سیلیکون براق کننده سیلیکون امولشن | هگزا چم

سیلیکون براق کننده با #5 شکل گوناگون ماده آن!!

سیلیکون براق کننده امولسیون های سیلیکونی محصولاتی بی اثر، از نظر حرارتی پایدار و غیر سمی هستند. که برای بسیاری از کاربردهای صنعتی با خاصیت روان کنندگی، براقیت، ضد الکتریسیته ساکن. محافظ و آزادسازی قالب مناسب هستند. بسته به نوع سیستم امولسیفایر مورد استفاده، امولسیون های سیلیکونی را می توان به سه گروه تقسیم کرد. آنها می توانند آنیونی، کاتیونی و غیر یونی باشند. اکثر امولسیون ها غیر یونی هستند. زیرا با هر یک از دو سیستم دیگر سازگار هستند. اما بسته به کاربرد، امولسیون های کاتیونی یا آنیونی را می توان انتخاب کرد.

سیلیکون امولشن خالص یک جامد کریستالی بی رنگ است که بدون تجزیه در دمای 318 درجه سانتیگراد ذوب می شود. به راحتی در آب حل می شود، حلالیت کمی در اتانول و متانول دارد و در حلال های غیر قطبی مانند اتر نامحلول است. مشابه هیدراتاسیون اسید سولفوریک، انحلال هیدروکسید سدیم جامد در آب یک واکنش بسیار گرمازا است که در آن مقدار زیادی گرما آزاد می شود. سیلیکون امولشن و به دلیل پتانسیل پاشش یک خطر ایمنی است.

فهرست مطالب:

واکنش ها در دمای معمولی محیط با سدیم هیدروکیسد

سیلیکون براق کننده در استفاده روزانه و مصرف خانگی

ذوب شدن سدیم هیدروکسید به راحتی برای شکل دادن

سیلیکون براق کننده برای تمیز کردن و درخشان کردن سطوح

تصفیه کردن آب با انواع روش ها به کمک سدیم هیدروکسید

سیلیکون براق کننده برای تمیز کردن جرم ها و میکروب ها

واکنش با آب سدیم هیدروکسید یا سود سوز آور

نتیجه گیری از سیلیکون براق کننده و راز تمیزی شفاف سطوح

فهرست اشکال:

شکل 1 نمونه سدیم هیدروکسید

شکل 2 نمونه سود سوزآور

شکل 3 نمونه سود پرک

عنوان سیلیکون براق کننده
دپارتمان اوج شید
نویسنده سارا قصری
تعداد  کلمات 1514
زمان مطالعه 15 دقیقه

 

واکنش ها در دمای معمولی محیط با سدیم هیدروکیسد

محلول حاصل به طور کلی بی رنگ و بی بو است. مانند سایر محلول های قلیایی، در تماس با پوست حل می شود. هیدروکسید سدیم به عنوان جلبک و سود سوزآور نیز شناخته می شود. هیدروکسید سدیم یک پایه بسیار خورنده است که پروتئین ها را تجزیه می کند و در دمای معمولی محیط باعث سوختگی شدید شیمیایی می شود. هیدروکسید سدیم با اسید پروتونیک واکنش داده و آب و نمک مربوطه را تشکیل می دهد.

به عنوان مثال، هیدروکسید سدیم با اسید هیدروکلریک واکنش داده و کلرید سدیم را تشکیل می دهد. به طور معمول، چنین واکنش های خنثی سازی با معادلات یونی خالص ساده نشان داده می شود. این واکنش با اسید قوی گرمازا و در نتیجه گرمازا است. از این واکنش های مبتنی بر اسید می توان برای تیتراسیون نیز استفاده کرد. با این حال، هیدروکسید سدیم به عنوان معیار اولیه استفاده نمی شود زیرا رطوبت سنجی است و دی اکسید کربن را از هوا جذب می کند.

سیلیکون براق کننده در استفاده روزانه و مصرف خانگی

کنترل اسیدیته، درمان بو، تمیز کردن لوله، تعادل pH. چسب، چاپ حرارتی، کاغذ روزنامه. تولید آلومینات سدیم، سیانید سدیم، سیلیکات، پلی کربنات، اکسید تیتانیوم، زئولیت. یکی از جدیدترین محصولات برای از بین بردن باقیمانده ها، سفید کننده STTP است. هیپوکلریت سدیم، پاک کننده های صابون، اجاق گاز و لوله) فنات سدیم [آسپرین و مواد نگهدارنده]. روغن پخت و پز تصفیه شده، میوه ها و سبزیجات پوست کنده، بستنی. تمیز کردن روغن، تصفیه آب، تمیز کردن تجهیزات. نشاسته، کاستیک، آب، سیلیکات.

هم افزایی در تولید خود چسب. سیلیکون امولشن نشاسته، قلیایی، آب، بوراکس: در تولید چسب تخته راه راه استفاده می شود. حذف بقایای اسید از محصولات تصفیه شده، حذف فنولیک ها، تثبیت pH گل حفاری، حذف کلسیم و بیوسیدها از پاک کننده های فیلتر حفاری (در مخازن فیلتر) و تمیز کردن واحدهای اسید معدن. همچنین کاستیک (هیدروکسید سدیم) یا آهک (هیدروکسید کلسیم). برای تنظیم PH سیانید سدیم استفاده می شود. هیدروکسید سدیم خالص یک جامد کریستالی بی رنگ است.

ذوب شدن سدیم هیدروکسید به راحتی برای شکل دادن

در دمای 318 درجه سانتیگراد بدون اینکه از بین برود ذوب می شود. سیلیکون براق کننده محلول در آب، حلالیت کم در اتانول و متانول. اما در حلال های غیر قطبی مانند اتر نامحلول است. مشابه هیدراتاسیون اسید سولفوریک، انحلال هیدروکسید سدیم جامد در آب یک واکنش بسیار گرمازا است که در آن مقدار زیادی گرما آزاد می شود [12] و به دلیل پتانسیل پاشش یک خطر ایمنی است. محلول حاصل به طور کلی بی رنگ و بی بو است. مانند سایر محلول های قلیایی، در تماس با پوست حل می شود.

هیدروکسید سدیم به عنوان جلبک و سود سوزآور نیز شناخته می شود. هیدروکسید سدیم یک پایه بسیار خورنده است که پروتئین ها را تجزیه می کند. در دمای معمولی محیط باعث سوختگی شدید شیمیایی می شود. هیدروکسید سدیم با اسید پروتونیک واکنش داده و آب و نمک مربوطه را تشکیل می دهد. به عنوان مثال، هیدروکسید سدیم با اسید هیدروکلریک واکنش داده و کلرید سدیم را تشکیل می دهد.

سیلیکون براق کننده | هگزا چم

سیلیکون براق کننده

شکل 1 نمونه سدیم هیدروکسید

سیلیکون براق کننده برای تمیز کردن و درخشان کردن سطوح

به طور معمول، چنین واکنش های خنثی سازی با معادلات یونی خالص ساده نشان داده می شود. این واکنش با اسید قوی گرمازا و در نتیجه گرمازا است. از این واکنش های مبتنی بر اسید می توان برای تیتراسیون نیز استفاده کرد. با این حال، هیدروکسید سدیم به عنوان معیار اولیه استفاده نمی شود زیرا رطوبت سنجی است و دی اکسید کربن را از هوا جذب می کند. کنترل اسیدیته، درمان بو، تمیز کردن لوله، متعادل کننده pH چسب، چاپ حرارتی، کاغذ روزنامه.

تولید آلومینات سدیم، سیانید سدیم، سیلیکات، پلی کربنات، اکسید تیتانیوم، زئولیت. حذف باقی مانده، سفید کننده در جدیدترین محصولات. STTP، هیپوکلریت سدیم، پاک کننده های صابون، اجاق گاز و لوله) فنات سدیم [آسپرین و مواد نگهدارنده]. روغن پخت و پز تصفیه شده، میوه ها و سبزیجات پوست کنده، بستنی. تمیز کردن روغن، تصفیه آب، تمیز کردن تجهیزات. نشاسته، کاستیک، آب، سیلیکات: هم افزایی در تولید چسب برچسب.

تصفیه کردن آب با انواع روش ها به کمک سدیم هیدروکسید

نشاسته، قلیایی، آب، بوراکس: در تولید چسب تخته راه راه استفاده می شود. سیلیکون براق کننده بقایای اسید را از محصولات تصفیه شده حذف می کند، مواد فنلی را حذف می کند و pH گل حفاری را تثبیت می کند. کلسیم و بیوسیدها را از چاه های حفاری حذف کنید. فیلتر پاک کن (در مخزن فیلتر) و تمیز کردن تاسیسات معدن اسید. همچنین کاستیک (هیدروکسید سدیم) یا آهک (هیدروکسید کلسیم). برای تنظیم PH سیانید سدیم استفاده می شود. هیدروکسید سدیم یک ماده سفید و مرطوب است.

به راحتی در آب حل می شود، نرم و صاف است و هنگام تشکیل محلول حالت صابونی دارد. این اثر خارش دار بر روی بافت های انسان دارد. در آزمایشگاه ها برای جذب گازهای اسیدی مانند دی اکسید کربن استفاده می شود. در صنایعی که مقادیر زیادی مواد شیمیایی تولید می کنند. در صنایع مصنوعی، صابون، کاغذ، رنگ، مواد شوینده و پالایشگاه های نفت استفاده می شود. هنگام واکنش با آب، دما در حدود 5 دقیقه به 50 درجه سانتیگراد می رسد و حدود 15 دقیقه در بالا باقی می ماند.

سیلیکون امولشن | هگزا چم

سیلیکون امولشن

شکل 2 نمونه سود سوزآور

سیلیکون براق کننده برای تمیز کردن جرم ها و میکروب ها

فاضلاب/تصفیه: کنترل اسید، تصفیه بو، تمیز کردن لوله، تعادل pH). صنعت کاغذ: به عنوان یک چسب، برای پرس حرارتی، روزنامه). تولید مواد شیمیایی صنعتی چسب: آلومینات سدیم، سیانید سدیم، سیلیکات، پلی کربنات، اکسید تیتانیوم، تولید زئولیت). منسوجات: بقایای محصول نهایی، سفید کننده را حذف کنید. مواد شوینده، صنعت صابون: STTP، هیپوکلریت سدیم، صابون، اجاق گاز و پاک کننده لوله). صنعت داروسازی: فنولات سدیم [آسپرین و مواد نگهدارنده]. صنایع غذایی: روغن خوراکی تصفیه شده، میوه و سبزیجات پوست کنده، بستنی.

صنعت نوشیدنی و لبنیات: تمیز کردن روغن، تصفیه آب، تمیز کردن تجهیزات. نشاسته، کاستیک، آب، سیلیکات: هم افزایی در تولید چسب برچسب. نشاسته، قلیایی، آب، بوراکس: در تولید چسب تخته راه راه استفاده می شود. اکتشاف نفت و فرآوری گاز طبیعی. حذف بقایای اسید در محصولات تصفیه شده حذف فنولیک ها، تثبیت pH گل های حفاری، حذف کلسیم و بیوسیدها در حفاری) معادن: تمیز کردن فیلتر پاک کننده ها (در مخازن فیلتر) و واحدهای اسید معدن.

واکنش با آب سدیم هیدروکسید یا سود سوز آور

کاستیک (هیدروکسید سدیم) یا آهک (کلسیم). PH سیانید سدیم را با هیدروکسید سدیم تنظیم کنید. هیدروکسید سدیم یک ماده سفید و مرطوب است. به راحتی در آب حل می شود، نرم و صاف است و هنگام تشکیل محلول حالت صابونی دارد. این اثر خارش دار بر روی بافت های انسان دارد. در آزمایشگاه ها برای جذب گازهای اسیدی مانند دی اکسید کربن استفاده می شود. در صنایعی که مقادیر زیادی مواد شیمیایی تولید می کنند. در صنایع مصنوعی، صابون، کاغذ، رنگ، مواد شوینده و پالایشگاه های نفت استفاده می شود.

هنگام واکنش با آب، دما در حدود 5 دقیقه به 50 درجه سانتیگراد می رسد و حدود 15 دقیقه در بالا باقی می ماند. فاضلاب/تصفیه: کنترل اسید، تصفیه بو، تمیز کردن لوله، متعادل کردن pH. صنعت کاغذ: به عنوان یک چسب، برای پرس حرارتی، روزنامه). تولید شیمیایی: آلومینات سدیم، سیانید سدیم، سیلیکات، پلی کربنات، اکسید تیتانیوم، تولید زئولیت). منسوجات: بقایای محصول نهایی، سفید کننده را حذف کنید. مواد شوینده، صنعت صابون، STTP، هیپوکلریت سدیم، صابون، اجاق گاز و پاک کننده لوله.

سیلیکون | هگزا چم

سیلیکون

شکل 3 نمونه سود پرک

نتیجه گیری از سیلیکون براق کننده و راز تمیزی شفاف سطوح

صنعت داروسازی: فنولات سدیم [آسپرین و مواد نگهدارنده]. صنایع غذایی: روغن سیلیکون امولشن، میوه و سبزیجات پوست کنده، بستنی. صنعت نوشیدنی و لبنیات: تمیز کردن روغن، تصفیه آب، تمیز کردن تجهیزات. صنعت نشاسته، سوزاننده، آب، چسب سیلیکات: هم افزایی در تولید چسب برچسب. نشاسته، سوزاننده، آب، بوراکس. تولید چسب تخته موجدار برای اکتشاف نفت و فرآوری گاز طبیعی. حذف بقایای اسید در محصولات تصفیه شده حذف فنول ها، تثبیت pH گل حفاری، حذف کلسیم و بیوسیدها در حفاری). استخراج: پاک کننده فیلتر (در مخزن فیلتر) و واحد اسید معدن. کاستیک (هیدروکسید سدیم) یا آهک (کلسیم) برای تنظیم pH سیانید سدیم از هیدروکسید سدیم استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *