قیمت سود پرک ۲۵ کیلویی سودپرک | هگزا چم

بررسی قیمت سود پرک ۲۵ کیلویی در @5 نقطه جهان!!

قیمت سود پرک ۲۵ کیلویی در کشور های مختلف چگونه است؟. سود پرک یک باز است که اسیدها را خنثی می کند و در آب حل می شود. امروزه سود سوزآور به شکل گرانول، پولک، پودر، محلول و غیره موجود است.  در این مقاله به بررسی قیمت سودپرک میپردازیم. در پایان ماه ژوئن، بازار سود سوزآور آمریکای شمالی روند صعودی را نشان داده است. در ماه آوریل، تحت تأثیر کاهش تقاضای پایین دستی، قیمت سود سوزآور در ایالات متحده روند نزولی را نشان داد.

علاوه بر این، تقاضای قوی مصرف کننده نهایی در ماه مه و ژوئن بر قیمت سود سوزآور در ایالات متحده تأثیر گذاشت. علاوه بر این، کارخانه های شیمیایی تولید کلر قلیایی اولیه مانند سیستم های ایالات متحده Olin و Westlake به دلیل فورس ماژور با کمبود موجودی مواجه هستند. تورم بالا در ایالات متحده در طول جنگ روسیه و اوکراین در بازار صعودی سود سوزآور ژوئن به اوج خود رسید.

فهرست مطالب:

بازار نوسانات قیمت سود سوزآور در انواع کشورهای جهان

چطور قیمت سود پرک ۲۵ کیلویی را در اروپا حدس بزنیم؟

چگونه بفهمیم در آمریکای شمالی قیمت کاستیک سودا چقدر است؟

بررسی قیمت سود پرک ۲۵ کیلویی در آسیا و جهان

تولیدات و نحوه صادرات و قیمت سود پرک در آمریکای شمالی

قیمت سود پرک ۲۵ کیلویی در کشورهای آسیا و اقیانوسی

کارخانه های تولیدی محصول سود سوزآور یا سدیم هیدروکسید

نتیجه گیری از قیمت سود پرک ۲۵ کیلویی در ایران

فهرست اشکال:

شکل 1 انواع سدیم هیدروکسید

شکل 2 نمونه سود سوزآور

شکل 3 تصویر سود پرک

 

عنوان قیمت سود پرک ۲۵ کیلویی
دپارتمان اوج شید
نویسنده سارا قصری
تعداد  کلمات 1619
زمان مطالعه 15 دقیقه

بازار نوسانات قیمت سود سوزآور در انواع کشورهای جهان

اکنون میخواهیم درباره قیمت سود سوزآور در آسیا و اقیانوسیه صحبت کنیم. بازار سود سوزآور به طور کلی در سه ماهه دوم سال 2022 روندی صعودی دارد. قیمت سود سوزآور در بازارهای آسیایی در بحبوحه ظهور مجدد موارد کووید 19 در چین و اختلالات تولید روند صعودی دارد. در مورد تقاضای قوی، موجودی محدود شرکت‌ها در نهایت بر پویایی قیمت سود سوزآور در منطقه آسیا تأثیر گذاشته است.

علاوه بر این، قیمت سود سوزآور در ماه ژوئن به دلیل بهبود تدریجی فعالیت‌های تولیدی، استعلام‌های محدود و موجودی مازاد کاهش یافت. تقاضا برای این محصول کمتر از حد انتظار بود. همزمان تورم بالا باعث کاهش ارزش ارزهای چین و هند در برابر دلار آمریکا شد که این امر نیز فشار نزولی بر قیمت سود سوزآور در آسیا وارد کرد.

 چطور قیمت سود پرک ۲۵ کیلویی را در اروپا حدس بزنیم؟

شاید برای شما سوال باشد قیمت سدیم هیدروکسید در اروپا چگونه است. احساسات بازار سود سوزآور در بازار اروپا در سه ماهه دوم سال 2022 متفاوت بود. در آلمان، تقاضای پایین دستی قوی منجر به روند صعودی قیمت سود سوزآور در پایان ژوئن شد. تورم بالای ناشی از جنگ فشار صعودی بر سود سوزآور در منطقه اروپا وارد کرد. علاوه بر این، در ماه آوریل، تقاضای ضعیف در بازار محلی منجر به کاهش قیمت سود سوزآور شد.

علاوه بر این، کاهش ارزش پول اروپا (EUR) در برابر دلار آمریکا فشار نزولی بر قیمت سود سوزآور وارد کرده است. قیمت ها در سه ماهه دوم سال 2022 روند صعودی خود را حفظ کردند زیرا نوسانات کمی در مبانی عرضه و تقاضای اروپا وجود داشت. قیمت تکه های سود سوزآور در بازار اروپا در ماه ژوئن بر اساس FOB هامبورگ 715/MT ارزیابی شد.

قیمت سود پرک ۲۵ کیلویی | هگزاچم

قیمت سود پرک ۲۵ کیلویی

شکل 1 انواع سدیم هیدروکسید

چگونه بفهمیم در آمریکای شمالی قیمت کاستیک سودا چقدر است؟

بازار سود سوزآور آمریکای شمالی در طول سه ماهه اول روند صعودی داشت. طی دو ماه اول سه ماهه اول، گیاهان سود سوزآور در ایالات متحده تغییرات مختلفی را تجربه کردند. یک کارخانه MTPA 3 میلیونی در اولین، تگزاس، در اواسط مارس تعطیل شد. Formosa Plastics که دارای ظرفیت 736 KTPA کلر قلیایی است، در اواسط فوریه یک چرخش را تجربه کرد.

در نتیجه این اختلالات، بازرگانان و تولیدکنندگان فشار بر روی عرضه مواد را احساس می کنند. تقاضا برای سود سوزآور با شروع سال 2022 صعودی دیده می شود، در حالی که عرضه به دلیل عدم اطمینان در آمریکای شمالی پایین است. در ماه مارس، قیمت سود سوزآور در لوئیزیانا 626 دلار در هر تن ارزیابی شد.

بررسی قیمت سود پرک ۲۵ کیلویی در آسیا و جهان

آسیا و اقیانوسیه جو بازار سود سوزآور چین در سه ماهه اول سال 2022 در نوسان بود. روند کلی قیمت سود سوزآور در بازار آسیا به دلیل برنامه های بهتر در ایالات متحده و افزایش تقاضای صادرات از هند و چین روند صعودی دارد. علاوه بر این، روند کلی قیمت سود سوزآور در ژانویه به دلیل درخواست‌های محدود از تولیدکنندگان چینی و عرضه فراوان مواد کاهش یافت. تقاضا برای این محصول کمتر از حد انتظار بود. علاوه بر این، قیمت سود سوزآور نیز در هفته اول اسفند به دلیل کاهش تقاضا از سوی صنایع پایین دستی مانند خمیر کاغذ و کاغذ، نساجی و آلومینا روند نزولی را نشان داد. تکه های سود سوزآور در ماه مارس 517 دلار در هر تن فوب چینگدائو ارزش گذاری شد.

اروپا 2021 قیمت سود سوزآور در بازار اروپا در سه ماهه اول سال 2022 همچنان بالا بود. در آلمان، افزایش تدریجی تقاضا منجر به روند صعودی قیمت سود سوزآور شده است. عرضه سود سوزآور پس از از سرگیری فعالیت کارخانه های مختلف در سه ماهه چهارم سال 2021 به سطح نرمال رسیده است. قیمت ها به دلیل نوسانات ناچیز در عرضه و تقاضا افزایش یافت. قیمت تکه های سودپرک در بازار اروپا در هفته اول مارس 711 دلار آمریکا در هر تن بر اساس فوب هامبورگ بود.

 تولیدات و نحوه صادرات و قیمت سود پرک در آمریکای شمالی

آمریکای شمالی سه ماهه منتهی به دسامبر احساسات بازار برای سود سوزآور در آمریکای شمالی در سه ماهه چهارم متفاوت بود. اختلالات عرضه ناشی از طوفان آیدا به دلیل تقاضای خوب صنایع آلومینا، خمیر کاغذ و کاغذ و مواد شوینده همچنان بر عرضه ایالات متحده تأثیر می گذارد. علاوه بر این، تعطیلی Shintech Chemicals به دنبال طوفان آیدا به دلیل خرابی تجهیزات، فشار عرضه را در ابتدای سه ماهه چهارم افزایش داد.

در اواخر دسامبر، با افزایش فورس ماژور وینولیت در کارخانه سود سوزآور، عرضه ایالات متحده کاهش یافت و واردات آلمان کاهش یافت. علاوه بر این، کاهش تقاضا در پایان سال، جذب چندین صنعت عمده سود سوزآور را محدودتر کرد. قیمت مایع سود سوزآور آمریکا (50%) در نوامبر به 550 دلار در هر تن فوب تگزاس رسید و سپس به تدریج در دسامبر کاهش یافت و در نهایت به 510 دلار در هر تن رسید.

سودپرک | هگزاچم

سودپرک

شکل 2 نمونه سود سوزآور

 قیمت سود پرک ۲۵ کیلویی در کشورهای آسیا و اقیانوسی

آسیا و اقیانوسی در سه ماهه چهارم سال 2021، قیمت سود سوزآور آسیایی نتایج متفاوتی را نشان داد زیرا تقاضا در کشورهای مختلف متفاوت بود. تقاضای صادرات این محصول از هند به دلیل اختلال در عرضه ناشی از طوفان آیدا زیاد است. به همین دلیل، تقاضای صادراتی چین نیز در ابتدای سه ماهه چهارم افزایش یافت، اما با تولید فراوان، تأثیر آن بر قیمت‌های آن ناچیز بود. در پایان سه ماهه، کاهش فعالیت خرید به دلیل رکود فصلی، مسیر صعودی سود سوزآور در هند را عادی کرد.

محموله‌های سالانه بزرگ سود سوزآور منجر به افزایش موجودی‌ها شده و قیمت‌های آن را در هند کاهش داده است. علاوه بر این، راه اندازی کارخانه سود سوزآور فاز دوم صنعت گراسیم نیز بر قیمت های آن فشار وارد کرد. قیمت سود سوزآور در هند به طور متوسط ​​650 دلار در هر تن (بدون احتساب JNPT) در ماه دسامبر بود. و در چین، قیمت ها بین 210-206 دلار در هر تن فوب چینگدائو در سه ماهه دسامبر باقی ماند.

کارخانه های تولیدی محصول سود سوزآور یا سدیم هیدروکسید

سه ماهه منتهی به سپتامبر 2021 در اروپا. چشم انداز بازار سود سوزآور در طول سه ماهه چهارم به دنبال یک رشته جهش. به دلیل شرایط آب و هوایی چالش برانگیز در منطقه، مختلط باقی ماند. Vinnolit به عنوان یک تولید کننده عمده سود سوزآور. فورس ماژور را در کارخانه خود در آلمان به دلیل اختلالات اقلیمی و لجستیکی اعلام کرده است. با از سرگیری فعالیت دو کارخانه در اواخر نوامبر. عرضه سود سوزآور اندکی کاهش یافت که منجر به عادی شدن مسیر قیمت شد. متوسط ​​قیمت سود سوزآور در آلمان در ماه دسامبر 540 دلار در هر تن بود.

آمریکای شمالی در سه ماهه سوم سال 2021. طوفان آیدا به لوئیزیانا رسید و چندین کارخانه در ساحل خلیج آمریکا را تعطیل کرد. برخی از ظرفیت های سوزاننده اصلی که از خط خارج می شوند. عبارتند از: سودپرک در Plaquemine، لوئیزیانا، با ظرفیت 1.2 میلیون تن در سال. علاوه بر کارخانه Shintech، کارخانه Westlake 453,592 تن در سال در Plaquemine نیز به دلایل ایمنی و قطع برق بسته شد. چندین کارخانه دیگر نیز آفلاین شدند، از جمله شرکت های پیشرو مانند Olin، OxyChem و دیگران. این تعطیلی کارخانه تأثیر منفی بر عرضه مواد در منطقه در سه ماهه سوم داشت. آخرین قیمت سود سوزآور در هفته آخر سپتامبر 470 دلار در هر تن فوب تگزاس بود.

سود سوزآور | هگزاچم

سود سوزآور

شکل 3 تصویر سود پرک

نتیجه گیری از قیمت سود پرک ۲۵ کیلویی در ایران

عرضه سود سوزآور در آسیا در طول سه ماهه سوم سال 2021 ثابت ماند. افزایش هزینه های حمل و نقل و تولید محدود مواد خام در چین منجر به افزایش قیمت سود سوزآور در سراسر منطقه شده است. در ایران به دلیل استانداردهای کیفی تعیین شده توسط دولت، تولیدات کاستیک سودا بیشتر و درنهایت منجر به کاش قیمت آن شد. در سه ماهه سوم سال 2021، قیمت ایران از 600 هزار تومان به ازای 25 کیلو تا 22 میلیون تومان نوسان دارد. مجموعه هگزا شیمی قید کرد که اکنون سود سوزآور بی نهایت با کیفیت تولید میکند. و اکنون قادر به فروش وصادرات آن به همه شهر ها میباشد. برداشت در بخش‌های تصفیه آب پایین دست و آلومینا نیز در سه ماهه سوم قوی بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *