پودر نانو | خرید پودر نانو

4 تا از سری کاربردهای ضروری موجود در#پودر نانو!!

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_45616″ cz_title=””]پودر نانو | پودر نانو کارواش | هگزاشیمی | hexachem

عنوان پودر نانو3
نویسنده فائزه خاکسار
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 963
مدت زمان مطالعه 9دقیقه

فهرست مطالب

توضیحاتی درباره اینکه پودرنانو چیست و کاربرد های ان!

طریقه استفاده صحیح برای بهره برداری از پودرنانو کارواش چیست؟

موارد احتیاط در پودر نانوکارواش که باید این هشدارها رعایت شود!

تفاوت پودر نانوکارواش با سایر روش های سنتی!

دلایل استفاده از پودرنانو ب جای روش های قدیمی

از سری  از دلایل تفاوت و استفاده از پودر نانو کارواش!

فهرست تصاویر

شکل 1پودرنانو

شکل 2پودرنانو کارواش

توضیحاتی درباره اینکه پودر نانو چیست و کاربرد های ان!

پودرنانو فوق العاده نانو با ماهیت ازبین بردن چربی های سرسخت ، اقسام چربی و لکه گرفتگی را ا نابود خواهد کرد پودر نانو کارواش. مثل ابن موارد :

پودر نانو پاک کردن اقسام چربی ها از روی وسایل آشپزخانه همانند:قابلمه ، ماهیتابه ، بشقاب چینی ، سرخ کن ، توستر ، هود اشپزخانه ، وسایل استیل ، چدن گاز ، گرفتیگی چربی اجاق گاز ، گرفتن چربی دیوارهای آشپزخانه ، از بین بردن چری ها از کف پارکینگ ، نابودی چربی ها ازقطعات اتوموبیل و موتور پودر نانو کارواش

در سایت شرکت هگزاشیمی برای شما در ادامه درباره طریقه استفاده صحیح برای بهره برداری از پودرنانو کارواش برای شما توضیح خواهیم داد. در ادامه شکل 1پودرنانو را مشاهد خواهید کرد.

طریقه استفاده صحیح برای بهره برداری از پودرنانو کارواش چیست؟

یک قاشق مخصوص غذا خوری  پودر ازبین برنده چربی ها  به همراه یک لیتر آب نیازداریم. برای پودر نانو کارواش چربی زدایی قوی تر حداکثر قاشق پودر را در یک لیتر اب حل کنید. اما اگر تمایل دارید  این مواد بهم پودر نانو آمیخته شده خیلی بهتر و راحت تر عمل کند. باید حتما 1.5 پودر را با اب باهم مخلوط کنیم. در ادامه در سایت  hexachem نکات بیشتری برای شما عزیزان می گزاریم.

برای بشقاب ها و دیگر مسایل منزل خود که بر روی آن ها را چربی پوشانده . باید 2الی 3 قاشق غذاخوری از پودر را با 2الی3 لیتر ابی که بین آب سرد و گرم است (ولرم) ان را اضافه کنید.و در بازه زمانی یک ساعته دریک ظرف بزرگ پلاستکی مناسب این کار ارا حفظ کنید تا چربی ها نابود شوند. بعد از آن  وسایل منزل خود را با مایع شستشو دهنده  پاک کنید و خیلی خوب و درست آن را بشورید.[/cz_title][vc_single_image image=”1729″ img_size=”full” alignment=”right” onclick=”custom_link” img_link_target=”_blank” link=”https://hexachem.ir/%d9%be%d9%88%d8%af%d8%b1-%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%88-%d9%be%d9%88%d8%af%d8%b1-%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%d9%87%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%85%db%8c-hexachem-2/”][cz_title id=”cz_52149″ cz_title=””]شکل 1پودر نانو

موارد احتیاط در پودر نانوکارواش که باید این هشدارها رعایت شود!

  1. حتما در همه مراتب از پوشی برای دست خود استفاده کنید.
  2. پودر نانو از آب با دمای بالا به اصلا استفاده نشود.
  3. ابدا برای وسایل آشپزخانه ای که آلومینیومی هستند استفاده نکنید.
  4. پودر را در مکان های نم دار نگذارید.
  5. حالتی که با پوست و یا چشم برخورد کرد، سریع آن را خیلی طویل و زیاد بشورید.
  6. از دست کودکان آن را به دور نگه دارید

در این قسمت از سایت هگزاشیمی برای شما درباره تفاوت پودرنانو کارواش با سایر روش های سنتی برای شما ارائه خواهیم داد پس ما را برای اطلاعات بیشتر در سایت همراهی کنید. در ادامه شکل 2پودرنانو کارواش را مشاهده خواهید کرد.

تفاوت پودر نانوکارواش با سایر روش های سنتی!

خیلی از افراد راننده مواقعی که متوجه پودر و تام نانو ت پودر نانو کارواش ، برای شان ابهاماتی صورت می گیرد. که ما پاسخ هایی را برای رفع این ابهامات برای ان ها قرار داده ایم. ما را در سایت hexachem همراهی کنید.[/cz_title][vc_single_image image=”1732″ img_size=”full” alignment=”right” onclick=”custom_link” img_link_target=”_blank” link=”https://hexachem.ir/%d9%be%d9%88%d8%af%d8%b1-%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%88-%d9%be%d9%88%d8%af%d8%b1-%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%d9%87%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%85%db%8c-hexachem-2/”][cz_title id=”cz_98070″]شکل 2پودر نانو کارواش

دلایل استفاده از پودرنانو ب جای روش های قدیمی؟

جواب آن این است که باید ذکر کرد این است که با استعمال از پودر نانو شستن اتوموبیل شما تا در میزانی در مصرف آب صرفه جویی شود. در موارد های قدیم نیاز بود تا اول یک دفعه ماشین توسط آب، تمیز شود. پس از این مرحله  به آن مواد شوینده میزنیم و کفی می شود. ، در اخر بعد ازرفع کثیفی ها و همینطور کف ها آن را تمیز کنید. با مصرف کردن پودر نانو کارواش شما فقط یک مرتبه اتوموبیل خود را از سمت بالایی تا به قسمت به زیرین با آب تمیزکاری می کنید. باید این مورد مهم را به یاد داشته باشید که ، شستن مواد نانو خیلی تسریع تر. از شوینده های ساده و است  که این کار باعث شده . مقدار آبی که استفاده می شود و زمان شست و شو را به پایین بیاید.

از سری  از دلایل تفاوت و استفاده از پودر نانوکارواش!

این مواردی است که در خیلی از ناپاکی های اتوموبیل فقط 5 الی 7 دقیقه احتیاج داریم. تا پودر نانو روی پیکر اتوموبیل گذاشته شود. و بهد از آن  می شود  به صورتی خیلی آسان و بی دردسر آن ها را با آب شست. اکنون در شیوه های سنتی پودرنانو مدت زمان زیاد تری برای رفع و ازبین رفتن  کف و نابودی چرک ها احتیاج داریم. اگر چرک ها خیلی زیاد بمانند و بودنشان طولانی شود. به مرور وقت خود را برای تمیز کردن ان باید افزون کنیم. ما را در انتهای مقاله از سایت hexachem یاری کنید.

در کشور های دیگر و شهر های موجود در خارج از کشور به مصرف رساندن. این دانش فنی اعلام می کنند. پودر نانو کارواش می تواند خیلی موثر باشد روی استواری رنگ خودرو در برابر اشعه های خورشید است. و اینکه استفاده از پودر نانو کشیده شده. به منتج مواد شوینده، منتج کارکرده آب کارکرده و، منتج دوران تطهیر و جلا شدن  ماشین  شود. باید در ذهن مد نظر باشد که پودرنانو تغسیل دهنده ماشین توسط آب روان هم می تواند شسته شود. و حاجت به بهره بردن  از آب لوله کشی نیست. با تدقیق به مختصه های ممتاز مواد نانو بهره بردن از آن در کارواش ها توصیه می کنیم. ممنون که تا انتهای این مقاله از وبسایت شرکت هگزاشیمی ما را همراهی کردید.[/cz_title][/vc_column][/vc_row]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *