انتخاب صحیح پودر نانو کارواش

امرزوه به منظوره کاهش هزینه ها و همچنین شستشوی بهتر در بسیاری از کارواش ها از پودر نانو استفاده می شود. به علت شستشویتک مرحله ای استفاده از پودر نانو هزینه ها را بسیار کاهش می دهد و از این جهت محصولی پر طرفدار در بین کارواش ها می باشد. این پودرها در بازار معمولا در بسته بندی های 20 کیلویی به همراه یک مکمل مایع 10 لیتری می باشد.

ویژگی های یک پودر نانو خوب

یک پودر نانو کارواش بایستی دارای ویژگی های زیر باشد:

1-قدرت پاک کنندگی بالا

2-pH مناسب.pH یک پودر نانو نباید از 12 بالاتر باشد

3-عدم ایجاد گاز در هنگام استفاده

4-سازگار با رنگ خودرو

5-سازگار با بدنه داخلی کف پاش و عدم ایجاد خوردگی

6-مقاومت بالا در آب شور

7-عدم ایجاد لکه بر روی بدنه خودرو

مهم ترین دلیل استفاده از پودر نانو قدرت بالای آن می باشد و اگر پودر  قدرت بالایی نداشته باشد عملا استفاده از ان توجیه پذیر نیست. گاها برخی از افراد سودجو به منظور بالا بردن قدرت پودرهای نانو از قلیاهای قوی ای مانند سود پرک در فرمول استفاده می کنند.

سود پرک ماده ای به شدت خورنده می باشد که در صورت استفاده بیش از حد از آن آسیب های جبران ناپذیری ایجاد می شود.

استفاد بیش از حد از این ماده باعث بالا رفتن pH محصول می شود که این موضوع باعث ایجاد گاز هنگام استفاده، صدمه به رنگ خودرو و همچنین خوردگی شدید کف پاش می شود.

تقریبا می توان گفت همه مواد شوینده خاصیت خود را در آب شور از دست می دهند.فرمولاسیون یک پودر باید به گونه ای باشد تا بتواند در آب شور عملکرد صحیح خود را انجام بدهد. ناگفته نماند که همیشه بهتر است کف پاش خود را با آب تصفیه پرکنید تا بهترین بازدهی را به دست بیاورید.

گاها به منظور کاهش قیمت در پودر ها از مواد ارزان قیمتی استفاده می شود که این مواد نامحلول در آب بوده و پس از استفاده بر روی بدنه خودرو باقی مانده و ایجاد سفیدک می کنند که پاک کردن این سفیدک ها دردسر های فراوانی ایجاد می کند.

چگونه پودر نانو خوب را تشخیص بدهیم

پودری همواره مناسب است که از قلیاهای بسیار قوی در آن استفاده نشده باشد. اگر پودر در کیسه حالت کلوخه ای دارد در استفاده از آن احتیاط کنید زیرا ممکن است از قلیاهای قوی در آن استفاده شده باشد.

اگر هنگام استفاده از پودرهای نانو بخار زیادی ساطع می شود که باعث سوزش گلو بشود این شائبه را برای مشتری به وجود می آورد که شما از مواد نامرغوب استفاده می کنید. اگر پودر نانو بر روی رنگ خودرو ایجاد سفیدک کرد از انتخاب آن صرف نظر کنید.

بهتر است وقتی پودر نانو را د رآب حل می کنید یک محلول شفاف یکدست به وجود آید. البته ممکن است محلول کدر هم ایجاد شود که در این جالت احتمال استفاده از مواد نا مرغوب در پودر وجود دارد.

همواره یک کاغذ pH همراه خود داشته باشید تا بتوانید میزان قلیایی بودن پودر را اندازه بگیرید. پودر هایی با  pHکمتر از 12 دارای ایمنی بالاتری هستند و با خیال راحت می توانید از آن ها استفاده کنید.

خرید پودر نانو

گزوه فنی مهندسی هگزا شیمی با تکیه بر دانش روز و متخصصان توانمند توانسته است پودر نانویی را تولید کند که علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا هیچ گونه آسیبی برای رنگ خودرو و قطعات فلزی ایجاد نکند. جهت خرید و مشاوره درباره این محصول می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

تلفن تماس:09132022404

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *