ظرف سیلیکون- سیلیکون امولشن

1 کاربرد مهم پودر نانو در صنعت

سیلیکون امولشن هگزا  روغن هایی هستند که در یک سیستم آبی پراکنده شده اند. امولسیون های سیلیکونی برای استفاده آسان و ایده آل برای درمان های سطحی هستند. این محصول یک محصول بسیار مفید و پرکاربرد در کارواش های خودرو در سراسر دنیا می‌باشد. استفاده از پودر نانو محصول بسیار آسان و راحت است. باعث صرفه جویی در وقت و هزینه استفاده از مواد شوینده و آب می‌شود. در ادامه مقاله به بررسی نانوپودر و سیلیکون امولشن می‌پردازیم.

فهرست عناوین

نانو پودر چیست و چه کاربردی در صنعت دارد؟

شناسایی آلاینده ها در نانو پودر به چه صورت است؟

پودررنانو در صنعت چگونه مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

نانو پودر چیست و چه شرکت هایی آن را تولید می‌کنند؟

اندازه گیری در نانوپودر چیست و نانوتکنولوژی چگونه در نظر گرفته شده؟

کاربردهای تحقیقاتی سلیکون امولشن استفاده از نانوپودر را در کجا نشان می‌دهد؟

در صنعت چه کاربرد هایی برای این پودر در نظر گرفته شده است؟

سوالات پر تکرار کاربران در سایت hexachem به صورت زیر است:

نانو پودر چیست و چه کاربردی در صنعت دارد؟

یکی از موثرترین کاربردهای پودر نانو کارواش پوشش دهی است. وقتی بخشی از این محصول را روی سطحی بریزید، می‌تواند تمام سطح را بپوشاند. مثلا وقتی روی زمین گچ می‌ریزیم تمام سطح را می‌پوشاند و یک سطح سفید یکدست ایجاد می‌کند. اما در این حالت هنوز شکاف های بسیار کوچکی بین پودرها وجود دارد که به معنی یکنواخت نبودن پوشش است. سپس آب را به گچ اضافه می‌کنیم و صبر می‌کنیم تا آب به مرور زمان خشک شود. می‌بینیم که اجزای پودر به هم می‌چسبند و یک پوشش یکنواخت روی سطح ایجاد می‌کنند. اساس پوشش با پودر نانو اغلب یکسان است. به عبارت دیگر، پودرها را روی سطحی می‌ریزند و سپس از گرما برای چسباندن آن ذرات به هم استفاده می‌کنند. در این حالت پوشش یکنواختی روی سطح ایجاد می‌شود.

شناسایی آلاینده ها در نانو پودر به چه صورت است؟

مواد تشکیل دهنده نانو پودر با خواصی که دارند به آلاینده هایی مانند باکتری ها، سلول های سرطانی و … می‌چسبند و با مخلوط شدن با آنها رنگ آنها تغییر کرده و باعث آلودگی می‌شود. البته ذرات آنقدر کوچک هستند که نمی‌توانید تغییر رنگ آنها را مشاهده کنید. اما تغییر رنگ باعث می‌شود همه آن ذرات آلودگی قابل تشخیص و قابل مشاهده باشند.. برای اطلاع از قیمت سیلیکون امولشن به سایت مراجعه کنید.

آزمایشگاه-سیلیکون امولشن

شکل 1سیلیکون

پودر نانو در صنعت چگونه مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

با استفاده از این مواد شگفت انگیز می‌توانید بزرگترین و بدترین لکه های روی ماشین خود را پاک کنید. روش استفاده از این محصول بسته به میزان استفاده متفاوت است. با استفاده از این محصول می‌توانید خودرویی بسیار تمیز داشته باشید. علاوه بر استفاده از این محصول در کارواش، می‌توانید از این محصول در منزل نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید که غلظت پودر تاثیری در تمیزی ماشین شما ندارد. بنابراین، همیشه سعی کنید نسبت های صحیح محلول حاصلرا انتخاب کنید. دقت کنید که غلظت محلول خیلی زیاد نباشد در غیر این صورت سمپاشی آن مشکل خواهد بود.

نانو پودر چیست و چه شرکت هایی آن را تولید می‌کنند؟

نانوپودر پودری بسیار ریز است که در مقیاس نانو برای کاربردهای صنعتی و تحقیقاتی تولید می‌شود. روش های تولید می‌تواند شامل سنگ زنی و عملیات حرارتی برای تولید ذرات بسیار ریز مواد مانند فلزات باشد. شرکت هایی که پودر نانو تولید می‌کنند ممکن است. یک خط کلی از محصولات ژنریک و همچنین پودرهای تخصصی را برای کاربردهای خاص ارائه دهند. بسیاری از آنها کاتالوگ‌هایی را برای مشتریان بالقوه در دسترس دارند. همچنین ممکن است از طریق توزیع‌کنندگانی که نانوپودرها و محصولاتی که شامل آنها می‌شود، به فروش برسانند.

مطالعه مقاله قبلی:  4 مزیت پودر قطعه شویی!

اندازه گیری در نانوپودر چیست و نانوتکنولوژی چگونه در نظر گرفته شده؟

عملکرد در مقیاس نانو به این معنی است که یک نانوپودر در نانومتر اندازه گیری می‌شود. که واحد اندازه گیری بسیار کمی‌است. این نیاز به درجه بالایی از دقت ساخت برای کنترل شرایط و تولید پودر با اندازه و ترکیب صحیح دارد. در حالی که نانوتکنولوژی اغلب به عنوان یک اختراع مدرن در نظر گرفته می‌شود. باستان شناسان نشان داده اند که فرهنگ های بشری قبلی قادر به تولید و کار با این محصولات بوده اند. به عنوان مثال، لعاب های سرامیکی خاص، شواهدی از پودر نانو های استفاده شده است. برای دستیابی به اثرات لعاب بسیار خاص را نشان می‌دهند که در غیر این صورت ممکن نبود.

امولسیون-سیلیکون امولشن

امولسیون-

شکل 2امولشن

کاربردهای تحقیقاتی سلیکون امولشن استفاده از نانوپودر را در کجا نشان می‌دهد؟

در کاربردهای تحقیقاتی می‌توان از نانوپودر در پروژه های مختلف استفاده کرد. محققان ممکن است بخواهند درباره خواص یک ماده معین در مقیاس نانو اطلاعات بیشتری کسب کنند و همچنین می‌توانند از پودرها در تولید محصولات و اجزای آزمایشی استفاده کنند. برخی از تاسیسات تحقیقاتی ظرفیت ساخت پودر نانو برای تحقیقات را دارند، در حالی که برخی دیگر نیاز به سفارش از یک تامین کننده علمی‌متخصص در این فعالیت دارند.

در صنعت چه کاربرد هایی برای این پودر در نظر گرفته شده است؟

در صنعت، کاربردهای متعددی برای این پودرهای بسیار ریز وجود دارد. به عنوان مثال، دارورسانی هدفمند می‌تواند به حامل نانوپودر متکی باشد و این ترکیبات در سوخت‌های جامد، خمیرهای رسانا و رنگ‌ها و لعاب‌های تخصصی استفاده می‌شوند. پوشش های تمام شده با جلوه های فلزی اغلب با کمک پودر نانو ساخته می‌شوند. آنها همچنین به عنوان کاتالیزور در فرآیندهای صنعتی استفاده می‌شوند. تیم‌های تحقیق و توسعه ممکن است کاربردهای جدیدی را برای این محصولات کشف کنند و تحقیقات را در استفاده عملی فوری قرار دهند.

سوالات پر تکرار کاربران در سایت hexachem به صورت زیر است:

  • قیمت امولسیون چقدر است؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سیلیکون امولشن، لطفا به وب سایت رسمی به آدرس hexachem مراجعه کنید.

  • مهم ترین ویژگی این پودر چیست؟

پوشش دهی

  • نانو پودر ها چند نوع هستند؟

3 نوع.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *