فروش روغن سیلیکون امولوشن

فروش روغن سیلیکون امولوشن و بررسی 2 مرکز فروش آن در #استان اصفهان

فروش روغن سیلیکون امولوشن با توسعه جامعه و بهبود کیفیت زندگی، تقاضا برای الیاف و محصولات نساجی روز به روز در حال افزایش است.  این نرم کننده ها نرمی استثنایی به پارچه های نساجی و همچنین انعطاف پذیری، چسبندگی، تراکم پذیری و بازیابی الاستیک می بخشند. این نوع نرم کننده سیلیکونی عمدتاً روغن دی متیل سیلیکون است که سیلیکون ها پلیمرهای آلی فلزی هستند که از شن و ماسه به دست می آیند که ماده خام فراوانی است. نرم کننده های سیلیکونی را می توان بر روی سطوح الیافی قرار داد تا خواص پارچه را بهبود بخشد. پارچه پردازش شده با این ماده دارای سیلیکون امولشن خاصیت ضد آب و قابل شستشو است.

فهرست مطلب هایی که در مقاله آورده شده است

نحوه استفاده از نرم کننده پارچه و فروش روغن سیلیکون

فروش روغن سیلیکونی و مقاومت و استحکام نرم کننده های سیلیکونی

تاریخچه استفاده از نرم کننده های سیلیکونی و کاربرد آن در صنعت

انواع نرم کننده های سیلیکونی و نحوه فروختن روغن سیلیکون امولوشن

نرم کننده سیلیکونی هیدروفیل و راه های فروش سیلیکون امولوشن

کلمات اخر و نتیجه گیری درباره کاربرد سیلیکون امولوشن

فهرست تصاویر

انواع سیلیکون امولوشن 1 کاربرد ها

انواع سیلیکون امولوشن 2 صنعت

انواع سیلیکون امولوشن 3 هیدروفیل و سیلیکون

 

عنوان فروش روغن سیلیکون امولوشن
نویسنده یاسین کاظمی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1549 کلمه
زمان مطالعه 15 دقیقه

 

نحوه استفاده از نرم کننده پارچه و فروش روغن سیلیکون امولوشن

ماکروسیلیکن ها آبگریز هستند، اما به اندازه میکروسیلیکون ها بادوام نیستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نرم کننده های سیلیکونی تا پایان این مقاله جهان شیمی فیزیک با ما همراه باشید.نرم کننده های پارچه حاوی روان کننده هایی هستند. مواد موجود در نرم کننده ها روی الیاف پارچه اعمال می شود تا به مبارزه با چین و چروک، کاهش استاتیک، و افزودن حس ملایم و بوی تازه به لباس شما کمک کند. نرم کننده های سیلیکونی هیدروفیل بسیار آبدوست هستند. این نوع نرم کننده سیلیکونی فروش روغن سیلیکون امولوشن برای ایجاد پیوندهای قوی با پارچه ها به گروه های واکنشی خود متکی است. در ادامه انواع سیلیکون امولوشن 1 را مشاهده می کنید.

سیلیکون یک اصطلاح استاندارد است که کلاس خاصی از پلیمرهای مصنوعی را توصیف می کند. که ساختار اولیه آنها از اکسیژن و سیلیکون متناوب با جایگزین های آلی متصل به سیلیکون تشکیل شده است. در این میان، گروه‌های متیل مهم‌ترین جایگزین‌های آلی در نرم‌کننده‌های سیلیکونی تجاری هستند. نرم کننده های نساجی سیلیکونی اغلب برای افزایش نرمی پارچه ها استفاده می شود. این گونه امولسیون های ساخته شده از دی متیل پلی سیلوکسان با گروه های هیدروکسیل، امولسیون های هیدروکسی سیلوکسان نامیده می شوند. تعداد کمی از این محصولات را می توان به تنهایی به عنوان نرم کننده سیلیکونی استفاده کرد.

محل خرید سیلیکون امولوشن

کاربرد های سیلیکون امولوشن | هگزاچم

انواع سیلیکون امولوشن 1 کاربرد ها

فروش روغن سیلیکون امولوشن و مقاومت و استحکام نرم کننده های سیلیکونی

نرم‌کننده‌های سیلیکونی فعال را می‌توان با روغن‌ها یا رزین‌های سیلیکونی دیگر ترکیب کرد. تا تحت یک واکنش اتصال متقابل قرار گیرد تا یک فیلم مولکولی نامحلول در آب روی پارچه تشکیل شود. نرم کننده های سیلیکونی به دلیل خواص بسیار خوبی که دارد در چند سال گذشته به طور گسترده در صنعت نساجی استفاده شده است. این نوع نرم کننده را نرم کننده سیلیکونی نسل دوم می نامند و با توجه به سورفکتانت های مختلف مورد استفاده در تهیه، می توان آن را به انواع یونی، کاتیونی، آنیونی، غیر یونی و کامپوزیت تقسیم کرد. فروش روغن سیلیکون امولوشن آنها نرمی پارچه را برای برآوردن نیازهای مشتری افزایش می دهند.

تاریخچه استفاده از نرم کننده های سیلیکونی و کاربرد آن در صنعت

نرم کننده های سیلیکونی اولیه توسط امولسیون های مکانیکی تولید می شدند. و به آنها نرم کننده های سیلیکونی نسل اول می گفتند. به خوبی به الیاف پارچه می چسبند و در برابر شستشو مقاومت می کنند. افزایش جمعیت، افزایش درآمد سرانه و افزایش تقاضا برای پوشاک از جمله عواملی است. که بازار نرم کننده های پارچه سیلیکونی را هدایت می کند. علاوه بر این، افزایش قابل توجه تقاضا برای نرم کننده های سیلیکونی در صنعت نساجی به دلیل پیشرفت در فروش روغن سیلیکون امولوشن مواد شیمیایی پیش تصفیه و مواد شیمیایی است. در ادامه انواع سیلیکون امولوشن 2 را مشاهده می کنید.

با این حال، این محصولات همچنان دارای کاستی هایی مانند عملکرد پایین، لکه گیری آسان روغن و امولسیون شدن آسان هستند. از دهه 1970، نسل سوم نرم کننده های سیلیکونی تولید و بطور گسترده مورد استفاده قرار گرفت. چنین محصولاتی با وارد کردن گروه‌های مختلف مانند گروه‌های آمینه، گروه‌های اپوکسی، گروه‌های کربوکسیل و پلی‌اترها در زنجیره اصلی سیلوکسان، گروه‌های واکنش‌پذیر سیلیکون‌ها را افزایش می‌دهند. مواد نرم کننده پارچه می توانند کمک کنند.

کاربرد در صنعت

کاربرد در صنعت | هگزاچم

انواع سیلیکون امولوشن 2 صنعت

انواع نرم کننده های سیلیکونی و نحوه فروش روغن سیلیکون امولوشن

جرم مولکولی نسبی روغن سیلیکون معمولاً 70000-60000 است. این نرم کننده های سیلیکونی می توانند مقاومت در برابر سایش و پارگی پارچه ها را بهبود بخشند. سیلیکون یک ماده بسیار متنوع است که در تمام جنبه های زندگی انسان استفاده می شود. یکی از کاربردهای این ماده به عنوان نرم کننده سیلیکونی است که اکنون توسعه یافته است. انواع اصلی نرم کننده های پارچه سیلیکونی با توجه به گروه های کاربردی در ساختار شیمیایی به دسته های زیر تقسیم می شوند. این نوع نرم کننده سیلیکونی به عنوان نرم کننده سیلیکونی نسل اول شناخته می شود. این دسته بندی های فروش سیلیکون امولشن عبارتند از.

به اختصار پلی دی متیل سیلوکسان (DMPS) یا روغن متیل سیلیکون نیز نامیده می شود. به دلیل درجه پلیمریزاسیون پایین، نمی تواند خود را به صورت متقاطع ایجاد کند و با الیاف واکنش نشان دهد. پارچه‌هایی که با نرم‌کننده‌های سیلیکونی غیرفعال پوشانده شده‌اند. استحکام و خاصیت ارتجاعی کمی دارند، بنابراین نمی‌توان از آن‌ها مستقیماً در فرآوری نساجی استفاده کرد. به عنوان نرم کننده سیلیکون، متیل سیلیکون باید تحت اثر یک امولسیفایر به صورت امولسیون روغن سیلیکونی ساخته شود. و سپس برای افزایش قابلیت شستشو روی پارچه ها اعمال شود. این نوع نرم کننده فروش روغن سیلیکون امولوشن سیلیکونی دارای گروه های فعال دیگری در زنجیره مولکولی سیلیکون است.

نرم کننده سیلیکونی هیدروفیل و راه های فروش سیلیکون امولوشن

این نرم کننده های سیلیکونی معمولاً حاوی ترکیباتی مانند پلی اترها و پلی سیلوکسان های اصلاح شده با رزین های اپوکسی هستند. این نرم کننده مایعی شفاف، بی رنگ و چسبناک است که خاصیت رطوبت سنجی و آنتی استاتیک خوبی به پارچه ها می دهد. این نرم کننده را می توان به راحتی با مواد افزودنی مختلف مخلوط کرد. نرم کننده های سیلیکونی هیدروفیل به طور گسترده ای فروش روغن سیلیکون امولوشن در فرآیندهای رنگرزی علاوه بر پرداخت رزین و پرداخت نرم استفاده می شوند. بلکه عملکرد طبل ها را در صنعت نساجی نیز بهبود می بخشد. در ادامه انواع سیلیکون امولوشن 3 را مشاهده می کنید.

الیاف طبیعی مانند پنبه، کتان، پشم، ابریشم و … پس از سفید شدن، رنگرزی، چاپ یا پرداخت به دلیل موم زدایی و چربی زدایی بسیار زبر می شوند. تنها از طریق استفاده از نرم کننده های پارچه است که می توان دستی نرم به پارچه داد و در نتیجه عملکرد آن را افزایش داد. نرم کننده سیلیکونی می تواند پارچه را نرم، سیلیکون امولشن صاف و الاستیک کند و در عین حال ویژگی های مقاومت در برابر چروک، مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر شستشو و عملکرد خوب دوخت را نیز تا حد زیادی بهبود می بخشد.

هیدروفیل و سیلیکون

هیدروفیل و سیلیکون | هگزاچم

انواع سیلیکون امولوشن 3 هیدروفیل و سیلیکون

نرم کننده های سیلیکونی نه تنها نسبت به نرم کننده های مبتنی بر اسیدهای چرب برتری دارند، بلکه ماندگاری بیشتری نیز دارند؛ بنابراین، بر سطح نرم منسوجات تسلط دارند. با این حال، به دلیل ماندگاری بالا، حذف یا بازیابی رنگ دشوار است. این نرم کننده ها و سفید شدن هستند. فروش روغن سیلیکون امولوشن برخی از آنها باید در دستگاه رنگرزی پردازش شوند. با گذشت زمان، بقایای مواد سیلیکونی به راحتی در تجهیزات تشکیل می شود. این ترکیب شیمیایی نه تنها دست پارچه ها را بهبود می بخشد.

کلمات اخر و نتیجه گیری درباره کاربرد سیلیکون امولوشن

امروزه استفاده از نرم کننده های سیلیکونی در منسوجات اهمیت زیادی پیدا کرده است. زیرا می تواند منسوجات نرم منحصر به فردی را با انعطاف پذیری خوب، براقیت و حجیم مناسب ایجاد کند. عملکردهای ویژه ای برای رفع نیازهای اضافی پارچه های مختلف دارد. این نرم کننده خواص ضد الکتریسیته، لک و آب دوستی پارچه ها را بهبود می بخشد. سیلیکون امولشن همچنین این نرم کننده ها لطافت، پارگی و قابلیت ارتجاعی پارچه را تا حد زیادی افزایش می دهند. پیشرفت تکنولوژی و دانش منجر به تولید نرم کننده های سیلیکونی با کاربردها و خواص بهتر شده است. امروزه صنایع نساجی برای بهبود بسیاری از خواص محصولات خود از نرم کننده های سیلیکونی استفاده می کنند و استفاده از آنها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

سوالات متداول

سیلیکون امولوشن حاوی چه ترکیباتی است؟

این نرم کننده های سیلیکونی معمولاً حاوی ترکیباتی مانند پلی اترها و پلی سیلوکسان های اصلاح شده با رزین های اپوکسی هستند.

نرم کننده های سیلیکونی چه قدر ماندگاری دارند؟

نرم کننده های سیلیکونی نه تنها نسبت به نرم کننده های مبتنی بر اسیدهای چرب برتری دارند، بلکه ماندگاری بیشتری نیز دارند؛ بنابراین، بر سطح نرم منسوجات تسلط دارند.

استفاده از نرم کننده های سلیکونی امروزه در چه جاهایی اهمیت دارد؟

امروزه استفاده از نرم کننده های سیلیکونی در منسوجات اهمیت زیادی پیدا کرده است زیرا می تواند منسوجات نرم منحصر به فردی را با انعطاف پذیری خوب، براقیت و حجیم مناسب ایجاد کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *