سیکلومتیکون چیست

سیکلومتیکون چیست؟ و مهم ترین % مزایای آن چیست؟

سیکلومتیکون چیست  و چه کاربردی در زندگی روزمره دارد؟

تمیز کردن منظم ظرف رقیق برای جلوگیری از ورود باکتری/قارچ به دسته های جدید. از تثبیت کننده های آلکوسیل برای افزایش عمر امولسیون سیلیکون استفاده کنید. در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر از طریق وب سایت .و یا با شماره 0161 223 7181 تماس حاصل فرمایید. مت دارلینگتون نوشته شده در سیلیکون امولشن  | برچسب شده تثبیت کننده Allcosil, امولسیفایر, امولسیون سیلیکون, روغن سیلیکون, روغن سیلیکون, سیلیکون, S شکاف روغن های سیلیکونی، امولسیون ها و کف زداها ارسال شده .

در 6 مارس 2014 توسط نورمن چالینو روغن های سیلیکونی و سیکلومتیکون چیست . امولسیون ها و کف زداها روغن سیلیکون اطلاعات اولیه روغن سیلیکون. مکانی عاقلانه برای شروع است. زیرا تمام محصولات سیلیکونی ما بر پایه روغن سیلیکون هستند. سیال سیلیکون با نام‌های مختلفی به کار می‌رود؛ برخی آن را سیلیکن سیال می‌نامند. آمریکایی‌ها تمایل دارند آن را دایمتیکون می‌نامند و ما آن را آلکوسیل 200 می‌نامیم.

فهرست مطالب

سیکلومتیکون چه مفهومی دارد  و چه کاربردی در زندگی روزمره دارد؟

از مهم ترین مزایای روغن های شیمیایی کدام است؟

مهم ترین معایب روغن های شیمیایی در زندگی چیست؟

روغن های شیمیایی ممکن است چه اسیبی به محیط زیست وارد کند؟

انتی فوم ها چگونه تولید می شوند و باید چگونه عمل کنند؟

روغن های سیلیکون چه خواصی دارند؟

از خواص روغن های سیلیکون  اشاره کرد؟

فهرست تصاویر

روغن شیمیایی  1

روغن سیلیکون  2

زنجیر پلیمری   3

عنوان همه چیز در مورد سیلیکون
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

نام علمی پلی دی متیل سیلوکسان است که توصیفی ترین نام شیمیایی نیز می باشد زیرا می توانید برای بسیاری از نام های شیمیایی “پلی”، دو گروه متیل (CH3) “دی متیل” و سیلیکون و “سیلوکسان” اکسیژن را ببینید. ساختار حاصل به این صورت است: استفاده کنید. روغن شیمیایی  1 را نشان می دهد.

از مهم ترین مزایای روغن های شیمیایی کدام است؟

روغن سیلیکون به دلیل داشتن گروه های متیل و ستون فقرات Si-O، یکی از بی اثرترین روغن های موجود است. این یک روان کننده ضد آب، دی الکتریک، مقاوم در برابر دما، نیمه نیوتنی و غیر سمی است که برای استفاده در صنایع قالب سازی، بسته بندی مواد غذایی، خودروسازی و آرایشی مناسب است. محدوده ما روغن های سیلیکونی بسته به طول پلیمر، ویسکوزیته های مختلفی دارند (هرچه پلیمر طولانی تر باشد، ویسکوزیته روغن بیشتر می شود).

ویسکوزیته های مختلف به روغن های سیلیکونی سیکلومتیکون چیست  اجازه می دهد تا نیازهای مورد نیاز را به طور کامل برآورده کنند؛ Allcosil 200/20 در حمام های حرارتی آزمایشگاهی استفاده شده است، در حالی که Allcosil 200/12500 می تواند به عنوان مایعات هیدرولیک استفاده شود. روغن های سیلیکونی در گرید صنعتی، مواد غذایی و گرید آرایشی موجود هستند. ویسکوزیته های رایج Allcosil 200 عبارتند از 20، 100، 200، 350، 1000، 12500 و 60000 (محدوده کامل و اطلاعات بیشتر را می توانید در وبلاگ قبلی ما بیابید).

انواع مواد شیمیایی

انواع مواد شیمیایی

روغن شیمیایی  1

مهم ترین معایب روغن های شیمیایی در زندگی چیست؟

امولسیون سیلیکون اطلاعات اولیه امولسیون سیلیکون حاوی 3 جزء روغن سیلیکون، امولسیفایر و آب است. روغن های سیلیکونی خواص مورد نظر را ارائه می دهند که معمولاً روان کننده هستند. امولسیفایرها روغن سیلیکون را با ماده سوم یعنی آب ترکیب می کنند تا روغن را در محلول معلق کنند و رقیق شدن آن را آسان می کنند. روغن متصل به امولسیفایر قطرات کوچکی با اندازه یکنواخت در آب تشکیل می دهد که به دلیل حرکت براونی تقریباً در فواصل یکنواخت باقی می مانند.

امولسیون تا زمانی که قطرات در این سوسپانسیون باقی می‌مانند از وضعیت خوبی برخوردار است، اما اگر اجازه داده شود که قطرات به بالای محلول (“شیری”) بروند و خوشه‌های کوچکی تشکیل دهند، به قطرات بزرگ‌تر (“لخته‌سازی”) ادغام می‌شوند. “لخته سازی”) یا تشکیل یک لایه پیوسته روی سطح محلول سیکلومتیکون چیست  (“شکستن”)، امولسیون کار نمی کند (برای یک شماتیک خوب به زیر مراجعه کنید).

در صورت بروز هر یک از این مشکلات، ما در J. Allcock & Sons می‌توانیم به حل مشکل کمک کنیم. ما تثبیت کننده خودمان (استابلایزر Allcosil) را داریم که می تواند اکثر مشکلات جداسازی امولسیون را حل کند. استفاده کنید امولسیون های سیلیکونی عمدتاً به عنوان روان کننده استفاده می شوند. یکی از این موارد به عنوان یک عامل ضد لانه سازی در صنعت ظروف ترموپلاستیک و دیگری به عنوان عامل رهاسازی قالب در صنعت لاستیک است. امولسیون های سیلیکون بهترین محصولات برای زمانی که به مقدار کمی روغن سیلیکون (معمولاً بر حسب ppm) نیاز باشد، هستند.

روغن های شیمیایی ممکن است چه اسیبی به محیط زیست وارد کند؟

محدوده ما ما انواع امولسیون های سیلیکونی برای انتخاب داریم. Allcosil 35 یک امولسیون روغن سیلیکونی 35٪ است که برای مصارف صنعتی مناسب است، در حالی که Allcosil 356 و Allcosil 435FG امولسیون های 35٪ مواد غذایی هستند. امولسیون روغن سیلیکون 60% برای مصارف صنعتی (Allcosil 60B) ممکن است در صورت نیاز به رقت های کوچکتر مفید باشد. ما همچنین امولسیون های روغنی با ویسکوزیته بالا سیکلومتیکون چیست  را در صورت تمایل ارائه می دهی.روغن سیلیکون  2 را نشان می دهد.

از روغن های سنتستوک بالاتر استفاده کنید (لوسیون های دیگری نیز موجود هستند)، پست وبلاگ قبلی ما اطلاعات بیشتری در مورد لوسیون ها دارد. کف گیر سیلیکونی اطلاعات اولیه کف زداها از خواص ذاتی روغن های سیلیکون برای کاهش کشش سطحی آب برای از بین بردن حباب های هوا و از بین بردن کف استفاده می کنند. ذرات سیلیس نیز برای کمک به از بین بردن حباب های هوا از طریق سوراخ شدن فیزیکی وجود دارند. استفاده کنید.

انتی فوم ها چگونه تولید می شوند و باید چگونه عمل کنند؟

آنتی فوم های سیلیکونی را می توان در هر جایی که فوم تشکیل شده و نیاز به حذف دارد استفاده کرد. هنگامی که محلول از طریق یک سیستم فشار بالا، با استفاده از صابون، یا با اعمال شیمیایی یا بیولوژیکی برای ایجاد کف پمپ می شود، مانند تصفیه فاضلاب، می توان از کف زدا برای حذف کامل کف از محلول سیلیکون امولشن  استفاده کرد سیکلومتیکون چیست  . محدوده ما از آنجایی که فقط مقدار بسیار کمی سیلیکون برای اثر کف زدایی مورد نیاز است، J. Allcock & Sons دو محصول اصلی A.011 و Allcosil 30G را ارائه می دهد که به ترتیب 10% و 30% کف گیر سیلیکونی هستند.

روغن های شیمیایی

روغن های شیمیایی

روغن سیلیکون  2

دروغ ما همچنین 10% و 30% ضد کف درجه غذایی را برای صنایع غذایی عرضه می کنیم. من امیدوارم که این به هر سؤالی که مبتنی بر سیلیکون ممکن است داشته باشید کمک کند. اگر مایل به اطلاعات بیشتر هستید یا به هر یک از محصولات ما علاقه مند هستید، لطفا با +44 (0) 161 223 7181 تماس بگیرید. مت دارلینگتون نوشته شده در سیلیکون | برچسب زدا کف، پلی دی متیل سیلوکسان، سیلیکون، امولسیون سیلیکون، روغن سیلیکون، روغن سیلیکون، سیکلومتیکون چیست

روغن های سیلیکون چه خواصی برای شست و شو تمیزی دارند؟

روغن سیلیکون (دایمتیکون) و امولسیون ارسال شده در 7 نوامبر 2012 توسط لوک گیلبرت J. Allcock & Sons ما از دهه 1970 محصولات سیلیکونی (روغن های سیلیکون، امولسیون های سیلیکونی، گریس های سیلیکون و غیره) را برای بسیاری از صنایع عرضه کرده ایم. بنابراین، تصمیم گرفتیم برخی از واکنش‌های شیمیایی را که در پس دو محبوب‌ترین روغن‌های سیلیکون و امولسیون‌های سیلیکونی وجود دارد، توضیح دهیم. امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

روغن سیلیکو اول، روغن های سیلیکون با نام های مختلفی در سیکلومتیکون چیست  استفاده می شوند؛ روغن سیلیکون، دی متیکون، دی متیکون، دی متیکون، دی متیل سیلوکسان، PDMS. J. Allcock & Sons علامت تجاری روغن سیلیکون ما، Allcosil 200 را به خود اختصاص داد (که فقط به سردرگمی اضافه می کند!) از نظر فنی، ما فکر می کنیم دایمتیکون بهترین توصیف این روغن است. پلی (به لاتین پلی)، دی متیل (گروه دی متیل (CH3)) سیلوکسان (سیلیکون و اکسیژن). زنجیر پلیمری   3 را نشان می دهد.

ساختار شیمیایی پلی دی متیل سیلوکسان: n = تعداد واحدهای دی متیل سیلوکسان. خریداران پلی دی متیل سیلوکسان می دانند که در ویسکوزیته های مختلف موجود است. بیشترین یافت شده؛ 100cSt (centistokes)، 350cSt و 1000cSt. تعداد واحدهای دی متیل سیلوکسان اندازه زنجیره پلیمری را توصیف می کند که ویسکوزیته را تعیین می کند. هرچه زنجیره پلیمری کوچکتر باشد، ویسکوزیته کمتر است (مثلا cSt 100) و هر چه زنجیره پلیمری بزرگتر باشد، ویسکوزیته بالاتر است (مثلا cSt 1000).

از خواص روغن های سیلیکون به کدام مورد می توان اشاره کرد؟

یکی از محصولات ما در سری Allcosil 200 که کمی متفاوت است، مانند سیکلومتیکون چیست  کمترین ویسکوزیته Allcosil 200 است؛ 0.65cSt. Allcosil 200/0.65 تنها دو واحد دارد، به این معنی که پلیمر سیکلومتیکون چیست  نیست، بلکه یک دایمر است. دایمر هگزامتیل دی سیلوکسان است. ساختار شیمیایی سیلیکون امولشن  هگزامتیل دی سیلوکسان: فایل:Hmds.png بدیهی است که وقتی آن را با ساختار پلی دی متیل سیلوکسان مقایسه می کنید، دایمر بسیار شبیه به پلی دی متیل سیلوکسان است. طول زنجیر پلیمری بر سایر خواص روغن نیز تاثیر دارد.

سلیلکون چیست

سلیلکون چیست

زنجیر پلیمری   3

ویسکوزیته، نقطه اشتعال cSt، نقطه انجماد COC درجه سانتی گراد که معنی امولشن چیست ، وزن مخصوص درجه سانتی گراد، کشش سطحی 25 درجه سانتی گراد، ضریب شکست mN/m، @ 25 درجه سانتی گراد از جدولی که خواص را  سیکلومتیکون چیست  نشان می دهد، مشخص است که پس از 50cSt طول زنجیره پلیمری در تأثیرگذاری بر خواص کمتر می شود.

ویسکوزیته‌های خاص طبق مقررات FDA 21 CFR؟

دارای درجه غذایی هستند. برای کسب اطلاعات.

بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید. روغن های؟

سیلیکونی به دلیل خاصیت روان کنندگی.

دی الکتریک و ضد آب بودن؟

کاربردهای زیادی دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *