سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن چیست؟ و %6 راه استفاده صحیح از آن !

سیلیکون امولشن چیست؟ و چه کاربردی در کارواش دارد؟

هنگامی که تصمیم گرفتید خودتان ماشین بشویید، اولین قدم این است که صابون یا شامپوی خوب مخصوص ماشین را پیدا کنید. شما نمی خواهید از چیزهای عمومی مانند صابون ظرفشویی یا مواد شوینده استفاده کنید. آنها حاوی چربی زدایی هستند که برای رنگ ماشین شما خیلی خشن هستند. بهترین صابون‌ها و سیلیکون امولشن و شامپوهای ماشین کارواش به‌طور خاص طراحی شده‌اند تا نسبت به محصولاتی که برای تمیز کردن ظرف لازانیا یا آستین پیراهنی که هفته گذشته   hexachem    روی سوپ خود کشیده‌اید، تأثیر کمتری بر رنگ و روکش ماشین شما داشته باشند.

فهرست مطالب

سیلیکون چیست؟ و چه کاربردی در کارواش دارد؟

مهم ترین محصول پاک کننده لکه های رنگ از روی خودرو چیست؟

روش های انواع شست و شو به کمک امولشن چه می باشد؟

نحوه شست وشو چرخ های خودرو و ماشین الات چگونه است؟

بهترین راه برای تمیز کردن ماشین به صورت خودکفا چیست؟

نتایج عالی درخصوص استفاده از مواد کارواشی چه می باشد؟

فهرست تصاویر

سیلیکون چیست  1

سیلیکون چیست  2

امولشن چیست  3

عنوان سیلیکون امولشن چیست
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

مهم ترین محصول پاک کننده لکه های رنگ از روی خودرو چیست؟

شما می خواهید یک محصول پاک کننده با روان کنندگی خوب، کف کردن آسان و کف غلیظ برای بلند کردن و تعلیق آلاینده های تعبیه شده روی سطح رنگ شما. همانطور که گفته شد، حتی محدود کردن انتخاب های خود، تعداد زیادی از گزینه ها را برای صاحبان خودرو باقی می گذارد. ما بهترین صابون‌های کارواش را به سه دسته تقسیم می‌کنیم:  هگزاشیمی پایه، پایه با افزودنی‌ها، و شستشوهای بدون آبکش یا بدون آب. گزینه های اصلی مانند شامپو و حالت دهنده ماشین کارواش کلاس طلایی Meguiar یک شروع خوب هستند و معمولاً در فروشگاه لوازم خودرو محلی شما در دسترس هستند. محصولاتی مانند این آلاینده ها را بدون پاک کردن موم یا پولیش از رنگ شما پاک می کنند. سیلیکون امولشن چیست  1 را نشان می دهد.

اینها با افزودنی ها نیز در دسترس هستند. به عنوان مثال، بدنه و وکس Chemical Guys با اضافه کردن یک لایه ضخیم از موم، عملکرد مشابهی را انجام می دهد. اگرچه شستشویی مانند این جایگزینی برای پوشش مناسب مثلاً موم کارنائوبا نیست، اما مکمل خوبی برای لایه محافظ موجود بین کارهای مومی کامل است. محتوا سیلیکون امولشن چیست  از نظرسنجی وارد شده است. ممکن است بتوانید همان محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید، یا ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری را در وب سایت آنها بیابید.

روش های انواع شست و شو به کمک سیلیکون امولشن چه می باشد؟

شستشوهای بدون آب و بدون آب برای کسانی که به اتصال آب دسترسی ندارند یا افرادی که به دنبال کاهش مصرف آب خود هستند ایده آل هستند. ما محلول های کارواش بدون آب را آزمایش کردیم و موم شستشوی لوازم آرایشی Aero را دوست داشتیم. هر دو Optimum No Rinse و Ultima Waterless Wash Plus+ نیز به دلیل روانکاری عالی و تطبیق پذیری چشمگیر در جامعه جزئیات بسیار مورد توجه هستند. این محصولات از این جهت مطلوب هستند که در صورت رقیق شدن مناسب، می توان از آنها به عنوان روان کننده خاک رس یا دیتیل سریع نیز استفاده کرد.

سیلیکون امولشن چیست

سیلیکون امولشن چیست

سیلیکون امولشن چیست  1

قبل از تماس آب با ماشین، سه سطل آماده کنید: چرخ، شستشو، و شستشو. کوتاهی نکنید و گوشه های آن را برش ندهید. از محصولا مناسب کارواش در هر کدام استفاده کنید. در صورت لزوم یک کیت کامل کارواش تهیه کنید. از درج‌های Grid Guard استفاده کنید تا مطمئن شوید که سنگ‌ریزه را روی تمام سطوح رنگ شده یا شیشه‌ای خود مالش نمی‌دهید. اگر می خواهید قسمت موتور را بشویید، این کار را قبل از شستن خود بدنه خودرو انجام دهید. از خیساندن هر قسمت از موتور با آب خودداری کنید. قبل از شستن حتماً برگ ها یا زباله های گیر کرده در دریچه های تهویه مطبوع یا لولاها را با دست جدا کنید. به یاد داشته باشید، شما موتور را تمیز نمی کنید، بلکه فقط آن را تمیز می کنید.

نحوه شست وشو چرخ های خودرو و ماشین الات چگونه است؟

هنگام شستن چرخ ها، هر چهار چرخ را با پاک کننده یا سیلیکون امولشن اسپری نکنید، سپس آنها را یکی یکی بشویید. در عوض، هر چرخ را کاملاً بشویید و بشویید، سپس به سراغ چرخ بعدی بروید. اسپری بیش از حد پاک کننده چرخ می تواند به قطعات حساس و پوشش آسیب برساند. از پاشش روتورها خودداری کنید. اگر مایل هستید، می توانید از سطل چرخ خود برای شستن و تمیز کردن نوک اگزوز خود نیز استفاده کنید.  هنگام شستن بدنه ماشین با صابون ماشین  و سیلیکون امولشن چیست ، از بالا شروع کنید و به سمت پایین و اطراف حرکت کنید. توصیه می کنیم از یک اسلحه فوم برای استفاده و از دستکش کارواش برای تمیز کردن استفاده کنید.  سیلیکون چیست  2 را نشان می دهد.

هنگام پاک کردن سیلیکون امولشن   ، همیشه از فشار شدید رو به پایین اجتناب کنید. اجازه دهید اسفنج یا کهنه کار را انجام دهد. اجازه ندهید صابون کارواش روی سطح رنگ خشک شود. در اسرع وقت بشویید و خشک کنید. فراتر از تفاوت بصری، شستشوی منظم می تواند با حذف حشرات پاشیده شده، شیره درختان، فضولات پرندگان  hexachem    و نمک که می تواند به آرامی اما مطمئناً لایه بالایی روکش شفاف را تخریب کند، عمر کار رنگ خودرو شما را افزایش دهد. همچنین اگر قصد دارید آن را واکس بزنید، باید یک ماشین تمیز داشته باشید.

بهترین راه برای تمیز کردن ماشین به صورت خودکفا چیست؟

بهترین راه برای شستن ماشین این است که خودتان این کار را با استفاده از بهترین صابون کارواش که می توانید تهیه کنید، انجام دهید، نه اینکه سوار ماشینتان در امتداد کف کارواش اتوماتیک پشت پمپ بنزین محلی کشیده شود. چرا؟ کارواش‌های خودکار از همه نوع، دارای برس‌های چرخان عظیمی هستند که برس‌های مرطوب و صابونی روی سطح وسیله نقلیه شما می‌کوبند، و این برس‌ها به ندرت در بین چرخه‌ها کاملاً شسته می‌شوند. علاوه بر هر محصول تمیزکننده‌ای مانند سیلیکون امولشن  که ماشین لباسشویی روباتیک روی ماشین شما اسپری می‌کند، آن برس‌ها علائم چرخشی ریز را روی کت شفافی که می‌توانید در آفتاب روشن ببینید، قرار می‌دهند.

سیلیکون چیست

سیلیکون چیست

سیلیکون چیست  2

(شما همیشه می توانید آنها را از بین ببرید.) به دنبال بهترین صابون کارواش و سیلیکون امولشن چیست  هستید؟ در اینجا 6 مورد از موارد مورد علاقه ما هستندصابون کارواش متفاوت است حالا بروید، مقداری صابون مناسب برای کارواش بخرید، در صورت لزوم یک توپ فوم و یک ماشین لباسشویی فشاری بردارید، و سوار ماشین خود شوید!کیت کمال سرامیکی مشکی شامل تمام محصولاتی است که برای تمیز کردن عمیق و ضد عفونی برای آماده سازی برای   هگزاشیمی   اعمال واکس سرامیکی ما نیاز دارید. یک پاک کننده قوی مانند سیلیکون امولشن  ریزش آهن، حل کننده قیر، پاک کننده حشرات بدون الکل، فوم برف بسیار ضخیم و شامپو ماشین ph Neutral موجود است.  امولشن چیست  3 را نشان می دهد.

نتایج عالی درخصوص استفاده از مواد کارواشی چه می باشد؟

واکس سرامیکی مشکی Car God به گونه ای طراحی شده است که برای خودروهای سیاه رنگ ظاهری عالی داشته باشد و خودروی شما را با درخشش بی نظیر و ماه ها محافظت در برابر عوامل زیان آور مانند سیلیکون امولشن  به ارمغان بیاورد. نظافت خودرو می تواند یک عادت گران قیمت باشد. شما با مقداری شامپو ماشین و چرم چوب درخت عثمانی شروع می‌کنید، و قبل از اینکه متوجه شوید، خودتان را با کف برف و پارچه‌های تمیزکننده آماده کرده‌اید، و با فروشندگان قطعات خودروی محلی‌تان تماس می‌گیرید تا ببینید آیا موم دارند یا خیر. ما آن را دریافت می کنیم.

امولشن چیست

امولشن چیست

امولشن چیست  3

خوب جلوه دادن ماشین شما و سیلیکون امولشن چیست  یک کار فوق العاده رضایت بخش و با ارزش است. داشتن مهره آب کاملاً روی سقف و کلاه در هنگام بارندگی و دیدن خود در رنگ پس از یک hexachem  موم خوب لذت بخش است. این عادتی نیست که باید آن را ترک کنید، اما موجودی بانکی شما احتمالاً قدردان آن خواهد بود اگر هر ماه آن را برای خریدهایی که احتمالاً می‌توان به عنوان یک کیت بهتر ساخته می‌شوند، خرج نکردید. ما در اینترنت جستجو کرده‌ایم و بهترین کیت‌های تمیز کردن خودرو مانند سیلیکون امولشن را متناسب با بودجه شما پیدا کرده‌ایم. این را با مقداری شامپو  هگزاشیمی ماشین مقرون به صرفه و واکس ماشین مقرون به صرفه همراه کنید و می خندید.

واکس سرامیکی مشکی برای چیست؟

برای خودروهای سیاه رنگ استفاده می شود.

هنگام پاک کردن از چه چیزی باید خودداری کرد؟

هنگام پاک کردن، همیشه از فشار شدید رو به پایین اجتناب کنید.

چرخ ها را باید چگونه شست؟

هنگام شستن چرخ ها، هر چهار چرخ را با پاک کننده اسپری نکنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *