پودر نانو | خرید پودر نانو

4تا از سری موارد های قابل ذکر درباره #پودرنانو!

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_100558″]پودرنانو | پودر نانو کارواش | هگزاشیمی | hexachem

عنوان پودر نانو2
نویسنده فائزه خاکسار
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1047
مدت زمان مطالعه 10 دقیقه

فهرست مطالب

ازسری مواردهای  قابل ذکر درباره مواد نانو کارواش ها!

چرا نمی توانیم از مواد شوینده خانگی برای شستشوی اتومبیل استفاده کنیم؟

شناخت و توضیحات معرفی لازم در پودر نانو را برایتان شرح میدهیم!

خواص و ویژگی ها و کاربرد های پودرهای نانو!

از سری توضیحات لازم درباره شرح پودرنانو چیست ؟

چه نوع پودری ویژگی های لازم در پودر نانو را دارا می باشد؟

 

فهرست تصاویر

شکل 1پودرنانو

شکل 2پودر نانوکارواش

 

 ازسری مواردهای  قابل ذکر درباره مواد نانو کارواش ها!

اکنون با توجه به بحران کم آبی، استفاده از شیوه هایی برای کم شدن مصرف آب است. پودرنانو یکی از جاهایی که آب زیادی در آن مصرف می شود. ، پودر نانو کارواش هستند. برای حل این مشکل شیوه هایی معرفی شده که یکی از آن ها استفاده از نانو مواد برای شستن ماشین هاست. این ماده به خاطر نوع ان فشرده ای که دارند، ممانعت میکند در برابر نافذ شدن ذره ها و توده های محیطی  مثل گرد و غبار و خاک می شوند، زیرا روی پیکر اتوموبیل قرار می گیرند، علاوه بر این، ویژگی آبگریزی را دارد. در ادامه مقاله هگزاشیمی شما میتوانید اطلاعات خیلی بیشتری دریافت کنید.

این مواد به خاطر ویژگی الکتریسیته ای نبودنی که دارند. می توانند با به وجود آوردن رشته های متصل بهم  ناپاکی ها را به الیاف دستمال انتقال دهند. پس، توده های خیلی ریز، نمیتوان دید. و در سایز اندازه پودرنانو از روی چیزی تمیز می شوند. پودر نانو کارواش این مواد شستشو دهنده با ایجاد لایه ای با چسبناکی زیاد از جایی، پس از پاک شدن، حفاظت  می کنند. نکته در مورد استفاده قراردادن از نانو مواد شستشو دهنده. این است که احتیاجی به استفاده از آب قبل از تمیز کردن با نانومواد ندارد. در این قسمت از مقاله hexachem شما را با مواد شوینده آشنا خواهیم کرد. در ادامه در شکل 1پودرنانو را مشاهده خواهید کرد.

چرا نمی توانیم از مواد شوینده خانگی برای شستشوی اتومبیل استفاده کنیم؟

صابون ها و پودر های که برای شستن هستند. خانگی pH بالایی دارند و می توانند بانی خرابی رنگ ماشین ها شوند. شوینده های ویژه خودرو رند کننده های زیادی دارند . پس به  نوع پوشش ماشین  زیانی نمی رساند. این فرآورده ها به صورت فوق العاده ای برای تمیز کردن چربی های ماشین که ویژگی روغنی دارند بدست میآید. پودر نانو کارواش پس در کنار به وجود آوردن  تمیزی  بسیار، ایجاد کینک. به سلامت ماندن پیکر خودرو می شود. پودرنانو از سویی مخلوط این فرآورده ها  به گونه ای است که شما برای شستن آن ها احتیاجی به آب خیلی نخواهید داشت.[/cz_title][vc_single_image image=”1651″ img_size=”full” alignment=”right” onclick=”custom_link” img_link_target=”_blank” link=”https://hexachem.ir/%d9%be%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%88-%d9%be%d9%88%d8%af%d8%b1-%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%88%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%d9%87%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%85%db%8c-4%d8%aa/”][cz_title id=”cz_64567″]شکل 1پودرنانو

شناخت و توضیحات معرفی لازم در پودر نانو را برایتان شرح میدهیم!

پودر نانو یکی از عالیترین و با خوب ترین فرآورده در شستن گونه های مختلف وسایل نقلیه و جاهای گوناگون خیلی گوناگون است . که عبارت از آنها می توان به ماشین خصوصی، هواپیما، سطح های بالایی کشتی و قطار اشاره کرد. شما می توانید مقدار معینی از این فراورده را در آب مخلوط کرده . و با مخلوط  به وجود آمده ماشین خود را بی  استفاده از دست مورد شستن بگذارید. پودر نانو کارواش پس از رفتن دقایقی با فشار آب زیاد بشورید. شما می توانید با بالا بردن سطح اطلاعات  خود در مورد مزیت های  مورد استفاده از این پودر ،آن را در تمام قسمت های صنعت های پودرنانو از ان استفاده میکنیم.

خواص و ویژگی ها و کاربرد های پودرهای نانو!

  1. استفده بهینه در مصرف آب.
  2. به هدر نرفتن زمان ما .
  3. درخشش زیاد پس از مصرف.
  4. شیوه استفاده راحت.

از سری توضیحات لازم درباره شرح پودرنانو چیست ؟

پودر نانو یکی از عالی ترین و فرآورده هایی در شستن گونه های گوناگون وسایل نقلیه و سطح های خیلی گوناگونی می باشد. پودر نانو کارواش که عبارت از آنها می توان به ماشین های  خصوصی ، هواپیما، سطح های بالایی کشتی و قطار اشاره کرد.

شما می توانید میزان  معینی از این فراورده های  را در آب مخلوط  کرده.  و با مخلوط  به وجود آمده  ماشین  خود را بی  استفاده از دست مورد شستن  قرار دهید. و پس از گذشتن دقایقی  آن را با فشار آب بالا بشورید. در ادامه در مقاله hexachem اطلاعات بیشتری در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

قابل توجه اینکه  که بسته های خیلی  گوناگونی از این فرآورده  بدست بیارید. پودرنانو وپخش می شوند که افرادی که استفاده می کند.  می توانند با توجه به احتیاجات  و هزینه های  خود یکی از این بسته ها را منتخب کنید. و مورد استفاده قرار دهند. در ادامه شکل 2پودر نانوکارواش را مشاده خواهید کرد.

پودر نانو کارواش با بودن  قوی بودن  درخشش و تمیزبودن  خیلی بالای خود میتوانید. با بقیه  رقیب های خود د به آسانی رقیب هم هستند. و سهیم هستند در بازار به دست آورد. در این قسمت از مقاله هگزاشیمی شما را با انواع پودر ها آشنا خواهیم کرد.[/cz_title][vc_single_image image=”1652″ img_size=”full” alignment=”right” onclick=”custom_link” img_link_target=”_blank” link=”https://hexachem.ir/%d9%be%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%88-%d9%be%d9%88%d8%af%d8%b1-%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%88%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%d9%87%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%85%db%8c-4%d8%aa/”][cz_title id=”cz_42478″]شکل 2پودر نانوکارواش

چه نوع پودری ویژگی های لازم در پودرنانو را دارا می باشد؟

پودرهایی به پودر نانو مشهور می شود. که دارای سه مورد باشد . که در زیر در مورد آن ها برای شما گفته ایم:

  1. در حالتی که سایز ذره های به وجود آورنده پودرنانو. در حد نانومتر باشد می توان به آن پودر، نانو پودر گفت.  یعنی اگر ذرات به وجود آمده  پودری از شکل های  هندسی کره ای و مکعبی به وجود امده است. در این حالت  قطر ذره ها  خیلی کم  از نانومتر می باشد که کوچک بودن  سایز احتمال دارد. پودر نانو کارواش و شما به وسایل  دستگاه های خیلی  جدید و خاص  می توانید این ذره ها را ببینید.
  2. مثلا ذره هایی که  که نمک غذا را تشکیل می دهند. زیاد کوچک و در حد نانومتر می باشد؛ پس  می توان گفت. که اگر ذره های  تشکیل شده پودری در حد نانومتر باشد، می توان گفت. که این مواد پودرنانومی باشد. در قسمت آخر مقاله hexachem مورد اخر را بیان خواهیم کرد.
  3. دانه های به وججود آمده در حد نانومتر باشد. همان گونه که در مسیر هستید، تمام مواد به وجود آمده  از اتم ساخته شده اند. که این اتم ها با نظم به خصوصی  و خیلی ویژه در کنار هم چیدمانشان شکل گرفته است. و این کار به غیر از بر آن که معجزه خدا  را  خیلی عالی نشان می دهد. پودر نانو کارواش توجه زیادی  از پژوهش کنندگان را به سمت خود متوجه می کند. ممنون که تا انتهای مقاله هگزاشیمی ما را همراهی کردید.

[/cz_title][/vc_column][/vc_row]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *