پودر قطعه شویی-خرید سیلیکون امولشن

معضل کف کنندگی پودر قطعه شویی و راه حل های آن

علت کف کردن پودر های قطعه شویی

مهمترین دلیل ایجاد کف هنگام استفاده از پودر قطعه شویی در دستگاه استفاده از سورفکتانت های کف کننده در فرمولاسیون این پودرها می باشد. معمولا هنگامی که تولید کننده از یک سورفکتانت کف زا در پودر استفاده می کند بایستی حتما از مواد ضد کف نیز در ساختار پودر استفاده کند که تقریبا تمامی تولید کنندگان این کار را انجام می دهند.

اما ممکن است ضد کف استفاده شده نا مرغوب بوده و یا در طول زمان خاصیت خود را به علت مجاور بودن با دیگر سازنده های پودر از دست بدهد و همین باعث می شود تا هنگام کار کف فراوانی در دستگاه تولید شود.

چرا پودر قطعه شویی نباید کف کند

هنگامی که در دستگاه کف ایجاد می شود این کف ممکن است به داخل موتور یا سیستم برق و یا مشعل نفوذ کرده و کار آن ها را مختل کند و یا حتی باعث از کار افتادن و خرابی آن ها شود. یکی دیگر از مضرات ایجاد کف در سیستم کاهش عملکرد پودر است. وجود کف در سیستم قدرت پاک کنندگی را کاهش می دهد و باعث می شود قطعات به خوبی تمیز نشوند.

راه های برطرف کرن کف

ساده ترین راه استفاده از پودر قطعه شویی مرغوب است. ما اگر به هر دلیلی هنگام کار یا استفاده از پودر کف در سیستم ایجاد شد می توانید اقدامات زیر را انجام دهید.

1- همواره مقداری ضد کف به همراه داشته باشید و در صورت کف کردن آن را به دستگاه اضافه کنید. البته می توانید از گازوئیل نیز استفاده کنید.

2-سعی کنید پودر را به مرور زمان اضافه کنید .مثلا اگر قرار است 10 کیلو پودر به آب اضافه کنید نیمی امروز و نیمی دیگر را فردا اضافه کنید.

3- هیچگاه دستگاه را خالی روشن نکند و همواره قطعات را در آن قرارد دهید زیرا چربی های روی قطعات خود خاصیت ضد کف دارند.

همین اقدامات ساده مانع ایجاد کفدر سیستم می شود.

خرید پودر قطعه شویی

گروه فنی مهندسی میهن بام زرین آماده ارائه مرغوب ترین پودر قطعه شویی به همکاران و صنعتگران عزیز در سراسر کشور می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه این محصول با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *