واکس لاستیک چیست؟

واکس لاستیک چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

وسایل و مواد مراقبتی از خودرو به چندین دسته بندی مهم و اصلی تقسیم می شوند که واکس لاستیک هگزا شیمی هم جزو یکی از همین دسته هاست و این دسته ها هر یک کارایی خاص خود را دارند. در میان این دسته بندی ها امروز شما را با واکس لاستیک آشنا می کنیم. واکس ها به صورت کلی به موادی گفته می شود که علاوه بر ایجاد براقیت و شفافیت به سطح مورد نظر، باعث نرم شدن و منعطف ماندن آن محل می شوند و استفاده مداوم از آن باعث افزایش عمر و جلوگیری از ترک ترک شدن و از بین رفتن آن قسمت خواهد شد.

دقیقا شبیه واکسی که ما برای کفش های مان از آن استفاده می کنیم. لاستیک ها و یا اصطلاحا کفش های خودرو نیز به ترمیم و رسیدگی نیاز دارند و این رسیدگی علاوه بر ایجاد زیبایی بیشتر برای خودرو، که در شخصیت و وجهه افراد نیز بسیار حاءز اهمیت است، در افزایش عمر لاستیک ها و صرفه جویی در هزینه ها نیز بسیار تاثیر گذار است.

لاستیک خای خودرو همیشه در معرض آلودگی ها و خاک و … هستند
و این آلودگی ها و گرد و خاک و گل هایی که به آن مینشیند،
زیبایی خودرو را تحت تاثیر قرار می دهد.

از طرفی خاک به خودی خود باعث ایجاد خشکی در لاستیک می شود و از عمر آن میکاهد. به همین دلیل است که لاستیک خودرو ها خیلی زود ترک ترک می شوند و یا به دلیل عدم رسیدگی مداوم به آنها اصتحکاک باعث هدررفت قطر بزرگ تری از سطح آن در طولانی مدت می شود. همچنین اگر از جنبه ای دیگر به قضیه نگاه کنیم، متوجه می شویم که لاستیک خودرو ها در فصول سرد در معرض هوای سرد و برف و یخبندان و در فصول گرم در معرض هوای گرم، آسفالت داغ جاده ها و سطح داغ زمین اتوبان ها هستند. اگر چه لاستیک ها این دما را به خوبی تحمل می کنند و بدون مشکل کار خود را انجام می دهند، ولی در دراز مدت این عوامل باعث استحلاک تایر ها می شوند و از عمر آن می کاهند.

برای جلگیری چه اقدامی انجام دهیم ؟

تمیز کردن و شستشوی لاستیک های خودرو و مراقبت از آن بسیار مهم ولی به تنهایی چاره کار نیستند، کامل کننده این پروژه، استفاده از واکس لاستیک و اصطلاحا واکس زدن لاستیک است. واکس لاستیک علاوه بر افزایش جذابیت و زیبایی خودرو، باعث میشود لاستیک، حالت لاستیکی و نرم خود را حفظ کند و در سرما و گرما تحت انقباض و انبساط، ترک نخورد. همین عاملی است که باعث کاهش خطر تصادفات جاده ای در اثر ترکیدن لاستیک خودرو و افزایش عمر لاستیک و در نتیجه کاهش هزینه های ما می شود. امروزه در بسیاری از کارواش های سطح شهر ها از انواع واکس ها استفاده می شود. در ادامه سری مقالات گروه هگزاشیمی در مورد واکس داشبورد و دلیل استفاده از آن توضیحاتی را به اختصار بیان خواهیم کرد.

رها کننده قالب گرد و غبار یا موم یک ماده شیمیایی است که برای جلوگیری از چسبیدن سایر مواد به سطح استفاده می شود. این اتصال قالب را از مواد جدا می کند. عامل رها کننده به عنوان مانعی بین گرد و غبار و گرد و غبار عمل می کند و مواد را از گرد و غبار جدا می کند. بدون چنین چیزی، بستر وارد سطح مدل شده و در نتیجه تمیز کردن قالب مشکل می شود. همچنین باعث کاهش کیفیت محصول می شود.

https://hexachem.ir

واکس لاستیک هگزاشیمی

گروه هگزا شیمی با استفاده از جدید ترین و برترین ابزار و آزمایشگاه های بروز، و با کمک مهندسین خود اقدام به طراحی برترین فرمولاسیون برای ساخت این محصول کرده است و اکنون واکس لاستیک هگزا شیمی از برند هگزاشیمی محصول این گروه است. این محصول با کیفیت تضمینی از طرف گروه هگزاشیمی برای فروش آماده شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *