کاربرد سیلیکون در صنعت- سیلیکون امولشن

سیلیکون امولشن و عامل های موثر در قیمت آن!

سیلیکون امولشن| در عصر حالا با گسترده شدن علوم مختلف مانند شیمی، علوم پلیمری. سیلیکون ها جایگاه مهمی بین مواد شیمیایی پیدا کرده اند. انواع خمیرهای قالب گیری سیلیکونی، سیلیکون های مایع و جامد، امولسیون های سیلیکونی و روغن های سیلیکونی. از جمله پرمصرف ترین مواد سیلیکونی است که فروشگاه شیمیایی هگزاچم در فروشگاه خود عرضه میکند. تا در اختیار خریداران محترم قرار گیرد. فروشگاه hexachem در تلاش است تمامی مواد سیلیکونی مختلف اعم از روغن سیلیکون، سیلیکون قالب گیری، امولسیون سیلیکون و … را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت عرضه کند، اما در این میان با سوالات مکرری از سوی خریداران درباره قیمت سیلیکون امولشن مواجه هستیم.

فهرست عناوین

روغن سلیکون امولشن چیست و هر نچه لازم است درباره آن بدانید

ویسکوزیته عامل مهمی در تعیین قیمت سلیکون امولشن است

چرا بهتر است از روغن سلیکون امولشن استفاده کنیم؟

سوالات متداول کاربران درباره قیمت سلیکون امولشن و روغن آن

فهرست تصاویر

شکل 1امولسیون

شکل 2سیلیکون

عنوان  سیلیکون امولشن
نویسنده اوج شید
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 800 کلمه
زمان مطالعه 8 دقیقه

واضح است که تفاوت قیمت در خرید روغن سیلیکون نسبت به سایر محصولات سیلیکونی بسیار زیاد است. قیمت های متفاوتی برای خرید روغن سیلیکون وجود دارد. با توجه به زیاد بودن دلایل تفاوت قیمت سیلیکون امولشن. فروشگاه هگزاچم تصمیم گرفت تا مقاله ای در مورد دلایل تفاوت قیمت خرید روغن های سیلیکونی تهیه کند. برای درک موضوع قیمت روغن سیلیکون موقع خرید روغن ، اول باید اطلاعاتی در مورد آن روغن های سیلیکون کسب کنید.

شکل 1امولسیون

روغن سیلیکون امولشن چیست و هر نچه لازم است درباره آن بدانید

روغن های سیلیکونی به دلیل پایداری حرارتی نسبتاً بالا و خواص روان کنندگی خوب مورد توجه قرار گرفتند. خیلی از مایع های سیلیکون پلیمرهای خطی هستند. آنها در زنجیر های مارپیچ قرار دارند و به آسانی میلغزند و حرکت می‌کنند. گروه های سیلیلی در انتهای زنجیره قرار دارند. هدف از بیان این اطلاعات رسیدن به این نکته بود. قیمت سیلیکون امولشن و روغن های سیلیکونی میتوانند درجات پلیمریزاسیون متفاوتی داشته باشند. که باعث واکنش های متفاوتی در بین روغن های سیلیکونی میشود.

گروه‌های آلی واکنش‌ پذیر به پلیمرهای سیلوکسان هستند. افزودن آنها می‌تواند موجب به ادغام شدن پلیمرهای سیلوکسان . انواع متفاوت پلیمرهای آلی شود. در نتیجه روغن ‌های سیلیکونی با ویسکوزیته ‌های مختلف تولید شود. فروشگاه هگزاچم به عنوان بزرگترین فروشگاه مواد شیمیایی سعی می‌کند. بیشترین تنوع را در روغن های سیلیکون امولشن خود داشته باشد تا رضایت بیشتری را از مشتریان خود جلب کند.

کاربرد در صنعت نقاشی - سیلیکون امولشن

کاربرد در صنعت نقاشی – هگزاچم

شکل 1امولسیون

ویسکوزیته عامل مهمی در تعیین قیمت سیلیکون امولشن است

همانطور که در بالا ذکر شد، روغن سیلیکون می‌تواند ویسکوزیته های مختلفی داشته باشد. ویسکوزیته روغن های سیلیکون میتواند از 0.65 تا 2000000 در طیف گسترده ما متفاوت باشد. اما بسیاری از این ویسکوزیته های سیلیکون امولشن که بر اساس واحدهای استوک و سنت استاک هستند. خیلی کمیاب هستند و می‌توان از آنها به صورت حرفه ای استفاده کرد. اما بسیاری از ویسکوزیته های روغن سیلیکونی دیگر کاربردهای زیادی دارند، این روغن های قیمت سیلیکون امولشن فروشگاهی hexachem قیمت بیشتری دارند.

وجود ویسکوزیته های متغیر و فراوان و نحوه تولید آنها یکی از عوامل قیمت گذاری روغن های سیلیکون بوده است. باعث تفاوت قیمت خرید روغن سیلیکون میشود. به عنوان مثال ویسکوزیته های 550، 1000، 12500 و 60000 که در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارند. در بین روغن های سیلیکونی قیمت بسیار مناسب تری دارند. روغن سیلیکون امولشن با ویسکوزیته خاص و کمیاب که به صورت انحصاری تولید میشود، قیمت خرید بسیار بالاتری دارد. فروشگاه hexachem علاوه بر ویسکوزیته های رایج و مناسب روغن سیلیکونی. همچنین ویسکوزیته های روغن سیلیکونی کمیاب و خاص مورد نیاز خریداران محترم، سعی در جلب رضایت حداکثری مشتریان داشته است.

مقاله قبلی را مطالعه کنید: خاصیت های سلیکون امولشن

کیفیت یک عامل ثابت در قیمت روغن های سیلیکونی است. کیفیت عامل بسیار مهمی در تعیین قیمت سیلیکون امولشن است. کیفیت همیشه تعیین کننده قیمت هر محصولی است و خرید روغن سیلیکون نیز از این قاعده مستثنی نیست. هر چه کیفیت روغن سیلیکون تولید شده بالاتر باشد، قیمت خرید روغن سیلیکون نیز بالاتر خواهد بود. کیفیت بالای روغن‌های سیلیکون به این معنی است که روغن خالص عرضه می‌شود. برای رسیدن به بهترین اثر از هیچ پرکننده یا ناخالصی در روغن سیلیکون استفاده نمی‌شود. فروشگاه هگزاچم مفتخر است. روغن سیلیکون با کیفیت را با نا خالصی کم تر و بقیمت بهتر در اختیار خریداران عزیز قرار می‌دهد.

شکل 2سیلیکون

چرا بهتر است از روغن سیلیکون امولشن استفاده کنیم؟

روغن سیلیکون کاربردهای زیادی دارد، از صنعت گرفته تا هنر. روغن سیلیکون به عنوان روان کننده و عامل انتقال حرارت استفاده میشود. همچنین در نقاشی و ترکیب رنگ ها یا در هنر رزین از روغن سیلیکون نیز استفاده می‌شود.

درست کردن سیلیکون امولشن- سیلیکون امولشن

درست کردن سیلیکون امولشن- هگزاچم

شکل 2سیلیکون

سوالات متداول کاربران درباره قیمت سیلیکون امولشن و روغن آن

  • مهم ترین عامل در قیمت چیست؟

کیفیت محصول

  • روغن سیلیکون چه کاربردی دارد؟

در صنعت و هنر کاربرد دارد.

  • آیا سیلیکون امولشن پایداری حرارت دارد؟

بله

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *