قیمت سود پرک 98 درصد سودپرک | هگزا چم

قیمت سود پرک 98 درصد در بین @6 محصول برتر هگزا!!

قیمت سود پرک 98 درصد هیدروکسید سدیم یک الکترولیت قوی است. (به طور کامل در هر دو حالت کریستالی و محلول یونیزه شده است). هیدروکسید سدیم فرار نیست، اما به راحتی به شکل آئروسل در هوا بالا می رود. سودپرک نامحلول در اتر. مروارید سود سوزآور از هیدروکسید سدیم ساخته می شود. جامد سفید رنگ، رطوبت گیر و بی بو است. مرواریدهای سود سوزآور به راحتی در آب حل می شوند و گرمازا هستند. این محصول در متانول و اتانول محلول است.

فهرست مطالب:

فعالیت شدید و بالای سدیم هیدروکسید یا سود سوز آور

قیمت سود پرک 98 درصد در بین مواد جدید

فرایند صنعتی تولید سود سوز آور یا سدیم هیدروکسید

قیمت سود پرک 98 درصد با هدف افزایش بهینه سازی

سود سوز آور جامد سفید رنگ محلول در آب

قیمت سود پرک 98 درصد و تاثیر آن روی انواع اشیاء

سدیم هیدروکسید یا سود سوزآور در آبکاری انواع مختلف فلزها

نتیجه گیری از قیمت سود پرک 98 درصد برای تولیدات صنعتی

فهرست اشکال:

شکل 1 نمونه سود پرک

شکل 2 انواع سدیم هیدروکسید

شکل 3 نمونه سود سوزآور

عنوان خرده فروشی سود پرک
دپارتمان اوج شید
نویسنده سارا قصری
تعداد  کلمات 1566
زمان مطالعه 15 دقیقه

 

فعالیت شدید و بالای سدیم هیدروکسید یا سود سوز آور

برای کاهش پتانسیل اضافی الکترود، تحقیقات بر روی توسعه مواد جدید برای تکامل هیدروژن متمرکز شده است. (به عنوان مثال، معرفی شده توسط Zhang و همکاران. چارچوب های فلزی-آلی (MOFs) پیشنهاد شده توسط Sun و همکاران. و Co3Mo بین فلزی شی و همکاران و مهمتر از آن، تکامل اکسیژن. به عنوان مثال، نانومیله‌های سولفید مس مبتنی بر نقص غنی از می‌توانند حالت جذب *OH را تنظیم کنند. و در عین حال به طور موثری را برای سینتیک OER بهبود یافته جذب و جدا می‌کنند. کومار و همکاران.

به پایداری طولانی مدت کاتالیزور OER و ضرورت فعالیت بالای اولیه آن برای یک فرآیند DE موفق اشاره کنید. نشان داده شده است که اکسی هیدروکسید یا مواد مبتنی بر مقاله های علمی. کاتالیزورهای مناسبی برای OER در محیط های قلیایی هستند. علاوه بر این، برخی از مطالعات بر روی نقایص افزایش دهنده فعالیت مانند ناخالصی ها و مرزهای دانه تمرکز کرده اند. که می توانند به طور انتخابی واسطه های OER را تثبیت کنند. آنها گزینش پذیری بالای OER نسبت به سدیم را در محلول 0.5 مولار سدیم هیدروکسید اندازه گیری کردند. و بازده فارادایی 87 درصد در الکترولیز گالوانوستاتیک در 10 میلی آمپر سانتی متر مربع بدست آمد. اخیراً، مو و همکاران.

قیمت سود پرک 98 درصد در بین مواد جدید

یک آند کربن گرافیتی با انتخاب پذیری OER به طور قابل توجهی در طرح های DE که با آب نمک کار می کنند در مقایسه با سایر آندها (به عنوان مثال، Ti-Pt، Ti-Ir). که در شرایط مشابه کار می کنند، توسعه یافت. برای فرآیندهای سنتی کلر- قلیایی، تمرکز بر فعالیت و گزینش پذیری سدیم است. به عنوان مثال، سینتیک در محلول نمک (5 مولار سودپرک) در دماهای مختلف. با استفاده از یک فیلم فوق نازک تک کریستالی RuO2 (110) به عنوان الکترود مدل مورد بررسی قرار گرفت.

مواد جدیدی مانند آنتیمونات های فلزات واسطه به عنوان آندهای زنده پیشنهاد شده اند که ممکن است. (در طول عمر سلول) دارای اکسیدهای روتنیم انتخابی مشابه یا بالاتری باشند. علاوه بر در نظر گرفتن مصرف انرژی خود الکترولیز، پیش تصفیه جریان خوراک در هر فرآیند صنعتی ممکن است. نیاز به انرژی اضافی داشته باشد. به طور معمول، پیش تصفیه شامل تصفیه و/یا پیش تغلیظ خوراک است. به عنوان مثال، در مورد سلول‌های کلر قلیایی غشایی. جریان خوراک باید از محلول تقریباً اشباع سدیم هیدروکسید با محتوای کلسیم منیزیم کمتر از ppb 20. علاوه بر سایر الزامات سخت‌گیرانه (مانند عدم وجود یون‌های فلزات سنگین) تشکیل شده باشد.

قیمت سود پرک 98 درصد | هگزا چم

قیمت سود پرک 98 درصد

شکل 1 نمونه سود پرک

فرایند صنعتی تولید سود سوز آور یا سدیم هیدروکسید

به عنوان مثال، جفت کردن فرآیند نمک زدایی به عنوان یک مرحله قبل از تغلیظ. تلاش های پیش تصفیه را تا حد زیادی کاهش می دهد. و به سمت “اقتصاد آب دایره ای” توصیف شده توسط بریس و همکاران حرکت می کند. در نتیجه، ما مجدداً بر پتانسیل فناوری‌های EDBM و DE در تولید سوزاننده تأکید می‌کنیم. عمدتاً با توجه به اینکه آنها به طور قابل‌توجهی حد ترمودینامیکی را نسبت به فناوری‌های کلر-قلیایی معمولی افزایش می‌دهند.

علاوه بر این، فرآیند تولید به پیش تصفیه کمتری نسبت به روش‌های دیگر نیاز دارد. که باعث کاهش بیشتر مصرف انرژی بالقوه جریان کلی فرآیند می‌شود. ما معتقدیم که تحقیقات بیشتر در مورد این موضوع ابتدا باید به سمت درک کمی از تلفات ولتاژ. از جمله کسری از اصطلاحات جداگانه (به عنوان مثال سینتیک آند/کاتد، تلفات اهمی در غشاء/الکترولیت.) و ناکارآمدی جریان در سیستم‌های EDBM/DE هدایت شود. (به عنوان مثال). دو و همکاران.

قیمت سود پرک 98 درصد با هدف افزایش بهینه سازی

در همین حال، از آنجایی که انتظار می رود طراحی و توسعه کاتالیزورهای OER جدید با فعالیت. گزینش پذیری و دوام بهتر در آینده نزدیک به عنوان اولویت اصلی (برای کاربردهای الکترولیز آب) باقی بماند. پذیرش تحت پوشش و آزمایش این شرایط کاتالیست جدید خواهد بود. در بهینه سازی عملکرد و انرژی مورد نیاز این فرآیندها بسیار سودمند است. با این پیشرفت‌ها، دستیابی به حد پایین ترمودینامیکی مصرف انرژی بازدهی آسان‌تر می‌شود. هیدروکسید سدیم یک الکترولیت قوی است. (به طور کامل در هر دو حالت کریستالی و محلول یونیزه شده است).

در نهایت، طراحی های پیشرفته با هدف افزایش کارایی سیستم و گسترش سیستم های آزمایشگاهی موجود. راه را برای تجاری سازی موفقیت آمیز این دو فناوری هیجان انگیز هموار خواهد کرد. مروارید سود سوزآور از هیدروکسید سدیم ساخته می شود. جامد سفید رنگ، رطوبت گیر و بی بو است. مرواریدهای سود سوزآور به راحتی در آب حل می شوند و گرمازا هستند. این محصول در متانول و اتانول محلول است. هیدروکسید سدیم فرار نیست، اما به راحتی به شکل آئروسل در هوا بالا می رود. نامحلول در اتر.

سودپرک | هگزا چم

سودپرک

شکل 2 انواع سدیم هیدروکسید

سود سوز آور جامد سفید رنگ محلول در آب

هیدروکسید سدیم یک الکترولیت قوی است (به طور کامل در هر دو حالت کریستالی و محلول یونیزه شده است). هیدروکسید سدیم فرار نیست، اما به راحتی به شکل آئروسل در هوا بالا می رود. نامحلول در اتر. مروارید سود سوزآور از هیدروکسید سدیم ساخته می شود. جامد سفید رنگ، رطوبت گیر و بی بو است. مرواریدهای سود سوزآور به راحتی در آب حل می شوند. و گرمازا هستند. این محصول در متانول و اتانول محلول است.

سیانید سدیم یک ترکیب معدنی است که یک جامد سفید رنگ و محلول در آب است. سیانید میل ترکیبی بالایی با فلزات دارد، بنابراین این نمک بسیار سمی است. به راحتی لذیذ است و طعم بادام تلخ ضعیفی دارد. محلول در آب، آمونیاک، اتانول و متانول. فرمول مولکولی NaCN وزن مولکولی 49.02 بود. نقطه ذوب 564 ℃. نقطه جوش 1469 ℃. فشار بخار 1.0 mmHg (817 ℃)، به راحتی در آب محلول، کمی محلول در اتانول.

قیمت سود پرک 98 درصد و تاثیر آن روی انواع اشیاء

از طریق دستگاه تنفسی، دستگاه گوارش و پوست قابل جذب است. حیوانات آئروسل سیانید سدیم را 40 تا 90 میلی گرم بر متر مکعب استنشاق کردند. تحریک لزج، تنگی نفس، هیجان، ترشح بزاق بعد از 43 تا 25 دقیقه رخ داد. 150 تا 170 میلی گرم بر متر مکعب، استنشاق 76 تا 62 میلی گرم در متر مکعب، یا 400 تا 500 میلی گرم در دقیقه. 20 دقیقه تا مرگ LD دهان انسان حدود 1-2 میلی گرم بر کیلوگرم است.

در شرایط تولید، غبار سیانید سدیم اغلب در دمای اتاق استنشاق می شود. و بخار سیانید سدیم را می توان در طی عملیات حرارتی استنشاق کرد. خطاها نیز یکی از علل شایع مسمومیت هستند. عملکرد و درمان مسمومیت مانند سیانید هیدروژن است. گرد و غبار سیانید سدیم پراکنده روی زمین یا رومیزی را می توان به موقع با آب شستشو داد. تا در حضور اسید از آلودگی هوای گاز سیانید هیدروژن جلوگیری شود. برای جلوگیری از خطرات سلامتی سیانید سدیم، آبکاری بدون سیانید را ترویج دهید.

سدیم هیدروکسید یا سود سوزآور در آبکاری انواع مختلف فلزها

کاربرد اصلی قیمت سود پرک 98 درصد در استخراج طلا نیز از واکنش پذیری بالای آن نسبت به فلز بهره می برد. سیانید سدیم یک ماده اولیه شیمیایی اساسی است. که در سنتز شیمیایی پایه، آبکاری الکتریکی، متالورژی و سنتز آلی، دارو، آفت کش ها و فرآوری فلزات استفاده می شود. عامل کمپلکس کننده، عامل پوشش. پالایش و آبکاری فلزات گرانبها مانند طلا و نقره. به عنوان یک عامل خاموش کننده برای فولادهای مختلف در صنعت ماشین آلات استفاده می شود.

در صنعت آبکاری جزء اصلی آبکاری مس، نقره،کادمیوم و روی است. در محلول آبکاری، قطبش آندی را می توان کاهش داد، آند را می توان به طور معمول حل کرد، محلول آبکاری را می توان تثبیت کرد، پلاریزاسیون کاتدی را می توان بهبود بخشید و پوشش یکنواختی به دست آورد. برای استخراج فلزات گرانبها مانند طلا و نقره در صنعت متالورژی استفاده می شود. در صنایع شیمیایی، ماده اولیه ای برای تولید انواع سیانیدهای معدنی و سیانید هیدروژن است.

سود سوزآور | هگزا چم

سود سوزآور

شکل 3 نمونه سود سوزآور

نتیجه گیری از قیمت سود پرک 98 درصد برای تولیدات صنعتی

همچنین در ساخت پلکسی گلاس، مواد مصنوعی مختلف، لاستیک نیتریل و کوپلیمرهای الیاف مصنوعی استفاده می شود. سودپرک در صنعت رنگرزی برای تولید ملامین (واسطه های رنگی واکنش پذیر و مواد اولیه برای تولید مواد سفید کننده) استفاده می شود. در صنعت داروسازی برای تولید متیل سیانواستات و دی اتیل مالونات استفاده می شود. این ماده به عنوان ماده خشک کننده در صنعت نساجی و همچنین برای کربورسازی مایع و نیتریدینگ فولاد استفاده می شود.

سیانیدهای معدنی مهمی که مستقیماً توسط سیانید سدیم تولید می شوند عبارتند از: سیانید سدیم، سیانید پتاسیم، سیانید پتاسیم، سیانید روی، سیانید باریم، سیانید مس، تیوسیانات سدیم، تیوسیانات پتاسیم؛ سیانید آلی شامل سیانو استیک اسید، مالون یونینینیل و غیره می باشد. . محصولات اصلی هیدروژن سیانید بازسازی سیانید سدیم عبارتند از: متیل متاکریلات، بوتیل متاکریلات، متاکریلیک اسید، آزوبیسیزوبوتیرونیتریل، اسید نیترلوتری استیک، هیدروکسی استونیتریل و غیره.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *