4تا از سری انواع های #پودرشوینده خودرو در هگزاشیمی!!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]پودرنانو | پودر نانو کارواش | هگزاشیمی | hexachem

عنوان انواع پودر شوینده خودرو
نویسنده فائزه خاکسار
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1047
مدت زمان مطالعه 10 دقیقه

 

فهرست مطالب

پودرنانو برای  شستن  ماشین بدون مداخله کردن دست ها

ویژگی های پودرنانو برای شستشوی ماشین بدون مداخله دادن دست!

مزیت های  پودرشوینده نانو برای شستن  ماشین  بدون دخالت دست ها

روش استفاده از پودر نانو شستشوی خودرو بدون دخالت دست

خرید پودر نانو شستشوی خودرو بدون دخالت دست

مشخصات پودر نانو برای شستن ماشین  بدون مداخله  دست ها

فهرست تصاویر

شکل 1پودرنانو

شکل 2پودر نانوکارواش

پودرنانو برای  شستن  ماشین بدون مداخله کردن دست ها!

برای شستن  ماشین  بدون  مداخله دست با پودر نانوکارواش  برای شستن بادقت و تمیز ماشین مناسب است و بهترین گزینه برای افرادی است که به نظافت و مراقبت از ماشین خود اهمیت می دهند. در ادامه در مقاله هگزاشیمی شما را بیشتر با این پودر شوینده اشنا خواهیم کرد.در ادامه شکل 1پودرنانو را مشاهده خواهید کرد.

 ویژگی های پودرنانو برای شستشوی ماشین بدون مداخله دادن دست!

برای خودرو فرآورده های مختلفی وجود دارد. که از این فراورده ها میتوان شامپوها در دو حالت با استفاده دست و دیگری بدون دخالت دادن دستها ، شامپو سوپر فوم بدنه، و دیگر مواد شستشو میتوان نام برد . مورده استفده قرار دادن این محصول خیلی بهتر بوده و دخالت ندادن دست ها موجب میشود که اثار وخراشی بر سطح ماشین ایجاد نشود. پودرنانو برای تمیز کردن خودرو بدون دست زدن باعث  آب گریز شدن پیکر ماشین میشود. پودر نانوکارواش و خودرو ذرات ریز گرد و خاک را به سمت خودش نمیکشد. که این عمل باعث طول مقاومت و دوام ماشین میشود. تشکیل لایه باریک و نازک از نانو بر روی پیکر ماشین از ان محافظت میکند و باعث مقاومت ان میشود.در ادامه در مقاله hexachem با مزیت های این پودر شوینده بیشتر صحبت خواهیم کرد.[/vc_column_text][vc_single_image image=”1571″ img_size=”full” alignment=”right” onclick=”custom_link” img_link_target=”_blank” link=”https://hexachem.ir/2021/10/25/%d9%be%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%88-%d9%be%d9%88%d8%af%d8%b1-%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%88%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%d9%87%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%85%db%8c-hexachem/”][cz_title id=”cz_81969″]شکل 1پودرنانو

مزیت های  پودرشوینده نانو برای شستن  ماشین  بدون دخالت دست ها

مزیت های  پودری برای تمیز کردن ماشین ان هم بدونمداخله نمودن دستها است. که شستشو دهنده خیلی خوب و عالی است. و آمیختن آن برای اقسام پیکرهای  ماشین به درد میخورد.

  1. مداخله ندادن دست ها در از ویژگی های بارز و معمولا آن پودرنانورا با نام نانو تاچ لس شناسایی میکنند.
  2. پودر نانو به خاطر بهم خوردن و اصطکاک کمتر با پیکذر خودرو در زمانی که پیکر ان را می شوریم. چون تصادم و اصطکاک با پیکر خودرو در زمان پاکیزه کردن سبب به وجود امدن پودر نانوکارواش رنگ و پولیش فابریک خودرو های شما باعث اسیب نشود.
  3. از دیگر مزیت های این پودری که باهاش شستشو را انجام میدهیم این است. که با ان میتوانیم این پودر شستشوی خودرو بدون دخالت دست این است که این فراورده با ویژگی اب گریز بودن شستشو دهنده ای عالی و قدرتمند است.
  4. این فراورده باعث صرفه کاری برای مبالغ و اسانی در پاکیزه نمودن خودرو بی مداخله دادن دست ها برای پودرنانو.  البته پایین امدن مورد توجه در استفاده از اب و فراورده های شیوه درست  استفاده از پودر نانوشستشو دهنده ماشین بدون مداخله دادن دستان. برای متوجه شدن برای شیوه های استفاده از این پودر ما را در hexachem دنبال کنید.

 

روش استفاده از پودر نانو شستشوی خودرو بدون دخالت دست

روش مصرف نمودن ان این است که باید اول کثیفی های روی سطح اتوموبیل که به پیکر ماشین چسبیده است. را باید با اب پاک کنید. پودر نانوکارواش  کمی از پودر را با اب ولرم که بهم امیخته شده با اسپری پاش روی بدنه ماشین بپاشانید. و بعد از تموم شدن. دقایقی از فواصل  10 تا 15 سانتی متر توسط فشار اب یا بخار های بدست امده از اب ، بدنه خودرو تمیز کنید. در ادامه در مقاله هگزاشیمی درباره پودر نانو شستشو خودرو توضیح خواهیم داد.

در شیوه استفاده از این پودرهای شستشو دهنده اتوموبیل هایی که مداخله ندادن دست ها میشود.برای پودرنانوبه مقداری لازم شامپو نانو واکسی به  می توان به اندازه لازم شامپو نانو واکسی به مواد حل شده قابل توجه  اضاف نمود. تا به غیر از پاکیزگی ، درخشنده لازم را پودر نانو برای پیکره اتوموبیل داشته باشد. پودر نانوکارواش  دلیل زیاد شدن توانایی تمیز نمودن این فر اورده و بودن انزیم های متنوع  کان  در مخلوط  آن باشد. که  این ویژگی باعث کشش چربی ها دارا است.  و سبب ریختن کثیفی ها ، و چرک الود بودن انها از  روی چیزهای متنوع و گوناگون می شود. در ادامه شکل 2پودر نانوکارواش را مشاهده خواهید کرد.

خرید پودر نانو شستشوی خودرو بدون دخالت دست

هزینه کردن برای تهیه پودر شستشو دهنده اتوموبیل بی انکه دست های خود را مداخله دهید. با به دست اوردن این پودری که شستشو دهنده است .تا یک فراورده معیار و امنیت لازم را برای تمیز کردن اتوموبیل در پودرنانو داشته باشید. زیرا ph این فراورده بدست امده 8 الی 9تا در پودر نانو می باشد. این دستاورد تندرستی کسی که به ان را استفاده میکند .، و رنگ  پیکر اتوموبیل و مناطق زیست محیطی را ضمانت میکند. پودر نانوکارواش  علاوه بر اینکه باعث تمیز شدن و درخشند گی فوق العاده خودرو می شود، باعث تشکیل یک لایه محافظ روی بدنه خودرو نیز می شود. با خرید پودر شستشوی خودرو بدون دخالت دست مراحل شستشوی خودرو کاهش یافته و دیگر نیازی به دستمال کشیدن خودرو نیست و آبکشی خودرو نیز یک مرحله کاهش می یابد. زمان تمیز کردن با پودر نانو به صورتی که باید متوجه نوعی که  اب گیری انجام میشود، باشد.در این مرتبه  مقدار شستشودادن تاثیر بیشتری دارد. و اب گیری کردن در پودرنانو باید از قسمت زیرین تا به ان بالا انجام شود تا کاملا تاثیر داشته باشد.  در قسمت اخر با ویژگی های پودر نانو در مقاله hexachem اشنا خواهید شد.

[/cz_title][vc_single_image image=”1573″ img_size=”full” alignment=”right” onclick=”custom_link” img_link_target=”_blank” link=”https://hexachem.ir/2021/10/25/%d9%be%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%88-%d9%be%d9%88%d8%af%d8%b1-%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%88%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%d9%87%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%85%db%8c-hexachem/”][cz_title id=”cz_68050″]شکل 2پودر نانوکارواش

مشخصات پودر نانو برای شستن ماشین  بدون مداخله دست ها!

ویژگی این پودری که شستن بی انکه دستانمان را دخالت دهیم . عبارت از وزن 15 کیلوگرمی ، حفاظت در مقابل پرتو UV، آسانی تمیز کردن و از بقیه ضروری تر شستن بی انکه دست های خود را دخالتش دهیم. پودر نانوکارواش  در شیوه  اشتفاده نمودن شامپو تکمیل کننده در اتوموبیل توجه داشته باشید. که شستشو دهنده زیاد روی پیکر ماشین نماند که خیلی خشک شود. برای اب دادن به پیکر ماشین از قسمت های زیرین .آغاز کنید. ممنون که تا انتهای مقاله هگزاشیمی ما را همراهی کردید.

[/cz_title][/vc_column][/vc_row]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *