قیمت سیلیکون امولشن | 04 نکته سیستم اسپری امولسیون سیلیکون برای صرفه جویی!

قیمت سیلیکون امولشن | 04 نکته سیستم اسپری امولسیون سیلیکون برای صرفه جویی!

قیمت سیلیکون امولشن | یک تولید کننده مانند هگزاشیمی پیشرو در فنجان های ترموفرم شده یکبار مصرف به یک سیستم اسپری امولسیون سیلیکون  1 نیاز داشت تا پس از قالب گیری. یک پوشش نازک روی فنجان های پلاستیکی اعمال کند. این پوشش از چسبیدن فنجان ها به هم در حین بسته بندی جلوگیری می کند و به کنترل گرد و غبار در محیط تولید کمک می کند. روش اولیه برای استفاده از امولسیون سیلیکون. فرو بردن ورق پلاستیکی در یک ماده آزاد کننده مانند روغن دایکوت قبل از قالب گیری بود. این فرآیند هر دو طرف ورق را زمانی که پوشش فقط روی یک مورد نیاز بود پوشش داد.

تاریخ 1402.01.26
عنوان 04 نکته سیستم اسپری امولسیون سیلیکون!
نویسنده sir vahid ebrahimi
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1000
زمان خوانش 00:10:00

آنچه در این مقاله قیمت سیلیکون امولوشن از نظر شما خواهد گذشت

سیستم اسپری روغن دایکوت مبتنی بر PLC بدون موفقیت مورد استفاده قرار گرفت.

سیستم اسپری و امولسیون سیلیکونی  | دایکوت

دریابید که چگونه می توانیم فرآیند اسپری شما را کارآمدتر کنیم.

نتیجه گرایی سیستمی کاربردی قادر به ارائه عملکرد اسپری لازم نبود:

سوالات متداول در خصوص و با مضمون سیلیکون امولشن و دایکوت

گالری تصاویر

امولسیون سیلیکون  1 |  سیستم اسپری امولشن

امولسیون سیلیکون  2 | نرخ سیلیکون امولوشن

سیستم اسپری روغن دایکوت مبتنی بر PLC بدون موفقیت مورد استفاده قرار گرفت.

بعدها. یک سیستم اسپری هگزاشیمی مبتنی بر PLC بدون موفقیت مورد استفاده قرار گرفت. زمان پاسخ آهسته سیستم و خاموش شدن تاخیری اسپری منجر به استفاده بیش از حد از عامل رهاسازی شد. این امر چاپ پایین دستی را مهار کرد و عامل انتشار گران قیمت سیلیکون امولشن را هدر داد. علاوه بر این. نازل های اسپری با کیفیت پایین نیاز به تعمیر و نگهداری مکرر داشتند و راندمان انتقال ضعیفی را ارائه می دادند. مه پاش و چکه های بیش از حد از نازل های اسپری روغن دایکوت نیز باعث ایجاد کف لغزنده در منطقه تولید شده است.

قیمت سیلیکون امولشن | سیستم اسپری امولشن

قیمت سیلیکون امولشن | سیستم اسپری امولشن
هگزاچم

امولسیون سیلیکون  1 |  سیستم اسپری امولشن

سیستم اسپری و قیمت امولسیون سیلیکون  | روغن دایکوت

محلول شرکت Spraying Systems از یک سیستم اسپری امولسیون سیلیکون  2 با یک مخزن فشار 60 لیتری استفاده می کند تا قیمت سیلیکون امولشن هگزاشیمی را به نازل های خودکاری که به سمت بالا به داخل فنجان های قالب گیری شده اسپری می کنند. برساند. نازل ها روغن دایکوت در یک هدر کانال یک تکه مناسب که در زیر خط تولید قرار دارد بلافاصله پس از دستگاه قالب گیری نصب می شوند. نازل های اتمیزه کننده هوا . با قطع کننده بدون چکه. به طور یکنواخت سطوح داخلی فنجان ها را می پوشانند. سیستم خودکار با دستگاه پرس یکپارچه شده است تا فنجان های جداگانه را هنگام عبور از ایستگاه اسپری اسپری کند.

دریابید که چگونه می توانیم فرآیند اسپری  شما را کارآمدتر کنیم.

اخیراً تولید کننده گوشت یکی از بزرگترین سوپرمارکت های فرانسه با ما تماس گرفت. همانطور که همه می دانند بخش خرده فروشی یک بازار بسیار رقابتی است که در آن هر اشتباهی توسط رقبا بی رحمانه مجازات می شود. به همین دلیل تولیدکنندگان می خواهند مطمئن شوند که مجموعه بزرگ محصولات گوشتی آنها ایمن است و کیفیت آن تا تاریخ انقضا تضمین می شود. برای انجام این کار. آنها یک شرکت پیشرو در علوم زیستی را استخدام کردند تا از محصولات با اسپری کردن آنها با محلول‌های حفاظت زیستی با قابلیت تخمیر محافظت کند. برای نتایج بهینه روغن دایکوت یک دوز دقیق برای انواع مختلف محصول مورد نیاز برای قیمت سیلیکون امولشن   hexachem است.

نتیجه گرایی سیستمی کاربردی قادر به ارائه عملکرد اسپری لازم نبود:

  • دوز دقیق نبود
  • تمیز کردن مشکل است
  • هیچ راهی برای تنظیم دوز برای محصولات مختلف وجود ندارد

واضح است که ادامه این مسیر قیمت سیلیکون امولشن می تواند منجر به مشکلات جدی شود. بنابراین تولید کننده گوشت تصمیم گرفت به دنبال یک محلول اسپری کارآمدتر باشد. آنها عمدتاً سیستمی را می خواستند که بتواند مقدار صحیح محلول حفاظت زیستی را به دقت ارائه دهد و به راحتی بتوان آن را برای اسپری محصولات گوشتی مختلف و روغن دایکوت hexachem تنظیم کرد.

قیمت سیلیکون امولشن | نرخ سیلیکون امولوشن

قیمت سیلیکون امولشن | نرخ سیلیکون امولوشن
هگزاچم

امولسیون سیلیکون  2 | نرخ سیلیکون امولوشن

سوالات متداول در خصوص و با مضمون قیمت سیلیکون امولشن و روغن دایکوت

01 چرا نماها باید دارای پوشش تنفسی. یعنی نفوذپذیر به بخار آب باشند؟

هر چقدر هم که جدید و بی نقص باشند. اکثر نماها دارای نقص هایی مانند ترک های خط مو هستند. اینها نقاط ضعیفی هستند که رطوبت می تواند در نما نفوذ کند. هر زمان که شرایط محیطی اجازه دهد. بستر باید بتواند خشک شود. در غیر این صورت پوسته پوسته شدن یا آسیب های دیگر رخ می دهد. علاوه بر این. بسترهای خشک باعث رشد میکروب‌ها مانند جلبک‌ها و قارچ‌ها نمی‌شوند.

02 پوشش رنگ امولسیونی رزین سیلیکونی و قیمت سیلیکون امولشن بر اساس SILRES® BS چقدر قابلیت تنفس دارد؟

رنگ امولسیونی رزین سیلیکون یک پوشش معدنی است. بنابراین به اندازه رنگ سیلیکات و سفید کننده قابل تنفس (قابل نفوذ در بخار آب) است. دلیل این امر ساختار ریز متخلخل آن است که اجازه حرکت آزادانه گازها را می دهد. در طبقه‌بندی سه‌لایه‌ای که در استاندارد اروپایی EN 1062-1 برای چگالی جریان انتشار بخار آب استفاده می‌شود. رنگ امولسیون رزین سیلیکون تحت کلاس 1 (بسیار نفوذپذیر) قرار می‌گیرد.

03 چرا این مزیت برای قیمت سیلیکون امولشن hexachem است که رنگ امولسیون رزین سیلیکونی بر اساس SILRES® BS نسبت به بخار آب نفوذ پذیر است. اما در عین حال ضد آب است (اثر مهره زنی)؟

به دلیل جذب کم آب. تا حد امکان آب و رطوبت کمتری به نما نفوذ می کند. با این حال. هیچ رنگ بیرونی 100٪ در برابر رطوبت محافظت نمی کند. به همین دلیل مهم است که سیستم رنگ دارای نفوذپذیری بالای بخار آب باشد. این تنها راهی است که نما می تواند دوباره خشک شود. به عبارت دیگر: سنگ تراشی می تواند “نفس بکشد”. ترکیب این دو ویژگی باعث می شود رنگ امولسیون رزین سیلیکونی به سیستم پوشش اولیه نماها تبدیل شود و دلیل ماندگاری بسیار بالا و اثر کثیفی آن است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *