سیلیکون امولشن | 3 جزء تشکیل دهنده آن*

سیلیکون امولشن هگزاچم| امولسیون های سیلیکونی سیلیکون های نامحلول هستند. با کمک یک سورفکتانت امولسیون کننده به طور مساوی در آب پراکنده میشوند. آنها را میتوان بسته به نوع سیستم امولسیفایر مورد استفاده به سه گروه تقسیم کرد. یعنی می‌توانند آنیونی، کاتیونی و غیر یونی باشند.
امولسیون سیلیکون از موادی ساخته شده است. امولسیون سیلیکون شامل 3 ماده است. پلی دی متیل سیلوکسان، امولسیفایر و آب. عنصر اصلی امولسیفایری است، روغن پلی دی متیل سیلوکسان را کپسوله کرده و آن را در حالت تعلیق نگه میدارد. یک امولسیفایر معمولی که در ساخت امولسیون های سیلیکونی استفاده میشود، گلیکول اترهای اتوکسیله است. برای خرید سیلیکون امولشن می‌توانید به سایت hexachem مراجعه کنید.

فهرست عناوین

سلیکون امولشن کجا استفاده میشود؟

تفاوت بین روغن سیلیکون و امولسیون سیلیکون چیست؟

جایگزین امولسیون سیلیکون چیست و چه خواصی دارد؟

امولسیون سیلیکون آلی است یا معدنی و ph آن چقدر است؟

آیا امولسیون سیلیکون محلول در آب است و به کجا آن را می‌زنیم؟

4  نوع سیلیکون چیست و عامل غلیظ کننده آن چیست؟

چگونه امولسیون روغن سیلیکون برای خرید سلیکون امولشن درست میکنید؟

سوالات متداول کاربران برای خرید سلیکون امولشن و کاربرد آن

فهرست تصاویر

شکل 1امولسیون

شکل 2سیلیکون

سیلیکون امولشن کجا استفاده میشود؟

سیلیکون های امولسیونی در موارد زیر استفاده میشود: لاستیک و پلاستیک به عنوان مواد آزاد کننده و روان کننده. سینی های غذا و ظروف سرو پلاستیکی به عنوان عامل رهاسازی. پولیش خودرو و پاک کننده های خانگی برای بهبود محافظت، مقاومت، براقیت و قابلیت پخش شدن.

شکل 1امولسیون

عنوان سیلیکون امولشن
نویسنده اوج شید
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 800 کلمه
زمان مطالعه 8 دقیقه

تفاوت بین روغن سیلیکون و امولسیون سیلیکون چیست؟

امولسیون داری 3 جزء روغن سیلیکون، امولسیفایر و آب می‌باشد. روغن سیلیکون ویژگی مورد نظر را فراهم میکند، اغلب روانکاری. امولسیفایر روغن سیلیکون را با جزء سوم یعنی آب متصل میکند تا روغن در محلول معلق باشد و به راحتی رقیق شود.  سیلیکون امولشن WACKER® E60 100 یک امولسیون 60 درصدی از سیال پلی دی متیل سیلوکسان با ویسکوزیته کم با استفاده از یک سیستم سورفکتانت غیر یونی است. WACKER® E60 100 طوری طراحی شده است که در بسیاری از کاربردها از جمله آزادسازی قالب، پولیش مبلمان، مراقبت از خودرو، و سایر کاربردهای محصول تخصصی مورد استفاده قرار گیرد.

شکل 1امولسیون

برای خرید سیلیکون امولشن 60 درصد روی این لینک کلیک کنید.

جایگزین امولسیون سیلیکون چیست و چه خواصی دارد؟

بیوفیتوزبوم. BIOPHYTOSEBUM یک نرم کننده طبیعی خشک است که از گیاه زیتون، یک ماده خام تجدیدپذیر، مشتق شده است. متشکل از استرها (85-90٪) و مواد غیر صابونی روغن زیتون (10-15٪ که 8٪ اسکوالن) است. جایگزینی برای سیلیکون های فرار است.
سیلیکون امولشن ها دارای خواص فیزیکی عالی مانند آب گریزی، پایداری حرارتی و مقاومت بالا. در برابر حملات شیمیایی و UV هستند. پلیمرهای سیلیکون دارای ویژگی های دوگانه هستند، به همین دلیل می‌توان از آنها به عنوان امولسیفایر استفاده کرد. یا به عنوان فاز پیوسته/پراکنده امولسیون عمل کرد.

برای خرید سیلیکون امولشن به سایت hexachem مراجعه کنید.

شکل 2سیلیکون

امولسیون سیلیکون آلی است یا معدنی و ph آن چقدر است؟

امولسیون پلی دی متیل سیلوکسان (سیلیکون) پرمصرف ترین پلیمر آلی مبتنی بر سیلیکون است. به ویژه برای خواص رئولوژیکی (یا جریان) غیرمعمول آن شناخته شده است.

pH سیلیکون امولشن:

ویژگی های فیزیکی: ویسکوزیته بروکفیلد (RVT-20 rpm): 9500 cps. PH محصول: 7.00 وضوح محصول: پولیش.

شکل 2سیلیکون

آیا امولسیون سیلیکون محلول در آب است و به کجا آن را می‌زنیم؟

امولسیون های سیلیکون سیلیکون های نامحلول هستند که به طور مساوی در آب با کمک یک سورفکتانت پراکنده میشوند. پس از پوشاندن درزها، به غلطک رنگ خود بروید و امولسیون را به بقیه دیوار بمالید. برش باید در اطراف تمام درزهای دیوار انجام شود و در هر ناحیه ای که غلتک به آن نمیرسد. این شامل هر منطقه ای است که دیوار با دیوارها، سقف یا کف دیگر برخورد میکند.

برای خرید سیلیکون امولشن می‌توانید به سایت هگزاچم مراجعه کنید.

مقاله قبلی: سیلیکون امولشن و کاربرد های پودر نانو

4  نوع سیلیکون چیست و عامل غلیظ کننده آن چیست؟

انواع مختلف لاستیک های سیلیکونی شامل ولکانیزه دمای اتاق، سیلیکون مایع، فلوروسیلیکون و لاستیک با قوام بالا میباشد. عامل غلیظ کننده سیلیکون امولشن. ضخیم شدن را می‌توان با افزودن یک لاتکس سیلیکونی به فاز آب یک امولسیون آب در سیلیکون. به جای افزودن لاتکس سیلیکون به فاز سیلیکونی امولسیون به دست آورد. لاتکس در محدوده 0.1-5.0 درصد وزنی استفاده میشود.

چگونه امولسیون روغن سیلیکون برای خرید سیلیکون امولشن درست میکنید؟

در فرآیندی برای تولید امولسیون سیلیکون در آب. در آن یک سیال پلی سیلوکسان، یک سورفکتانت و آب به طور مداوم به میکسر با برش بالا تغذیه می‌شود. به طوری که یک امولسیون روغن در آب چسبناک تشکیل می‌شود که به طور مداوم از مخلوط خارج می‌شود.

برای خرید سیلیکون امولشن می‌توانید به سایت hexachem مراجعه کنید.

کدام سورفکتانت در امولسیون بهتر است؟
آنیونی و غیریونی موثرترین و پرمصرف ترین سورفکتانت ها در پلیمریزاسیون امولسیونی هستند.

سوالات متداول کاربران برای خرید سیلیکون امولشن و کاربرد آن

1- بهترین چسب برای آن چیست؟
بهترین چسب برای سیلیکون : سیلیکون یک الاستومر لاستیک مانند با مقاومت در برابر دمای بالا است. چسباندن آن دشوار است و تنها چسب هایی که به خوبی می چسبند. چسب های مبتنی بر سیلیکون و چسب سیانواکریلات پس از پرایم کردن سیلیکون با Permabond POP هستند.

2- آیا سیلیکون امولشن ها ایمن هستند؟

امولسیون های سیلیکونی محصولاتی غیر سمی و پایدار در برابر حرارت هستند. زمانی که روغن سیلیکون در مایعی با افزودن یک سورفکتانت پراکنده می‌شود، ایجاد می‌شوند.  آنها بیشتر در جاهایی استفاده می‌شوند که از خواص فیزیکی ذات مواد بهره می‌برند.

3- خرید سیلیکون امولشن در کجا بهتر است؟

هگزاچم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *