مزایا کاربرد های #پودرنانو در صنعت های کارواش چیست؟

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_78678″ cz_title=””]پودرنانو | پودر نانو کارواش | هگزاشیمی |  hexachem

عنوان پودر نانوکارواش
نویسنده فائزه خاکسار
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1051
مدت زمان مطالعه 10دقیقه

فهرست مطالب

درباره کارواش های نانو را شرح و توضیحاتی دهید!

مزایا وخوبی ها و معایب و بدی هایی که درکارواش نانو است، چیست؟

مزایای و خوبی هایی که در کارواش پودرنانو بخار است!

انواع و مدل های گوناگون در شوینده های کارواش چیست؟

مواد هایی که موجود پودرنانو ز برای کارواش ها!

فهرست تصاویر

شکل 1پودرنانو

شکل 2پودر نانو کارواش

درباره کارواش های نانو را شرح و توضیحاتی دهید!

پودر نانو کارواش در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و سرعت روند رشد ان بری استفاده از فن آوری.  در صنعت پودرنانو و استفاده از در صنعت هایی در مثل الکترونیک ، ساختن دوربین هایی برای فیلم برداری . عکاسی استفاده می شود ساخت و کار نانو جایگاه ویژه ای در زمینه کارواش ها و شستن خودرو پیدایشش کرد. به این روش که از مواد پودر های شوینده نانو ویژه شستن ماشین.  با آماج پاکیزگی اندام ها متفاوتی ماشین را می توان استفاده کرد. در ادامه در سایت hexachem برای شما از خوبی های کارواش نانو می گوییم.

مزایا وخوبی ها و معایب و بدی هایی که درکارواش نانو است، چیست؟

بهترین خوبی های کارواش نانو صرفه جویی و کاهش مصرف آب است. ایضاً چگونگی و خوبی های پودر نانو در به صرفهه بودن در مصرف و کم شدن استفاده از آب است. پودر نانو کارواش ایضاً حال شستن در این مدل کارواش ها خیلی زیاد است. و پودرنانو چونی شستن در کارواش های به چگونگی مواد مصرفی ان بستگی دارد. مواد پودر نانو می تواند حاوی ماهیت درخشندگی پیکر ماشین باشد. و حتی موجب آب گریزی بدنه ماشین شود. به نحوی که تا چندی احتیاج به پودر نانو خودرو نیست. در استفاده از پس از اسپری کردن مواد بایدبا دستمال مبادرت به محو کردن کنید. تعجیل شستن در کارواش ها های پودر نانو پایین است. چگونگی توانایی شستن با دستمال آن را پاکیزه می کنیم. روند شستن در کارواش ها خیلی پایین است. در این قسمت از سایت هگزاشیمی برای شما توضیحاتی دیگر را ارائه می دهیم.

مزایای و خوبی هایی که در کارواش پودرنانو بخار است!

پودر نانو کارواش بخار مخلوط هایی در کنار فشار بخار است، که موجب تمیزی و درخشندگی تمامی سطوح می شود. با بهره گیری از این روش غبار و خاک ها روی جایی باقی نمی ماند. و کثیفی ها و ناپاکی ها به شیوهای اسان از بین می رود. کارواش های بخار از تیره شدن سطوح جلوگیری می کند. و سطوح مورد توجه ما از این پس دیگر به راحتی کثیف نمی شوند. در ادامه شکل 1پودرنانو را مشاهده خواهید کرد.

در کارواش های نانوی بخار اقتصاد در استفاده از آب و حذف مراتب شستن. و کلافگی کمتر اپراتور کارواش ها را به همراه دارد. کارواش های بخار نیازی به محیط نیست می شود گفت به حالت کارواش پودرنانو های سیار از آن ها استفاده  کرد. شناسایی  کارواش های بخار به تناسب کارواش های آب و قدیمی بیشتر است. پودر نانو کارواش دوران شستن در کارواش های بخار خیلی مختصر است. و میزان افراد خریدار آن در درازا روز زیاد تر است. در ادامه در سایت hexachem بیشتر در این باره برای شما توضیحاتی را ارائه می دهیم.[/cz_title][vc_single_image img_size=”full” alignment=”right” onclick=”custom_link” link=”https://hexachem.ir/?p=1770&preview=true”][cz_title id=”cz_45549″ cz_title=””]شکل 1پودرنانو

مبالغ برای فرآینده شروع کارواش های بخار و مبالغ فرعی آن در تشبیه با  کارواش‌های دیگر خیلی کوتاه است. و اشخاص در بازه زمانی  کوتاه به بهره استوار می شود. کارواش های بخار در شستن قطعه ها و شستن موتور های آن اصلا آفتی به قطعات می رسد. در این قسمت هگزاشیمی برای شما مواردی دیگر را خواهیم گفت.

انواع و مدل های گوناگون در شوینده های کارواش چیست؟

شامپو ها مخلوط هایی هستند که ماده هایی شیمیایی مخصوص برای فسخ لکه ها و چربی ها ایجادمی شود . همانگونه که می دانید شامپوی ویژه ی  شستن خودرو دارنده سورفکتانت و مخلوط هایی سودا ای پودرنانو است. که می شود پودر نانو کارواش به صورتی عالی اتومبیل را پاکیزه و طیب می شود . این شامپوها حاوی آمیختن مثل انواع فسفات ها، هیدروکسید سدیم،. هیدروکسید پتاسیم، تگزاپون، تری اتانول آمین، کوکودی اتانول آمین، ایزوپروپیل الکل و سدیم متا سیلیکات هستند. این چنین، از سورفکتانت ها آنیونی از برای لطیف شدن آب و به وجود امدن کف خیلی استعمال می شود. بعضی اوقات از سورفکتانت های آمفوتریک بجای یون درست می شود. دلیل آن این است که این مخلوط ها می توانند شکیل با pH اطراف پرکاری داشته باشند. پودر نانو کارواش و در عاقبت بلا کمی به جامه پیکر اتومبیل می رسد.

فوم از سری ماده های شستشو کارواش ها فوم است. استعمال از فوم در شستن ماشین به پودرنانو تمیز کردن ناپاکی  های روی خودرو خیلی یاری می کند. این دلیل مخلوط هایی که دارد کشیده به ابداع کف زیاد تر و در عاقبت نظیف شدن اتومبیل می شود. این مخلوط ها حایز نزدیک 28% بتائین، مانند کوکامیدو پروپیل بتائین، سورفکتانت های ملایم (معمولا آمفوتریک) و تگزاپون هستند. امروزه فوم ها با ریح ها و صبغه های گوناگون درست می شود. و برای شستن اتومبیل در کارواش ها کاربرد دارد. در این قسمت در هگزاشیمی برای شما درباره ماده های موجود در کارواش ها می گوییم. در ادامه شکل 2پودر نانو کارواش را مشاهده خواهید کرد.

مواد هایی که موجود پودرنانو ز برای کارواش ها!

اکنون با تامل به آشوب فقدان آب، پودر نانو کارواش استفاده از شیوه هایی برای کم شدن استفاده آن افزون است. یکی از مکان که آب خیلی در آن استعمال می شود، کارواش ها هستند. برای برطرفکردن این مشکل شیوه هایی  معارفه شده که از آن بهره جویی از پودر نانوبرای شستن اتومبیل ها است. این[/cz_title][cz_title id=”cz_31681″ cz_title=””]شکل 2پودر نانو کارواش

ماده ها به خاطر قالب متراکم که دارند. ممانعت می کند در رخنه ذره ها و انبوه های محدوده مثل گرد و خاک می شوند. چون که بر روی سطوح پیکر ماشین نهاد می گیرند. ، اضافه بر این، نزدیکی مرض ترس از اب را درست می کنند. این ماده ها  به خاطر ماهیت ضد برق ای که دارند. پودر نانو کارواش می توانند با درست کردن رشته پودرنانو های به متصل بهم کثیفی ها را به بند ها حوله انتقال  می دهند. بدین لحاظ ، تلمبار های خیلی کوچک، که نمی توان. آن را دید و در اندازه نانو از سطوح از بین برود. ممنون که مارا تا انتهای مقاله سایت hexachem یاری کردید.

[/cz_title][vc_single_image img_size=”full” alignment=”right” onclick=”custom_link” link=”https://hexachem.ir/?p=1770&preview=true”][/vc_column][/vc_row]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *