سود پرک جامد سودپرک

سود پرک جامد با #5 نوع سود سوز آور دیگر!!

سود پرک جامد یا سود سوزآور چیست؟ سود سوزآور یک ماده شیمیایی صنعتی است که از عناصر سدیم، هیدروژن و اکسیژن تشکیل شده است. سود سوزآور به نام هیدروکسید سدیم نیز شناخته می شود و فرمول شیمیایی آن NaOH است. دارای اشکال زیر است: تکه های سود سوزآور 98 درصد: اینها بلورهای جامد سفید و شفاف هستند. این کریستال های مومی بی بو و محلول در آب و گلیسیرین هستند. تکه های سودپرک 99 درصد: اینها کریستال های جامد سفید و شفاف هستند.

فهرست مطالب:

متداول ترین مواد شیمیایی در کاربرد های صنعتی و خانگی

موارد استفاده از سود پرک جامد برای مصارف روزانه و خانگی

عوارض استفاده اشتباه از سود سوزآور مانند خوردن آن

صرفه جویی و صادر تکه های سود پرک جامد

مدیریت سفارش های عمده برای تهیه سود سوز آور

ارسال و توضیع سود پرک جامد به تمامی نقاط کشور

آزمایش های مرتبط با سود سوز آور یا سدیم هیدروکسید

نتیجه گیری از سود پرک جامد یا سود سوز آور

فهرست اشکال:

شکل 1 نمونه سود سوزآور

شکل 2 انواع سدیم هیدروکسید

شکل 3 سود پرک

 

عنوان سود پرک جامد
دپارتمان اوج شید
نویسنده سارا قصری
تعداد  کلمات 1692
زمان مطالعه 16 دقیقه

 

متداول ترین مواد شیمیایی در کاربرد های صنعتی و خانگی

این کریستال های مومی بی بو و محلول در آب و گلیسیرین هستند. 99% مروارید سود سوزآور: اینها ذرات کروی یا نیمکره سفید محلول در آب هستند. سود سوزآور مایع لیک 32 درصد: محلول بی رنگ و بی بو از سدیم و آب است. سود سوزآور مایع لیک 50 درصد: محلول بی رنگ و بی بو از سدیم و آب است. این ماده شیمیایی کاربردهای صنعتی زیادی دارد، اما بیشتر در صنعت کاغذ استفاده می شود.

استفاده از سود سوزآور یک ماده شیمیایی بسیار مفید است. این یکی از متداول ترین مواد شیمیایی با کاربرد خاص در صنعت کاغذ است. موارد استفاده آن عبارتند از: در خمیرسازی شیمیایی چوب برای کاغذسازی یا الیاف بازیافتی. برای حل کردن فلزات و ترکیبات آمفوتریک. به عنوان عامل استریفیکاسیون و ترانس استریفیکاسیون. به طور سنتی برای ساخت صابون استفاده می شود. به عنوان یک کاتالیزور برای تولید بیودیزل. در تهیه و فرآوری برخی غذاها.

موارد استفاده از سود پرک جامد برای مصارف روزانه و خانگی

برای شستشو یا لایه برداری شیمیایی میوه ها و سبزیجات. تولید شل کننده برای صاف کردن مو. رفع گرفتگی لوله های فاضلاب خانه شما در تولید پودر لباسشویی. به عنوان یک پاک کننده صنعتی به عنوان یک چربی زدا قوی در نظر گرفته می شود. در تصفیه آب برای تصفیه و افزایش pH منابع آب استفاده می شود. این باعث می شود آب کمتر خورنده و خالص تر شود.

در مخلوط سیمان، بتن، ملات و دوغاب. به همگن شدن مخلوط سیمان و بهبود کارایی محصول کمک می کند. در روند شکستن مرگبار جاده؛ برای هضم بافت آیا سود سوزآور بی خطر است؟ سود سوزآور معمولاً ناامن در نظر گرفته می شود زیرا این ماده شیمیایی سمی است. قرار گرفتن در معرض این ماده شیمیایی می تواند اثرات حاد و مزمن سلامتی داشته باشد. بر اساس MSDS 98% سود سوزآور (پوسته پوسته)، MSDS سود سوزآور 99% (MSDS سودپرک).

سود پرک جامد

سود پرک جامد

شکل 1 نمونه سود سوزآور

عوارض استفاده اشتباه از سود سوزآور مانند خوردن آن

MSDS مروارید سود سوزآور 99%، MSDS لیمو شیرین 32%. MSDS لیموترش 50%، اگر بلعیده شود، می تواند باعث ایجاد درد در دهان، گلو و درد شود. درد در معده و همچنین اسهال و استفراغ. همچنین می تواند باعث تحریک پوست یا سوختگی و جای زخم شدید شود. تماس چشمی با این ماده شیمیایی می تواند باعث درد فوری شود. و حتی ممکن است باعث آسیب دائمی چشم شود. علاوه بر این، استنشاق ممکن است باعث تحریک تنفسی و آسیب شدید ریه شود. اثرات مزمن شامل زخم بینی و آسیب دائمی ریه است. ذخیره سازی و دفع مناسب سود سوزآور باید در نظر گرفته شود. تا از هرگونه عوارض جانبی جلوگیری شود.

سود سوزآور چگونه ساخته می شود؟ از نظر صنعتی، سود سوزآور محلولی 50 درصدی است. که با تغییر فرآیند الکترولیتی کلر قلیایی ساخته می شود. سود سوزآور جامد از تبخیر آب از این محلول به دست می آید. این فرم جامد اغلب به صورت پولکی فروخته می شود. از کجا می توانم سود سوزآور را به صورت عمده بخرم؟

ممکن است مقدار کمی سود سوزآور در منطقه خود پیدا کنید. با این حال، برای خرید سود سوزآور به صورت عمده. بهتر است واردات مستقیم از تولید کننده انجام شود. آنها می توانند گواهینامه صادر کنند و در هزینه خود صرفه جویی کنند. که بهتر از خرید مقادیر کم مواد شیمیایی در محل یا از یک توزیع کننده است.

صرفه جویی و صادر تکه های سود پرک جامد

اگر به مقادیر زیادی از این ماده شیمیایی نیاز دارید. می توانید سود سوزآور را در وب سایت ما خریداری کنید. یا برای جزئیات بیشتر با ما تماس بگیرید. کدام کشورها سود سوزآور را به صورت انبوه تولید می کنند؟ مصرف سود سوزآور در سراسر جهان به ویژه در کشورهای در حال توسعه به طور چشمگیری افزایش یافته است. در نتیجه، تقاضای زیاد آن منجر به ازدیاد شرکت‌های تولیدکننده آن شده است.

آیا هگزا چم می تواند جزئیات لجستیکی خرید قرص سود سوزآور را مدیریت کند؟ ما میتوانیم! با این اوصاف در خصوص جزئیات تمهیدات لجستیکی خرید قرص سود سوزآور با شما مشورت خواهیم کرد. برای هرگونه سؤال دیگری در مورد یک قرارداد حمل و نقل خاص، لطفاً به ما ایمیل بزنید. یا برای پاسخ سریع به ما پیام دهید.

هگزا چم چگونه قرص سود سوزآور را خریداری می کند؟ هگزا چم بیش از ده سال است که مستقیماً از چین به جهان از تولید کننده تکه های سود سوزآور ما صادر می کند. ما سالها تجربه و صرفه جویی در هزینه داریم تا آن را برای مشتریان خود ثابت کنیم. اگر سؤال دیگری در مورد تأسیسات تولیدی سود پرک جامد ما یا نحوه خرید مواد شیمیایی از ما دارید. لطفاً از طریق صفحه تماس با ما برای ما پیام ارسال کنید.

سودپرک

سودپرک

شکل 2 انواع سدیم هیدروکسید

مدیریت سفارش های عمده برای تهیه سود سوز آور

چه مدت طول می کشد تا پاسخ درخواستم در مورد قرص سود سوزآور را دریافت کنم؟ در هگزا چم، ما به کارایی و قابلیت اطمینان خود می بالیم. یک نماینده فروش ظرف 24 ساعت با شما تماس خواهد گرفت. تا در مورد پیشنهاد شما برای خرید مواد شیمیایی صحبت کند. همچنین می توانید برای پاسخگویی سریع در واتساپ پیام دهید. آیا سفارشات عمده و جزئی قرص سود سوزآور را قبول می کنید؟ هگزا چم در مدیریت سفارشات عمده برای همه تکه های سود سوزآور با تجربه است. هگزا چم روی سفارش‌های کوچک کار می‌کند تا به مشتریان خود کمک کند. تا نمونه‌هایی را برای آزمایش ارائه دهند.

با این حال، ما عمدتاً روی سفارش‌های بزرگتر از کانتینر 1 20 فوتی تمرکز می‌کنیم. آیا می توانید نمونه قرص سود سوزآور را برای من ارسال کنید؟ برای اکثر مواد شیمیایی غیر خطرناک، ما آماده ارسال نمونه با اکسپرس بین المللی هستیم. اگر قبل از تصمیم به خرید مواد شیمیایی به صورت عمده به نمونه ای از تکه های سود سوزآور نیاز دارید، لطفاً از طریق صفحه تماس ما با ما تماس بگیرید.

ارسال و توضیع سود پرک جامد به تمامی نقاط کشور

آیا می توانید یک کپی از SDS یا MSDS قرص سود سوزآور را به من بدهید؟ هگزا چم به رعایت مقررات و ایمنی برای همه مواد شیمیایی که ما می فروشیم افتخار می کند. ما مجموعه ای از فایل های SDS و MSDS برای همه مواد شیمیایی خود. از جمله برگه های سود سوزآور داریم. هنگام پرس و جو در مورد خرید مواد شیمیایی، لطفاً برگه سود سوز آور SDS یا ورق سود سوزآور MSDS موجود در وب سایت ما را دانلود کنید.

آیا هگزا چم می تواند قرص سود سوزآور را به شهر من ارسال کند؟ ما با بیش از 20 شهر کار می کنیم. که همه آنها را می توان در صفحات شهرهایی که به آنها خدمات ارائه می دهیم پیدا کرد. ما معمولاً به بزرگترین بندر یک کشور حمل می کنیم. اگر برای خرید چیپس سود سوزآور نیاز به مکان حمل و نقل خاصی دارید. خوشحال می شویم که آن را تهیه کنیم. لطفاً برای خرید قرص سود سوزآور این اطلاعات را در استعلام خود لحاظ کنید.

آزمایش های مرتبط با سود سوز آور یا سدیم هیدروکسید

آیا هگزا چم می تواند لوگوی شرکت من را روی بسته چاپ کند یا خدمات OEM را به ما ارائه دهد؟ ما درک می کنیم که خدمات OEM برای شناخت برند یک شرکت بسیار مهم است. به همین دلیل است که ما در چاپ شیمیایی و حمل و نقل برند تخصص داریم. لطفاً هرگونه تصویر و مشخصات لوگوی شرکت خود را از طریق صفحه تماس با ما برای ما ارسال کنید. هگزا چم چه روش های پرداختی را می پذیرد؟ شرایط پرداخت استاندارد ما 30٪ TT سفارش و موجودی پس از تکمیل تولید است.

ما همچنین می توانیم اطمینان حاصل کنیم. که یک گزارش آزمایش به شما ارائه می شود و قبل از پرداخت موجودی راضی هستید. ما همچنین برای سفارشات با حجم بالا برای خرید مواد شیمیایی، پرداخت تقاضای LC را می پذیریم. برای توضیح بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید. آیا می توانید قبل از خرید قرص سود سوز آور، ترتیبی دهید که شخص ثالثی مواد شیمیایی را آزمایش کند؟ آره!

ما با آژانس های معتبر بین المللی تست مانند SGS، Bureau Veritas، Intertek، CCIC و سایر موارد مورد اعتماد مشتریان در سراسر جهان برای آزمایش مستقل کار می کنیم. ما ترتیبی می دهیم که نمایندگان از کارخانه بازدید کنند. تولید را بررسی کنند، محصولات را آزمایش کنند. آزمایش هایی را در آزمایشگاه خودمان انجام دهند. گزارش ها را صادر کنند و ظروف را قبل از صادرات مهر و موم کنند.

سدیم هیدروکسید

سدیم هیدروکسید

شکل 3 سود پرک

نتیجه گیری از سود پرک جامد یا سود سوز آور

آیا گواهی انطباق (COC) و سند تأیید پیش از صادرات سودپرک را ترتیب می دهید؟ آره! یک بار دیگر با یک آژانس بین المللی مجاز برای انجام COC/PVOC برای کشور شما کار می کنیم. COC/PVOC را مطابق با مقررات کشور شما ترتیب می دهیم. لطفاً توجه داشته باشید که هزینه های اضافی COC/PVOC اعمال می شود.
12. آیا محموله من در حمل و نقل بیمه خواهد شد؟ بله، طبق بیمه نامه، همه مواد شیمیایی توسط آژانس های بیمه برتر کشور بیمه می شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *