و آنیون هیدروکسید OH-. هیدروکسید سدیم یک پایه و پایه به شدت خورنده است که پروتئین ها را در دمای معمولی محیط تجزیه می کند و می تواند باعث سوختگی شدید شیمیایی شود. بسیار محلول در آب است و به راحتی رطوبت و دی اکسید کربن هوا را جذب می کند.

یک سری هیدرات، NaOH·nH2O، تشکیل می شود. مونوهیدرات هیدروکسید سدیم (سودپرک) از محلول های آبی در دمای 12.3 تا 61.8 درجه سانتی گراد متبلور می شود. “هیدروکسید سدیم” موجود تجاری معمولاً این مونوهیدرات است و اطلاعات منتشر شده ممکن است. به جای ترکیب بی آب به آن اشاره داشته باشد. هیدروکسید سدیم در بسیاری از صنایع برای ساخت خمیر و کاغذ، منسوجات، آب آشامیدنی، صابون ها. و مواد شوینده و به عنوان پاک کننده فاضلاب استفاده می شود.

فهرست مطالب:

هیدرات های مختلف سدیم هیدروکسید یا سود سوز آور

هیدرات های دارای نقطه ذوب پایدار در سدیم هیدروکسید.

فروش سودپرک در اصفهان با هیدرات ها و تبلورهای متفاوت

شکل بتا متابولیسم تتراهیدرات با سرد شدن در دمای بسیار پایین

فروش سودپرک در اصفهان و توضیحات و شرح سود پرک

انواع کاربرد های سود پرک از جمله زمینه آرایشی

فروش سودپرک در اصفهان و ویژگی ها و خصوصیات سود پرک

اثرات سدیم هیدروکسید یا سود سوز آور بر کره زمین

نتیجه گیری از فروش سودپرک در اصفهان، یک پاک کننده قوی

 

فهرست اشکال:

شکل 1 سدیم هیدروکسید

شکل 2 سود سوزآور

شکل 3 نمونه سود پرک

 

عنوان فروش سودپرک در اصفهان
دپارتمان اوج شید
نویسنده سارا قصری
تعداد  کلمات 1820
زمان مطالعه 17 دقیقه

 

 

هیدرات های مختلف سدیم هیدروکسید یا سود سوز آور

هیدروکسید سدیم می‌تواند هیدرات‌های مختلفی را تشکیل دهد. (NaOH nH2O) که منجر به یک نقشه حلالیت پیچیده می‌شود. که توسط S.U. Pickering در سال 1893 به تفصیل شرح داده شد. محدوده تقریبی دما و غلظت (درصد جرمی NaOH) برای هیدرات های شناخته شده. اشباع آنها در محلول های آبی عبارتند از:
. هپتاهیدرات، NaOH 7H2O: -28 درجه سانتیگراد (18.8٪) تا -24 درجه سانتیگراد (22.2٪).
پنتاهیدرات، NaOH 5H2O: -24 درجه سانتیگراد (22.2٪) تا -17.7 (24.8٪).
NaOH 3.5H2O: از +5.4 درجه سانتیگراد (32.5٪) تا +15.38 درجه سانتیگراد (38.8٪). سپس تا +5.0 درجه سانتیگراد (45.7٪). همه با فروش سودپرک در اصفهان.

. تری هیدرات، NaOH 3H2O: فراپایدار.
. دی هیدرات، NaOH 2H2O: +5.0 درجه سانتیگراد (45.7٪) تا +12.3 درجه سانتیگراد (51٪).
. مونوهیدرات، NaOH H2O: از +12.3 درجه سانتی گراد (51%). تا 65.10 درجه سانتی گراد (69%)، سپس تا 62.63 درجه سانتی گراد (73.1%).
. گزارش های اولیه به هیدرات هایی با n = 0.5 یا n = 2/3 اشاره داشتند، اما تحقیقات دقیق بعداً وجود آنها را تأیید نکرد.

هیدرات های دارای نقطه ذوب پایدار در سدیم هیدروکسید.

تنها هیدرات های دارای نقطه ذوب پایدار NaOH·H2O (65.10 درجه سانتیگراد). و NaOH·3.5H2O (15.38 درجه سانتیگراد) هستند. هیدرات های دیگر، به جز NaOH 3H2O ناپایدار و NaOH 4H2O (ß). را می توان از محلول هایی با ترکیب مناسب ذکر شده در بالا متبلور کرد. با این حال، محلول‌های NaOH را می‌توان به‌راحتی با درجات زیادی فوق‌سرد کرد. که اجازه می‌دهد هیدرات‌ها (از جمله هیدرات‌های فراپایدار). از محلول‌هایی با غلظت‌های متفاوت تشکیل شوند.

به عنوان مثال، زمانی که محلولی از NaOH و آب با نسبت مولی 1:2 (52.6٪ NaOH بر وزن) سرد می شود. مونوهیدرات معمولاً قبل از دی هیدرات شروع به متبلور شدن می کند (در حدود 22 درجه سانتیگراد). با این حال، این محلول را می توان به راحتی تا -15 درجه سانتیگراد فوق سرد کرد. در این مرحله ممکن است به سرعت به صورت دی هیدرات متبلور شود. هنگامی که گرم می شود، دی هیدرات جامد ممکن است.

فروش سودپرک در اصفهان با هیدرات ها و تبلورهای متفاوت

مستقیماً در دمای 13.35 درجه سانتیگراد به محلول ذوب شود. با این حال، زمانی که دما از 12.58 درجه سانتیگراد فراتر رفت. تمایل دارد به مونوهیدرات جامد و محلول مایع تجزیه شود. حتی هیدرات های با n = 3.5 به سختی متبلور می شوند زیرا محلول آنقدر فوق سرد است. که هیدرات های دیگر پایدارتر می شوند. محلول آب گرم حاوی 73.1 درصد از جرم NaOH یک یوتکتیک است. که در حدود 62.63 درجه سانتیگراد به عنوان مخلوطی از کریستال های بی آب و مونوهیدرات جامد می شود.

دومین ترکیب یوتکتیک پایدار 45.4 درصد جرمی NaOH است. که در حدود 4.9 درجه سانتیگراد به مخلوطی از کریستال های دی هیدرات و کریستال های هیدرات 3.5 جامد میشود. سومین کوکریستال پایدار دارای 18.4 درصد جرمی NaOH است. به عنوان مخلوطی از یخ آب و هپتاهیدرات NaOH 7H2O در حدود 28.7- درجه سانتیگراد جامد می شود. هنگامی که محلول های حاوی کمتر از 18.4 درصد NaOH سرد می شوند. یخ آب ابتدا متبلور می شود و NaOH در محلول باقی می ماند.

فروش سودپرک در اصفهان | هگزا چم

فروش سودپرک در اصفهان

شکل 1 سدیم هیدروکسید

شکل بتا متابولیسم تتراهیدرات با سرد شدن در دمای بسیار پایین

فرم آلفای تتراهیدرات دارای چگالی 1.33 گرم بر سانتی متر مکعب است. در دمای 7.55 درجه سانتیگراد به طور مداوم ذوب می شود. و به مایعی حاوی 35.7٪ NaOH و چگالی 1.392 گرم بر سانتی متر مکعب تبدیل می شود. بنابراین مانند یخ روی آب روی آن شناور می شود. با این حال، در حدود 4.9 درجه سانتیگراد. ممکن است به طور نامتجانس به مخلوطی از NaOH جامد 3.5H2O و محلول مایع ذوب شود.

شکل ß از تتراهیدرات متابولیسم است و اغلب به طور خود به خود به تبدیل می شود. که با سرد شدن تا زیر 20- درجه سانتیگراد تشکیل می شود. پس از شروع، انتقال گرمازا در عرض چند دقیقه تکمیل شد. و حجم جامد 6.5٪ افزایش یافت. فرم ß از محلول فوق سرد در -26 درجه سانتیگراد متبلور می شود. و تا حدی در -1.83 درجه سانتیگراد ذوب می شود. “سدیم هیدروکسید” تجاری معمولاً مونوهیدرات است. (چگالی 1.829 گرم بر سانتی متر مکعب). داده های فیزیکی در ادبیات فنی ممکن است به این شکل اشاره داشته باشد تا ترکیب بی آب.

فروش سودپرک در اصفهان و توضیحات و شرح سود پرک

مونوهیدرات در گروه فضایی Pbca با ابعاد سلول واحد a = 1.1825، b = 0.6213. c = 0.6069 نانومتر متبلور می شود. اتم ها در یک ساختار لایه ای دیاسپور مانند قرار گرفته اند. /O Na O O Na O/… هر اتم سدیم توسط شش اتم اکسیژن احاطه شده است. سه اتم از آنیون هیدروکسیل HO- و سه اتم از یک مولکول آب. اتم های هیدروژن گروه های هیدروکسیل پیوندهای قوی با اتم های اکسیژن در هر لایه O تشکیل می دهند. لایه های O مجاور توسط پیوندهای هیدروژنی بین مولکول های آب در کنار هم نگه داشته می شوند.

معادل: Dow Corning® 244 Fluid & GE SF1173. یک پلی دی متیل سیکلوسیلوکسان فرار است. که عمدتاً از اکتام متیل سیکلوتتراسیلوکسان (CAS#556-67-2) تشکیل شده است. این محصول شفاف، بی مزه، اساساً بی بو، غیر چرب، بدون سوزش است. سیکلومتیکون ها به دلیل فرار (نرخ های مختلف تبخیر). کشش سطحی کم (قابلیت پخش زیاد) و احساس غیر چرب بودن. به عنوان مایعات پایه، حامل و مرطوب کننده در محصولات مراقبت شخصی مختلف. عامل مرطوب کننده استفاده می شوند.

سودپرک | هگزا چم

سودپرک

شکل 2 سود سوزآور

انواع کاربرد های سود پرک از جمله زمینه آرایشی

کاربردهای آرایشی عبارتند از: اسپری اتاق، اسپری بدن، ضد تعریق، کرم پوست، لوسیون بدن، لوسیون ضد آفتاب. روغن حمام، محصولات مراقبت از مو و غیره. سیلیکون های درجه آرایشی را نیز ببینید. سیکلومتیکون مایعات مشمول مقررات فدرال VOC. از جمله مقررات VOC کالیفرنیا (CARB) و OTC نیستند. آنها به تخریب لایه ازن و گرم شدن کره زمین کمک نمی کنند.  به طور گسترده ای به عنوان جایگزینی برای حلال های مبتنی بر نفت غیر سازگار با سودپرک پذیرفته شده اند.

Cyclo-2244 و Cyclo-2245 به عنوان حامل، نرخ تبخیر قابل مقایسه با حلال های نفتا. ارواح معدنی بی بو (OMS) و برخی از حلال های ایزوپارافینیک دارند. آنها با اکثر مواد فرعی از جمله فلزات و پلاستیک سازگار هستند. سیکلومتیکون D4 نقطه ریزش تنها 17 درجه سانتیگراد / 62 درجه فارنهایت دارد و یخ می زند. با افزایش دما، Cyclo-2244 بدون از دست دادن عملکرد به حالت سیال خود باز می گردد. برای کاربردهای زیر 17 درجه سانتی گراد، Cyclo-2245 (D5) را توصیه می کنیم.

فروش سودپرک در اصفهان و ویژگی ها و خصوصیات سود پرک

مشخصه: مایعی شفاف، بی رنگ و بی بو
درجه آرایشی… عالی برای مایعات پایه در فرمولاسیون های آرایشی.
حامل فرار (100% تبخیر در دمای اتاق) .. هیچ باقیمانده ای باقی نمی گذارد.
حرارت کم تبخیر.. سوزش ندارد، پوست را در ح-ین تبخیر خنک نمی کند.
روانکاری عالی قبل از تبخیر
سیالات کشش سطحی کم (قابلیت پخش بالا).
آسان برای پاک کردن
مشمول مقررات فدرال VOC (از جمله CARB و OTC) نیست… ایده آل برای جایگزینی حلال های نفتی که با VOC سازگار نیستند. فروش سودپرک در اصفهان انجام میشود.

تقریباً با تمام مایعات دایمتیکون و بیشتر مایعات مبتنی بر نفت قابل اختلاط است. محلول دراکثر الکل های مطلق، موم ها، روغن ها (به جز کرچک)، روغن های هیدروکربنی، استرها و روغن های سیلیکونی. در آب حل نمی شود. کاربرد: Cyclo-2245 Cyclomethicone یک پلی دی متیل سیکلوسیلوکسان فرار است. که از دکامتیل سیکلوپنتاسیلوکسان (CAS#541-02-6) تشکیل شده است. این محصول شفاف، بی مزه، اساساً بی بو، غیر چرب، بدون سوزش است. سیکلومتیکون ها به دلیل فرار (نرخ های مختلف تبخیر).

اثرات سدیم هیدروکسید یا سود سوز آور بر کره زمین

کشش سطحی کم (قابلیت پخش زیاد) و احساس غیر چرب بودن. به عنوان مایعات پایه، حامل و مرطوب کننده در محصولات مراقبت شخصی مختلف، عامل مرطوب کننده استفاده می شوند. کاربردهای آرایشی عبارتند از: اسپری اتاق، اسپری بدن، ضد تعریق، کرم پوست، لوسیون بدن، لوسیون ضد آفتاب. روغن حمام، محصولات مراقبت از مو و غیره. سیلیکون های درجه آرایشی را نیز ببینید. مایعات سیکلومتیکون مشمول مقررات فدرال VOC (شامل CARB و OTC) نیستند.

در تخریب لایه اوزون و گرم شدن کره زمین نقشی ندارند. آنها به طور گسترده ای به عنوان جایگزینی برای حلال های مبتنی بر نفت غیر شاکی از VOC، هم به عنوان حامل و هم به عنوان حلال تمیزکننده پذیرفته شده اند. Cyclo-2245 به ویژه برای کاربردهایی که نیاز به پرداخت بدهی کم تا متوسط ​​دارند، موثر است. Cyclo-2244 و Cyclo-2245 به عنوان حامل، نرخ تبخیر قابل مقایسه با حلال های نفتا. ارواح معدنی بی بو (OMS) و برخی از حلال های ایزوپارافینیک دارند. آنها با اکثر مواد فرعی از جمله فلزات و پلاستیک سازگار هستند.

سود پرک | هگزا چم

سود پرک

شکل 3 نمونه سود پرک

نتیجه گیری از فروش سودپرک در اصفهان، یک پاک کننده قوی

 سودپرک را از هگزا شیمی بخواهید. علاوه بر این، سیکلومتیکون D5 به عنوان یک پاک کننده فدرال معاف از VOC در برنامه های تمیز کردن خشک استفاده می شود. این ماده به عنوان حامل مواد شوینده عمل می کند و مانند سایر حلال های قوی پارچه یا رنگ کتانی و لباس را تخریب نمی کند. بر خلاف D4 Cyclomethicone (Cyclo-2244)، Cyclo-2245 (D5) نقطه ریزش بالاتری دارد و از مشکلات انجماد ارائه شده توسط D4 رنج نمی برد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *