نانوپودر - فروش سیلیکون امولشن

پودر قطعه شویی و خوردگی آلومینیوم

خوردگی چیست؟

خوردگی یک واکنش الکترو شیمیایی و یا شیمیایی بین یک عنصر یا ماده با محیط پیرامون مانند آب یا هوا می باشد. خوردگی در فلزات باعث تبدیل شدن آن ها به اشکال پایدارتر مانند اکسید فلز می شود. خوردگی در تمامی مواد از جمله رنگ ها، پلاستیک ها، سرامیک ها و فلز ها اتفاق می افتد که شایع ترین و مهم ترین آن در فلزات می باشد.

پودر قطعه شویی و خوردگی آلومینیوم

بسیاری از قسمت ها موتور خودرو از آلومینیوم تشکیل شده است آلومینیوم میل شدیدی به ترکیب با اکسیژن دارد و به همین دلیل هنگامی که در معرض هوا قرار گیرد یک لایه اکسید روی آن تشکیل می شود. ایجاد این لایه از اکسید شدن و یا خوردگی لایه های زیرین جلوگیری می کند و در واقع یک لایه محافظ است. این موضوع باعث می شود تا آلومیبنیوم مقاومت بالایی در برابر خوردگی داشته باشد.

آلومینیوم در محدوده Ph بین 4 تا 9 مقاومت بالایی در مقابل خوردگی دارد و اصطلاحا پسیو است اما آلومینیوم در محیط های اسیدی و قلیایی به شدت مستعد خورندگی می باشد.

به طور کلی پودر های قطعه شویی هنگامی که در آب حل می شوند یک محیط قلیایی با محدوده Ph بالاتر از 12 ایجاد می کنند و از آنجایی که قطعات بیشتر از جنس آلومینیوم هستند در این محیط دچار خوردگی و یا به اصطلاح تعمیرکاران دچار سیاه شدگی می شود که قابل قبول نیست.

برخی از تولید کنندگان به منظور افزایش قدرت پودر با استفاده نادرست و بیش از حد از مواد قلیایی قوی همانند سود پودرهایی تولید می کنند که باعث ایجاد سیاه شدگی و خوردگی بر روی سطح آلومینیوم می شود.

خرید پودر قطعه شویی هگزا

پودر قطعه شویی هگزا با استفاده از فرمولاسیون به روز و استاندارد نه تنها دارای قدرت شویندگی بالایی می باشد بلکه مانع از ایجاد خوردگی بر روی فلز هایی نظیر آلومینیوم و مس می شود. برای تهیه این پودر می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *